IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



IT-ринок області

Наталя МУХІТДІНОВА, керівник департаменту компанії Eleks, про розвиток та проблеми ІТ-галузі Івано-Франківської області.



Що буде з договорами дарування та оформлення спадщини?

Останніми тижнями у засобах масової інформації усі переглядають повідомлення з приводу того, що українці з 1 листопада поточного року фактично не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору дарування, оскільки відбулися зміни у порядку оцінки дарованого майна та майна, яке передається у спадок. Ситуацію коментує приватний нотаріус Мар’яна Дзера.

Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.

ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.



СЕРГІЙ ФОМЕНКО

СЕРГІЙ ФОМЕНКО

Сергію, перший рейс авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України»   з  Прикарпаття це - Івано-Франківськ-Київ-Івано-Франківськ. Ви задоволені популярністю  цього напрямку? Чи  достатньо «завантажений» рейс? Яка кількість пасажирів скористалася послугами вашої авіакомпанії за цей час?

Сергій Фоменко:" Рейс з Івано-Франківська - це восьмий напрямок компанії "МАУ" на внутрішньому  ринку авіаційних перевезень України. Виконуються ці польоти з жовтня минулого року. Ми в МАУ задоволені тим, як розвиваються повітряні перевезення і зростає попит на них. Ми починали з того, що перевозили близько 50 пасажирів на кожному. Зараз вже досягли 70-ти пасажирів і сподіваємося, що влітку вийдемо на показник 100 пасажирів на кожному рейсі. З початку - з жовтня – і до теперішнього часу ми перевезли на цьому маршруті вже 35 тисяч пасажирів, а в цілому в 2016 році сподіваємося, що не менше 50 тисяч пасажирів скористаються рейсами між Києвом й Івано-Франківськом.

 

 Нещодавно МАУ відкрила міжнародний рейс з Прикарпаття до Іспанії, Італії, Польщі. Наскільки економічно доцільним було з’єднати авіасполученням  такі великі міста як  Аліканте, Гданськ, Венецію  з невеликим містом на Західній Україні?

Ми з’єднали Івано-Франківськ з  Аліканте, Валенсією, Венецією та Гданськом тому, що Івано-Франківськ є географічним центром декількох українських областей – Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької і Львівської . Тому, якщо місцева влада зробить все від неї залежне для розвитку автомобільного та залізничного траспорту, то ми зможемо зробити те, що планували, а саме, на базі Івано-Франківська зробити інтермодальний хаб - вузловий аеропорт Західної України, - який би обслоговував найбільші природні з географічної точки зору потоки. А найбільшими природніми пасажиропотоками з Івано-Франківська є потоки до Західної Європи. Саме тому наш перший крок у міжнародних авіаційних сполученнях з Івано-Франківськом є  Італія, Іспанія і Польща, який базується, по-перше, на великій кількості вихідців із Західної України, які зараз живуть і працюють в Італії, Іспанії  та Польщі. По-друге, ми свідомі того, що Івано-Франківськ має стати  місцем початку ознайомлення з Україною і з туристичними можливостями для мешканців Італії,  Іспанії і  Польщі. Бо вони, завдяки нашим співгромадянам, вже знають більш–менш Україну. І цу буде логічно, якщо люди почнуть знайомство з нашою країною саме з цього міста, з наших гірських курортів, з центру нашого екологічного туризму. А потім вже дістануться завдяки рейсам МАУ через Київ до інших міст України. Тому ми розраховуємо не тільки на потік людей з Івано-Франківська і суміжних областей, а й на розвиток туристичного потенціалу України, який ми разом з обласною владою Івано-Франківської,Львівської, Тернопільської, Хмельницької та Чернівецької областей готові розвивати в Західній Україні.

Літати будуть усі: і туристи,  і молодь, і люди, які налаштовують свій бізнес у цих країнах. Ми проводимо велику кількість акцій у Венеції, за участю нашого Посольства і аеророрту імені Марко Поло, а також організовуємо в  аеропорту  Гданська цілу низку маркетингових заходів для популяризації України, для того, щоб західні туристи відвідували Прикарпаття і всю Західну Україну. А потім до Києва і далі - на Південь. Окрім того, наприклад, на рейси до Аліканте і Валенсії немає  прямих рейсів з Києва. Отож, київська публіка буде користуватися рейсами з пересадкою в Івано-Франківську -  це наш вклад у розбудову саме цього транспортного  вузла,  про який ми говоримо вже протягом року. Те саме будемо намагатися створювати в інших українсьих регіональних аеропортах. Багато що залежить від керівництва аеропорту -  а саме, як він буде забезпечувати потреби такого пасажиропотоку.

...

Мар’яна Цимбалюк

 

ПОВНУ ВЕРСІЮ ІНТЕРВ'Ю ЧИТАЙТЕ У НОВОМУ ВИПУСКУ ЖУРНАЛУ "MEGA".










ПОШУК ПО ДАТІ