IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



FERRARI. Класика італійського ігристого…

FERRARI. Класика італійського ігристого…

Як і однойменний автомобільний бренд, у світі італійського ігристого вина Ferrari — культовий виробник! Як і легендарний спорткар, на жаль чи на щастя, це вино не доступне масовому ринку, але регулярно потрапляє в об’єктиви камер  в руках у відомих спортсменів, музикантів, акторів, політиків і людей бізнесу. Навіть у серці Франції, в одному із найпопулярніших паризьких кабаре Лідо, ігристі вина Ferrari зуміли нав’язати конкуренцію, здавалося б, недосяжному шампанському Dom Pеrignon.

Як і однойменний автомобільний бренд, у світі італійського ігристого вина Ferrari — культовий виробник! Як і легендарний спорткар, на жаль чи на щастя, це вино не доступне масовому ринку, але регулярно потрапляє в об’єктиви камер в руках у відомих спортсменів, музикантів, акторів, політиків і людей бізнесу. Навіть у серці Франції, в одному із найпопулярніших паризьких кабаре Лідо, ігристі вина Ferrari зуміли нав’язати конкуренцію, здавалося б, недосяжному шампанському Dom Pеrignon.

І от задаєшся питанням, чи міг засновник у 1902 році мріяти про настільки фантастичну долю для своїх вин, коли наважився відтворити в Італії шампанський метод?

Будучи професіональним виноробом за освітою, в теорії Джуліо Феррарі розумів, звісно, які можливості відкриваються із терруаром Трентіно, але на практиці розпочинав досить скромно. Виходив із тих можливостей, що були у нього на ті часи. Так, до прикладу, щоб вирощувати тоді Шардоне у провінції, його спочатку потрібно було примудритись «поцупити» у французів... J

Налагодити виробничий процес було справді непросто, але і ледве не з перших врожаїв вина Джуліо Феррарі стали успішними. Ранній тріумф на Всесвітній виставці у Мілані відкрив «велику дорогу» бренду Ferrari. Цікаво, що будучи фанатично відданим якості, Джуліо ніколи не створював надто багато вина, і постійно зростаючий дефіцит, згодом перетворив його Ferrari ледве не на ювелірний бренд.

І лише з плином часу, розуміючи, що більше не може справлятися самотужки (адже сім’ї у нього не було), Джуліо вирішив продати Ferrari. Серед багатьох претендентів повірити зміг лише своєму сусідові Бруно Лунеллі. Та і продав Ferrari з однією умовою, що залишиться надалі працювати в компанії. Кажуть, — до останніх моментів життя щодня о восьмій ранку Джуліо завзято брався за роботу.

Ну а крок, на який не вистачило засобів і сил Джуліо, успішно зробив Бруно Лунеллі із сім’єю. Обережно, з увагою до якості, масштаби були розширені, і протягом другої половини XX століття ігристі вина Ferrari, наче однойменний болід, грайливо і з легкістю в’їхали на світову сцену. Сьогодні ці вина можна знайти у 40 країнах по всьому світу. Ferrari 26 разів отримували максимальну нагороду «3 бокали» від авторитетного італійського видання Gambero Rosso, 4 рази — «винний оскар» від Асоціації сомельє Італії, а журнал Wine Enthusiast визнав Ferrari Найкращою європейською виноробнею 2015 року.

Більше того, найвпливовіший винний критик планети Роберт Паркер у 2016 році поставив одному із вин Ferrari рекордні 96 із 100 можливих балів! Жодне італійське ігристе вино досі не отримувало більше.

Ексклюзивний постачальник FERRARI в Україні – мережа гастромаркетів WINETIME. Окрім великих брендів, знайдете тут і ряд маленьких автентичних виробників із різних регіонів Старого і Нового Світу. Щочетверга – актуальні сезонні дегустації від сомельє. Приєднуйтесь.










ПОШУК ПО ДАТІ