IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

«LA TOUR»: ДАВАЙТЕ ПОДОРОЖУВАТИ РАЗОМ!

«Наш світ на стільки великий, прекрасний, різноманітний і цікавий, що було би злочином сидіти вдома і не бачити всієї його цінності та краси. Потрібно відчувати подих пустель чи бриз океанів, милуватися краєвидами з вершин гір або з висоти польоту повітряних куль, пірнати з аквалангом, вивчати стародавні розвалини, куштувати страви всіх кухонь світу і просто божеволіти від щастя що ти живеш і подорожуєш!» - у цих словах стиль життя директора «Туристичної компанії «LATOUR» - Людмили Дубей.

Чи варто корпораціям інвестувати у своїх працівників?

Про важливість вивчення іноземних мов та нові можливості, що вони надають, розповідають автори постійної рубрики "Експертна думка"  Олександра Федорук і Леся Ікалюк - засновниці школи «YOLO»

- Наскільки зріс попит на вивчення іноземних мов у Івано-Франківську й області загалом, і які цьому причини?

- Беручи до уваги останні кілька років, попит на вивчення іноземних мов завжди був і є високим. Однак 2016 рік свідчить, що населення зараз ще більше зацікавлене у володінні іноземними мовами, особливо англійською, яка є міжнародною мовою для спілкування на різних рівнях. Знання мов дають ширші можливості, а це однозначно допомагає людям оволодіти певною інформацією, яка була б не доступна без знання іноземної.

Англійська мова – ділова мова всього світу, тому її вивчення користується попитом. У нашому місті знаходяться багато філіалів іноземних компаній, зокрема ІТ, які ведуть кореспонденцію саме англійською. Також на високому рівні в Західній Україні залишається вивчення польської мови.

- На цей момент у нашій області відкривається багато іноземних компаній, працівникам яких потрібне знання мови. Чи співпрацюєте Ви з такими корпораціями, навчаючи їх персонал або потенційних працівників?

- Так, ми активно співпрацюємо з ними. Причому, попит на ці послуги від нашого освітнього центру зростає. Наразі є 5 компаній, де наші вчителі викладають англійську як розмовну, так і професійну мову. В одній із компаній викладаємо «Business English» на рівні Advanced, також ми можемо навчати людей спеціалізованої англійської, яка необхідна, наприклад, в телекомунікаційній, туристичній чи медичній сферах, або викладати іноземну мову іншою іноземною мовою (наприклад, у нас зараз навчається група іноземних студентів, які вивчають німецьку мову англійською мовою)».

Успішні корпоративні клієнти розуміють, що варто інвестувати у своїх працівників, що в майбутньому принесе свої «дивіденди»

- Враховуючи збільшення кількості курсів іноземних мов, освітніх центрів, як правильно вибрати для себе якісну школу і з якісною освітою?

- Скажімо так, люди, які цікавляться іноземною мовою, хочуть вивчити її дешево і швидко. Наша колега влучно описала цю ситуацію: «Ви самі обираєте, як добиратися до Європи: хорошою машиною чи велосипедом». Так само потрібно реально оцінювати необхідний час на вивчення мови.

Один рівень за загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти складає в середньому 106 годин =(53 академічні години). Тож ми надаємо перевагу дов- готривалим курсам, вони більш ефективні.

- Чим «YOLO» відрізняються від інших мовних курсів?

- Ми ставимо акцент на комунікативному аспекті вивчення іноземної мови. Крім того, у нас - широкий спектр послуг, ми пропонуємо не лише класичне вивчення іноземної, а й нами розроблені окремі курси, як-от, «Англійська для IT-спеціалістів», гра «Мафія» англійською мовою для дітей, «English Speaking Club» з носіями
мови для дітей різного, а влітку – «YOLO City Camp» (тримовний табір). Цього літа, наприклад, за підтримки асоціації Міст-побратимів «Івано-Франківськ – Арлінгтон», ми провели соціальний проект із безкоштовними семінарами для вчителів із західних областей України з метою підвищення їх кваліфікації.

Особливістю наших курсів є те, що у нас потрібно вчитися, але ми поєднуємо класичну форму навчання із сучасними підходами. Хотілося б зазначити, що нашою основною метою є навчити людину розмовляти іноземною мовою, а не заробити на ній гроші.

- Чи знаєте Ви про долю Ваших випускників?

- Нам завжди дуже приємно, коли люди після наших курсів приїжджають в іншу країну і пишуть нам, що все розуміють і можуть спілкуватись. Це надзвичайно тішить, коли твої зусилля і знання справді пішли на користь і допо- могли людині.

 

Наталія ЛЕНЬ










ПОШУК ПО ДАТІ