IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Туристи Яремчанського регіону: хто вони? Результати соціологічного дослідження.

Туристи Яремчанського регіону: хто вони? Результати соціологічного дослідження.

Соціологічна агенція «Фама» презентувала результати дослідження туристичної привабливості Яремчанського регіону.

За даними дослідження понад 90% туристів приїжджають у Яремчанський регіон задля активного відпочинку та рекреації: сходження на вершини, піші прогулянки, рафтинг, катання на лижах і  сноуборді тощо. Решта відсотків розподілились поміж тими туристами, які їдуть на шопінг, у бізнес-справах, відвідують релігійні чи гастрономічні тури.

Також у дослідженні визначали враження від подорожі і відпочинку та загальні оцінки туристів. 88,0% опитаних респондентів задоволені різною мірою. 91,0%  задекларували намір повернутися у регіон, а 94,9% рекомендуватимуть відпочинок друзям та родичам.

«Високі цифри є підставою для гордості, але якісні дослідження показали, що на цей момент вдячний клієнт демонструє запит на покращення туристичної пропозиції в обмін на збереження лояльності до Яремчанського краю. – говорить кандидат соціологічних наук, директор Соціологічної агенції «Фама» Мар’яна Малачівська-Данчак., – Саме дослідження проводилось не для того, аби критикувати, а для того, аби зібрати інформацію для формування оптимізованої стратегії розвитку регіону. Безумовно, що управлінці, бізнесмени, мешканці детально знайомі із ситуацією у регіоні, але дослідження проводиться з ціллю отримати систематизований огляд зі сторони клієнта та гостя Яремчанщини».

За даними дослідження туристам Яремчащини подобається географічна наближеність краю, добрий клімат та повітря, гарні краєвиди. Серед вад туристичного регіону опитані виділяють вирубку лісів, забруднення територій, велика кількість безпритульних тварин. Щодо запитів туристів, то найчастіше звучить: налагодити каналізування, популяризувати чистий відпочинок та практики ‘еко-френдлі’, розчистити русла річок та зупинити вирубку лісу.

За даними дослідження туристам Яремчащини подобається географічна наближеність краю, добрий клімат та повітря, гарні краєвиди. Серед вад туристичного регіону опитані виділяють вирубку лісів, забруднення територій, велика кількість безпритульних тварин. Щодо запитів туристів, то найчастіше звучить: налагодити каналізування, популяризувати чистий відпочинок та практики ‘еко-френдлі’, розчистити русла річок та зупинити вирубку лісу.

Дослідження проводилось у літній та зимовий туристичний сезон Яремчащини. Тож результати показують відмінності ‘зимових’ та ‘літніх’ туристів. До прикладу:

  • Яремчанщину відвідували влітку та взимку здебільшого українці (96,4% та 88,7% відповідно). Влітку більше відпочивальників з Карпатського регіону (32,1%) та Правобережжя (27,6%). А от взимку кожен четвертий зі столиці, кожен п’ятий з Правобережжя та Лівобережжя, 15,3% гостей з Карпат та 11,3% з Примор'я.
  • Тривалість поїздок між літніми та зимовими туристами відрізняється: взимку більше тих, які приїжджають на вікенд (до 3 днів) – 56,9%, натомість влітку частіше приїжджають на вакацію (більше 5 днів) – 52,5%.
  • Як влітку так і взимку 3/4 подорожують між різними місцями Яремчанщини і сусідніх областей, а кожен третій і влітку, і взимку відпочиває у межах однієї локації.
  • Середні витрати на відпочинок з розрахунку на одну особу влітку – 1100 гривень (найвищі у гостей Буковелі – 1450 гривень, найнижчі Ворохта – 700 гривень, Яблуниця – 750 гривень). Середні витрати туристів на відпочинок з розрахунку на одну особу взимку – 1550 гривень (найвищі, як і влітку на Буковелі – 2400 гривень, найнижчі, як і влітку Ворохта – 1000 гривень, Яремче, Микуличині – 1200 гривень).

Також слабким місцем позиціонування Яремчанщини, як туристичного продукту є невикристалізувана концепція, не виражені брендові ідентифікатори: на запитання «Яремчанський край – це…» туристи не мають іншої відповіді окрім «Це природа».

Пора року також впливає на вибір транспорту для туристів. Взимку найчастіше туристи приїжджають до Яремчаського регіону потягом (40,3%). Другий за популярністю транспорт – це власне авто (37,1%). Ще 11,7% використовують туристичний автобус, а 10,5% громадський транспорт. Всього 0,5% приїздять завдяки авіасполученню (літаком до найближчого аеропорту). Влітку навпаки збільшується частки тих туристів, які приїздять на власному автомобілі (48,5%) і зменшується частка тих, хто їде потягом (32,9%). Влітку у порівнянні з зимою значно менше відвідувачів, які обирають туристичний автобус – всього 3,6%. Ще 14,3% їдуть громадським транспортом. Проте, є і такі які приїздять автостопом – їх 0,7%.

Пише famalviv.com.ua.










ПОШУК ПО ДАТІ