IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Автомобільний ринок Прикарпаття

Автомобільний ринок Прикарпаття

Україна – країна парадоксів. У той час, коли  70 % населення збідніло, продаж автомобілів за останні шість місяців  класу люкс збільшився майже на 100 % .  Пане Тарасе, яка ситуація в цьому плані на Прикарпатті?

 

-         Якщо робити повний аналіз ринку автомобілів України, то можна сказати, що продажі в 2016 році,порівняно з 2015 роком, дійсно зросли. У нашій області продаж нових автомобілів зріс в середньому на 35%. Ми випереджаємо Вінницьку, Волинську, Дніпропетровську області. В Івано-Франківську в червні був найвищий скачок – 73% у порівнянні з минулим роком. Це один з найвищих в Україні, в червні такий високий показник мають дві області Західної України –  Тернопіль та Івано-Франківськ. Решта областей на рівні 40%.

-         Загалом лідери продажів в Україні – Київська, Дніпропетровська, Одеська, Харківська і Львівська області. Ринок Івано-Франківська знаходиться на 4-5 позиції знизу. Найменші ринки – це Чернівецька, Волинська, Рівненська, Чернігівська області.  До речі, зараз є багато автовиробників світових брендів, які ведуть переговори і в нашій області і в Львівській щодо будівництва заводів по виробництву комплектуючих до авто. Це буде досить знаково для розвитку ринку.

Які автомобілі серед лідерів продажу на Прикарпатті?

Я назву першу четвірку лідерів – це Тойота, Фольксваген, Рено та Хюндай.

 

Які ще причини росту продажу ви відзначите,  адже економічна ситуація в країні деяким верствам населення не дозволяє сплатити комунальні послуги, не те, що придбати автівки преміум класу? Хто ці ваші покупці?

-         Ціновий діапазон наших автомобілів досить великий – від 300 тисяч гривень до 1,5-2 млн. Тому, якщо змалювати образ нашого покупця,  то це середньостатистичний українець і ті, які займаються підприємницькою діяльністю, які вже себе реалізували в деяких сферах і знають що хочуть. Це ж не спонтанний вибір, а, я думаю, – обдуманий. Це такий приблизний портрет нашого клієнта. Серед наших покупців є і юридичні особи, які купують автомобілі Хюндай. Так як наш автоцентр є не тільки моно-брендовим - Хюндай, ми займаємось і продажем автомобілів інших виробників. Взагалі ситуація західного регіону досить специфічна  – зростання ринку є, але розподіл юридичних та фізичних осіб, які купують авто, досить різний. Наприклад, у нашій області, взагалі у Західному регіоні, юридичні особи – це найменший відсоток покупців. Це зумовлено тим, що відсутня промисловість, відсутні великі фірми, великі корпорації і лідируючі позиції щодо купівлі юридичними особами автомобілів всіх брендів займають центральні області та м. Київ. Якщо брати в ціновому сегменті, то Івано-Франківська область займає середню позицію в купівлі дорогих автомобілів. Хоча щороку наша область зміцнює позицію в даному сегменті.

 

-         Яка ваша  думка щодо закону  про відміну акцизного збору для вживаних імпортних автомобілів?  Чи суттєво це вплине на ринок нових авто?

Досить спірне питання. Зараз тривають дискусії, бо закон прийнятий Верховною Радою, підписаний президентом, але доповнення які анонсувалися ще не прийняті Верховною Радою. Якщо брати реальну картину, суттєво цей закон не змінить співвідношення продаж вживаних автомобілів і нової техніки. Тобто ринок вживаних авто знову буде високий – це вже проходили і країни Східної Європи: Польща, Словаччина та інші. Зрозуміло, що очікування прийняття закону пригальмувало розвиток автомобільного ринку, бо менталітет українців такий, що ми чекаємо чогось нового. За червень 2015 р. завезено 684 вживаних автомобілів в Україну, за червень 2016 – 504 авто. Що дає цей закон? Закон досить строго регламентує ввезення цих авто. Вони мають бути євро-5, з 2010 року випуску, без права перепродажі та можливістю ввезти автомобіль на митну територію України один раз на термін дії закону, хоча в першій редакції було один раз на рік. Одне з важливих нововведень – це особисте завезення автомобіля клієнтом. У нашій області багато працюючих за кордоном, можливо вони й будуть собі завозити авто. Я думаю, що значних коливань на ринку нових автомобілів, не буде, тенденція буде зберігатись така, яка існує зараз.

