IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



IT-ринок області

Наталя МУХІТДІНОВА, керівник департаменту компанії Eleks, про розвиток та проблеми ІТ-галузі Івано-Франківської області.



Що буде з договорами дарування та оформлення спадщини?

Останніми тижнями у засобах масової інформації усі переглядають повідомлення з приводу того, що українці з 1 листопада поточного року фактично не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору дарування, оскільки відбулися зміни у порядку оцінки дарованого майна та майна, яке передається у спадок. Ситуацію коментує приватний нотаріус Мар’яна Дзера.

Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.

ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.



Перша IKEA. Чому до України не йдуть світові бренди?

Перша IKEA. Чому до України не йдуть світові бренди?

Компанія IKEA підтвердила свій вихід на український ринок. Чи стане це сигналом для інших брендів і чому в Україні досі немає H&M, Starbucks і Burger King.

Як повідомляє сайт prportal.com.ua., компанія з виробництва меблів і товарів для дому IKEA підтвердила свій вихід на український ринок. За запитом українського медіа-ресурсу "Громадське" представники IKEA відповіли: "Повідомляємо, що франшиза для України дійсно надана, але поки у нас немає точної дати відкриття торговельної мережі".

Це вже не перший раз, коли ця торгова марка намагається вийти на український ринок. Перша спроба була ще в 2004 році, тоді представники компанії приїхали на "розвідку". А в 2005 році при президенті Вікторі Ющенку приїхав директор компанії, щоб купити землю під будівництво торгового центру на Бориспільській трасі біля Києва. Але угода не відбулася, за неофіційними джерелами компанія не домовилася з місцевою владою.

У 2009 році ТМ IKEA спробувала ще раз вийти на ринок і навіть купила землю в Одесі, але і ця спроба не здійснилася. Цього разу керівництво компанії передумало через "низькі" можливості ринку.

Яких ще брендів немає в Україні

IKEA не єдиний світовий бренд, який досі не був представлений на місцевому ринку. Наприклад, шведський бренд одягу H&M, керівництво якого відвідало Київ в грудні 2016 року. Директор з розвитку Маттіас Ламбер оглянув уже наявні торгові центри. Однак за запитом "Громадського", прес-центр бренду повідомив, що в 2017 році H&M не планує з'явитися в Україні.

З мережею кав'ярень Starbucks дещо інша ситуація: компанія вкрай суворо підходить до продажу своєї франшизи. Starbucks індивідуально вивчає справи і репутацію охочих відкрити кав'ярню під їхнім брендом і виставляють жорсткі умови. За словами директора компанії "Ресторанний консалтинг" Ольги Насонової в інтерв'ю для UBR, Starbucks запросила $ 1 мільйон за свою франшизу в українського підприємця.

Ситуацію з відкриттям нових брендів ускладнює ще кілька чинників. Економічна криза в 2008 році змусила деякі компанії зупинити свій розвиток в інших країнах, оскільки споживчий попит падав. Потім у 2014 році через початок бойових дій в Україні деякі бренди вирішили відкласти свою присутність на українському ринку до кращих часів.

Так само не на останньому місці стоїть рівень корупції в країні: так компанія IKEA навідріз відмовляється брати участь у "схемах" і відкатах.

Не все так погано

Україна не остання країна, в якій досі немає IKEA. Мережі також досі немає в Латвії, Естонії, Словенії, Новій Зеландії, Бразилії та Мексиці, проте керівництво ТМ вивчає зараз можливості ринку цих країн. Загалом магазин представлений у 28 країнах у кількості 340 відділень.

Відсутність в країні деяких брендів не робить Україну "відсталою". Наприклад, в Україні активно представлені інші світові бренди-конкуренти. Замість H&M є магазини Zara, Bershka, Pull and Bear і Mango.

Серед кав'ярень зі світовим ім'ям є ізраїльська мережа "Aroma espresso bar", а у Львові є "CoffeeShop Company". Також є мережі фаст-фудів McDonalds, кава яких також конкурує з Starbucks. Також є KFC і недавно з'явилася фінська мережа Hesburger.

Як торгові центри зловживають обіцянками

Однак відсутність брендів не заважає представникам торгових центрів інтригувати своїх майбутніх покупців туманними заявами про відкриття цих магазинів в Україні. Так, перед відкриттям Центрального універсального магазина (ЦУМ) у Києві ходили чутки, що в ньому вперше з'явиться бренд H&M.

Представники ЦУМ не підтверджували і не спростовували інформацію, а робили загадкові заяви про вперше представлені в Україні бренди, яких всі так чекали. У підсумку в ЦУМ так і не з'явився H&M.

Зараз глава компанії "Мандарин Плаза" Олександр Черницький планує будівництво торгового центру на території Київського льодового стадіону. Черницький заявив що IKEA "дивиться" в їх сторону. Однак, як і писалося вище, самі представники IKEA поки що не знають, як і коли буде реалізовуватися їх вихід на ринок, навряд чи Черницький знає про їхні плани більше. Тому говорити про чіткі домовленості поки рано.

Їх немає, але вони є

Незважаючи на те, що вищеперелічених брендів немає в Україні, їхній продукт є на українському ринку. Деякі компанії-посередники закуповують оптом продукцію і продають з націнкою за свої послуги. Це не означає, що компанії є офіційними дистриб'юторами - вони просто роблять логістичні послуги з доставки тих самих меблів з IKEA.

Ще на ринку є безліч підробок і магазинів, що видають себе за світові бренди. Так, в Одесі в 2015 році з'явився магазин H&M, про який не знало офіційне керівництво торгової марки. Також майже в кожному місті є "офіційний" магазин нижньої білизни "Victoria Secret". Точну кількість таких "фейковий" магазинів назвати складно.










ПОШУК ПО ДАТІ