IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

«LA TOUR»: ДАВАЙТЕ ПОДОРОЖУВАТИ РАЗОМ!

«Наш світ на стільки великий, прекрасний, різноманітний і цікавий, що було би злочином сидіти вдома і не бачити всієї його цінності та краси. Потрібно відчувати подих пустель чи бриз океанів, милуватися краєвидами з вершин гір або з висоти польоту повітряних куль, пірнати з аквалангом, вивчати стародавні розвалини, куштувати страви всіх кухонь світу і просто божеволіти від щастя що ти живеш і подорожуєш!» - у цих словах стиль життя директора «Туристичної компанії «LATOUR» - Людмили Дубей.

6 порад для керівників, як просувати свою компанію в Інтернеті

Багато підприємців досі сумніваються, чи варто вкладати час і гроші в Інтернет-просування. Прихильники консервативних поглядів вважають це безглуздим. Але ми живемо в епоху інформаційних технологій, і тому кожному бізнесменові просто необхідно прочитати дану статтю.

Сьогодні світ все більше «віртуалізується» і вже практично неможливо створювати чи розвивати власну справу, ігноруючи Інтернет. Але одні підприємці, завдяки всесвітній павутині, заробляють шалені гроші, а інші зливають бюджети, втрачають компанії та, навіть, особисте життя. Відповідно, ті хто успішні, кажуть: «Якщо тебе немає в Інтернеті, тебе не існує» або «Без Інтернету сьогодні нікуди», а інші видумують теорії, що це ще не потрібно їхньому бізнесу, можна і без цього, навкруги одні «аферисти», які тільки і чекають, як обдурити неосвіченого в Інтернет- технологіях бізнесмена, витягнути з нього бюджет, а далі…

Я належу до категорії перших. Хоча мої знання коштували мені багато втрачених коштів, потенційних прибутків, перспектив. Зустрічав на своєму шляху багато «суперспеціалістів», які говорили розумними словами, просили великі бюджети, а потім розповідали історії, як все складно і чому в тому, що вони нічого не зробили, винний я, моя компанія, програмісти, форс-мажор і т.д. Але я не здався і завдяки цьому успішно розвиваю свій бізнес. Відповідно, що б я хотів порадити тим, хто тільки стає на цей складний, тернистий, але неймовірно цікавий шлях:

* У 95% випадків ви втратите багато, як для вашого бізнесу, грошей чи перспектив, допоки не зрозумієте, як все працює, та не створите певну «базу». До цього треба бути готовим, сприймати як належне, не боятися, не звинувачувати себе. Знання безкоштовними не бувають, робіть висновки і зараховуйте втрати, як плату за навчання
* Якщо ваш проект не стартує з мільйонними інвестиціями, то, відповідно, для вашого рівня компанії та бюджетів не існує пропозицій від сторонніх організацій, приватних підприємців, фрілансерів, які зроблять за вас все, а ви тільки будете давати їм гроші та «питати» за результат. Так само не сподівайтеся, що ви знайдете на ринку готового спеціаліста, якого візьмете у штат, і він зробить все. Ви маєте вчитися і на початку самостійно виконувати функції головного маркетолога. Так, залучати сторонні компанії необхідно, але тільки на якісь ділянки роботи, як то SEO просування, дизайнерські роботи, розробка сайтів, правильне налаштування контекстної реклами. Але будувати стратегію, займатися аналітикою, розробляти кампанії, SMM, генерувати контент, потрібно самостійно.
* Не варто економити на розробці сайту при старті. Коли ви зрозумієте, скільки недозаробляється та неефективно витрачається коштів через те, що сайт написаний «погано», веб-дизайнером був студент, а рекомендації з розміщення елементів давала людина з освітою бухгалтера та курсами з незрозуміло чого, але то було типу щось з маркетингом пов’язано, буде вже пізно. І виправлення помилок буде коштувати дорого.
* Завжди аналізуйте ефективність витрачених коштів на просування бізнесу. В першу чергу, якщо щось роблять підрядники. Причому звертайте увагу не на красиві звіти, позиції в пошуковиках, відвідуваність, майбутні шалені перспективи, а на кількість запитів від потенційних клієнтів
* Стежте за новинками на ринку, як в плані програмного забезпечення, так і нових технологій чи веб-ресурсів для просування бізнесу в Інтернеті. Звертайте увагу на моделі поведінки потенційних споживачів – вони постійно змінюються. Іншими словами: будьте в темі і в тренді.
* Якщо власник бізнесу відома публічна особа – це дуже допомагає його розвитку, в першу чергу в Інтернеті. Маєте до цього можливості та здібності – вперед. Це не тільки потішить ваше его, але й принесе додаткові кошти.

Можна ще багато чого написати, але вищесказаного буде достатньо. Якщо з них виділити основне, то найголовнішою порадою буде: не бійтеся, вчіться, аналізуйте та контролюйте.










ПОШУК ПО ДАТІ