IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Іноземні інвестиції. Проблеми та перспективи

Загальна проблема надходження іноземних інвестицій – це війна, корупція та відсутність верховенства права. Ряд крупних компаній розширяють свою присутність (Фуджікура, Леоні, Бадер, Джейбіл і т.п.). Але, фактично, це все використання трудових ресурсів, а не ввезення іноземних технологій.

Разом з тим відчувається брак робочої сили, оскільки багато людей з метою заробітку виїжджають за кордон, зокрема у Польщу, а тепер почнуть і у Словаччину, де потрібно близько 80000 робітників.

Левова частина зареєстрованих останнім часом компаній з іноземними інвестиціями – це компанії з працевлаштування та надання різного типу послуг. Для багатьох не є секретом, які статки отримують такі організації. Слід згадати і часті порушення законодавства при цьому, зокрема одержання плати за працевлаштування за кордоном, що є неправомірним.

Тому не варто прирівнювати компанії із працевлаштування до іноземних інвесторів, вони інколи і власного офісу можуть не мати.

Крупні корпорації намагаються вирішити ці проблеми за рахунок покращення соціального пакету, але ніяк не за рахунок суттєвого підняття оплати праці.

Також відлякують реальних інвесторів складність повернення валюти з України.

Навіть якщо поглянути на статистичні дані, то серед статистичних інвесторів ледь не половина - це ті ж самі українці, які вкладають вивезені кошти з-за кордону, щоб захистити свій бізнес, презентувавши його як іноземні інвестиції.

Однозначно, що рушійною силою у спрямуванні потоку іноземних інвестицій стануть крупні компанії, які своїм прикладом додаватимуть впевненість іншим. Найвизначнішу роль мають зіграти органи виконавчої влади, які контактують із представниками бізнесу. Тільки за рахунок створення максимально сприятливих умов для іноземців можливо зрушити з «мертвої точки» потік інвестицій в економіку України.

На фоні невеликих обсягів інвестицій та падіння купівельної спроможності населення стало значне падіння імпорту. Навіть те, що імпортується, носить нерегулярний характер і дрібні партії. Достатньо поглянути на асортимент у магазинах та ціни, які іноді суттєво вищі,ніж, припустім, у сусідній  Польщі.

Наприклад, взуття середньої та нижче середньої категорій не вигідно везти, вже все виробляється в Україні. Китайське взуття має значно гіршу якість від українського.

Так само скоро буде і з одягом, хоча зараз все більше добротного одягу виробляється в Україні за нижчими цінами.

Продукти харчування – багато позицій почали виробляти у нас, все менше імпортується.

Однозначним результатом складнощів у розрахунках валютою (купівля не у день подання заявки, подання пакету пояснювальних документів і т.п.) є масове створення компаній з українським капіталом на території сусідніх держав (Польща, Словаччина, Угорщина), метою яких є забезпечення максимальної безперебійності розрахунків за товари, що ввозитимуться в Україну.  Фактично, це транзитні компанії, які при необхідності отримують належні кошти від засновників для забезпечення вчасності та оперативності оплати. Це також дає змогу зберегти конфіденційність постачальника цих товарів та отримати додаткові знижки за оперативність оплати, застрахувати операцію за законами Польщі та/або ЄС.

 

На нашу думку, за рахунок падіння крупнооптового імпорту, а це скорочення асортименту, зменшення запасів на складах, відбувся суттєвий поштовх для розвитку інтернет-торгівлі (e-commerce).

Усіх влаштовує доставка за короткий термін, адекватна ціна та асортимент.

Особливого розмаху набуває доставка товарів із Китаю (класично), США, Німеччини, Італії та Польщі.

Але при цьому поки що іноземці не розглядають ринок України як перспективний, бо не багато інтернет-магазинів, особливо польських, пропонують доставку в Україну. Ніби близько, що заважає? Наприклад, пряма доставка з Америки за одну одиницю товару коштуватиме 30-50 доларів США, а через посередника до 10 доларів США (цифри неведені для порівняння, оскільки все залежить від ваги та розміру посилки).

Ще один приклад польського виробника специфічних окулярів: якщо придбати на польському сайті, то ціна доставки близько 20 доларів США, а якщо придбати на Ebay, то ціна доставки 7 доларів.

Більшість інтернет-магазинів із продажу іноземних товарів створені самими українцями, які формують свої склади за кордоном, що здорожчує вартість товару, або працюють за допомогою інтернет-площадки з розміщення товару інших магазинів, даючи покупцю опис товару з перекладом.

Нову сторінку в інтернет-торгівлі відкриває нова польська поштова компанія Carpathia Logistics, яка поміж звичайних поштових відправлень здійснює прямий продаж європейських товарів на ринок України. Це вперше, коли польська компанія зосередила свої зусилля виключно на український ринок. Такий бізнес дає можливість значно швидше отримувати товари з Польщі та інших країн Європи, одержувати офіційну гарантію на товари, можливість повертати їх у разі виявлення браку, отримати доступ до безмежних складів з безмежним асортиментом.

 










ПОШУК ПО ДАТІ