IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



Автомобільний ринок Прикарпаття

Автомобільний ринок Прикарпаття

Україна – країна парадоксів. У той час, коли  70 % населення збідніло, продаж автомобілів за останні шість місяців  класу люкс збільшився майже на 100 % .  Пане Тарасе, яка ситуація в цьому плані на Прикарпатті?

 

-         Якщо робити повний аналіз ринку автомобілів України, то можна сказати, що продажі в 2016 році,порівняно з 2015 роком, дійсно зросли. У нашій області продаж нових автомобілів зріс в середньому на 35%. Ми випереджаємо Вінницьку, Волинську, Дніпропетровську області. В Івано-Франківську в червні був найвищий скачок – 73% у порівнянні з минулим роком. Це один з найвищих в Україні, в червні такий високий показник мають дві області Західної України –  Тернопіль та Івано-Франківськ. Решта областей на рівні 40%.

-         Загалом лідери продажів в Україні – Київська, Дніпропетровська, Одеська, Харківська і Львівська області. Ринок Івано-Франківська знаходиться на 4-5 позиції знизу. Найменші ринки – це Чернівецька, Волинська, Рівненська, Чернігівська області.  До речі, зараз є багато автовиробників світових брендів, які ведуть переговори і в нашій області і в Львівській щодо будівництва заводів по виробництву комплектуючих до авто. Це буде досить знаково для розвитку ринку.

Які автомобілі серед лідерів продажу на Прикарпатті?

Я назву першу четвірку лідерів – це Тойота, Фольксваген, Рено та Хюндай.

 

Які ще причини росту продажу ви відзначите,  адже економічна ситуація в країні деяким верствам населення не дозволяє сплатити комунальні послуги, не те, що придбати автівки преміум класу? Хто ці ваші покупці?

-         Ціновий діапазон наших автомобілів досить великий – від 300 тисяч гривень до 1,5-2 млн. Тому, якщо змалювати образ нашого покупця,  то це середньостатистичний українець і ті, які займаються підприємницькою діяльністю, які вже себе реалізували в деяких сферах і знають що хочуть. Це ж не спонтанний вибір, а, я думаю, – обдуманий. Це такий приблизний портрет нашого клієнта. Серед наших покупців є і юридичні особи, які купують автомобілі Хюндай. Так як наш автоцентр є не тільки моно-брендовим - Хюндай, ми займаємось і продажем автомобілів інших виробників. Взагалі ситуація західного регіону досить специфічна  – зростання ринку є, але розподіл юридичних та фізичних осіб, які купують авто, досить різний. Наприклад, у нашій області, взагалі у Західному регіоні, юридичні особи – це найменший відсоток покупців. Це зумовлено тим, що відсутня промисловість, відсутні великі фірми, великі корпорації і лідируючі позиції щодо купівлі юридичними особами автомобілів всіх брендів займають центральні області та м. Київ. Якщо брати в ціновому сегменті, то Івано-Франківська область займає середню позицію в купівлі дорогих автомобілів. Хоча щороку наша область зміцнює позицію в даному сегменті.

 

-         Яка ваша  думка щодо закону  про відміну акцизного збору для вживаних імпортних автомобілів?  Чи суттєво це вплине на ринок нових авто?

Досить спірне питання. Зараз тривають дискусії, бо закон прийнятий Верховною Радою, підписаний президентом, але доповнення які анонсувалися ще не прийняті Верховною Радою. Якщо брати реальну картину, суттєво цей закон не змінить співвідношення продаж вживаних автомобілів і нової техніки. Тобто ринок вживаних авто знову буде високий – це вже проходили і країни Східної Європи: Польща, Словаччина та інші. Зрозуміло, що очікування прийняття закону пригальмувало розвиток автомобільного ринку, бо менталітет українців такий, що ми чекаємо чогось нового. За червень 2015 р. завезено 684 вживаних автомобілів в Україну, за червень 2016 – 504 авто. Що дає цей закон? Закон досить строго регламентує ввезення цих авто. Вони мають бути євро-5, з 2010 року випуску, без права перепродажі та можливістю ввезти автомобіль на митну територію України один раз на термін дії закону, хоча в першій редакції було один раз на рік. Одне з важливих нововведень – це особисте завезення автомобіля клієнтом. У нашій області багато працюючих за кордоном, можливо вони й будуть собі завозити авто. Я думаю, що значних коливань на ринку нових автомобілів, не буде, тенденція буде зберігатись така, яка існує зараз.

