IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



MADE IN IVANO-FRANKIVSK

MADE IN IVANO-FRANKIVSK

«Wesendorf»

У маленькому селі Павлівка Тисменицього району знаходиться кінно-спортивний клуб «Wesendorf». Відкрив його Матіас Гепфнер, переїхавши в Україну з Німеччини 12 років тому. Клуб успішно розвивається та радує відвідувачів різноманіттям розваг.

Матіас займався виготовленням дитячих майданчиків на експорт. Перенести виробництво на Прикарпаття вирішив через недорогу деревину. Спочатку замовляв матеріали в Україні, але через неякісно виконані роботи німець-перфекціоніст вирішив працювати  сам.

У Павлівці підприємець купив стареньку ферму та зробив там ремонт. Привіз із Німеччини комп’ютеризовану пилораму. Має столярний цех. Займається селекцією голубів. Голубодром Павлівки уже відомий на цілий світ. Також видається єдиний в Україні спеціалізований журнал «Друг голубів».

Поруч з його пилорамою - ресторан, висаджені квіти, лави, гойдалки та майданчик для дітей. Німець розводить не тільки голубів, а й коней, курей та собак мисливської породи фокстер’єр.

Клуб «Wesendorf» пропонує: кінні прогулянки, навчання верховій їзді, катання на конях і поні, заняття кінним спортом, відкритий та закритий манеж для занять… Та ще багато іншого.

«Olpol»

Що об'єднує такі світові алкогольні бренди як Джоні Волкер, Мартель чи українську торгову марку «Коблево»  із селищем Богородчани?

Виявляється, тут із 2003 року компанія «Olpol»  виготовляє  бочки для елітного вина, коньяку та віскі. Її продукція  є  однією з кращих в Україні, а ось такі країни як Франція, Іспанія, Італія, Шотландія, США, Китай та Австралія - основні покупці бочок із Богородчан. Найбільші дерев'яні ємкості для вина, які виготовляли на «Olpol», були об’ємом 400 літрів. Основний продукт  –  бочки "Barrique" французького типу "Бордо" та "Бургонь" на 225 літрів. У бочках «Оlpol» витримується коньяк торгової марки «Коблево»,  а також червоні вина  "Мерло" й "Кабарне" та біле "Шардоне" . Крім того,  на підприємстві постійно ремонтують ці дерев'яні посудини з усього світу. Щомісяця у Богородчанах лагодять  близько 400 бочок з-за кордону.

Підприємство розпочало свою роботу на базі  цеху Солотвинського лісокомбінату, який виготовляв діжки для соління. У  1999 року  Ярема Поворозник з французом Паскалем Рендером встановили в одному з цехів обладнання для виготовлення  спеціальних дощечок, з яких виготовляють бочки. Пізніше почали робити їх самостійно під керівництвом Яреми Поворозника. Вже у  2004 року на підприємстві " Olpol " з’явилася перша бочка для вина, виготовлена за французькою технологією.

Продукція "Оlpol" отримала численну кількість відзнак якості продукції.

Христина МИХАЙЛОВИЧ

 

 

 

 










ПОШУК ПО ДАТІ