IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



Чек-лист для формування команди мрії

Чек-лист для формування команди мрії

Важливість команди складно переоцінити. Сьогодні разом із Клубом Ділових Людей проаналізуємо, як створити команду мрії та які ключові кроки стануть важливими на шляху до командоутворення. Отже, без чого не буває команди мрії:

 

  1. Спільні цінності.

Перед тим, як шукати людей у команду, визначте, які цінності повинні бути у «ваших» людей, які внутрішні потреби, що їх би мало мотивувати. Важливо, щоб цінності працівників не суперечили вашим. У протилежному випадку вам буде складно приймати об’єктивні рішення.

  1. Сприймайте інакшість інших.

Може здатися, що цей пункт дещо суперечить попередньому, але це не так. Йдеться про те, що власникові чи керівникові потрібно навчитися приймати думки інших, які можуть освіжити ваші проекти.

  1. Шукайте героїв.

Беріть у команду не тільки тих, хто вміє щось робити добре, шукайте тих, хто досягнув успіхів. Хоча би в чомусь – чи то у випічці кексів, чи в бігу на короткі дистанції. Людина, яка стала успішною в якійсь одній справі, швидше за все, викладатиметься на всі 100% під час роботи над вашим проектом і напевне не зійде з дистанції на півдорозі.

  1. Озвучте команді велику місію вашої компанії.

Людям не хочеться просто приходити на роботу з 9:00 до 18:00, щось робити та отримувати зарплатню. Їм важливо бути причетними до спільних процесів та досягнень. За результатами багатьох досліджень, саме наявність великої місії мотивує людей найкраще.

  1. Грамотно розподіляйте ролі.
    Іцхак Адізес виділив 4 ключові групи в процесі управління. За цією моделлю можна розглянути провідні ролі, які можуть виконувати учасники команди:
  • Виконавець – той, хто безпосередньо створює продукт чи послугу та знає всі нюанси виробництва.
  • Адміністратор – той, хто контролює деталі процесів, аналізує та планує майбутні проекти.
  • Підприємець – той, хто надихає новими ідеями, не боїться ризикувати, випрацьовує стратегію, прогнозує.
  • Інтегратор – той, який доносить ідеї команди до керівництва і робить все, щоб втілити їх у життя.

 

  1. Приділяйте час співробітникам.
    Важливо – намагайтеся «чути» підлеглих. Від них можуть надходити не тільки зауваження, «плітки», скарги на процеси, а й багато цікавих ідей щодо розвитку вашого бізнесу.
  2. Мотивуйте.

Можете експериментувати зі способами (наприклад, див. пункт №11), головне пам’ятайте, що підвищення заплати – не найсильніший мотиватор.

  1. Пропонуйте цікаві завдання та проекти.
  2. Озвучуйте чіткі цілі.
  3. Подбайте про комфортне місце роботи.
  4. Сприяйте розвитку колег.
    Рекомендуйте підлеглим літературу, фільми, реєструйте їх на навчальні заходи, майстер-класи, проводьте корпоративне навчання.
  5. Не перешкоджайте.
    Кажуть, що найкращі керівники – це ті, які не перешкоджають хорошим людям працювати.

 

Рекомендація експерта:

«Для того, щоб грамотно управляти, потрібно знати основи психології взаємин, трохи економіку, маркетинг і вміти продавати. Окрім того, всім керівникам слід розуміти те, що способи управління, які були ефективні 10 років, вже не актуальні. Сьогодні нам доводиться працювати з поколінням, що відрізняється від 30-річних і кардинально інше, ніж покоління 40-річних. Ці люди потребують більш професійного управління, вони самостійніші та орієнтовані на задоволення власних потреб. Втім, не потрібно забувати про універсальні деталі управління – ставити правильно завдання, контролювати, допомагати, навчати, розвивати», – учасниця Клубу Ділових Людей, експерт з управління персоналом Ольга Садоха.

