IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



У Західній Україні іноземці обирають "Ідея Банк" - Європейський банк з українською душею!

У Західній Україні іноземці обирають

У 2007 році український "Ідея Банк" (раніше "Плюс банк") став частиною однієї з найбільших у Східній і Центральній Європі фінансових груп – Getin Holding SA, Республіка Польща. Тоді він змінив не лише вивіску на фасаді своїх відділень, але й об'єднав європейський досвід материнської структури з професіоналізмом і знаннями місцевого ринку старої української команди. Завдяки цьому вдалому симбіозу "Ідея Банк" вже декілька років поспіль, не дивлячись на усі виклики економічних криз України, займає лідируючі позиції у роздрібному сегменті і є одним із стабільних банків в країні.

Як почуває себе "дочка" відомої фінансової групи Польщі - ми вирішили розпитати одного з його керівників – Члена Правління - Славоміра Шляка.

За підсумками щорічного дослідження "Фінансового клубу", Ідея Банк увійшов до рейтингу "50 провідних банків України - 2016". При цьому депозитні та кредитні продукти банку визнані одними з кращих на ринку. У рейтингу стійкості Мінфіну ми входимо у першу двадцятку найстійкіших банків України. Згідно з аналізом експертів, з кварталу в квартал наші позиції покращуються. Експерти й клієнти високо оцінюють якість фондування структури,  платіжну репутацію та історію роботи банку на ринку.

А що говорять ваші фінансові показники?

Про успішні тенденції у роботі установи свідчать також і цифри. Прибуток "Ідея Банку" в першому кварталі 2016 року склала 3,955 млн. грн. А чистий процентний дохід банку виріс у 32,5 рази, в порівнянні з І кварталом 2015 року, – до 98,708 млн. грн. Власний капітал банку в січні-березні збільшився на 2,6% і склав 153,886 млн. грн. У першому півріччі поточного року дохід "Ідея Банку"  показав рекордне зростання – більше 8 разів.

Ці результати роботи переконливо демонструють стабільність і надійність нашого банку, що також підтверджується довгостроковим кредитним рейтингом на рівні uaA. І все це завдяки правильно побудованій стратегії роботи на ринку і потужній підтримці материнської групи.

Як підтримує материнська структура український банк?

Фінансова група Getin Holding вже упродовж восьми років працює на ринку України і всебічно підтримує свою дочірню структуру - "Ідея Банк"; це і трансфер технологій, і впровадження нових банківських інновацій, консультації і навчання менеджменту, ну і, звичайно ж, фінансові ресурси. Польські акціонери вважають роботу своєї групи на українському ринку стратегічною і направляють ресурси на зміцнення позицій банку на ринку і розвиток нових перспективних напрямів бізнесу.

Минулого року банк вже отримав від материнської структури капіталізацію у розмірі    100 млн. грн. Це склало біля 40% статутного капіталу, цього року власники також заявили про бажання здійснити збільшення статутного фонду "Ідея Банку" шляхом розміщення додаткової емісії більше 50 млн. гривен.

Наш польський інвестор бачить значний потенціал для розвитку як України, так і нашого банку зокрема. В цілому, дана докапіталізація тільки додатково зміцнить довіру клієнтів. Адже сьогоднішня ситуація в Україні дає високі шанси зайняти вільні ніші на ринку банківських послуг і закріпити існуючі позиції.  На сьогодні "Ідея Банк" являється найбільшою  польською інвестицією в український бізнес. У структурі акціонерного капіталу банку інвестиції Польщі складають 99,5%.

Які сьогодні основні напрями стратегії розвитку "Ідея Банку"?

Пріоритетними напрямами розвитку "Ідея Банку" являються: розвиток малого і середнього бізнесу з акцентом на мікрокредитування, розширення каналів продажів і підвищення їх ефективності, активний розвиток карткового і транзакційного бізнесу, а також розвиток онлайн - сервісів фінансових послуг.

Ми вже запустили програму мікрокредитування для представників бізнесу, у рамках якої приватні підприємці можуть отримати кредити на суму до 200 тис. грн. на строк до трьох років. Ця програма розрахована на фізичних осіб, які отримують дохід від ведення підприємницької діяльності. Як правило, це сімейний бізнес з кількістю співробітників до 20 чоловік. У той же час, ми не зупиняємося  тільки на цьому сегменті. У розробці знаходяться кредитні продукти для юридичних осіб сегменту середнього бізнесу з річним об'ємом виручки до 300 млн. грн.

Наш основний принцип роботи - це пропонувати клієнтові прості і зрозумілі продукти, привабливі фінансові умови; у поєднанні з європейським досвідом і стандартами обслуговування це дає добрі результати в роботі. Наші клієнти до нас повертаються і неодноразово радять іншим.










ПОШУК ПО ДАТІ