IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

«LA TOUR»: ДАВАЙТЕ ПОДОРОЖУВАТИ РАЗОМ!

«Наш світ на стільки великий, прекрасний, різноманітний і цікавий, що було би злочином сидіти вдома і не бачити всієї його цінності та краси. Потрібно відчувати подих пустель чи бриз океанів, милуватися краєвидами з вершин гір або з висоти польоту повітряних куль, пірнати з аквалангом, вивчати стародавні розвалини, куштувати страви всіх кухонь світу і просто божеволіти від щастя що ти живеш і подорожуєш!» - у цих словах стиль життя директора «Туристичної компанії «LATOUR» - Людмили Дубей.

Івано-Франківськ Туристичний

 «Івано-Франківськ – це місто специфічної атмосфери, яку, на жаль, туристи не встигають «розкусити». Щоб її зрозуміти, потрібно прожити там 2-3 місяці, – каже експерт Громадської Школи Бізнесу Михайло Ткач. – Це дуже європейське місто з точки зору цінностей, темпів життя тощо. За дослідженнями, які проводила компанія «Pro-mova», Івано-Франківськ має вагому перевагу за рахунок дешевизни життя. Це  - одне з найдешевших міст, де, незважаючи на  малі зарплати, можна більш-менш пристойно жити».

Ми поспілкувалися з учасниками Клубу, яким близька тема туризму, і визначили кілька факторів, акцентування на яких зможе підвищити рівень туристичної сфери у місті:

  • Інфраструктура. Місту слід подбати про транспортування та відповідність умов життя для подорожуючих.
  • Розваги та цікаве дозвілля. Турист, який приїжджає до міста, повинен відчувати, що тут його чекають. Йдеться про заклади, орієнтовані на відвідувачів, екскурсійні тури містом, цікаві ресурси з інформацією про туристичні можливості тощо.
  • Людські ресурси. Насправді, Івано-Франківськ покидають багато талановитих людей, які були б здатні розвинути місто. Місту слід зробити акцент на реалізацію цього потенціалу.
  • Клієнтоорієнтованість. Правильне позиціонування товару чи послуги, PR та поширення інформації про діяльність туристичного бізнесу.
  • Бренд міста. Це, мабуть, основна деталь, якої бракує Івано-Франківську. До прикладу, у Львова є логотип, слоган, багато різних проектів для піару. Представлення міста як прогресивного осередку культури та туризму – те, над чим слід попрацювати владі, підприємцям і суспільству.

Це те, чого зараз бракує івано-франківцям. Втім, ці фактори легко надолужити, оскільки позитивні «зрушення» міського туризму щоразу помітніші. Йдеться і про різноманітні ініціативи, приємні пункти «Розвитку туристично-рекреаційної інфраструктури»,  поодинокі перспективні проекти мешканців міста, які мають велике бажання приймати туристів з усіх куточків України і світу. Кажуть, мають що запропонувати. Але це вже зовсім інша історія…

 

 

 










ПОШУК ПО ДАТІ