IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

«LA TOUR»: ДАВАЙТЕ ПОДОРОЖУВАТИ РАЗОМ!

«Наш світ на стільки великий, прекрасний, різноманітний і цікавий, що було би злочином сидіти вдома і не бачити всієї його цінності та краси. Потрібно відчувати подих пустель чи бриз океанів, милуватися краєвидами з вершин гір або з висоти польоту повітряних куль, пірнати з аквалангом, вивчати стародавні розвалини, куштувати страви всіх кухонь світу і просто божеволіти від щастя що ти живеш і подорожуєш!» - у цих словах стиль життя директора «Туристичної компанії «LATOUR» - Людмили Дубей.

Чи варто довіряти інтернет-оголошенням?

Про компанію

Житлова компанія «Аксіома» працює на ринку нерухомості з 2006 року.

Ми займаємось реалізацією квартир в новозбудованих житлових будинках та будинках на етапі будівництва (новобудови), асоціюємось з «супермаркетом» в  нерухомості, де кожен  знаходить ідеальне житло.

Наші основні переваги: відсутність  комісії для покупця та повний обсяг  інформації  про всі новозбудовані багатоквартирні житлові будинки  в м.Івано-Франківську.

Наша мета: задовольнити індивідуальні потреби кожного клієнта.

Ми цінуємо свою репутацію та намагаємось завжди бути чесними з нашими партнерами та покупцями.

 - Чому варто використовувати інтернет-платформи в продажах? Настільки це надійно?

На сьогоднішній день інтернет-платформи стали невід’ємною складовою будь-якої маркетингової компанії.

Якщо говорити про надійність безпосередньо в нерухомості, то для потенційного покупця ризики мінімальні, адже оголошенням ми лише інформуємо людей про наявність квартири, її параметри, вигляд та вартість, а сам продаж відбувається в офісі будівельної компанії.

- Чи довіряють ваші клієнти інтернет-оголошенням купівлі-продажу нерухомості, незважаючи на різні випадки шахрайства з великою кількістю недобросовісних продавців і покіпців?

Буду відвертою, така проблема і справді є, часто чуємо скарги від наших покупців про недобросовісних ріелторів, які приваблюють неправдивими оголошеннями (занижена ціна, неіснуючі квартири, інше).  Але це проблема не лише інтернет-платформ, а і всіх інших каналів комунікацій на ринку нерухомості загалом.  З власного досвіду можу сказати, що, нажаль, питанням фейкових оголошень переймаються лише інтернет-ресурси, саме тут шукають шляхи вирішення цієї глобальної проблеми, в тому числі і OLX.  

 - Скільки часу ви користуєтеся порталом OLX?

Ми користуємось порталом OLX  з часу появи рубрики «нерухомість»))). З появою пакетів для бізнесу ми перейшли на них.

- Чому в вибрали саме цей ресурс ?

Все дуже просто, сьогодні OLX  – це найпотужніша онлайн-площадка оголошень в Україні))).

- Які переваги від інших сайтів?

OLX - один з найпопулярніших сайтів в Україні, він доступний і легкий у використанні, та головне – ефективний.

- Наскільки задоволені співпрацею з OLX?

Співпрацею цілком задоволені, менеджери завжди готові  допомогти, оперативно реагують на звернення  та, основне,  OLX  цікавиться  думкою користувачів – це для нас важливо. Ми працюємо з багатьма платформами, тому маємо з чим порівнювати.

- Розкажіть про бізнес-зустріч, організовану OLX в Івано-Франіквську, що нового ви для себе відкрили?

Приємно, що інтернет-ресурс  OLX організовує такі зустрічі, де можна обговорити проблеми та перспективи галузі, подискутувати, поділитись досвідом  та відкрити щось нове і цікаве для себе. Ми дізнались про впровадження порталом системи CRM, її переваги  для нас та користувачів, і з нетерпінням чекаємо на нові можливості.  ЖК «Аксіома» вдячна партнерам з OLX за таку можливість, і хочеться побажати  успіху в усіх починаннях.

- Ваші поради покупцям, які шукають нерухомість в Інтернеті? На що, в першу чергу, варто звернути увагу при виборі нерухомості?

У будь-якому випадку залишайтесь пильними:  якщо ви бачите красиву картинку квартири та неймовірно низьку ціну – задумайтесь!!!

Якщо Ви телефонуєте за оголошенням, а Вам говорять: «Так, така квартира продається, але ціна уже значно вища…», «Ця квартира щойно продалась;  у мене є схожа , але трішки дорожча…» - припиняйте співпрацю. Компетентні компанії ринку нерухомості завжди слідкують за своїми оголошеннями, адже наша мета - не «заманити», а «надати якісну послугу». Тому, варто розглядати пропозиції компаній, які давно працюють на цьому ринку та цінують свою репутацію.

 - Які об’єкти нерухомості ви рекламуєте на сайті OLX?

Об’єкти,  які ми рекламуємо,  –  це, в основному,  квартири в новозбудованих житлових будинках та будинках на етапі будівництва (новобудови).

 

Мар`яна Цимбалюк










ПОШУК ПО ДАТІ