IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Чек-лист для формування команди мрії

Чек-лист для формування команди мрії

Важливість команди складно переоцінити. Сьогодні разом із Клубом Ділових Людей проаналізуємо, як створити команду мрії та які ключові кроки стануть важливими на шляху до командоутворення. Отже, без чого не буває команди мрії:

 

  1. Спільні цінності.

Перед тим, як шукати людей у команду, визначте, які цінності повинні бути у «ваших» людей, які внутрішні потреби, що їх би мало мотивувати. Важливо, щоб цінності працівників не суперечили вашим. У протилежному випадку вам буде складно приймати об’єктивні рішення.

  1. Сприймайте інакшість інших.

Може здатися, що цей пункт дещо суперечить попередньому, але це не так. Йдеться про те, що власникові чи керівникові потрібно навчитися приймати думки інших, які можуть освіжити ваші проекти.

  1. Шукайте героїв.

Беріть у команду не тільки тих, хто вміє щось робити добре, шукайте тих, хто досягнув успіхів. Хоча би в чомусь – чи то у випічці кексів, чи в бігу на короткі дистанції. Людина, яка стала успішною в якійсь одній справі, швидше за все, викладатиметься на всі 100% під час роботи над вашим проектом і напевне не зійде з дистанції на півдорозі.

  1. Озвучте команді велику місію вашої компанії.

Людям не хочеться просто приходити на роботу з 9:00 до 18:00, щось робити та отримувати зарплатню. Їм важливо бути причетними до спільних процесів та досягнень. За результатами багатьох досліджень, саме наявність великої місії мотивує людей найкраще.

  1. Грамотно розподіляйте ролі.
    Іцхак Адізес виділив 4 ключові групи в процесі управління. За цією моделлю можна розглянути провідні ролі, які можуть виконувати учасники команди:
  • Виконавець – той, хто безпосередньо створює продукт чи послугу та знає всі нюанси виробництва.
  • Адміністратор – той, хто контролює деталі процесів, аналізує та планує майбутні проекти.
  • Підприємець – той, хто надихає новими ідеями, не боїться ризикувати, випрацьовує стратегію, прогнозує.
  • Інтегратор – той, який доносить ідеї команди до керівництва і робить все, щоб втілити їх у життя.

 

  1. Приділяйте час співробітникам.
    Важливо – намагайтеся «чути» підлеглих. Від них можуть надходити не тільки зауваження, «плітки», скарги на процеси, а й багато цікавих ідей щодо розвитку вашого бізнесу.
  2. Мотивуйте.

Можете експериментувати зі способами (наприклад, див. пункт №11), головне пам’ятайте, що підвищення заплати – не найсильніший мотиватор.

  1. Пропонуйте цікаві завдання та проекти.
  2. Озвучуйте чіткі цілі.
  3. Подбайте про комфортне місце роботи.
  4. Сприяйте розвитку колег.
    Рекомендуйте підлеглим літературу, фільми, реєструйте їх на навчальні заходи, майстер-класи, проводьте корпоративне навчання.
  5. Не перешкоджайте.
    Кажуть, що найкращі керівники – це ті, які не перешкоджають хорошим людям працювати.

 

Рекомендація експерта:

«Для того, щоб грамотно управляти, потрібно знати основи психології взаємин, трохи економіку, маркетинг і вміти продавати. Окрім того, всім керівникам слід розуміти те, що способи управління, які були ефективні 10 років, вже не актуальні. Сьогодні нам доводиться працювати з поколінням, що відрізняється від 30-річних і кардинально інше, ніж покоління 40-річних. Ці люди потребують більш професійного управління, вони самостійніші та орієнтовані на задоволення власних потреб. Втім, не потрібно забувати про універсальні деталі управління – ставити правильно завдання, контролювати, допомагати, навчати, розвивати», – учасниця Клубу Ділових Людей, експерт з управління персоналом Ольга Садоха.

