IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Основні показники соціально-економічного розвитку Надвірнянського району

Голова Надвірнянської районної адміністрації Олександр КЕНІЗ про інвестиційну привабливість регіону.

ТУРИСТИЧНИЙ ПІДЙОМ. ПЕРШИЙ ДІЛОВИЙ ВІЗИТ ГОТЕЛЬЄРІВ ЯРЕМЧАНЩИНИ ДО АВСТРІЇ

На початку листопада делегація яремчанських готельєрів повернулась із першого бізнес-туру до Австрійських Альп. Ініціатором поїздки виступили  ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» та “Асоціація готельєрів Яремчанщини”, а Івано-Франківська торгово-промислова палата підтримала цю ідею та допомогла з її втіленням в життя. Про саму поїздку, враження від неї та висновки говоримо з головою правління ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» Андрієм Дзвінчуком.

Зрубати не можна заборонити

Про електронний облік лісу  і нові правила продажу деревини на аукціонах , як борються з незаконною рубкою лісу -  розповідає директор Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства Руслан ОСТАШУК.

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

FERRARI. Класика італійського ігристого…

FERRARI. Класика італійського ігристого…

Як і однойменний автомобільний бренд, у світі італійського ігристого вина Ferrari — культовий виробник! Як і легендарний спорткар, на жаль чи на щастя, це вино не доступне масовому ринку, але регулярно потрапляє в об’єктиви камер  в руках у відомих спортсменів, музикантів, акторів, політиків і людей бізнесу. Навіть у серці Франції, в одному із найпопулярніших паризьких кабаре Лідо, ігристі вина Ferrari зуміли нав’язати конкуренцію, здавалося б, недосяжному шампанському Dom Pеrignon.

Як і однойменний автомобільний бренд, у світі італійського ігристого вина Ferrari — культовий виробник! Як і легендарний спорткар, на жаль чи на щастя, це вино не доступне масовому ринку, але регулярно потрапляє в об’єктиви камер в руках у відомих спортсменів, музикантів, акторів, політиків і людей бізнесу. Навіть у серці Франції, в одному із найпопулярніших паризьких кабаре Лідо, ігристі вина Ferrari зуміли нав’язати конкуренцію, здавалося б, недосяжному шампанському Dom Pеrignon.

І от задаєшся питанням, чи міг засновник у 1902 році мріяти про настільки фантастичну долю для своїх вин, коли наважився відтворити в Італії шампанський метод?

Будучи професіональним виноробом за освітою, в теорії Джуліо Феррарі розумів, звісно, які можливості відкриваються із терруаром Трентіно, але на практиці розпочинав досить скромно. Виходив із тих можливостей, що були у нього на ті часи. Так, до прикладу, щоб вирощувати тоді Шардоне у провінції, його спочатку потрібно було примудритись «поцупити» у французів... J

Налагодити виробничий процес було справді непросто, але і ледве не з перших врожаїв вина Джуліо Феррарі стали успішними. Ранній тріумф на Всесвітній виставці у Мілані відкрив «велику дорогу» бренду Ferrari. Цікаво, що будучи фанатично відданим якості, Джуліо ніколи не створював надто багато вина, і постійно зростаючий дефіцит, згодом перетворив його Ferrari ледве не на ювелірний бренд.

І лише з плином часу, розуміючи, що більше не може справлятися самотужки (адже сім’ї у нього не було), Джуліо вирішив продати Ferrari. Серед багатьох претендентів повірити зміг лише своєму сусідові Бруно Лунеллі. Та і продав Ferrari з однією умовою, що залишиться надалі працювати в компанії. Кажуть, — до останніх моментів життя щодня о восьмій ранку Джуліо завзято брався за роботу.

Ну а крок, на який не вистачило засобів і сил Джуліо, успішно зробив Бруно Лунеллі із сім’єю. Обережно, з увагою до якості, масштаби були розширені, і протягом другої половини XX століття ігристі вина Ferrari, наче однойменний болід, грайливо і з легкістю в’їхали на світову сцену. Сьогодні ці вина можна знайти у 40 країнах по всьому світу. Ferrari 26 разів отримували максимальну нагороду «3 бокали» від авторитетного італійського видання Gambero Rosso, 4 рази — «винний оскар» від Асоціації сомельє Італії, а журнал Wine Enthusiast визнав Ferrari Найкращою європейською виноробнею 2015 року.

Більше того, найвпливовіший винний критик планети Роберт Паркер у 2016 році поставив одному із вин Ferrari рекордні 96 із 100 можливих балів! Жодне італійське ігристе вино досі не отримувало більше.

Ексклюзивний постачальник FERRARI в Україні – мережа гастромаркетів WINETIME. Окрім великих брендів, знайдете тут і ряд маленьких автентичних виробників із різних регіонів Старого і Нового Світу. Щочетверга – актуальні сезонні дегустації від сомельє. Приєднуйтесь.










ПОШУК ПО ДАТІ