СЕРГІЙ ФОМЕНКО
IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

СЕРГІЙ ФОМЕНКО

СЕРГІЙ ФОМЕНКО

Сергію, перший рейс авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України»   з  Прикарпаття це - Івано-Франківськ-Київ-Івано-Франківськ. Ви задоволені популярністю  цього напрямку? Чи  достатньо «завантажений» рейс? Яка кількість пасажирів скористалася послугами вашої авіакомпанії за цей час?

Сергій Фоменко:" Рейс з Івано-Франківська - це восьмий напрямок компанії "МАУ" на внутрішньому  ринку авіаційних перевезень України. Виконуються ці польоти з жовтня минулого року. Ми в МАУ задоволені тим, як розвиваються повітряні перевезення і зростає попит на них. Ми починали з того, що перевозили близько 50 пасажирів на кожному. Зараз вже досягли 70-ти пасажирів і сподіваємося, що влітку вийдемо на показник 100 пасажирів на кожному рейсі. З початку - з жовтня – і до теперішнього часу ми перевезли на цьому маршруті вже 35 тисяч пасажирів, а в цілому в 2016 році сподіваємося, що не менше 50 тисяч пасажирів скористаються рейсами між Києвом й Івано-Франківськом.

 

 Нещодавно МАУ відкрила міжнародний рейс з Прикарпаття до Іспанії, Італії, Польщі. Наскільки економічно доцільним було з’єднати авіасполученням  такі великі міста як  Аліканте, Гданськ, Венецію  з невеликим містом на Західній Україні?

Ми з’єднали Івано-Франківськ з  Аліканте, Валенсією, Венецією та Гданськом тому, що Івано-Франківськ є географічним центром декількох українських областей – Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької і Львівської . Тому, якщо місцева влада зробить все від неї залежне для розвитку автомобільного та залізничного траспорту, то ми зможемо зробити те, що планували, а саме, на базі Івано-Франківська зробити інтермодальний хаб - вузловий аеропорт Західної України, - який би обслоговував найбільші природні з географічної точки зору потоки. А найбільшими природніми пасажиропотоками з Івано-Франківська є потоки до Західної Європи. Саме тому наш перший крок у міжнародних авіаційних сполученнях з Івано-Франківськом є  Італія, Іспанія і Польща, який базується, по-перше, на великій кількості вихідців із Західної України, які зараз живуть і працюють в Італії, Іспанії  та Польщі. По-друге, ми свідомі того, що Івано-Франківськ має стати  місцем початку ознайомлення з Україною і з туристичними можливостями для мешканців Італії,  Іспанії і  Польщі. Бо вони, завдяки нашим співгромадянам, вже знають більш–менш Україну. І цу буде логічно, якщо люди почнуть знайомство з нашою країною саме з цього міста, з наших гірських курортів, з центру нашого екологічного туризму. А потім вже дістануться завдяки рейсам МАУ через Київ до інших міст України. Тому ми розраховуємо не тільки на потік людей з Івано-Франківська і суміжних областей, а й на розвиток туристичного потенціалу України, який ми разом з обласною владою Івано-Франківської,Львівської, Тернопільської, Хмельницької та Чернівецької областей готові розвивати в Західній Україні.

Літати будуть усі: і туристи,  і молодь, і люди, які налаштовують свій бізнес у цих країнах. Ми проводимо велику кількість акцій у Венеції, за участю нашого Посольства і аеророрту імені Марко Поло, а також організовуємо в  аеропорту  Гданська цілу низку маркетингових заходів для популяризації України, для того, щоб західні туристи відвідували Прикарпаття і всю Західну Україну. А потім до Києва і далі - на Південь. Окрім того, наприклад, на рейси до Аліканте і Валенсії немає  прямих рейсів з Києва. Отож, київська публіка буде користуватися рейсами з пересадкою в Івано-Франківську -  це наш вклад у розбудову саме цього транспортного  вузла,  про який ми говоримо вже протягом року. Те саме будемо намагатися створювати в інших українсьих регіональних аеропортах. Багато що залежить від керівництва аеропорту -  а саме, як він буде забезпечувати потреби такого пасажиропотоку.

...

Мар’яна Цимбалюк

 

ПОВНУ ВЕРСІЮ ІНТЕРВ'Ю ЧИТАЙТЕ У НОВОМУ ВИПУСКУ ЖУРНАЛУ "MEGA".










ПОШУК ПО ДАТІ