IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



IT-ринок області

Наталя МУХІТДІНОВА, керівник департаменту компанії Eleks, про розвиток та проблеми ІТ-галузі Івано-Франківської області.



Що буде з договорами дарування та оформлення спадщини?

Останніми тижнями у засобах масової інформації усі переглядають повідомлення з приводу того, що українці з 1 листопада поточного року фактично не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору дарування, оскільки відбулися зміни у порядку оцінки дарованого майна та майна, яке передається у спадок. Ситуацію коментує приватний нотаріус Мар’яна Дзера.

Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.

ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.



ІНДУСТРІЯ – FASHION

Ще зовсім недавно займатися пошиттям одягу було не те що не вигідно, це був збитковий  бізнес. Сьогодні українські бренди та дизайнери один за одним підкорюють світові модні подіуми. Українська вишивка  та національні орнаменти в одязі все частіше з’являються у гардеробах зіркових селебріті. Лейб «Зроблено в Україні» б’є рекорди за популярністю серед покупців та інвесторів. 

Ми вирішили дізнатися: хто вони - фундатори трендів модної індустрії, які  представляють Прикарпаття  на міжнародних ринках та подіумах. 

Любця Чернікова  

 Бренд "Chernikova" 

Початок роботи: перша колекція з’явилася у 2009 р. 

Тканини: натуральні тканини для створення одягу у стилі етно. А також оздоблення різноманітною вишивкою в етно-стилі.  

Цінова політика : ціна на пальто від Любці Черніковоі коливається у межах від 4000 грн. Блузку можна придбати від 1600 грн. Керсетки - від 2500 грн. Сукні - від 1600 грн. Туніки - від 1600. Чоловічі сорочки - від 2000 грн. Дитячі сукенки - від 950 грн.  

Клієнти: жінки і чоловіки, які поважають украінський етнічний дизайнерський одяг.  

Де придбати: Фортечна галерея "Бастіон" (м. Івано-Франківськ); м. Львів, Lemberg Showroom (ТЦ "Опера Пасаж"); Київ, Шоу-рум українських дизайнерів «Всі свої». Також регулярні покази колекцій проходять не лише в Україні, але й у Німеччині та США.  

Українсько-данське  спільне швейне підприємство  

 Бренд"TYKAFURLUX" 

Початок роботи: 1990 рік. 1998 року відкрито перший магазин. 2004-го - перша чоловіча колекція. З 2007 р. - співпраця з Роксоланою Богуцькою. 2008 р. - співпраця з дизайнером Олександром Гапчуком. 2013 р. - відкриття представництва "Tykafurlux "  у Києві.  2014 р. - співпраця з дизайнером Оксаною Караванською.  

Матеріали:  хутро різних видів.  

Цінова політика:  дитячий виріб з хутра кролика - від 700 у. о. і вище.  

Хутряні вироби для жінок - від 1000 у. о. в залежності від матеріалу.  

Клієнти: жінки, чоловіки і діти.  

Головне: відчуття стилю та розуміння якості.  

Де можна придбати: м. Тисмениця , магазин "Tykafurlux"; 

м. Трускавець,  магазин "Tykafurlux "; м. Київ, а також на міжнародних виставках Мюнхена, Парижа, Франкфурта-на-Майні, Мілана, Торонто, Хельсінкі, Нью-Йорка, Копенгагена.  

Вікторія Белей  

 Бренд - "Victoria Belei" 

Початок роботи : 2015 рік 

Тканини : у колекціях використовуються жаккард, шифон, шовк,  

бархат, коттон.  

Клієнти : жінки та дівчата різних вікових категорій.   

Головна мета - бажання бути гарною та стильною.  

Цінова політика: від 2000 гривень (в залежності  від матеріалу виробу та затраченого часу на його виготовлення).  

Де можна придбати: авторський бутік та Showroom "Vona" (м. Івано-Франківськ).  Також  речі  можна замовити  через соціальні мережі. 

Клієнти бренду - з США, Західної Європи та з усіх куточків світу.  

 

Повну версію читайте в новому випуску журналу "МЕГА".

Марися ТОМАШЕВСЬКА 



 

 










ПОШУК ПО ДАТІ