IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Красиво і дешево: чому Україна перетворюється у велику фотозону

Красиво і дешево: чому Україна перетворюється у велику фотозону

Один з найбільших в світі фотобанків Depositphotos відкриває в Києві велику фотостудію в Східній Європі.

Фотобанк Depositphotos, що входить до світової топ- 5, відкрив в Києві фотостудію Lightfield загальною площею 2500 кв м. Про це LIGA.net повідомили в компанії.

Як розповідає PR-директор Depositphotos Олексій Педосенко, цей проект - наймасштабніша фотостудія в Східній Європі і одна з найбільших у Європі в цілому. Більші студії, за його словами, є лише у Amazon в Лондоні і IKEA в Швеції в місті Елмхулт.

"В Україні багато талановитих і красивих людей (фотографів, моделей). Але, напевно, найголовніше (тут не можна лукавити) - у нас дешево запустити і обслуговувати такий проект. У США йди Західній Європі це, звичайно ж, вартувало б інших грошей" , - розповідає засновник Depositphotos Дмитро Сергєєв. Студія буде знаходитися недалеко від метро Політехнічний інститут. Вона має в своєму розпорядженні 14 студійних зон.

КОРИСНІ ДАНІ: Depositphotos - міжнародний фотобанк, одна з найбільших продуктових IT-компаній в Україні. Depositphotos працює з клієнтами з 192 країн світу з офісів в Києві, Нью-Йорку, Лондоні, Мілані, Москві та Варшаві.

Компанія заснована в 2009 році підприємцем Дмитром Сергєєвим. У 2016 році оцінка Depositphotos перевищила $ 80 млн. Колекція фотобанку налічує понад 60 млн файлів. З українською компанією співпрацюють 45 000 постачальників візуального контенту.

Наші фоторесурси.

За словами Сергєєва, для запуску Lightfield не притягувалися додаткові вкладення від інвесторів. Трохи більше року тому Depositphotos отримав від Європейського банку реконструкції та розвиток венчурного фонду TMT Investments $ 5 млн для витрат на території України. Як уточнює Сергєєв, компанія має операційний бюджет на всі свої проекти, який в кілька разів перекриває будь-які залучені раніше інвестиції. Lightfield вимагатиме додаткових вливань ще мінімум рік, додає він. До виходу на точку окупності Depositphotos планує витратити на новий проект близько 150 млн грн.

Як зазначає Сергєєв, в Lightfield вже працює близько 100 чоловік, які допомагають фотографам в процесі зйомки. "Ми почали знімати в тестовому режимі, і з нами зараз співпрацюють кращі українські фотографи. Всі інші люди, які працюють в павільйонах, - це приходять моделі, стилісти", - уточнює він.

Фотостік Depositphotos, який заробляє переважно на ринках США і Західної Європи, не дарма вирішив відкрити фотостудію в Україні. "Стічні фотографи з України - це, на мій погляд, приблизно 10% всієї світової стокової фотографії. Є люди, які займають цілі ніші і торгуються як №1 всюди, у всіх країнах", - пояснює Дмитро Сергєєв. В цілому на Depositphotos виставляються 8400 авторів з України: фотографи, ілюстратори, відеографери.

Росте як на дріжджах.

Як з'ясувала LIGA.net, ринок фотостудій в Україні в останні роки стрімко розвивається. Заробляють такі проекти на здачі в оренду тематичних залів з декораціями. Година в середньому обходиться в 200-400 грн. Але більша частина заробітку, як правило, надходить від додаткових послуг, таких як візаж, аксесуари, консультації та обладнання. "Коли ми вийшли на ринок три роки тому, в Києві було всього 5 професійних студій. Зараз їх понад 40", - говорить власник студії Fusion Володимир Ясинський. За його словами, майже у кожної студії є своя спеціалізація. "Ми, наприклад, позиціонуємо себе як фотостудія для сімейної фотозйомки. Є проекти під fashion, під кліпи і так далі", - уточнює він.

У нового проекту Depositphotos прив'язки до тематики немає. "Наш креативний простір розрахований на будь-які зйомки. Ми можемо проводити як мікро-, так і макрозйомки майже будь-якого масштабу. Якщо у вас є слон і його треба сфотографувати - приводите. Народний хор, спортзал, офіс, лабораторія, лофти - все це у нас є. Декорації періодично оновлюються ", - розповідає Сергєєв.

Що знімати.

Які сьогодні тренди в фото? "Якщо коротко, то зараз в моді натуральна фотографія. Ніякої мазні. Якісний і живий знімок", - говорить Сергєєв. "У мене знайома знялася із зубною щіткою (фотограф - чоловік). Так це зображення використовували мало не всі виробники зубної пасти", - згадує київський фотограф Євген. За його словами, в даний час кадри з людьми цінуються більше. Їх частіше купують, приміром, для рекламних потреб. Також, за словами фотографа, важливо "піймати хвилю" і бути в тренді. "Зараз весна, а значить, підуть картинки з квітучими деревами і людьми під ними", - ділиться досвідом він. Ще один важливий трюк фотографа, котрий продає фотографії переважно іноземним замовникам: знімати потрібно так, щоб було незрозуміло, де проходить зйомка, що це за країна і місце.

Як раніше розповідав Дмитро Сергєєв в інтерв'ю LIGA.net, фотографію на стоці можна купити за 50 центів, а можна і за $ 80-100. Залежно від її застосування і місця використання.










ПОШУК ПО ДАТІ