IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



 ЖУРНАЛ «MEGA»                    www.dilovyi.com.ua

Спеціалізоване ділове видання

Тематика- економіка та бізнес Прикарпаття.

Видання, аналізує  події та їх вплив на економічне життя,  середній та великий  бізнес області. Розповідається про відомі місцеві компанії,  топ-менеджерів. Зовнішньоекономічні торгові звязки, вихід компаній на ринки ЄС,  місцеві компаніі та бренди, які отримали  міжнародне визнання і  зроблені на Прикарпатті.

 

Видається з 2013 року

Розповсюдження:

Всі спеціалізовані точки продажу преси

Цільова розсилка власникам підприємств, директорам та

топ-менеджерам

Офіси бізнес-клубів «Клуб ділових людей»

( Київ, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ)

Авіарейси та центр. офіс компаній  «МАУ»( Івано-Франківськ-Аліканте-Валенсія)

Міністерство економічного розвитку та торгівлі

Офіс сприяння експорту та залучення інвестицій

Посольство Канади в Україні

Періодичність – 6 виходів на рік.

Тираж – 10 000 екземплярів.

Обсяг – 64 сторінки (формат 210х280 ).

НАШІ  КОНКУРЕНТНІ  ПЕРЕВАГИ:

  • Стійке положення на ринку.
  • Чітке сегментування - сектор малого та середнього бізнесу.
  • Висока якість контенту.
  • Ефективне просування корпоративного іміджу та особистого PR.
  • Індивідуальний підхід - система знижок і бонусів при довгостроковому співробітництві.

 КОНТЕНТ

 АКТУАЛЬНІ ТЕМИ

                                ЕКСКЛЮЗИВНІ ДУМКИ

                 ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ

 

ФОРМУЛА УСПІХУ

 

Інтерв'ю з творцями і

керівниками успішних

компаній. Історії становлення.

Особистий досвід на шляху до

лідерства. Ідеї, поради.

 

ЕКОНОМІКА                               

 

Економічні реалії та нові                                

можливості для малого та                             

середнього бізнесу.                                          

Аналіз ситуації, прогнози.

 

ПРАКТИКА БІЗНЕСУ

 

Огляди ринків. Думки

і прогнози експертів.

 

КЕРІВНИЦТВО ДО ДІЇ

 

Досвід компаній у сфері

менеджменту, маркетингу.

Бізнес-ідеї.

 АУДИТОРІЯ

 

читачі - керівники зростаючих

компаній малого та середнього бізнесу

ОСВІТА

 

 

вища

   83,1%

середня

   16,9%

СОЦІАЛЬНИЙ

СТАТУС

 

 

Власники/

керівники  компаній

   49,2% 

спеціалісти

   22,7%

чиновники

   18,7%

Інші

     9,4%

СТАТЬ

 

 

чоловіки

   62,8%

жінки

   37,2%

ВІК

 

 

 

До 24

 

     9,7%

25-40

   49,1%

41-54

   32,7%

старші  55

     8,5%

* Джерело: маркетингове дослідження, проведене компанією «ПРОМІК» в рамках

проекту з розробки комплексного маркетингового плану.

 

РОЗПОВСЮДЖЕННЯ

 роздрібне розповсюдження - 49%

 

Реалізація через мережі «Укрпошти» та роздрібної торгівлі пресою м.Івано-Франківська та районних центрів Івано-Франківської області.

 

цільова адресна доставка - 29%

 

розсилка власникам підприємств з рук в руки, директорам та

ТОП-менеджерам, ОФІСИ БІЗНЕС - КЛУБІВ ( КИЇВ, ЛЬВІВ, ТЕРНОПІЛЬ, ІВАНО-ФРАНКІВСЬК),

На всіх рейсах авіакомпанії «МАУ»

 

альтернативне поширення - 22%

 

Бізнес-форуми, конференції, виставки.

У VIP-відділеннях банків, в готелях, бізнес-центрах, автосалонах, ресторанах

м.Івано-Франківська та області.



ПОШУК ПО ДАТІ