IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Івано-Франківськ Туристичний

 «Івано-Франківськ – це місто специфічної атмосфери, яку, на жаль, туристи не встигають «розкусити». Щоб її зрозуміти, потрібно прожити там 2-3 місяці, – каже експерт Громадської Школи Бізнесу Михайло Ткач. – Це дуже європейське місто з точки зору цінностей, темпів життя тощо. За дослідженнями, які проводила компанія «Pro-mova», Івано-Франківськ має вагому перевагу за рахунок дешевизни життя. Це  - одне з найдешевших міст, де, незважаючи на  малі зарплати, можна більш-менш пристойно жити».

Ми поспілкувалися з учасниками Клубу, яким близька тема туризму, і визначили кілька факторів, акцентування на яких зможе підвищити рівень туристичної сфери у місті:

  • Інфраструктура. Місту слід подбати про транспортування та відповідність умов життя для подорожуючих.
  • Розваги та цікаве дозвілля. Турист, який приїжджає до міста, повинен відчувати, що тут його чекають. Йдеться про заклади, орієнтовані на відвідувачів, екскурсійні тури містом, цікаві ресурси з інформацією про туристичні можливості тощо.
  • Людські ресурси. Насправді, Івано-Франківськ покидають багато талановитих людей, які були б здатні розвинути місто. Місту слід зробити акцент на реалізацію цього потенціалу.
  • Клієнтоорієнтованість. Правильне позиціонування товару чи послуги, PR та поширення інформації про діяльність туристичного бізнесу.
  • Бренд міста. Це, мабуть, основна деталь, якої бракує Івано-Франківську. До прикладу, у Львова є логотип, слоган, багато різних проектів для піару. Представлення міста як прогресивного осередку культури та туризму – те, над чим слід попрацювати владі, підприємцям і суспільству.

Це те, чого зараз бракує івано-франківцям. Втім, ці фактори легко надолужити, оскільки позитивні «зрушення» міського туризму щоразу помітніші. Йдеться і про різноманітні ініціативи, приємні пункти «Розвитку туристично-рекреаційної інфраструктури»,  поодинокі перспективні проекти мешканців міста, які мають велике бажання приймати туристів з усіх куточків України і світу. Кажуть, мають що запропонувати. Але це вже зовсім інша історія…

 

 

 










ПОШУК ПО ДАТІ