Важливість команди складно переоцінити. Сьогодні разом із Клубом Ділових Людей проаналізуємо, як створити команду мрії та які ключові кроки стануть важливими на шляху до командоутворення. Отже, без чого не буває команди мрії:

  1. Спільні цінності.
    Перед тим, як шукати людей у команду, визначте, які цінності повинні бути у «ваших» людей, які внутрішні потреби, що їх би мало мотивувати. Важливо, щоб цінності працівників не суперечили вашим. У протилежному випадку вам буде складно приймати об’єктивні рішення.
  1. Сприймайте інакшість інших.
    Може здатися, що цей пункт дещо суперечить попередньому, але це не так. Йдеться про те, що власникові чи керівникові потрібно навчитися приймати думки інших, які можуть освіжити ваші проекти.
  1. Шукайте героїв.
    Беріть у команду не тільки тих, хто вміє щось робити добре, шукайте тих, хто досягнув успіхів. Хоча би в чомусь – чи то у випічці кексів, чи в бігу на короткі дистанції. Людина, яка стала успішною в якійсь одній справі, швидше за все, викладатиметься на всі 100% під час роботи над вашим проектом і напевне не зійде з дистанції на півдорозі.
  1. Озвучте команді велику місію вашої компанії.
    Людям не хочеться просто приходити на роботу з 9:00 до 18:00, щось робити та отримувати зарплатню. Їм важливо бути причетними до спільних процесів та досягнень. За результатами багатьох досліджень, саме наявність великої місії мотивує людей найкраще.
  1. Грамотно розподіляйте ролі.
    Іцхак Адізес виділив 4 ключові групи в процесі управління. За цією моделлю можна розглянути провідні ролі, які можуть виконувати учасники команди:
  • Виконавець – той, хто безпосередньо створює продукт чи послугу та знає всі нюанси виробництва.
  • Адміністратор – той, хто контролює деталі процесів, аналізує та планує майбутні проекти.
  • Підприємець – той, хто надихає новими ідеями, не боїться ризикувати, випрацьовує стратегію, прогнозує.
  • Інтегратор – той, який доносить ідеї команди до керівництва і робить все, щоб втілити їх у життя.

 

  1. Приділяйте час співробітникам.
    Важливо – намагайтеся «чути» підлеглих. Від них можуть надходити не тільки зауваження, «плітки», скарги на процеси, а й багато цікавих ідей щодо розвитку вашого бізнесу.
  2. Мотивуйте.

          Можете експериментувати зі способами (наприклад, див. пункт №11), головне пам’ятайте, що підвищення заплати – не найсильніший мотиватор.

  1. Пропонуйте цікаві завдання та проекти.
  2. Озвучуйте чіткі цілі.
  3. Подбайте про комфортне місце роботи.
  4. Сприяйте розвитку колег.
    Рекомендуйте підлеглим літературу, фільми, реєструйте їх на навчальні заходи, майстер-класи, проводьте корпоративне навчання.
  5. Не перешкоджайте.
    Кажуть, що найкращі керівники – це ті, які не перешкоджають хорошим людям працювати.

 

Рекомендація експерта:

«Для того, щоб грамотно управляти, потрібно знати основи психології взаємин, трохи економіку, маркетинг і вміти продавати. Окрім того, всім керівникам слід розуміти те, що способи управління, які були ефективні 10 років, вже не актуальні. Сьогодні нам доводиться працювати з поколінням, що відрізняється від 30-річних і кардинально інше, ніж покоління 40-річних. Ці люди потребують більш професійного управління, вони самостійніші та орієнтовані на задоволення власних потреб. Втім, не потрібно забувати про універсальні деталі управління – ставити правильно завдання, контролювати, допомагати, навчати, розвивати», – учасниця Клубу Ділових Людей, експерт з управління персоналом Ольга Садоха.








ПОШУК ПО ДАТІ