IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Перша IKEA. Чому до України не йдуть світові бренди?

Перша IKEA. Чому до України не йдуть світові бренди?

Компанія IKEA підтвердила свій вихід на український ринок. Чи стане це сигналом для інших брендів і чому в Україні досі немає H&M, Starbucks і Burger King.

Як повідомляє сайт prportal.com.ua., компанія з виробництва меблів і товарів для дому IKEA підтвердила свій вихід на український ринок. За запитом українського медіа-ресурсу "Громадське" представники IKEA відповіли: "Повідомляємо, що франшиза для України дійсно надана, але поки у нас немає точної дати відкриття торговельної мережі".

Це вже не перший раз, коли ця торгова марка намагається вийти на український ринок. Перша спроба була ще в 2004 році, тоді представники компанії приїхали на "розвідку". А в 2005 році при президенті Вікторі Ющенку приїхав директор компанії, щоб купити землю під будівництво торгового центру на Бориспільській трасі біля Києва. Але угода не відбулася, за неофіційними джерелами компанія не домовилася з місцевою владою.

У 2009 році ТМ IKEA спробувала ще раз вийти на ринок і навіть купила землю в Одесі, але і ця спроба не здійснилася. Цього разу керівництво компанії передумало через "низькі" можливості ринку.

Яких ще брендів немає в Україні

IKEA не єдиний світовий бренд, який досі не був представлений на місцевому ринку. Наприклад, шведський бренд одягу H&M, керівництво якого відвідало Київ в грудні 2016 року. Директор з розвитку Маттіас Ламбер оглянув уже наявні торгові центри. Однак за запитом "Громадського", прес-центр бренду повідомив, що в 2017 році H&M не планує з'явитися в Україні.

З мережею кав'ярень Starbucks дещо інша ситуація: компанія вкрай суворо підходить до продажу своєї франшизи. Starbucks індивідуально вивчає справи і репутацію охочих відкрити кав'ярню під їхнім брендом і виставляють жорсткі умови. За словами директора компанії "Ресторанний консалтинг" Ольги Насонової в інтерв'ю для UBR, Starbucks запросила $ 1 мільйон за свою франшизу в українського підприємця.

Ситуацію з відкриттям нових брендів ускладнює ще кілька чинників. Економічна криза в 2008 році змусила деякі компанії зупинити свій розвиток в інших країнах, оскільки споживчий попит падав. Потім у 2014 році через початок бойових дій в Україні деякі бренди вирішили відкласти свою присутність на українському ринку до кращих часів.

Так само не на останньому місці стоїть рівень корупції в країні: так компанія IKEA навідріз відмовляється брати участь у "схемах" і відкатах.

Не все так погано

Україна не остання країна, в якій досі немає IKEA. Мережі також досі немає в Латвії, Естонії, Словенії, Новій Зеландії, Бразилії та Мексиці, проте керівництво ТМ вивчає зараз можливості ринку цих країн. Загалом магазин представлений у 28 країнах у кількості 340 відділень.

Відсутність в країні деяких брендів не робить Україну "відсталою". Наприклад, в Україні активно представлені інші світові бренди-конкуренти. Замість H&M є магазини Zara, Bershka, Pull and Bear і Mango.

Серед кав'ярень зі світовим ім'ям є ізраїльська мережа "Aroma espresso bar", а у Львові є "CoffeeShop Company". Також є мережі фаст-фудів McDonalds, кава яких також конкурує з Starbucks. Також є KFC і недавно з'явилася фінська мережа Hesburger.

Як торгові центри зловживають обіцянками

Однак відсутність брендів не заважає представникам торгових центрів інтригувати своїх майбутніх покупців туманними заявами про відкриття цих магазинів в Україні. Так, перед відкриттям Центрального універсального магазина (ЦУМ) у Києві ходили чутки, що в ньому вперше з'явиться бренд H&M.

Представники ЦУМ не підтверджували і не спростовували інформацію, а робили загадкові заяви про вперше представлені в Україні бренди, яких всі так чекали. У підсумку в ЦУМ так і не з'явився H&M.

Зараз глава компанії "Мандарин Плаза" Олександр Черницький планує будівництво торгового центру на території Київського льодового стадіону. Черницький заявив що IKEA "дивиться" в їх сторону. Однак, як і писалося вище, самі представники IKEA поки що не знають, як і коли буде реалізовуватися їх вихід на ринок, навряд чи Черницький знає про їхні плани більше. Тому говорити про чіткі домовленості поки рано.

Їх немає, але вони є

Незважаючи на те, що вищеперелічених брендів немає в Україні, їхній продукт є на українському ринку. Деякі компанії-посередники закуповують оптом продукцію і продають з націнкою за свої послуги. Це не означає, що компанії є офіційними дистриб'юторами - вони просто роблять логістичні послуги з доставки тих самих меблів з IKEA.

Ще на ринку є безліч підробок і магазинів, що видають себе за світові бренди. Так, в Одесі в 2015 році з'явився магазин H&M, про який не знало офіційне керівництво торгової марки. Також майже в кожному місті є "офіційний" магазин нижньої білизни "Victoria Secret". Точну кількість таких "фейковий" магазинів назвати складно.










ПОШУК ПО ДАТІ