IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



IT-ринок області

Наталя МУХІТДІНОВА, керівник департаменту компанії Eleks, про розвиток та проблеми ІТ-галузі Івано-Франківської області.



Що буде з договорами дарування та оформлення спадщини?

Останніми тижнями у засобах масової інформації усі переглядають повідомлення з приводу того, що українці з 1 листопада поточного року фактично не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору дарування, оскільки відбулися зміни у порядку оцінки дарованого майна та майна, яке передається у спадок. Ситуацію коментує приватний нотаріус Мар’яна Дзера.

Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.

ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.



Зимовий відпочинок у Карпатах очима іноземців

Зимовий відпочинок у Карпатах очима іноземців

• На Івано-Франківщині розпочався зимовий сезон. Інформація, що в Карпатах цього року побувала рекордна кількість туристів -  8 млн.осіб,  відкриття нових авіарейсів та ремонт доріг - все це вплинуло на кількість відвідувачів. Чи зірве туристична індустрія джек-пот,  ми поцікавились у місцевого туристичного оператора.  Чому іноземці обирають і навпаки - не обирають Карпати, розповідає Мар’яна Саків - директор туристичної компанії «Надія».

Туроператор «Надія» на ринку туристичних послуг уже понад 20 років. Впевнена, що за цей час вам доводилось співпрацювати з великою кількість іноземних туристичних агенцій, компаній. Мар’яно, скажіть, будь ласка, які з європейських країн є найбільшими інвесторами в туристичну галузь Івано-Франківської області, і які туристи й звідки  найчастіше подорожують Карпатами? Який їхній соціальний, економічний статус, віковий діапазон і мета подорожі?

 Кожен турист подорожує з певною метою. Поляки знають Івано-Франківськ як Станіславів, тому вони приїжджають сюди з більш  «ностальгічною» програмою. Це люди різного віку, але всі вони подорожують, щоб відвідати ті місця і пам’ятки, які пов’язані з їхньою історією, родиною. Тут вони шукають свої корені. Те саме стосується єврейських груп, які ми приймаємо. Якщо говорити про вікову категорію, то говоримо про людей від 25 до 55 років. Хоча туризм є поняттям без віку, основне - мета подорожі, бажання та можливості.

• Не зважаючи на те, що Карпати кожного року б’ють рекорди з кількості відвідувачів, все ж іноземні туристи їдуть сюди вкрай рідко. Чому?

Перш за все, Україна недостатньо презентована на світовому  туристичному ринку, щоб у нас був великий потік подорожуючих з різник країн світу.

Також можна стверджувати те, що іноземні туристи їдуть до нас із певними стереотипами і побоюваннями. Україна зараз відома для іноземців як країна у стані війни. У туристичних агенціях інформують про суспільно-політичну ситуацію тих регіонів, які туристи хочуть відвідати, але гарантувати їм безпеку не беруться. Ми це пояснюємо кожного разу туристичним групам, оскільки людині не просто збагнути всю територіальну масштабність іншої країни.

• Гірськолижні курорти Польщі, Словаччини, Грузії залишаються одними із найпопулярніших у Європі. Побутує думка, що дешевше відпочити взимку саме у згаданих країнах, ніж в Україні. Чи це правда?

Все залежить від того, що обирає турист. Загалом Івано-Франківськ, Карпати, не є надто дорогими для туриста. Пропозиції  дуже різні. Але якщо турист хоче зупинитись і харчуватися у брендовому готелі , тоді і вартість буде вищою. Найпопулярніші маршрути у так звані «брендові» містечка Карпат (до яких можемо віднести Яремче, Буковель, Верховину) по ціні теж є різними, але, не зважаючи на це, саме тут ми зустрічаємо чи не найбільшу кількість туристів взимку та й влітку теж. Тому говорити, що туристи їдуть в Україну, бо тут дуже дешево, не вірно. Їм тут цікаво та комфортно.

• Скільки коштуватиме для іноземця зустріти Новий рік у Карпатах?

Ми пропонуємо різні святкові тури на Новий рік та Різдво Христове. Що стосується Нового року, то все залежить від маршруту, який обирає турист. Провести такий вікенд  у Карпатах коштуватиме від 4000 грн. до 4600 грн. з Новорічною програмою та святкуванням.

• Авіакомпанія дедалі частіше відкриває нові прямі рейси між Івано-Франківськом та різними європейськими містами. Туристина компанія  уже відчула результат від цього?

Без розвитку інфраструктури не можливий розвиток туризму. Транспортна інфраструктура – це чи не найперше, на що звертає увагу турист, адже він хоче зекономити час, провести його в дорозі комфортно. У цьому нам надзвичайно допомагає розвиток авіасполучення. Ремонт траси Львів - Івано-Франківськ сприяв відвідуваності нашого регіону.

 • Окрім гірськолижних розваг, що ще приваблює туристів: колорит, побут, щось інше?

Катанням на лижах вже давно нікого не здивуєш. Іноземці, як інші туристи, що подорожують за межі своєї країни, хочуть побачити колорит місцевості, її особливість. Чи не найкраще це демонструє національна кухня та національний одяг, звичаї та традиції, культурні надбання.

Що стосується кухні, то ми докладаємо зусиль, щоб розвивати гастрономічний Івано-Франківськ. Особливу увагу приділили "смачним" сувенірам. Всі ми любимо привозити щось з відпочинку, тим паче якісь смаколики. Ми пропонуємо такі харчові сувеніри як товчену живу калину, фірмовий сироп з бузини, гарбузово-апельсинову мармуляду, дику карпатську ружу, яблучну мармуляда, карпатські афини в прянощах тощо. Також ми підготували для  наших туристів дегустування різних наливок.          Коли мова йде про іноземного туриста, то установи, які приймають цих відвідувачів,  докладають максимум зусиль, щоби покращити свій сервіс. Іноземцям, що відпочивають на Прикарпатті, хочеться, щоб зустріли їх у вишиванці, з хлібом-сіллю. Ми про це забуваємо, а гостям це надзвичайно приємно.

Також ми пропонуємо різні майстер-класи (наприклад,  «Розмалюй свою писанку»), тури («Містерія Різдвяної ночі», «Різдво в Карпатах») з цікавими туристичними  маршрутами. Саме Святий вечір, Різдво, свято Старого Нового року або Меланки дають нам можливість показати наші звичаї, культуру, усе те «етно», яке нам притаманне.

 • Туристична індустрія - одна з найбільш динамічних і рентабельних галузей у світі. Мар’яно, чи  туризм в Україні, зокрема в Карпатах, можна назвати розвиненою і прибутковою галуззю?

Звичайно, туризм як галузь економіки є рентабельним, але говорити про «прибутковість» чи «не прибутковість» цієї сфери в окремих частинах України дещо важко. Річ у тому, що не у всіх обласних та відомих районних центрах однаковою мірою розвинена інфраструктура. У міста з розвиненою інфраструктурою, з вищою якістю послуг легше привабити туриста. Туристи замовляють гіда в популярні міста, зупиняються в готелях чи хостелах, відвідують різні ресторани, кав’ярні, купують сувеніри, і за це все вони платять гроші.

Саме тому багато розвинених країн виділяють кошти на розвиток туристичної галузі. Є країни, які живуть завдяки їй, наприклад Хорватія. 80% бюджету цієї країни становлять надходження від туризму.

Уляна Гаврилюк










ПОШУК ПО ДАТІ