IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Громадська Школа Бізнесу: Виходити за межі. Навчатися новому. Ставати успішним

Громадська Школа Бізнесу: Виходити за межі. Навчатися  новому. Ставати успішним

Виходити за межі. Навчатися новому. Ставати успішним
Буває, що підприємець багато працює, отримує унікальний досвід, читає, аналізує, але при цьому його не покидає враження, що він знаходиться у величезній темній кімнаті з маленьким ліхтариком у руках. Слабкі промені світла час від часу натрапляють на поодинокі предмети, можливо, ви точно знаєте, на чому стоїте, що знаходиться на невеликих від вас відстанях чи навіть що лежить на найближчій полиці… Втім, для того, щоб відповісти на глобальне питання «Де я?», слід, як мінімум, включити в кімнаті світло. Тільки тоді всі окремі деталі складуться в одну цілісну картину. Йдеться про те, що ви можете бути суперфахівцем, володіти багаторічним досвідом і мати десятки надійних партнерів, але бізнес не приноситиме бажаного прибутку, якщо ви не проаналізуєте власну компанію з «увімкненим світлом», тобто з належним багажем обов’язкових бізнес-знань.

Від темноти незнання…
Проблема сучасних підприємців – неусвідомлене незнання. Рано чи пізно ви знайдете відповіді на всі питання, які вам давно не дають спокою. Але що робити з важливими питаннями, над якими ви й не задумувалися? У межах замкненого кола робочих буднів складно побачити щось нове і можна все життя вирішувати те, що ніколи не принесе бажаних результатів. Саме тому вихід за межі звичної системи, можливість почути радикально нові рішення та незвичні інструменти може стати потужним каталізатором вашого професійного розвитку.«Абітурієнти» Громадської Школи Бізнесу (м. Львів) часто зізнаються, що раніше досягали заздрісних вершин без будь-якої бізнес-освіти. Втім, сьогодні ситуація на ринку так різко змінюється, що їм доводиться довго «ламати голову» над принципово новими ситуаціями. Кажуть, без експертів Школи, які допомагають проаналізувати бізнес по-новому, багато проблем так би й залишилися невирішеними.

Про які ситуації йдеться? До прикладу, як підрахувати, чи буде вигідним запуск нового продукту, як впровадити ефективну систему бухгалтерського і управлінського
обліку, яка дозволить оцінити реальну прибутковість компаній, як залучити додаткові кошти, побудувати ефективну структуру, забезпечити собі конкуретні пере-ваги тощо.Спроби вирішити нове старими методами переважно не дають бажаного результату, окрім того приносять чималі втрати.

«Коли розумієш всі аспекти бізнесу, тобі легше приймати рішення. Бізнес-освіта дає зовсім інший поштовх, інше бачення бізнесу. Самоучка – це добре, коли маєш талант. Коли ти скульптор, художник. А в бізнесі – потрібні знання. Бізнес помилок не пробачає. Кожна помилка – мінус з твоєї кишені. У кращому випадку, з твоєї», – Володимир Худо, експерт МВА з бізнес-планування Громадської Школи Бізнесу.

… до світла бізнес-грамотності
Незважаючи на складну ситуацію в країні, бізнес-освіта стає все популярнішою. Можемо це стверджувати за прикладом Громадської Школи Бізнесу, у якій щомісяця зростає кількість слухачів та збільшується кількість навчальних програм.Ще одна важлива деталь – наявність бізнес-освіти не гарантує ефективного розвитку вашого бізнесу і вас як лідера. Все залежить тільки від вас – наскільки успішно ви впровадите інструмент і нові знання.

Бізнес-освіта – це не диплом, а саме ефективні зміни. Ви можете відвідувати десятки тренінгів, семінарів чи майстер-класів щомісяця, але якщо після них ви нічого не змінюєте в собі чи в компанії – всі ваші старання даремні.

«Світова економіка нестабільна. Компанії, які не встигають змінити стратегії на ринку, приречені на банкрутство. Це серйозний виклик для бізнес-шкіл у всьому світі. Учасники йдуть туди, де готують лідерів, які зможуть орієнтуватися в новій реальності та ефективно управляти змінами»
Руслан БЕЛЬТЮКОВ,
директор
Громадської Школи Бізнесу.








ПОШУК ПО ДАТІ