 

Чи будуть дешевші авто, адже компанія «Хюндай», авто якої ви продаєте, вже оголосила про значні знижки?

Ставки акцизного збору зменшуються в кілька разів. Сказати, що нові авто будуть дешевшими я не можу, а вживані авто в категорії від 2010 року за кордоном не є дешевими тому значного розриву в ціні на аналогічні автомобілі в Україні не буде. Мені здається, що аналогічний автомобіль в Україні на ринку перепродаж буде дешевший або в такій же ціні, ніж той, який привезуть. Така моя думка. Єдиний плюс, що експлуатацію автомобіля в Європі не зрівняти з експлуатацією його в Україні.

-         Зараз, у нас діють акції на автомобілі. Дуже великі знижки на найпопулярніші моделі – СантаФе, Туссан. Діють також великі знижки на деякі моделі найдорожчої комплектації – до 150 тис. Взагалі бренд Хюндай зараз досить популярний, він набирає обертів по продажу. Досить цікаві постійні  оновлення автомобілів.

У 2016 р. ми отримали багато нових моделей, які повністю відрізняються від свої попередників – це Хюндай Соната, Елантра, Туссан, і20, і10. Також змінене обличчя найпопулярнішого автомобіля – Санта Фе. Наші клієнти, які мали авто Хюндай(а таких досить багато, тому що Хюндай завжди займали одне з перших місць по продажу автомобілів в Україні), знову звертаються до нас і ми тримаємо з ними зв’язок, практикуємо інноваційні системи продаж, нові кредитні програми. Зрозуміло, що фінансовий ринок в Україні зараз не такий, яким був у 2008 році, але все одно кредитування відбується. Є різні методи продаж і ми всіх їх використовуємо.

 

-         Які ваші прогнози авторинку до кінця року?

Взагалі у будь-якому бізнесі – гроші люблять спокій. Будь-які потрясіння – фінансові, політичні, у державі призводять до зменшення і деколи навіть до закриття бізнесу. Тому прогнозувати щось конкретно я не можу. При такій ситуації, яка є на українському ринку, буде незначний ріст у продажу нових та вживаних автомобілів. Якщо всередньому у нас в області реєструється 50-60 нових автомобілів в місяць, то, я думаю, що до кінця року ця цифра не буде перевищувати 70-75 автомобілів. В Україні, на жаль, зараз немає підприємств і складальних заводів, куди б завозились машинокомплекти і складались автомобілі. Можливо, це вплинуло б на цінову політику. Зараз, на жаль, випуск нових авто зійшов нанівець. Наприклад, найбільший наш гігант АвтоЗаЗ у травні випустив 4 автомобілі, і це в той час, коли його потужності розраховані на 20 тисяч авто в місяць. У зв’язку з відсутністю попиту ринок в найдешевшому ціновому діапазоні взагалі впав, напевно, найбільше за останні 15 років. Дешеві авто не купують, тому що покупцями дешевих автомобілів були в основному представники  інтелігенції, люди робочих професій, які, на жаль, зараз опинилися на межі виживання.

 

Порівняйте вітчизняний авторинок  з ринками Європи. Зараз у цілому світі швидкими темпами набирають популярність  електрокари. Наскільки ми відстаємо від світових тенденцій?

Якщо брати середньостатистичні світові дані, то показник продажів нових автомобілів в країнах свідчить про стан економічної та фінансової ситуації в державі. Ринок нових автомобілів є мінімальний і не дозволяє виживати багатьом автоцентрам. Ми бачимо, скільки зараз закривається автоцентрів, скільки людей залишаються без роботи, тому що будь-який автоцентр – це не тільки продажі, це й реалізація запасних частин, сервісне обслуговування. Тому сказати, що це є повноцінний ринок ми не можемо. Є ринок нових авто, але він досить далекий до середньоєвропейського і навіть до східноєвропейського. Ми знаходимось на дні. Тому невеличке збільшення продаж порівняно з минулим періодом – суттєво не впливає на ситуацію в країні. Автомобільний ринок реагує дуже чітко на ситуацію в країні. Люди хочуть придбати новий автомобіль і хто має можливість. Але, у зв’язку з ситуацією в країні, попит відкладається на невизначений період, тому говорити про значне збільшення ринку ми не можемо. І, я думаю, в найближчі роки така ситуація збережеться.

                                                                                                                                                                                                                          Мар’яна Цимбалюк










ПОШУК ПО ДАТІ