IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Українські бізнесмени стали оптимістами

Українські бізнесмени стали оптимістами

Зокрема, вже другий рік поспіль малі і середні підприємства позитивно оцінюють зміни в регуляторному середовищі нашої країни.

«Низький попит» посів перше місце серед перешкод для зростання малого і середнього підприємництва в Україні в 2016 році. Він витіснив на друге місце «несприятливу політичну ситуацію», яка була головною перешкодою в 2015 році.

Такі результати показало другий щорічний дослідження бізнес-середовища України «Щорічна оцінка ділового клімату» (Annual Business Climate Assessment або ABCA), яке проводить Програма USAID «Лідерство в економічному самоврядування».

Результати дослідження показують, що оцінки стану ділового середовища покращилися, а оптимізм підприємців щодо найближчих планів виріс.

Зокрема, вже другий рік поспіль бізнес позитивно оцінює зміни в регуляторному середовищі України.

Підприємці позитивно відгукуються про зміни в процедурі реєстрації бізнесу і ситуації з перевірками.

В Україні все ще погано з отриманням сертифікатів відповідності та санітарними висновками, регулюванням експортних операцій, адмініструванням та сплатою податків.

В середньому, 27,4 тис грн в 2016 році витрачали малі і середні підприємства в Україні щоб вести бізнес легально.

Пише ubr.ua.










ПОШУК ПО ДАТІ