IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ СПЕЦПРОЕКТ: ЗРОБЛЕНО НА ПРИКАРПАТТІ КОНТАКТИ
MEGA

14.11.2018 15:33

1️ Яка ще золота осінь?
Які прогулянки по свіжому повітрю, зустрічі з друзями, походи по гриби чи велопробіжки? Ще фотосесію якусь придумаєте. Здуріли?  У вас депресія і крапка.

13.11.2018 16:40


Aimbulance – тричі найефективніша digital агенція в рейтингу Effie Awards Ukraine, номер 1 у дослідженні Advertiser’s Choice і рейтингу «Digital агенція року» за 2014, 2015 та 2016 рік. У 2014 році AIMBULANCE стала фіналістом фестивалю рекламної креативності Cannes Lions. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8-е місце в світовому рейтингу ефективності незалежних агенцій від EFFIE.

01.11.2018 14:53

Не беріть на роботу друзів. Ніколи. Вони думають, що у вас можна буде працювати в 2 рази менше, а ви будете їм платити в 2 рази більше. Ви ж друзі! А ви вважаєте як раз навпаки. От і виходить, що у вас після цього ані друзів, ані якісно виконаної роботи.

23.10.2018 15:18

В 2005 р. я почала професійно працювати з комерційними організаціями, і відтоді не перестаю дивуватися вмінню нашого бізнесу «виживати» в українських умовах та численним спробам допасувати національний досвід до реалій західного світу. Чи (і наскільки) готові ми до роботи на зовнішніх (західних) ринках? Що із знаного/практикованого нами вартує використовувати, а що залишити дома? Що можна адаптувати? З якими викликами зустрічається український бізнес, коли вирішує «працювати в Європі»?

28.02.2018 15:41
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
Зимовий відпочинок у Карпатах очима іноземців

Зимовий відпочинок у Карпатах очима іноземців

• На Івано-Франківщині розпочався зимовий сезон. Інформація, що в Карпатах цього року побувала рекордна кількість туристів -  8 млн.осіб,  відкриття нових авіарейсів та ремонт доріг - все це вплинуло на кількість відвідувачів. Чи зірве туристична індустрія джек-пот,  ми поцікавились у місцевого туристичного оператора.  Чому іноземці обирають і навпаки - не обирають Карпати, розповідає Мар’яна Саків - директор туристичної компанії «Надія».

Туроператор «Надія» на ринку туристичних послуг уже понад 20 років. Впевнена, що за цей час вам доводилось співпрацювати з великою кількість іноземних туристичних агенцій, компаній. Мар’яно, скажіть, будь ласка, які з європейських країн є найбільшими інвесторами в туристичну галузь Івано-Франківської області, і які туристи й звідки  найчастіше подорожують Карпатами? Який їхній соціальний, економічний статус, віковий діапазон і мета подорожі?

 Кожен турист подорожує з певною метою. Поляки знають Івано-Франківськ як Станіславів, тому вони приїжджають сюди з більш  «ностальгічною» програмою. Це люди різного віку, але всі вони подорожують, щоб відвідати ті місця і пам’ятки, які пов’язані з їхньою історією, родиною. Тут вони шукають свої корені. Те саме стосується єврейських груп, які ми приймаємо. Якщо говорити про вікову категорію, то говоримо про людей від 25 до 55 років. Хоча туризм є поняттям без віку, основне - мета подорожі, бажання та можливості.

• Не зважаючи на те, що Карпати кожного року б’ють рекорди з кількості відвідувачів, все ж іноземні туристи їдуть сюди вкрай рідко. Чому?

Перш за все, Україна недостатньо презентована на світовому  туристичному ринку, щоб у нас був великий потік подорожуючих з різник країн світу.

Також можна стверджувати те, що іноземні туристи їдуть до нас із певними стереотипами і побоюваннями. Україна зараз відома для іноземців як країна у стані війни. У туристичних агенціях інформують про суспільно-політичну ситуацію тих регіонів, які туристи хочуть відвідати, але гарантувати їм безпеку не беруться. Ми це пояснюємо кожного разу туристичним групам, оскільки людині не просто збагнути всю територіальну масштабність іншої країни.

• Гірськолижні курорти Польщі, Словаччини, Грузії залишаються одними із найпопулярніших у Європі. Побутує думка, що дешевше відпочити взимку саме у згаданих країнах, ніж в Україні. Чи це правда?

