IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



6 порад для керівників, як просувати свою компанію в Інтернеті

Багато підприємців досі сумніваються, чи варто вкладати час і гроші в Інтернет-просування. Прихильники консервативних поглядів вважають це безглуздим. Але ми живемо в епоху інформаційних технологій, і тому кожному бізнесменові просто необхідно прочитати дану статтю.

Сьогодні світ все більше «віртуалізується» і вже практично неможливо створювати чи розвивати власну справу, ігноруючи Інтернет. Але одні підприємці, завдяки всесвітній павутині, заробляють шалені гроші, а інші зливають бюджети, втрачають компанії та, навіть, особисте життя. Відповідно, ті хто успішні, кажуть: «Якщо тебе немає в Інтернеті, тебе не існує» або «Без Інтернету сьогодні нікуди», а інші видумують теорії, що це ще не потрібно їхньому бізнесу, можна і без цього, навкруги одні «аферисти», які тільки і чекають, як обдурити неосвіченого в Інтернет- технологіях бізнесмена, витягнути з нього бюджет, а далі…

Я належу до категорії перших. Хоча мої знання коштували мені багато втрачених коштів, потенційних прибутків, перспектив. Зустрічав на своєму шляху багато «суперспеціалістів», які говорили розумними словами, просили великі бюджети, а потім розповідали історії, як все складно і чому в тому, що вони нічого не зробили, винний я, моя компанія, програмісти, форс-мажор і т.д. Але я не здався і завдяки цьому успішно розвиваю свій бізнес. Відповідно, що б я хотів порадити тим, хто тільки стає на цей складний, тернистий, але неймовірно цікавий шлях:

* У 95% випадків ви втратите багато, як для вашого бізнесу, грошей чи перспектив, допоки не зрозумієте, як все працює, та не створите певну «базу». До цього треба бути готовим, сприймати як належне, не боятися, не звинувачувати себе. Знання безкоштовними не бувають, робіть висновки і зараховуйте втрати, як плату за навчання
* Якщо ваш проект не стартує з мільйонними інвестиціями, то, відповідно, для вашого рівня компанії та бюджетів не існує пропозицій від сторонніх організацій, приватних підприємців, фрілансерів, які зроблять за вас все, а ви тільки будете давати їм гроші та «питати» за результат. Так само не сподівайтеся, що ви знайдете на ринку готового спеціаліста, якого візьмете у штат, і він зробить все. Ви маєте вчитися і на початку самостійно виконувати функції головного маркетолога. Так, залучати сторонні компанії необхідно, але тільки на якісь ділянки роботи, як то SEO просування, дизайнерські роботи, розробка сайтів, правильне налаштування контекстної реклами. Але будувати стратегію, займатися аналітикою, розробляти кампанії, SMM, генерувати контент, потрібно самостійно.
* Не варто економити на розробці сайту при старті. Коли ви зрозумієте, скільки недозаробляється та неефективно витрачається коштів через те, що сайт написаний «погано», веб-дизайнером був студент, а рекомендації з розміщення елементів давала людина з освітою бухгалтера та курсами з незрозуміло чого, але то було типу щось з маркетингом пов’язано, буде вже пізно. І виправлення помилок буде коштувати дорого.
* Завжди аналізуйте ефективність витрачених коштів на просування бізнесу. В першу чергу, якщо щось роблять підрядники. Причому звертайте увагу не на красиві звіти, позиції в пошуковиках, відвідуваність, майбутні шалені перспективи, а на кількість запитів від потенційних клієнтів
* Стежте за новинками на ринку, як в плані програмного забезпечення, так і нових технологій чи веб-ресурсів для просування бізнесу в Інтернеті. Звертайте увагу на моделі поведінки потенційних споживачів – вони постійно змінюються. Іншими словами: будьте в темі і в тренді.
* Якщо власник бізнесу відома публічна особа – це дуже допомагає його розвитку, в першу чергу в Інтернеті. Маєте до цього можливості та здібності – вперед. Це не тільки потішить ваше его, але й принесе додаткові кошти.

Можна ще багато чого написати, але вищесказаного буде достатньо. Якщо з них виділити основне, то найголовнішою порадою буде: не бійтеся, вчіться, аналізуйте та контролюйте.










ПОШУК ПО ДАТІ