IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Ідея для бізнесу: інвестиційні проекти ГО «Клуб Ділових Людей»

Ідея для бізнесу: інвестиційні проекти ГО «Клуб Ділових Людей»

Минулого року Клуб Ділових Людей організував перший інвестиційний виробничий проект «АТ Зелений кошик» (вирощування зелені методом гідропоніки для подальшої дистрибуції в торгові та ресторанні мережі). До фінансування підприємства долучили 55 акціонерів-учасників Клубу, які увійшли в бізнес із невеликими вкладами – від 19 до 95 тис. грн.

Давайте порахуємо, скільки «зайців одним пострілом» вбили ініціатори інвестиційного напрямку у Клубі Ділових Людей. По-перше – поповнили українську економіку ще одним ефективним виробництвом. По-друге – дали малим підприємцям можливість увійти у виробничий бізнес для отримання прибутків. Окрім того, створили десяток нових робочих місць, створили екологічний та унікальний продукт, долучили до виробництва інноваційні технології та, що важливо, довели реальність схеми спільного фінансування.

Проект виявився настільки успішним, що у вересні ініціатори представили ще одне підприємство – «АТ Букова гора» (переробка лісу-кругляку бука). Більше того, до 2021 року у Клубі Ділових Людей планують запустити ще 100 інвестиційних проектів та створити близько 10 000 робочих місць.

Один із авторів ідеї інвестиційних проектів - Голова Клубу - Микола Савуляк дивується, чому таку «схему» не повторюють інші:    

«Незважаючи на те, що така модель бізнесу з невеликими інвестиціями – проста і доступна, ми чи не перші в Україні, хто за нею працює. Сподіваємося, що наш приклад дасть поштовх до нового ефективного розвитку українського малого бізнесу». 

Дійсно, а чому ж такі бізнес-проекти – рідкість серед українського бізнесу? Спробуємо розібратися на прикладі Клубу Ділових Людей.

  1. Потрібна довіра.
    Навіть власникам з багаторічним досвідом інколи складно наважитися на партнерство, що ж говорити про тих, які тільки починають розвивати власну справу. «Фішка» бізнес-клубу в тому, що тут об’єднують тільки надійних людей – учасниками бізнес-клубу стають лише після рекомендацій про успішну співпрацю, а виключають з Клубу після отримання хоча б однієї аргументованої заяви про недобросовісну співпрацю. Таким чином, підприємці розуміють, хто і для чого створює інвестиційні проекти, тож питання довіри вирішено.
  1. Потрібна фаховість.

Керівники та власники бізнесу мають володіти хоча би базовим набором знань для опису стратегії, бізнес-моделі, створення команди, розподілу ресурсів тощо – інструментами, які часто стають вирішальними для потенційних інвесторів.

До запуску проектів Клубу створено Ресурсний Центр Бізнесу на чолі з Володимиром Худо, який здійснював у Львові розбудову торгових мереж «ВАМ» і «Скриня», готелів Ramada, NotaBene та реалізацію інших успішних проектів. Окрім того, вся команда, яка бере участь в організації інвестиційних проектів, навчається веденню бізнесу у Громадській Школі Бізнесу. 

  1. Потрібна ідея.

Насправді, ідей та невикористаних можливостей для бізнесу на ринку вдосталь. Особливо, якщо це стосується виробництва. У Ресурсному Центрі Бізнесу знають кілька шляхів для пошуку ідей. По-перше, підприємці можуть самостійно пропонувати власні проекти для створення інвестиційних підприємств. По-друге, Клуб Ділових Людей постійно організовує бізнес-інкубатори, у межах яких учасники пропонують свої ідеї для початку власної справи. А ще – організатори інвестиційного напрямку постійно спостерігають та досліджують і тенденції ринку, і потреби клієнтів, і досвід інших підприємств.

Для довідки:
Новостворене інвестиційне підприємство «АТ Букова гора» розміщене у місті Рудки Львівської області. У його межах перероблятимуть ліс-кругляк буку і виготовлятимуть меблеві заготовки та обрізну дошку. Основний збут – український ринок та закордон. Експерти на основі фінансового проектування визначили, що для повної реалізації необхідні капіталовкладення в сумі 4 200 000 гривень, які погодилися інвестувати 42 учасники Клубу Ділових Людей. Сума кожної інвестиції складає від 1% до 5%, що, до слова, є принциповою умовою для всіх інвестиційних проектів Клубу. Проект уже стартував.

 










ПОШУК ПО ДАТІ