Все залежить від того, що обирає турист. Загалом Івано-Франківськ, Карпати, не є надто дорогими для туриста. Пропозиції  дуже різні. Але якщо турист хоче зупинитись і харчуватися у брендовому готелі , тоді і вартість буде вищою. Найпопулярніші маршрути у так звані «брендові» містечка Карпат (до яких можемо віднести Яремче, Буковель, Верховину) по ціні теж є різними, але, не зважаючи на це, саме тут ми зустрічаємо чи не найбільшу кількість туристів взимку та й влітку теж. Тому говорити, що туристи їдуть в Україну, бо тут дуже дешево, не вірно. Їм тут цікаво та комфортно.

• Скільки коштуватиме для іноземця зустріти Новий рік у Карпатах?

Ми пропонуємо різні святкові тури на Новий рік та Різдво Христове. Що стосується Нового року, то все залежить від маршруту, який обирає турист. Провести такий вікенд  у Карпатах коштуватиме від 4000 грн. до 4600 грн. з Новорічною програмою та святкуванням.

• Авіакомпанія дедалі частіше відкриває нові прямі рейси між Івано-Франківськом та різними європейськими містами. Туристина компанія  уже відчула результат від цього?

Без розвитку інфраструктури не можливий розвиток туризму. Транспортна інфраструктура – це чи не найперше, на що звертає увагу турист, адже він хоче зекономити час, провести його в дорозі комфортно. У цьому нам надзвичайно допомагає розвиток авіасполучення. Ремонт траси Львів - Івано-Франківськ сприяв відвідуваності нашого регіону.

 • Окрім гірськолижних розваг, що ще приваблює туристів: колорит, побут, щось інше?

Катанням на лижах вже давно нікого не здивуєш. Іноземці, як інші туристи, що подорожують за межі своєї країни, хочуть побачити колорит місцевості, її особливість. Чи не найкраще це демонструє національна кухня та національний одяг, звичаї та традиції, культурні надбання.

Що стосується кухні, то ми докладаємо зусиль, щоб розвивати гастрономічний Івано-Франківськ. Особливу увагу приділили "смачним" сувенірам. Всі ми любимо привозити щось з відпочинку, тим паче якісь смаколики. Ми пропонуємо такі харчові сувеніри як товчену живу калину, фірмовий сироп з бузини, гарбузово-апельсинову мармуляду, дику карпатську ружу, яблучну мармуляда, карпатські афини в прянощах тощо. Також ми підготували для  наших туристів дегустування різних наливок.          Коли мова йде про іноземного туриста, то установи, які приймають цих відвідувачів,  докладають максимум зусиль, щоби покращити свій сервіс. Іноземцям, що відпочивають на Прикарпатті, хочеться, щоб зустріли їх у вишиванці, з хлібом-сіллю. Ми про це забуваємо, а гостям це надзвичайно приємно.

Також ми пропонуємо різні майстер-класи (наприклад,  «Розмалюй свою писанку»), тури («Містерія Різдвяної ночі», «Різдво в Карпатах») з цікавими туристичними  маршрутами. Саме Святий вечір, Різдво, свято Старого Нового року або Меланки дають нам можливість показати наші звичаї, культуру, усе те «етно», яке нам притаманне.

 • Туристична індустрія - одна з найбільш динамічних і рентабельних галузей у світі. Мар’яно, чи  туризм в Україні, зокрема в Карпатах, можна назвати розвиненою і прибутковою галуззю?

Звичайно, туризм як галузь економіки є рентабельним, але говорити про «прибутковість» чи «не прибутковість» цієї сфери в окремих частинах України дещо важко. Річ у тому, що не у всіх обласних та відомих районних центрах однаковою мірою розвинена інфраструктура. У міста з розвиненою інфраструктурою, з вищою якістю послуг легше привабити туриста. Туристи замовляють гіда в популярні міста, зупиняються в готелях чи хостелах, відвідують різні ресторани, кав’ярні, купують сувеніри, і за це все вони платять гроші.

Саме тому багато розвинених країн виділяють кошти на розвиток туристичної галузі. Є країни, які живуть завдяки їй, наприклад Хорватія. 80% бюджету цієї країни становлять надходження від туризму.

Уляна Гаврилюк








ПОШУК ПО ДАТІ