IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

«LA TOUR»: ДАВАЙТЕ ПОДОРОЖУВАТИ РАЗОМ!

«Наш світ на стільки великий, прекрасний, різноманітний і цікавий, що було би злочином сидіти вдома і не бачити всієї його цінності та краси. Потрібно відчувати подих пустель чи бриз океанів, милуватися краєвидами з вершин гір або з висоти польоту повітряних куль, пірнати з аквалангом, вивчати стародавні розвалини, куштувати страви всіх кухонь світу і просто божеволіти від щастя що ти живеш і подорожуєш!» - у цих словах стиль життя директора «Туристичної компанії «LATOUR» - Людмили Дубей.

СЕРГІЙ ФОМЕНКО

СЕРГІЙ ФОМЕНКО

Сергію, перший рейс авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України»   з  Прикарпаття це - Івано-Франківськ-Київ-Івано-Франківськ. Ви задоволені популярністю  цього напрямку? Чи  достатньо «завантажений» рейс? Яка кількість пасажирів скористалася послугами вашої авіакомпанії за цей час?

Сергій Фоменко:" Рейс з Івано-Франківська - це восьмий напрямок компанії "МАУ" на внутрішньому  ринку авіаційних перевезень України. Виконуються ці польоти з жовтня минулого року. Ми в МАУ задоволені тим, як розвиваються повітряні перевезення і зростає попит на них. Ми починали з того, що перевозили близько 50 пасажирів на кожному. Зараз вже досягли 70-ти пасажирів і сподіваємося, що влітку вийдемо на показник 100 пасажирів на кожному рейсі. З початку - з жовтня – і до теперішнього часу ми перевезли на цьому маршруті вже 35 тисяч пасажирів, а в цілому в 2016 році сподіваємося, що не менше 50 тисяч пасажирів скористаються рейсами між Києвом й Івано-Франківськом.

 

 Нещодавно МАУ відкрила міжнародний рейс з Прикарпаття до Іспанії, Італії, Польщі. Наскільки економічно доцільним було з’єднати авіасполученням  такі великі міста як  Аліканте, Гданськ, Венецію  з невеликим містом на Західній Україні?

Ми з’єднали Івано-Франківськ з  Аліканте, Валенсією, Венецією та Гданськом тому, що Івано-Франківськ є географічним центром декількох українських областей – Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької і Львівської . Тому, якщо місцева влада зробить все від неї залежне для розвитку автомобільного та залізничного траспорту, то ми зможемо зробити те, що планували, а саме, на базі Івано-Франківська зробити інтермодальний хаб - вузловий аеропорт Західної України, - який би обслоговував найбільші природні з географічної точки зору потоки. А найбільшими природніми пасажиропотоками з Івано-Франківська є потоки до Західної Європи. Саме тому наш перший крок у міжнародних авіаційних сполученнях з Івано-Франківськом є  Італія, Іспанія і Польща, який базується, по-перше, на великій кількості вихідців із Західної України, які зараз живуть і працюють в Італії, Іспанії  та Польщі. По-друге, ми свідомі того, що Івано-Франківськ має стати  місцем початку ознайомлення з Україною і з туристичними можливостями для мешканців Італії,  Іспанії і  Польщі. Бо вони, завдяки нашим співгромадянам, вже знають більш–менш Україну. І цу буде логічно, якщо люди почнуть знайомство з нашою країною саме з цього міста, з наших гірських курортів, з центру нашого екологічного туризму. А потім вже дістануться завдяки рейсам МАУ через Київ до інших міст України. Тому ми розраховуємо не тільки на потік людей з Івано-Франківська і суміжних областей, а й на розвиток туристичного потенціалу України, який ми разом з обласною владою Івано-Франківської,Львівської, Тернопільської, Хмельницької та Чернівецької областей готові розвивати в Західній Україні.

Літати будуть усі: і туристи,  і молодь, і люди, які налаштовують свій бізнес у цих країнах. Ми проводимо велику кількість акцій у Венеції, за участю нашого Посольства і аеророрту імені Марко Поло, а також організовуємо в  аеропорту  Гданська цілу низку маркетингових заходів для популяризації України, для того, щоб західні туристи відвідували Прикарпаття і всю Західну Україну. А потім до Києва і далі - на Південь. Окрім того, наприклад, на рейси до Аліканте і Валенсії немає  прямих рейсів з Києва. Отож, київська публіка буде користуватися рейсами з пересадкою в Івано-Франківську -  це наш вклад у розбудову саме цього транспортного  вузла,  про який ми говоримо вже протягом року. Те саме будемо намагатися створювати в інших українсьих регіональних аеропортах. Багато що залежить від керівництва аеропорту -  а саме, як він буде забезпечувати потреби такого пасажиропотоку.

...

Мар’яна Цимбалюк

 

ПОВНУ ВЕРСІЮ ІНТЕРВ'Ю ЧИТАЙТЕ У НОВОМУ ВИПУСКУ ЖУРНАЛУ "MEGA".










ПОШУК ПО ДАТІ