IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ СПЕЦПРОЕКТ: ЗРОБЛЕНО НА ПРИКАРПАТТІ КОНТАКТИ
MEGA

14.11.2018 15:33

1️ Яка ще золота осінь?
Які прогулянки по свіжому повітрю, зустрічі з друзями, походи по гриби чи велопробіжки? Ще фотосесію якусь придумаєте. Здуріли?  У вас депресія і крапка.

13.11.2018 16:40


Aimbulance – тричі найефективніша digital агенція в рейтингу Effie Awards Ukraine, номер 1 у дослідженні Advertiser’s Choice і рейтингу «Digital агенція року» за 2014, 2015 та 2016 рік. У 2014 році AIMBULANCE стала фіналістом фестивалю рекламної креативності Cannes Lions. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8-е місце в світовому рейтингу ефективності незалежних агенцій від EFFIE.

01.11.2018 14:53

Не беріть на роботу друзів. Ніколи. Вони думають, що у вас можна буде працювати в 2 рази менше, а ви будете їм платити в 2 рази більше. Ви ж друзі! А ви вважаєте як раз навпаки. От і виходить, що у вас після цього ані друзів, ані якісно виконаної роботи.

23.10.2018 15:18

В 2005 р. я почала професійно працювати з комерційними організаціями, і відтоді не перестаю дивуватися вмінню нашого бізнесу «виживати» в українських умовах та численним спробам допасувати національний досвід до реалій західного світу. Чи (і наскільки) готові ми до роботи на зовнішніх (західних) ринках? Що із знаного/практикованого нами вартує використовувати, а що залишити дома? Що можна адаптувати? З якими викликами зустрічається український бізнес, коли вирішує «працювати в Європі»?

28.02.2018 15:41
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
Красиво і дешево: чому Україна перетворюється у велику фотозону

Красиво і дешево: чому Україна перетворюється у велику фотозону

Один з найбільших в світі фотобанків Depositphotos відкриває в Києві велику фотостудію в Східній Європі.

Фотобанк Depositphotos, що входить до світової топ- 5, відкрив в Києві фотостудію Lightfield загальною площею 2500 кв м. Про це LIGA.net повідомили в компанії.

Як розповідає PR-директор Depositphotos Олексій Педосенко, цей проект - наймасштабніша фотостудія в Східній Європі і одна з найбільших у Європі в цілому. Більші студії, за його словами, є лише у Amazon в Лондоні і IKEA в Швеції в місті Елмхулт.

"В Україні багато талановитих і красивих людей (фотографів, моделей). Але, напевно, найголовніше (тут не можна лукавити) - у нас дешево запустити і обслуговувати такий проект. У США йди Західній Європі це, звичайно ж, вартувало б інших грошей" , - розповідає засновник Depositphotos Дмитро Сергєєв. Студія буде знаходитися недалеко від метро Політехнічний інститут. Вона має в своєму розпорядженні 14 студійних зон.

КОРИСНІ ДАНІ: Depositphotos - міжнародний фотобанк, одна з найбільших продуктових IT-компаній в Україні. Depositphotos працює з клієнтами з 192 країн світу з офісів в Києві, Нью-Йорку, Лондоні, Мілані, Москві та Варшаві.

Компанія заснована в 2009 році підприємцем Дмитром Сергєєвим. У 2016 році оцінка Depositphotos перевищила $ 80 млн. Колекція фотобанку налічує понад 60 млн файлів. З українською компанією співпрацюють 45 000 постачальників візуального контенту.

Наші фоторесурси.

За словами Сергєєва, для запуску Lightfield не притягувалися додаткові вкладення від інвесторів. Трохи більше року тому Depositphotos отримав від Європейського банку реконструкції та розвиток венчурного фонду TMT Investments $ 5 млн для витрат на території України. Як уточнює Сергєєв, компанія має операційний бюджет на всі свої проекти, який в кілька разів перекриває будь-які залучені раніше інвестиції. Lightfield вимагатиме додаткових вливань ще мінімум рік, додає він. До виходу на точку окупності Depositphotos планує витратити на новий проект близько 150 млн грн.

Як зазначає Сергєєв, в Lightfield вже працює близько 100 чоловік, які допомагають фотографам в процесі зйомки. "Ми почали знімати в тестовому режимі, і з нами зараз співпрацюють кращі українські фотографи. Всі інші люди, які працюють в павільйонах, - це приходять моделі, стилісти", - уточнює він.

Фотостік Depositphotos, який заробляє переважно на ринках США і Західної Європи, не дарма вирішив відкрити фотостудію в Україні. "Стічні фотографи з України - це, на мій погляд, приблизно 10% всієї світової стокової фотографії. Є люди, які займають цілі ніші і торгуються як №1 всюди, у всіх країнах", - пояснює Дмитро Сергєєв. В цілому на Depositphotos виставляються 8400 авторів з України: фотографи, ілюстратори, відеографери.

Росте як на дріжджах.

Як з'ясувала LIGA.net, ринок фотостудій в Україні в останні роки стрімко розвивається. Заробляють такі проекти на здачі в оренду тематичних залів з декораціями. Година в середньому обходиться в 200-400 грн. Але більша частина заробітку, як правило, надходить від додаткових послуг, таких як візаж, аксесуари, консультації та обладнання. "Коли ми вийшли на ринок три роки тому, в Києві було всього 5 професійних студій. Зараз їх понад 40", - говорить власник студії Fusion Володимир Ясинський. За його словами, майже у кожної студії є своя спеціалізація. "Ми, наприклад, позиціонуємо себе як фотостудія для сімейної фотозйомки. Є проекти під fashion, під кліпи і так далі", - уточнює він.

У нового проекту Depositphotos прив'язки до тематики немає. "Наш креативний простір розрахований на будь-які зйомки. Ми можемо проводити як мікро-, так і макрозйомки майже будь-якого масштабу. Якщо у вас є слон і його треба сфотографувати - приводите. Народний хор, спортзал, офіс, лабораторія, лофти - все це у нас є. Декорації періодично оновлюються ", - розповідає Сергєєв.

Що знімати.

Які сьогодні тренди в фото? "Якщо коротко, то зараз в моді натуральна фотографія. Ніякої мазні. Якісний і живий знімок", - говорить Сергєєв. "У мене знайома знялася із зубною щіткою (фотограф - чоловік). Так це зображення використовували мало не всі виробники зубної пасти", - згадує київський фотограф Євген. За його словами, в даний час кадри з людьми цінуються більше. Їх частіше купують, приміром, для рекламних потреб. Також, за словами фотографа, важливо "піймати хвилю" і бути в тренді. "Зараз весна, а значить, підуть картинки з квітучими деревами і людьми під ними", - ділиться досвідом він. Ще один важливий трюк фотографа, котрий продає фотографії переважно іноземним замовникам: знімати потрібно так, щоб було незрозуміло, де проходить зйомка, що це за країна і місце.

Як раніше розповідав Дмитро Сергєєв в інтерв'ю LIGA.net, фотографію на стоці можна купити за 50 центів, а можна і за $ 80-100. Залежно від її застосування і місця використання.








ПОШУК ПО ДАТІ