IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



Туристи Яремчанського регіону: хто вони? Результати соціологічного дослідження.

Туристи Яремчанського регіону: хто вони? Результати соціологічного дослідження.

Соціологічна агенція «Фама» презентувала результати дослідження туристичної привабливості Яремчанського регіону.

За даними дослідження понад 90% туристів приїжджають у Яремчанський регіон задля активного відпочинку та рекреації: сходження на вершини, піші прогулянки, рафтинг, катання на лижах і  сноуборді тощо. Решта відсотків розподілились поміж тими туристами, які їдуть на шопінг, у бізнес-справах, відвідують релігійні чи гастрономічні тури.

Також у дослідженні визначали враження від подорожі і відпочинку та загальні оцінки туристів. 88,0% опитаних респондентів задоволені різною мірою. 91,0%  задекларували намір повернутися у регіон, а 94,9% рекомендуватимуть відпочинок друзям та родичам.

«Високі цифри є підставою для гордості, але якісні дослідження показали, що на цей момент вдячний клієнт демонструє запит на покращення туристичної пропозиції в обмін на збереження лояльності до Яремчанського краю. – говорить кандидат соціологічних наук, директор Соціологічної агенції «Фама» Мар’яна Малачівська-Данчак., – Саме дослідження проводилось не для того, аби критикувати, а для того, аби зібрати інформацію для формування оптимізованої стратегії розвитку регіону. Безумовно, що управлінці, бізнесмени, мешканці детально знайомі із ситуацією у регіоні, але дослідження проводиться з ціллю отримати систематизований огляд зі сторони клієнта та гостя Яремчанщини».

За даними дослідження туристам Яремчащини подобається географічна наближеність краю, добрий клімат та повітря, гарні краєвиди. Серед вад туристичного регіону опитані виділяють вирубку лісів, забруднення територій, велика кількість безпритульних тварин. Щодо запитів туристів, то найчастіше звучить: налагодити каналізування, популяризувати чистий відпочинок та практики ‘еко-френдлі’, розчистити русла річок та зупинити вирубку лісу.

За даними дослідження туристам Яремчащини подобається географічна наближеність краю, добрий клімат та повітря, гарні краєвиди. Серед вад туристичного регіону опитані виділяють вирубку лісів, забруднення територій, велика кількість безпритульних тварин. Щодо запитів туристів, то найчастіше звучить: налагодити каналізування, популяризувати чистий відпочинок та практики ‘еко-френдлі’, розчистити русла річок та зупинити вирубку лісу.

Дослідження проводилось у літній та зимовий туристичний сезон Яремчащини. Тож результати показують відмінності ‘зимових’ та ‘літніх’ туристів. До прикладу:

  • Яремчанщину відвідували влітку та взимку здебільшого українці (96,4% та 88,7% відповідно). Влітку більше відпочивальників з Карпатського регіону (32,1%) та Правобережжя (27,6%). А от взимку кожен четвертий зі столиці, кожен п’ятий з Правобережжя та Лівобережжя, 15,3% гостей з Карпат та 11,3% з Примор'я.
  • Тривалість поїздок між літніми та зимовими туристами відрізняється: взимку більше тих, які приїжджають на вікенд (до 3 днів) – 56,9%, натомість влітку частіше приїжджають на вакацію (більше 5 днів) – 52,5%.
  • Як влітку так і взимку 3/4 подорожують між різними місцями Яремчанщини і сусідніх областей, а кожен третій і влітку, і взимку відпочиває у межах однієї локації.
  • Середні витрати на відпочинок з розрахунку на одну особу влітку – 1100 гривень (найвищі у гостей Буковелі – 1450 гривень, найнижчі Ворохта – 700 гривень, Яблуниця – 750 гривень). Середні витрати туристів на відпочинок з розрахунку на одну особу взимку – 1550 гривень (найвищі, як і влітку на Буковелі – 2400 гривень, найнижчі, як і влітку Ворохта – 1000 гривень, Яремче, Микуличині – 1200 гривень).

Також слабким місцем позиціонування Яремчанщини, як туристичного продукту є невикристалізувана концепція, не виражені брендові ідентифікатори: на запитання «Яремчанський край – це…» туристи не мають іншої відповіді окрім «Це природа».

Пора року також впливає на вибір транспорту для туристів. Взимку найчастіше туристи приїжджають до Яремчаського регіону потягом (40,3%). Другий за популярністю транспорт – це власне авто (37,1%). Ще 11,7% використовують туристичний автобус, а 10,5% громадський транспорт. Всього 0,5% приїздять завдяки авіасполученню (літаком до найближчого аеропорту). Влітку навпаки збільшується частки тих туристів, які приїздять на власному автомобілі (48,5%) і зменшується частка тих, хто їде потягом (32,9%). Влітку у порівнянні з зимою значно менше відвідувачів, які обирають туристичний автобус – всього 3,6%. Ще 14,3% їдуть громадським транспортом. Проте, є і такі які приїздять автостопом – їх 0,7%.

Пише famalviv.com.ua.










ПОШУК ПО ДАТІ