IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Громадська Школа Бізнесу: Виходити за межі. Навчатися новому. Ставати успішним

Громадська Школа Бізнесу: Виходити за межі. Навчатися  новому. Ставати успішним

Виходити за межі. Навчатися новому. Ставати успішним
Буває, що підприємець багато працює, отримує унікальний досвід, читає, аналізує, але при цьому його не покидає враження, що він знаходиться у величезній темній кімнаті з маленьким ліхтариком у руках. Слабкі промені світла час від часу натрапляють на поодинокі предмети, можливо, ви точно знаєте, на чому стоїте, що знаходиться на невеликих від вас відстанях чи навіть що лежить на найближчій полиці… Втім, для того, щоб відповісти на глобальне питання «Де я?», слід, як мінімум, включити в кімнаті світло. Тільки тоді всі окремі деталі складуться в одну цілісну картину. Йдеться про те, що ви можете бути суперфахівцем, володіти багаторічним досвідом і мати десятки надійних партнерів, але бізнес не приноситиме бажаного прибутку, якщо ви не проаналізуєте власну компанію з «увімкненим світлом», тобто з належним багажем обов’язкових бізнес-знань.

Від темноти незнання…
Проблема сучасних підприємців – неусвідомлене незнання. Рано чи пізно ви знайдете відповіді на всі питання, які вам давно не дають спокою. Але що робити з важливими питаннями, над якими ви й не задумувалися? У межах замкненого кола робочих буднів складно побачити щось нове і можна все життя вирішувати те, що ніколи не принесе бажаних результатів. Саме тому вихід за межі звичної системи, можливість почути радикально нові рішення та незвичні інструменти може стати потужним каталізатором вашого професійного розвитку.«Абітурієнти» Громадської Школи Бізнесу (м. Львів) часто зізнаються, що раніше досягали заздрісних вершин без будь-якої бізнес-освіти. Втім, сьогодні ситуація на ринку так різко змінюється, що їм доводиться довго «ламати голову» над принципово новими ситуаціями. Кажуть, без експертів Школи, які допомагають проаналізувати бізнес по-новому, багато проблем так би й залишилися невирішеними.

Про які ситуації йдеться? До прикладу, як підрахувати, чи буде вигідним запуск нового продукту, як впровадити ефективну систему бухгалтерського і управлінського
обліку, яка дозволить оцінити реальну прибутковість компаній, як залучити додаткові кошти, побудувати ефективну структуру, забезпечити собі конкуретні пере-ваги тощо.Спроби вирішити нове старими методами переважно не дають бажаного результату, окрім того приносять чималі втрати.

«Коли розумієш всі аспекти бізнесу, тобі легше приймати рішення. Бізнес-освіта дає зовсім інший поштовх, інше бачення бізнесу. Самоучка – це добре, коли маєш талант. Коли ти скульптор, художник. А в бізнесі – потрібні знання. Бізнес помилок не пробачає. Кожна помилка – мінус з твоєї кишені. У кращому випадку, з твоєї», – Володимир Худо, експерт МВА з бізнес-планування Громадської Школи Бізнесу.

… до світла бізнес-грамотності
Незважаючи на складну ситуацію в країні, бізнес-освіта стає все популярнішою. Можемо це стверджувати за прикладом Громадської Школи Бізнесу, у якій щомісяця зростає кількість слухачів та збільшується кількість навчальних програм.Ще одна важлива деталь – наявність бізнес-освіти не гарантує ефективного розвитку вашого бізнесу і вас як лідера. Все залежить тільки від вас – наскільки успішно ви впровадите інструмент і нові знання.

Бізнес-освіта – це не диплом, а саме ефективні зміни. Ви можете відвідувати десятки тренінгів, семінарів чи майстер-класів щомісяця, але якщо після них ви нічого не змінюєте в собі чи в компанії – всі ваші старання даремні.

«Світова економіка нестабільна. Компанії, які не встигають змінити стратегії на ринку, приречені на банкрутство. Це серйозний виклик для бізнес-шкіл у всьому світі. Учасники йдуть туди, де готують лідерів, які зможуть орієнтуватися в новій реальності та ефективно управляти змінами»
Руслан БЕЛЬТЮКОВ,
директор
Громадської Школи Бізнесу.










ПОШУК ПО ДАТІ