IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ СПЕЦПРОЕКТ: ЗРОБЛЕНО НА ПРИКАРПАТТІ КОНТАКТИ
MEGA

14.11.2018 15:33

1️ Яка ще золота осінь?
Які прогулянки по свіжому повітрю, зустрічі з друзями, походи по гриби чи велопробіжки? Ще фотосесію якусь придумаєте. Здуріли?  У вас депресія і крапка.

13.11.2018 16:40


Aimbulance – тричі найефективніша digital агенція в рейтингу Effie Awards Ukraine, номер 1 у дослідженні Advertiser’s Choice і рейтингу «Digital агенція року» за 2014, 2015 та 2016 рік. У 2014 році AIMBULANCE стала фіналістом фестивалю рекламної креативності Cannes Lions. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8-е місце в світовому рейтингу ефективності незалежних агенцій від EFFIE.

01.11.2018 14:53

Не беріть на роботу друзів. Ніколи. Вони думають, що у вас можна буде працювати в 2 рази менше, а ви будете їм платити в 2 рази більше. Ви ж друзі! А ви вважаєте як раз навпаки. От і виходить, що у вас після цього ані друзів, ані якісно виконаної роботи.

23.10.2018 15:18

В 2005 р. я почала професійно працювати з комерційними організаціями, і відтоді не перестаю дивуватися вмінню нашого бізнесу «виживати» в українських умовах та численним спробам допасувати національний досвід до реалій західного світу. Чи (і наскільки) готові ми до роботи на зовнішніх (західних) ринках? Що із знаного/практикованого нами вартує використовувати, а що залишити дома? Що можна адаптувати? З якими викликами зустрічається український бізнес, коли вирішує «працювати в Європі»?

28.02.2018 15:41
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
ІНДУСТРІЯ – FASHION

ІНДУСТРІЯ – FASHION

Ще зовсім недавно займатися пошиттям одягу було не те що не вигідно, це був збитковий  бізнес. Сьогодні українські бренди та дизайнери один за одним підкорюють світові модні подіуми. Українська вишивка  та національні орнаменти в одязі все частіше з’являються у гардеробах зіркових селебріті. Лейб «Зроблено в Україні» б’є рекорди за популярністю серед покупців та інвесторів. 

Ми вирішили дізнатися: хто вони - фундатори трендів модної індустрії, які  представляють Прикарпаття  на міжнародних ринках та подіумах. 

Любця Чернікова  

 Бренд "Chernikova" 

Початок роботи: перша колекція з’явилася у 2009 р. 

Тканини: натуральні тканини для створення одягу у стилі етно. А також оздоблення різноманітною вишивкою в етно-стилі.  

Цінова політика : ціна на пальто від Любці Черніковоі коливається у межах від 4000 грн. Блузку можна придбати від 1600 грн. Керсетки - від 2500 грн. Сукні - від 1600 грн. Туніки - від 1600. Чоловічі сорочки - від 2000 грн. Дитячі сукенки - від 950 грн.  

Клієнти: жінки і чоловіки, які поважають украінський етнічний дизайнерський одяг.  

Де придбати: Фортечна галерея "Бастіон" (м. Івано-Франківськ); м. Львів, Lemberg Showroom (ТЦ "Опера Пасаж"); Київ, Шоу-рум українських дизайнерів «Всі свої». Також регулярні покази колекцій проходять не лише в Україні, але й у Німеччині та США.  

Українсько-данське  спільне швейне підприємство  

 Бренд"TYKAFURLUX" 

Початок роботи: 1990 рік. 1998 року відкрито перший магазин. 2004-го - перша чоловіча колекція. З 2007 р. - співпраця з Роксоланою Богуцькою. 2008 р. - співпраця з дизайнером Олександром Гапчуком. 2013 р. - відкриття представництва "Tykafurlux "  у Києві.  2014 р. - співпраця з дизайнером Оксаною Караванською.  

Матеріали:  хутро різних видів.  

Цінова політика:  дитячий виріб з хутра кролика - від 700 у. о. і вище.  

Хутряні вироби для жінок - від 1000 у. о. в залежності від матеріалу.  

Клієнти: жінки, чоловіки і діти.  

Головне: відчуття стилю та розуміння якості.  

Де можна придбати: м. Тисмениця , магазин "Tykafurlux"; 

м. Трускавець,  магазин "Tykafurlux "; м. Київ, а також на міжнародних виставках Мюнхена, Парижа, Франкфурта-на-Майні, Мілана, Торонто, Хельсінкі, Нью-Йорка, Копенгагена.  

Вікторія Белей  

 Бренд - "Victoria Belei" 

Початок роботи : 2015 рік 

Тканини : у колекціях використовуються жаккард, шифон, шовк,  

бархат, коттон.  

Клієнти : жінки та дівчата різних вікових категорій.   

Головна мета - бажання бути гарною та стильною.  

Цінова політика: від 2000 гривень (в залежності  від матеріалу виробу та затраченого часу на його виготовлення).  

Де можна придбати: авторський бутік та Showroom "Vona" (м. Івано-Франківськ).  Також  речі  можна замовити  через соціальні мережі. 

Клієнти бренду - з США, Західної Європи та з усіх куточків світу.  

 

Повну версію читайте в новому випуску журналу "МЕГА".

Марися ТОМАШЕВСЬКА 








ПОШУК ПО ДАТІ