IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Дмитро РОМАНЮК:

Дмитро РОМАНЮК:

«Лісові ресурси - це одна із переваг нашої області. Хоча вирубку необхідно здійснювати за усіма міжнародними стандартами. І не вивозити ліс-кругляк, а створювати деревообробні підприємства та нові робочі місця й продавати кінцевий продукт з високою доданою вартістю».

Вітаємо Вас на новій посадікоординатора регіонального Офісу залучення та підтримки інвестицій.  Не шкода було залишати рідне місто, друзів, напрацьовані проекти?

Знаєте, з переїздом до Києва не можу сказати, що залишив свій рідний край. Свого часу ключовим фактором, чому я прийняв рішення піти на державну службу,стали події Революції Гідності 2013-2014 рр. Вже тоді стало зрозумілим, що має прийти нова генерація молодих людей з бажанням змінити цю країну. Тоді я для себе визначив, що необхідно декілька років свого життя присвятити державній службі, щоб допомогти рухатися нашій країні до тих цінностей, за які багато людей боролисята поклали на Майдані своє життя. Мабуть мій перехід до нової команди UkraineInvestпов’язаний із природнім розвитком кожної людини. Тут наразі у мене значно більше інструментів для ефективної роботи із залучення іноземних інвестицій в Україну, в тому числі в Івано-Франківську область.

Давайте підібємо  підсумки попереднього місця роботи тут, в Івано-Франківську. Ви впроваджували проект Єврокарпатська ініціатива. Які результати досягнуто? Які інвестиції вдалося залучити в область?

Єврокарпатська ініціатива – це якісна площадка для використання інструментів міжнародного співробітництва, комунікацій, залучення інвестицій та лобіюванні інтересів розвитку області. Найголовніший її результат - це те, що нам вдалося залучити "Леоні"  як одного із найбільших інвесторівв область (буде створено більше 5 тис. робочих місць). Завдяки ініціативності ряду народних депутатів, область являється найбільшим реципієнтом коштів для ремонту доріг з державного та місцевих бюджетів серед усіх областей України. Це дало змогу побудувати дорогу Львів-Івано-Франківськ та Івано-Франківськ-Чернівці,  покращити інфраструктуру так, як  не вдавалось це зробити за 25 попередніх років. Це стратегічне бачення благополуччя регіону, адже розвиток інфраструктури напряму впливає на соціально-економічнийрозвиток області.

Це звучить досить цікаво проте чи передбачено щось для малого та середнього бізнесу?

Для малого бізнесу ініціатива має опосередковані наслідки. Якщо приходить великий інвестор - він споживає велику кількість товарів та послуг на внутрішньому ринку. Є потреба і в сировині, підприємствах з обслуговування, в транспорті та логістиці.Для прикладу, компанія «Хюндай», яка інвестувала побудувала в Чехії свій завод в 2007 році, продукувала 1% ВВП для цієї країни. Тому МСБ буде займатися обслуговуванням цих підприємств. Також зростання внутрішнього попиту через високі заробітні плати сприяє розвитку МСБ.

Мар’яна ЦИМБАЛЮК

Повну версію інтерв`ю читайте в новому випуску журналу "МЕГА".

 










ПОШУК ПО ДАТІ