IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Туристи Яремчанського регіону: хто вони? Результати соціологічного дослідження.

Туристи Яремчанського регіону: хто вони? Результати соціологічного дослідження.

Соціологічна агенція «Фама» презентувала результати дослідження туристичної привабливості Яремчанського регіону.

За даними дослідження понад 90% туристів приїжджають у Яремчанський регіон задля активного відпочинку та рекреації: сходження на вершини, піші прогулянки, рафтинг, катання на лижах і  сноуборді тощо. Решта відсотків розподілились поміж тими туристами, які їдуть на шопінг, у бізнес-справах, відвідують релігійні чи гастрономічні тури.

Також у дослідженні визначали враження від подорожі і відпочинку та загальні оцінки туристів. 88,0% опитаних респондентів задоволені різною мірою. 91,0%  задекларували намір повернутися у регіон, а 94,9% рекомендуватимуть відпочинок друзям та родичам.

«Високі цифри є підставою для гордості, але якісні дослідження показали, що на цей момент вдячний клієнт демонструє запит на покращення туристичної пропозиції в обмін на збереження лояльності до Яремчанського краю. – говорить кандидат соціологічних наук, директор Соціологічної агенції «Фама» Мар’яна Малачівська-Данчак., – Саме дослідження проводилось не для того, аби критикувати, а для того, аби зібрати інформацію для формування оптимізованої стратегії розвитку регіону. Безумовно, що управлінці, бізнесмени, мешканці детально знайомі із ситуацією у регіоні, але дослідження проводиться з ціллю отримати систематизований огляд зі сторони клієнта та гостя Яремчанщини».

За даними дослідження туристам Яремчащини подобається географічна наближеність краю, добрий клімат та повітря, гарні краєвиди. Серед вад туристичного регіону опитані виділяють вирубку лісів, забруднення територій, велика кількість безпритульних тварин. Щодо запитів туристів, то найчастіше звучить: налагодити каналізування, популяризувати чистий відпочинок та практики ‘еко-френдлі’, розчистити русла річок та зупинити вирубку лісу.

За даними дослідження туристам Яремчащини подобається географічна наближеність краю, добрий клімат та повітря, гарні краєвиди. Серед вад туристичного регіону опитані виділяють вирубку лісів, забруднення територій, велика кількість безпритульних тварин. Щодо запитів туристів, то найчастіше звучить: налагодити каналізування, популяризувати чистий відпочинок та практики ‘еко-френдлі’, розчистити русла річок та зупинити вирубку лісу.

Дослідження проводилось у літній та зимовий туристичний сезон Яремчащини. Тож результати показують відмінності ‘зимових’ та ‘літніх’ туристів. До прикладу:

  • Яремчанщину відвідували влітку та взимку здебільшого українці (96,4% та 88,7% відповідно). Влітку більше відпочивальників з Карпатського регіону (32,1%) та Правобережжя (27,6%). А от взимку кожен четвертий зі столиці, кожен п’ятий з Правобережжя та Лівобережжя, 15,3% гостей з Карпат та 11,3% з Примор'я.
  • Тривалість поїздок між літніми та зимовими туристами відрізняється: взимку більше тих, які приїжджають на вікенд (до 3 днів) – 56,9%, натомість влітку частіше приїжджають на вакацію (більше 5 днів) – 52,5%.
  • Як влітку так і взимку 3/4 подорожують між різними місцями Яремчанщини і сусідніх областей, а кожен третій і влітку, і взимку відпочиває у межах однієї локації.
  • Середні витрати на відпочинок з розрахунку на одну особу влітку – 1100 гривень (найвищі у гостей Буковелі – 1450 гривень, найнижчі Ворохта – 700 гривень, Яблуниця – 750 гривень). Середні витрати туристів на відпочинок з розрахунку на одну особу взимку – 1550 гривень (найвищі, як і влітку на Буковелі – 2400 гривень, найнижчі, як і влітку Ворохта – 1000 гривень, Яремче, Микуличині – 1200 гривень).

Також слабким місцем позиціонування Яремчанщини, як туристичного продукту є невикристалізувана концепція, не виражені брендові ідентифікатори: на запитання «Яремчанський край – це…» туристи не мають іншої відповіді окрім «Це природа».

Пора року також впливає на вибір транспорту для туристів. Взимку найчастіше туристи приїжджають до Яремчаського регіону потягом (40,3%). Другий за популярністю транспорт – це власне авто (37,1%). Ще 11,7% використовують туристичний автобус, а 10,5% громадський транспорт. Всього 0,5% приїздять завдяки авіасполученню (літаком до найближчого аеропорту). Влітку навпаки збільшується частки тих туристів, які приїздять на власному автомобілі (48,5%) і зменшується частка тих, хто їде потягом (32,9%). Влітку у порівнянні з зимою значно менше відвідувачів, які обирають туристичний автобус – всього 3,6%. Ще 14,3% їдуть громадським транспортом. Проте, є і такі які приїздять автостопом – їх 0,7%.

Пише famalviv.com.ua.








ПОШУК ПО ДАТІ