IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Основні показники соціально-економічного розвитку Надвірнянського району

Голова Надвірнянської районної адміністрації Олександр КЕНІЗ про інвестиційну привабливість регіону.

ТУРИСТИЧНИЙ ПІДЙОМ. ПЕРШИЙ ДІЛОВИЙ ВІЗИТ ГОТЕЛЬЄРІВ ЯРЕМЧАНЩИНИ ДО АВСТРІЇ

На початку листопада делегація яремчанських готельєрів повернулась із першого бізнес-туру до Австрійських Альп. Ініціатором поїздки виступили  ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» та “Асоціація готельєрів Яремчанщини”, а Івано-Франківська торгово-промислова палата підтримала цю ідею та допомогла з її втіленням в життя. Про саму поїздку, враження від неї та висновки говоримо з головою правління ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» Андрієм Дзвінчуком.

Зрубати не можна заборонити

Про електронний облік лісу  і нові правила продажу деревини на аукціонах , як борються з незаконною рубкою лісу -  розповідає директор Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства Руслан ОСТАШУК.

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

 ЖУРНАЛ «MEGA»                    www.dilovyi.com.ua

Спеціалізоване ділове видання

Тематика- економіка та бізнес Прикарпаття.

Видання, аналізує  події та їх вплив на економічне життя,  середній та великий  бізнес області. Розповідається про відомі місцеві компанії,  топ-менеджерів. Зовнішньоекономічні торгові звязки, вихід компаній на ринки ЄС,  місцеві компаніі та бренди, які отримали  міжнародне визнання і  зроблені на Прикарпатті.

 

Видається з 2013 року

Розповсюдження:

Всі спеціалізовані точки продажу преси

Цільова розсилка власникам підприємств, директорам та

топ-менеджерам

Офіси бізнес-клубів «Клуб ділових людей»

( Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ)

Авіарейси та центр. офіс компаній  «МАУ»( Івано-Франківськ-Аліканте-Валенсія)

Міністерство економічного розвитку та торгівлі

Офіс сприяння експорту та залучення інвестицій

Посольство Канади в Україні

Періодичність – 6 виходів на рік.

Тираж – 10 000 екземплярів.

Обсяг – 64 сторінки (формат 210х280 ).

НАШІ  КОНКУРЕНТНІ  ПЕРЕВАГИ:

  • Стійке положення на ринку.
  • Чітке сегментування - сектор малого та середнього бізнесу.
  • Висока якість контенту.
  • Ефективне просування корпоративного іміджу та особистого PR.
  • Індивідуальний підхід - система знижок і бонусів при довгостроковому співробітництві.

 КОНТЕНТ

 АКТУАЛЬНІ ТЕМИ

                                ЕКСКЛЮЗИВНІ ДУМКИ

                 ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ

 

ФОРМУЛА УСПІХУ

 

Інтерв'ю з творцями і

керівниками успішних

компаній. Історії становлення.

Особистий досвід на шляху до

лідерства. Ідеї, поради.

 

ЕКОНОМІКА                               

 

Економічні реалії та нові                                

можливості для малого та                             

середнього бізнесу.                                          

Аналіз ситуації, прогнози.

 

ПРАКТИКА БІЗНЕСУ

 

Огляди ринків. Думки

і прогнози експертів.

 

КЕРІВНИЦТВО ДО ДІЇ

 

Досвід компаній у сфері

менеджменту, маркетингу.

Бізнес-ідеї.

 АУДИТОРІЯ

 

читачі - керівники зростаючих

компаній малого та середнього бізнесу

ОСВІТА

 

 

вища

   83,1%

середня

   16,9%

СОЦІАЛЬНИЙ

СТАТУС

 

 

Власники/

керівники  компаній

   49,2% 

спеціалісти

   22,7%

чиновники

   18,7%

Інші

     9,4%

СТАТЬ

 

 

чоловіки

   62,8%

жінки

   37,2%

ВІК

 

 

 

До 24

 

     9,7%

25-40

   49,1%

41-54

   32,7%

старші  55

     8,5%

* Джерело: маркетингове дослідження, проведене компанією «ПРОМІК» в рамках

проекту з розробки комплексного маркетингового плану.

 

РОЗПОВСЮДЖЕННЯ

 роздрібне розповсюдження - 49%

 

Реалізація через мережі «Укрпошти» та роздрібної торгівлі пресою м.Івано-Франківська та районних центрів Івано-Франківської області.

 

цільова адресна доставка - 29%

 

розсилка власникам підприємств з рук в руки, директорам та

ТОП-менеджерам, ОФІСИ БІЗНЕС - КЛУБІВ ( КИЇВ, ЛЬВІВ, ТЕРНОПІЛЬ, ІВАНО-ФРАНКІВСЬК),

На всіх рейсах авіакомпанії «МАУ»

 

альтернативне поширення - 22%

 

Бізнес-форуми, конференції, виставки.

У VIP-відділеннях банків, в готелях, бізнес-центрах, автосалонах, ресторанах

м.Івано-Франківська та області.



ПОШУК ПО ДАТІ