IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ СПЕЦПРОЕКТ: ЗРОБЛЕНО НА ПРИКАРПАТТІ КОНТАКТИ
MEGA

14.11.2018 15:33

1️ Яка ще золота осінь?
Які прогулянки по свіжому повітрю, зустрічі з друзями, походи по гриби чи велопробіжки? Ще фотосесію якусь придумаєте. Здуріли?  У вас депресія і крапка.

13.11.2018 16:40


Aimbulance – тричі найефективніша digital агенція в рейтингу Effie Awards Ukraine, номер 1 у дослідженні Advertiser’s Choice і рейтингу «Digital агенція року» за 2014, 2015 та 2016 рік. У 2014 році AIMBULANCE стала фіналістом фестивалю рекламної креативності Cannes Lions. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8-е місце в світовому рейтингу ефективності незалежних агенцій від EFFIE.

01.11.2018 14:53

Не беріть на роботу друзів. Ніколи. Вони думають, що у вас можна буде працювати в 2 рази менше, а ви будете їм платити в 2 рази більше. Ви ж друзі! А ви вважаєте як раз навпаки. От і виходить, що у вас після цього ані друзів, ані якісно виконаної роботи.

23.10.2018 15:18

В 2005 р. я почала професійно працювати з комерційними організаціями, і відтоді не перестаю дивуватися вмінню нашого бізнесу «виживати» в українських умовах та численним спробам допасувати національний досвід до реалій західного світу. Чи (і наскільки) готові ми до роботи на зовнішніх (західних) ринках? Що із знаного/практикованого нами вартує використовувати, а що залишити дома? Що можна адаптувати? З якими викликами зустрічається український бізнес, коли вирішує «працювати в Європі»?

28.02.2018 15:41
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
Юрій Сулик: «Йога дуже широка дисципліна, вона відкриває те, що потрібно людині на даний момент»

Юрій Сулик: «Йога дуже широка дисципліна, вона відкриває те, що потрібно людині на даний момент»

Керівник та співзасновник йога-формації «YogaIFSchool» розповів «MEGA» про йогу, бізнес та власні досягнення.

Йога зі мною в більшій чи меншій мірі із ранніх літ. Я професійно займаюсь уже 6 рік, скільки існує «YogaIFSchool». Це саме професія – те, чим я займаюсь.

Моє оточення від самого початку дивилося на мене, як на дивака. Але це дивацво  на сьогодні більше викликає, напевне, здивування в хорошому розумінні.

У мене є гуру в Індії. Є свої практики, які я в закритому режимі для себе виконую. Вони несуть певні цілі, вони впливають на заняття, на мій розвиток. Це люди відчувають. Це є закрите. Є практика, яка доноситься людям в рамках наших занять.

До нас людина приходить, зазвичай, зі своїми прагматичними цілями. Йога дуже широка дисципліна, вона відкриває те, що потрібно людині на даний момент. Тільки потім, коли людина вирішує свої насущні проблеми, йога починає відкриватися уже по-іншому.

Ціль йоги – зробити людину гармонійно розвинутою.

Йога – всесторонній напрямок. Якщо людина, займаючись в тренажерному залі, працює, наприклад, із зовнішньою мускулатурою, використовує аеробіку, працює з кардіо-респіраторними якимось навантаженнями, то в йозі вони завжди комбінуються. Коли людина приходить на йогу, вона отримує всесторонній гармонійний розвиток.

В Європі йога дуже попсова та примітивна. Справжня вона або не справжня – це вже філософські питання. Ми їхали туди проаналізувати, наскільки там розвинута йога, який рівень сервісу, кваліфікації. Ми відвідали 4 країни: Австрію, Чехію, Словаччину і Польщу. У кожній з них відвідували студії в якості звичайних клієнтів. Йога там дуже стандартизована. Вона мені нагадала МакДональдз - фастфуд. Якщо порівнювати с чимось, ось там йога нагадує фастфуд, тобто не щось ексклюзивне, продумане, здорове. Мабуть, там  є і щось інше, вищого рівня, але саме в широких масах – це фастфуд.

Ми наповнилися ідеями для того, як входити в Європу. Плануємо у найближчий рік відкривати там першу студію. Логічно, почнемо з Польщі.

Особисто для мене сервіс - дуже болюча річ. Я хочу, щоб усе чітко було. Ми стараємося постійно розвиватись та удосконалюватись. Зараз у нас появився директор нашої мережі, яка відповідає за те, щоб підняти сервіс. В Європі в цьому плані мало що вразило.

Тренери в Європі не бачили інших варіантів йоги. Для їх регіону це нормально, люди ходять. Тим більше, якщо врахувати, що ціна, наприклад, в Австрії в 10 разів більша, ніж у нас; у Чехії у 8 разів більша, якщо просто разове заняття порівняти. Якось особливо про сервіс люди там не думають.

На сьогоднішній день ми є формація. У нас працює у Франківську офіс, є безліч проектів. Ми постійно розширюємось. Наприклад, Міжнародний фестиваль йоги, який триває тиждень, - це масштабний проект на базі Буковеля. Раз в рік приїжджають майстри зі всієї України та інших країн. Це є наш проект, який ми створили власними силами. І наразі це найбільший фестиваль йоги в Україні. Ще ми організовуємо різні марафони, семінари, тренінги, виїзди в Карпати та на море.

Коли ми починали 6 років назад, у місті не було ні одної йога-студії. За ці роки ми створили цілу культуру в Івано-Франківську з нуля. Це показує те, що якщо хтось хоче відкривати якусь справу, яка навіть не має попиту, його можна створити. Так, ми вклали колосальну працю.

Треба слідувати своєму покликанню. Дуже важливо, якщо хобі людини – це не захоплення на кілька тижнів, а вона ним живе роками, може віддаватись цьому повністю, тоді це  - покликання.

Перша трудність, з якою ми стикнулися – це є необ’єктивне прорахування кошторисів у введенні бізнесу в дію. До цього треба бути готовим. У мене така рекомендація: якщо ти підрахував кошторис – помнож це на 2.

Перше, чого ми досягнули на сьогоднішній день: нами створена власна методика. Адаптаційно-цілісна йога – це наш напрямок. Його створив я. На сьогодні ми готуємо інструкторів, які приїжджають до нас зі всієї України.

У нас є власна телепрограма, яка постійно в ротації по всій країні. Це перший повноформатний україномовний проект в Україні про йогу.

Більше 1000 людей стали  нашими учнями у Івано-Франківську.

Близько 40 підготовлених інструкторів працюють в Україні.

Нами запущено, крім Йога-центру, йога-фестивалі, йога-вікенди.

Крім того, у нас є йога-маркет – інтернет-магазин, який є одним з найбільших в Україні. Це окремий проект. Під нашим брендом випускаються килимки, одяг, багато інших аксесуарів. Багато київських студій, наприклад, у нас беруть оптом килимки.

Зараз із одною провідною ІТ-командою ми пишемо унікальну програму у світі. Це програма для занять йогою для мобільних та комп’ютерних пристроїв. Вона буде виходити не на український ринок в першу чергу, а на західний (Європа та США). Вона перекладається зразу на кілька мов. Програма буде генерувати заняття з йоги, тобто це такий віртуальний йога-інструктор. Ми створили своєрідний штучний інтелект. Програма щоразу буде генерувати унікальний комплекс.

 

Христина Михайлович








ПОШУК ПО ДАТІ