IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Чи варто корпораціям інвестувати у своїх працівників?

Про важливість вивчення іноземних мов та нові можливості, що вони надають, розповідають автори постійної рубрики "Експертна думка"  Олександра Федорук і Леся Ікалюк - засновниці школи «YOLO»

- Наскільки зріс попит на вивчення іноземних мов у Івано-Франківську й області загалом, і які цьому причини?

- Беручи до уваги останні кілька років, попит на вивчення іноземних мов завжди був і є високим. Однак 2016 рік свідчить, що населення зараз ще більше зацікавлене у володінні іноземними мовами, особливо англійською, яка є міжнародною мовою для спілкування на різних рівнях. Знання мов дають ширші можливості, а це однозначно допомагає людям оволодіти певною інформацією, яка була б не доступна без знання іноземної.

Англійська мова – ділова мова всього світу, тому її вивчення користується попитом. У нашому місті знаходяться багато філіалів іноземних компаній, зокрема ІТ, які ведуть кореспонденцію саме англійською. Також на високому рівні в Західній Україні залишається вивчення польської мови.

- На цей момент у нашій області відкривається багато іноземних компаній, працівникам яких потрібне знання мови. Чи співпрацюєте Ви з такими корпораціями, навчаючи їх персонал або потенційних працівників?

- Так, ми активно співпрацюємо з ними. Причому, попит на ці послуги від нашого освітнього центру зростає. Наразі є 5 компаній, де наші вчителі викладають англійську як розмовну, так і професійну мову. В одній із компаній викладаємо «Business English» на рівні Advanced, також ми можемо навчати людей спеціалізованої англійської, яка необхідна, наприклад, в телекомунікаційній, туристичній чи медичній сферах, або викладати іноземну мову іншою іноземною мовою (наприклад, у нас зараз навчається група іноземних студентів, які вивчають німецьку мову англійською мовою)».

Успішні корпоративні клієнти розуміють, що варто інвестувати у своїх працівників, що в майбутньому принесе свої «дивіденди»

- Враховуючи збільшення кількості курсів іноземних мов, освітніх центрів, як правильно вибрати для себе якісну школу і з якісною освітою?

- Скажімо так, люди, які цікавляться іноземною мовою, хочуть вивчити її дешево і швидко. Наша колега влучно описала цю ситуацію: «Ви самі обираєте, як добиратися до Європи: хорошою машиною чи велосипедом». Так само потрібно реально оцінювати необхідний час на вивчення мови.

Один рівень за загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти складає в середньому 106 годин =(53 академічні години). Тож ми надаємо перевагу дов- готривалим курсам, вони більш ефективні.

- Чим «YOLO» відрізняються від інших мовних курсів?

- Ми ставимо акцент на комунікативному аспекті вивчення іноземної мови. Крім того, у нас - широкий спектр послуг, ми пропонуємо не лише класичне вивчення іноземної, а й нами розроблені окремі курси, як-от, «Англійська для IT-спеціалістів», гра «Мафія» англійською мовою для дітей, «English Speaking Club» з носіями
мови для дітей різного, а влітку – «YOLO City Camp» (тримовний табір). Цього літа, наприклад, за підтримки асоціації Міст-побратимів «Івано-Франківськ – Арлінгтон», ми провели соціальний проект із безкоштовними семінарами для вчителів із західних областей України з метою підвищення їх кваліфікації.

Особливістю наших курсів є те, що у нас потрібно вчитися, але ми поєднуємо класичну форму навчання із сучасними підходами. Хотілося б зазначити, що нашою основною метою є навчити людину розмовляти іноземною мовою, а не заробити на ній гроші.

- Чи знаєте Ви про долю Ваших випускників?

- Нам завжди дуже приємно, коли люди після наших курсів приїжджають в іншу країну і пишуть нам, що все розуміють і можуть спілкуватись. Це надзвичайно тішить, коли твої зусилля і знання справді пішли на користь і допо- могли людині.

 

Наталія ЛЕНЬ










ПОШУК ПО ДАТІ