Важливість команди складно переоцінити. Сьогодні разом із Клубом Ділових Людей проаналізуємо, як створити команду мрії та які ключові кроки стануть важливими на шляху до командоутворення. Отже, без чого не буває команди мрії:

  1. Спільні цінності.
    Перед тим, як шукати людей у команду, визначте, які цінності повинні бути у «ваших» людей, які внутрішні потреби, що їх би мало мотивувати. Важливо, щоб цінності працівників не суперечили вашим. У протилежному випадку вам буде складно приймати об’єктивні рішення.
  1. Сприймайте інакшість інших.
    Може здатися, що цей пункт дещо суперечить попередньому, але це не так. Йдеться про те, що власникові чи керівникові потрібно навчитися приймати думки інших, які можуть освіжити ваші проекти.
  1. Шукайте героїв.
    Беріть у команду не тільки тих, хто вміє щось робити добре, шукайте тих, хто досягнув успіхів. Хоча би в чомусь – чи то у випічці кексів, чи в бігу на короткі дистанції. Людина, яка стала успішною в якійсь одній справі, швидше за все, викладатиметься на всі 100% під час роботи над вашим проектом і напевне не зійде з дистанції на півдорозі.
  1. Озвучте команді велику місію вашої компанії.
    Людям не хочеться просто приходити на роботу з 9:00 до 18:00, щось робити та отримувати зарплатню. Їм важливо бути причетними до спільних процесів та досягнень. За результатами багатьох досліджень, саме наявність великої місії мотивує людей найкраще.
  1. Грамотно розподіляйте ролі.
    Іцхак Адізес виділив 4 ключові групи в процесі управління. За цією моделлю можна розглянути провідні ролі, які можуть виконувати учасники команди:
  • Виконавець – той, хто безпосередньо створює продукт чи послугу та знає всі нюанси виробництва.
  • Адміністратор – той, хто контролює деталі процесів, аналізує та планує майбутні проекти.
  • Підприємець – той, хто надихає новими ідеями, не боїться ризикувати, випрацьовує стратегію, прогнозує.
  • Інтегратор – той, який доносить ідеї команди до керівництва і робить все, щоб втілити їх у життя.

 

  1. Приділяйте час співробітникам.
    Важливо – намагайтеся «чути» підлеглих. Від них можуть надходити не тільки зауваження, «плітки», скарги на процеси, а й багато цікавих ідей щодо розвитку вашого бізнесу.
  2. Мотивуйте.

          Можете експериментувати зі способами (наприклад, див. пункт №11), головне пам’ятайте, що підвищення заплати – не найсильніший мотиватор.

  1. Пропонуйте цікаві завдання та проекти.
  2. Озвучуйте чіткі цілі.
  3. Подбайте про комфортне місце роботи.
  4. Сприяйте розвитку колег.
    Рекомендуйте підлеглим літературу, фільми, реєструйте їх на навчальні заходи, майстер-класи, проводьте корпоративне навчання.
  5. Не перешкоджайте.
    Кажуть, що найкращі керівники – це ті, які не перешкоджають хорошим людям працювати.

 

Рекомендація експерта:

«Для того, щоб грамотно управляти, потрібно знати основи психології взаємин, трохи економіку, маркетинг і вміти продавати. Окрім того, всім керівникам слід розуміти те, що способи управління, які були ефективні 10 років, вже не актуальні. Сьогодні нам доводиться працювати з поколінням, що відрізняється від 30-річних і кардинально інше, ніж покоління 40-річних. Ці люди потребують більш професійного управління, вони самостійніші та орієнтовані на задоволення власних потреб. Втім, не потрібно забувати про універсальні деталі управління – ставити правильно завдання, контролювати, допомагати, навчати, розвивати», – учасниця Клубу Ділових Людей, експерт з управління персоналом Ольга Садоха.










ПОШУК ПО ДАТІ