IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Американські гонки. Головні прем'єри автошоу в Нью-Йорку

Американські гонки. Головні прем'єри автошоу в Нью-Йорку

23 квітня, в Нью-Йорку завершується один з найбільших світових автосалонів. Тут щорічно показують не тільки американські, але і світові прем'єри. Цього року автоконцерни привезли на шоу більше дюжини новинок.

LIGA.net вибрала найцікавіші з них.

Dodge Challenger SRT Demon - найшвидший серійний автомобіль у світі за часом розгону до 97 км / год (60 миль / год). Щоб подолати цю позначку, маслкар потрібно всього 2,3 с. Одну четверту милі (402 м) купе долає за 9,65 с, розвиваючи 225 км / год на фініші. Стартовий ривок Demon відриває передні колеса від землі на 89 см, на що не здатна жодна конвеєрна модель. Цей показник відзначений в Книзі рекордів Гіннесса. Під капотом вражаючий мотор V8 об'ємом 6,2 л, що розвиває 852 к.с. і 1 044 Нм.

Автомобіль буде вироблятися на заводі в Онтаріо. Всього Dodge випустить 3 300 примірників, які будуть продаватися в США і Канаді.

Toyota продемонструвала концептуальний повнопривідний кросовер - FT-4X. Це звернення марки до молодої аудиторії, націленої на активний спосіб життя. Поки що не йдеться про виробництво серійної моделі. Ідеї, реалізовані в концепті, будуть застосовуватися в нових моделях Toyota.

При проектуванні кузова FT-4X конструктори застосували кілька незвичайних рішень. Наприклад, багажні двері може відкриватися як вгору, так і навстіж. У стулках багажника передбачені обігрівається і охолоджується відсіки. Панелі кузова, розташовані між задніми колісними арками і дахом, можна знімати - під ними встановлені додаткові вікна. На даху розташовані розетки для живлення апаратури. Технічні характеристики не розкриваються.

Суббренд компанії Hyundai - Genesis - продемонстрував концепт першого в історії марки кросовера. Над дизайном працював бельгієць Люк Донкервольке, який перейшов в Hyundai з концерну Volkswagen. За задумом конструкторів, GV80 Concept - це ідеальне поєднання практичності і розкоші. GV80 оснащується водневою силовою установкою з паливними комірками і можливістю підзарядки акумуляторів від розетки.

У 2018-2019 роках серійна модель повинна доповнити в лінійці Genesis флагманський седан G90 і середньорозмірний четирехдверка - G70.

Японська Subaru показала предсерийную версію семимісного кросовера Ascent. Це продовження представленої в минулому році концепції Viziv-7. Автомобіль побудований на глобальній платформі SGP, на якій створені Impreza і XV. Під капотом обіцяють розмістити новий чотирициліндровий "оппозитник" обсягом 2,4 л з безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом. Також планується версія з бензиновим наддувним V6.

Старт продажів серійного зразка намічений вже на 2018 рік. Компанія планує щорічно продавати не менше 60 000 Ascent. Новий великий паркетник Subaru буде випускатися на американському заводі в місті Лафайєтт (Індіана).

Jeep Grand Cherokee Trackhawk представлений в Нью-Йорку - офіційно найпотужніший SUV в світі. Під капотом V8 6,2 л з компресором, що розвиває 717 к.с. і 875 Нм. Цей агрегат розганяє 2,5-тонний "Джип" до 60 миль / год (97 км / год) всього за 3,5 с. Для порівняння, Porsche Cayenne Turbo S витрачає на такий же розгін 3,8 с, Bentley Bentayga - 4 с. Максимальна швидкість Trackhawk - 290 км / ч.

Американські продажі стартують в кінці цього року. Очікувана ціна - від $ 85 000.

Ford демонстрував новинку від свого преміального відділення Lincoln. У Нью-Йорку дебютував новий великий позашляховик Navigator. Це серійна версія представленого рік тому концепту. Відмінності незначні - новинка, як і очікувалося, позбулася орних дверей в стилі "крило чайки", які замінили на традиційні.

Lincoln Navigator побудований на базі більш демократичного Ford Expedition. Кузов майже повністю виконаний з алюмінію, що дозволило знизити вагу машини на 90 кг. Але навіть в базі загальна маса Навігатора вражає - майже 2,5 т. Під капотом 3,5-літровий турбомотор V6 EcoBoost потужністю 450 к.с. (Проти 380 к.с. у попередника), що поєднується з десятіступенчатим "автоматом" власної розробки Ford. Продажі на ринку США стартують восени 2017 року.

Mercedes-Benz привіз в Нью-Йорк "заряджену" версію флагманського среднеразмерного кросовера GLC - AMG 63. Мотор V8 потужністю 510 к.с. розганяє автомобіль до 100 км / год всього за 3,7 с (в модифікації GLC 63 S). Це один з найвищих показників в класі.

Максимальна швидкість обмежена позначкою 250 км / ч. Новинка пропонується в двох варіантах кузова - GLC і GLC Coupe. Серед конкурентів: BMW X3M і Porsche Macan Turbo. Продажі стартують на початку 2018 року.










ПОШУК ПО ДАТІ