IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA

КОЛОНКИ
Денис Лукачович, Регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ
МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.

11.01.2018

Ірина Гудзь, Журналіст Delo.ua
Що потрібно зробити компанії, щоб вийти на міжнародні ринки?

Десять ключових країн-імпортерів українських товарів споживають більше 50% нашого експорту. Delo.ua проаналізувало, що українському бізнесу слід враховувати, щоб успішно вийти на міжнародні ринки і диверсифікувати збут.

Cвою продукцію українські підприємці продають в 150 країнах. Втім, понад 52% загальної виручки забезпечує десятка найбільших країн-імпортерів наших товарів. Це Росія, Єгипет, Польща, Туреччина, Італія, Китай, Індія, Німеччина, Угорщина та Іспанія. У минулому році експортна виручка від продажу товарів за кордон склав $ 36 млрд, а надходження від експорту послуг за підсумками 9 місяців 2016 го перевищили $ 6,97 млрд.

23.02.2017

Дмитро Коссе, Керуючий партнер консалтингової компанії Kocce.net
П’ять причин чому H&M потрібно виходити на український ринок саме зараз

В колонці для rau керуючий партнер консалтингової компанії Kocce.net Дмитро Коссе міркує про те, чому у H&M не буде кращої можливості зайти на український ринок.

06.02.2017