IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



IT-ринок області

Наталя МУХІТДІНОВА, керівник департаменту компанії Eleks, про розвиток та проблеми ІТ-галузі Івано-Франківської області.



Що буде з договорами дарування та оформлення спадщини?

Останніми тижнями у засобах масової інформації усі переглядають повідомлення з приводу того, що українці з 1 листопада поточного року фактично не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору дарування, оскільки відбулися зміни у порядку оцінки дарованого майна та майна, яке передається у спадок. Ситуацію коментує приватний нотаріус Мар’яна Дзера.

Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.

ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.



Івано-Франківськ Туристичний

 «Івано-Франківськ – це місто специфічної атмосфери, яку, на жаль, туристи не встигають «розкусити». Щоб її зрозуміти, потрібно прожити там 2-3 місяці, – каже експерт Громадської Школи Бізнесу Михайло Ткач. – Це дуже європейське місто з точки зору цінностей, темпів життя тощо. За дослідженнями, які проводила компанія «Pro-mova», Івано-Франківськ має вагому перевагу за рахунок дешевизни життя. Це  - одне з найдешевших міст, де, незважаючи на  малі зарплати, можна більш-менш пристойно жити».

Ми поспілкувалися з учасниками Клубу, яким близька тема туризму, і визначили кілька факторів, акцентування на яких зможе підвищити рівень туристичної сфери у місті:

  • Інфраструктура. Місту слід подбати про транспортування та відповідність умов життя для подорожуючих.
  • Розваги та цікаве дозвілля. Турист, який приїжджає до міста, повинен відчувати, що тут його чекають. Йдеться про заклади, орієнтовані на відвідувачів, екскурсійні тури містом, цікаві ресурси з інформацією про туристичні можливості тощо.
  • Людські ресурси. Насправді, Івано-Франківськ покидають багато талановитих людей, які були б здатні розвинути місто. Місту слід зробити акцент на реалізацію цього потенціалу.
  • Клієнтоорієнтованість. Правильне позиціонування товару чи послуги, PR та поширення інформації про діяльність туристичного бізнесу.
  • Бренд міста. Це, мабуть, основна деталь, якої бракує Івано-Франківську. До прикладу, у Львова є логотип, слоган, багато різних проектів для піару. Представлення міста як прогресивного осередку культури та туризму – те, над чим слід попрацювати владі, підприємцям і суспільству.

Це те, чого зараз бракує івано-франківцям. Втім, ці фактори легко надолужити, оскільки позитивні «зрушення» міського туризму щоразу помітніші. Йдеться і про різноманітні ініціативи, приємні пункти «Розвитку туристично-рекреаційної інфраструктури»,  поодинокі перспективні проекти мешканців міста, які мають велике бажання приймати туристів з усіх куточків України і світу. Кажуть, мають що запропонувати. Але це вже зовсім інша історія…

 

 

 










ПОШУК ПО ДАТІ