 

Чи будуть дешевші авто, адже компанія «Хюндай», авто якої ви продаєте, вже оголосила про значні знижки?

Ставки акцизного збору зменшуються в кілька разів. Сказати, що нові авто будуть дешевшими я не можу, а вживані авто в категорії від 2010 року за кордоном не є дешевими тому значного розриву в ціні на аналогічні автомобілі в Україні не буде. Мені здається, що аналогічний автомобіль в Україні на ринку перепродаж буде дешевший або в такій же ціні, ніж той, який привезуть. Така моя думка. Єдиний плюс, що експлуатацію автомобіля в Європі не зрівняти з експлуатацією його в Україні.

-         Зараз, у нас діють акції на автомобілі. Дуже великі знижки на найпопулярніші моделі – СантаФе, Туссан. Діють також великі знижки на деякі моделі найдорожчої комплектації – до 150 тис. Взагалі бренд Хюндай зараз досить популярний, він набирає обертів по продажу. Досить цікаві постійні  оновлення автомобілів.

У 2016 р. ми отримали багато нових моделей, які повністю відрізняються від свої попередників – це Хюндай Соната, Елантра, Туссан, і20, і10. Також змінене обличчя найпопулярнішого автомобіля – Санта Фе. Наші клієнти, які мали авто Хюндай(а таких досить багато, тому що Хюндай завжди займали одне з перших місць по продажу автомобілів в Україні), знову звертаються до нас і ми тримаємо з ними зв’язок, практикуємо інноваційні системи продаж, нові кредитні програми. Зрозуміло, що фінансовий ринок в Україні зараз не такий, яким був у 2008 році, але все одно кредитування відбується. Є різні методи продаж і ми всіх їх використовуємо.

 

-         Які ваші прогнози авторинку до кінця року?

Взагалі у будь-якому бізнесі – гроші люблять спокій. Будь-які потрясіння – фінансові, політичні, у державі призводять до зменшення і деколи навіть до закриття бізнесу. Тому прогнозувати щось конкретно я не можу. При такій ситуації, яка є на українському ринку, буде незначний ріст у продажу нових та вживаних автомобілів. Якщо всередньому у нас в області реєструється 50-60 нових автомобілів в місяць, то, я думаю, що до кінця року ця цифра не буде перевищувати 70-75 автомобілів. В Україні, на жаль, зараз немає підприємств і складальних заводів, куди б завозились машинокомплекти і складались автомобілі. Можливо, це вплинуло б на цінову політику. Зараз, на жаль, випуск нових авто зійшов нанівець. Наприклад, найбільший наш гігант АвтоЗаЗ у травні випустив 4 автомобілі, і це в той час, коли його потужності розраховані на 20 тисяч авто в місяць. У зв’язку з відсутністю попиту ринок в найдешевшому ціновому діапазоні взагалі впав, напевно, найбільше за останні 15 років. Дешеві авто не купують, тому що покупцями дешевих автомобілів були в основному представники  інтелігенції, люди робочих професій, які, на жаль, зараз опинилися на межі виживання.

 

Порівняйте вітчизняний авторинок  з ринками Європи. Зараз у цілому світі швидкими темпами набирають популярність  електрокари. Наскільки ми відстаємо від світових тенденцій?

Якщо брати середньостатистичні світові дані, то показник продажів нових автомобілів в країнах свідчить про стан економічної та фінансової ситуації в державі. Ринок нових автомобілів є мінімальний і не дозволяє виживати багатьом автоцентрам. Ми бачимо, скільки зараз закривається автоцентрів, скільки людей залишаються без роботи, тому що будь-який автоцентр – це не тільки продажі, це й реалізація запасних частин, сервісне обслуговування. Тому сказати, що це є повноцінний ринок ми не можемо. Є ринок нових авто, але він досить далекий до середньоєвропейського і навіть до східноєвропейського. Ми знаходимось на дні. Тому невеличке збільшення продаж порівняно з минулим періодом – суттєво не впливає на ситуацію в країні. Автомобільний ринок реагує дуже чітко на ситуацію в країні. Люди хочуть придбати новий автомобіль і хто має можливість. Але, у зв’язку з ситуацією в країні, попит відкладається на невизначений період, тому говорити про значне збільшення ринку ми не можемо. І, я думаю, в найближчі роки така ситуація збережеться.

                                                                                                                                                                                                                          Мар’яна Цимбалюк










ПОШУК ПО ДАТІ