IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



IT-ринок області

Наталя МУХІТДІНОВА, керівник департаменту компанії Eleks, про розвиток та проблеми ІТ-галузі Івано-Франківської області.



Що буде з договорами дарування та оформлення спадщини?

Останніми тижнями у засобах масової інформації усі переглядають повідомлення з приводу того, що українці з 1 листопада поточного року фактично не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору дарування, оскільки відбулися зміни у порядку оцінки дарованого майна та майна, яке передається у спадок. Ситуацію коментує приватний нотаріус Мар’яна Дзера.

Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.

ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.



6 порад для керівників, як просувати свою компанію в Інтернеті

Багато підприємців досі сумніваються, чи варто вкладати час і гроші в Інтернет-просування. Прихильники консервативних поглядів вважають це безглуздим. Але ми живемо в епоху інформаційних технологій, і тому кожному бізнесменові просто необхідно прочитати дану статтю.

Сьогодні світ все більше «віртуалізується» і вже практично неможливо створювати чи розвивати власну справу, ігноруючи Інтернет. Але одні підприємці, завдяки всесвітній павутині, заробляють шалені гроші, а інші зливають бюджети, втрачають компанії та, навіть, особисте життя. Відповідно, ті хто успішні, кажуть: «Якщо тебе немає в Інтернеті, тебе не існує» або «Без Інтернету сьогодні нікуди», а інші видумують теорії, що це ще не потрібно їхньому бізнесу, можна і без цього, навкруги одні «аферисти», які тільки і чекають, як обдурити неосвіченого в Інтернет- технологіях бізнесмена, витягнути з нього бюджет, а далі…

Я належу до категорії перших. Хоча мої знання коштували мені багато втрачених коштів, потенційних прибутків, перспектив. Зустрічав на своєму шляху багато «суперспеціалістів», які говорили розумними словами, просили великі бюджети, а потім розповідали історії, як все складно і чому в тому, що вони нічого не зробили, винний я, моя компанія, програмісти, форс-мажор і т.д. Але я не здався і завдяки цьому успішно розвиваю свій бізнес. Відповідно, що б я хотів порадити тим, хто тільки стає на цей складний, тернистий, але неймовірно цікавий шлях:

* У 95% випадків ви втратите багато, як для вашого бізнесу, грошей чи перспектив, допоки не зрозумієте, як все працює, та не створите певну «базу». До цього треба бути готовим, сприймати як належне, не боятися, не звинувачувати себе. Знання безкоштовними не бувають, робіть висновки і зараховуйте втрати, як плату за навчання
* Якщо ваш проект не стартує з мільйонними інвестиціями, то, відповідно, для вашого рівня компанії та бюджетів не існує пропозицій від сторонніх організацій, приватних підприємців, фрілансерів, які зроблять за вас все, а ви тільки будете давати їм гроші та «питати» за результат. Так само не сподівайтеся, що ви знайдете на ринку готового спеціаліста, якого візьмете у штат, і він зробить все. Ви маєте вчитися і на початку самостійно виконувати функції головного маркетолога. Так, залучати сторонні компанії необхідно, але тільки на якісь ділянки роботи, як то SEO просування, дизайнерські роботи, розробка сайтів, правильне налаштування контекстної реклами. Але будувати стратегію, займатися аналітикою, розробляти кампанії, SMM, генерувати контент, потрібно самостійно.
* Не варто економити на розробці сайту при старті. Коли ви зрозумієте, скільки недозаробляється та неефективно витрачається коштів через те, що сайт написаний «погано», веб-дизайнером був студент, а рекомендації з розміщення елементів давала людина з освітою бухгалтера та курсами з незрозуміло чого, але то було типу щось з маркетингом пов’язано, буде вже пізно. І виправлення помилок буде коштувати дорого.
* Завжди аналізуйте ефективність витрачених коштів на просування бізнесу. В першу чергу, якщо щось роблять підрядники. Причому звертайте увагу не на красиві звіти, позиції в пошуковиках, відвідуваність, майбутні шалені перспективи, а на кількість запитів від потенційних клієнтів
* Стежте за новинками на ринку, як в плані програмного забезпечення, так і нових технологій чи веб-ресурсів для просування бізнесу в Інтернеті. Звертайте увагу на моделі поведінки потенційних споживачів – вони постійно змінюються. Іншими словами: будьте в темі і в тренді.
* Якщо власник бізнесу відома публічна особа – це дуже допомагає його розвитку, в першу чергу в Інтернеті. Маєте до цього можливості та здібності – вперед. Це не тільки потішить ваше его, але й принесе додаткові кошти.

Можна ще багато чого написати, але вищесказаного буде достатньо. Якщо з них виділити основне, то найголовнішою порадою буде: не бійтеся, вчіться, аналізуйте та контролюйте.










ПОШУК ПО ДАТІ