IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

ІНДУСТРІЯ – FASHION

Ще зовсім недавно займатися пошиттям одягу було не те що не вигідно, це був збитковий  бізнес. Сьогодні українські бренди та дизайнери один за одним підкорюють світові модні подіуми. Українська вишивка  та національні орнаменти в одязі все частіше з’являються у гардеробах зіркових селебріті. Лейб «Зроблено в Україні» б’є рекорди за популярністю серед покупців та інвесторів. 

Ми вирішили дізнатися: хто вони - фундатори трендів модної індустрії, які  представляють Прикарпаття  на міжнародних ринках та подіумах. 

Любця Чернікова  

 Бренд "Chernikova" 

Початок роботи: перша колекція з’явилася у 2009 р. 

Тканини: натуральні тканини для створення одягу у стилі етно. А також оздоблення різноманітною вишивкою в етно-стилі.  

Цінова політика : ціна на пальто від Любці Черніковоі коливається у межах від 4000 грн. Блузку можна придбати від 1600 грн. Керсетки - від 2500 грн. Сукні - від 1600 грн. Туніки - від 1600. Чоловічі сорочки - від 2000 грн. Дитячі сукенки - від 950 грн.  

Клієнти: жінки і чоловіки, які поважають украінський етнічний дизайнерський одяг.  

Де придбати: Фортечна галерея "Бастіон" (м. Івано-Франківськ); м. Львів, Lemberg Showroom (ТЦ "Опера Пасаж"); Київ, Шоу-рум українських дизайнерів «Всі свої». Також регулярні покази колекцій проходять не лише в Україні, але й у Німеччині та США.  

Українсько-данське  спільне швейне підприємство  

 Бренд"TYKAFURLUX" 

Початок роботи: 1990 рік. 1998 року відкрито перший магазин. 2004-го - перша чоловіча колекція. З 2007 р. - співпраця з Роксоланою Богуцькою. 2008 р. - співпраця з дизайнером Олександром Гапчуком. 2013 р. - відкриття представництва "Tykafurlux "  у Києві.  2014 р. - співпраця з дизайнером Оксаною Караванською.  

Матеріали:  хутро різних видів.  

Цінова політика:  дитячий виріб з хутра кролика - від 700 у. о. і вище.  

Хутряні вироби для жінок - від 1000 у. о. в залежності від матеріалу.  

Клієнти: жінки, чоловіки і діти.  

Головне: відчуття стилю та розуміння якості.  

Де можна придбати: м. Тисмениця , магазин "Tykafurlux"; 

м. Трускавець,  магазин "Tykafurlux "; м. Київ, а також на міжнародних виставках Мюнхена, Парижа, Франкфурта-на-Майні, Мілана, Торонто, Хельсінкі, Нью-Йорка, Копенгагена.  

Вікторія Белей  

 Бренд - "Victoria Belei" 

Початок роботи : 2015 рік 

Тканини : у колекціях використовуються жаккард, шифон, шовк,  

бархат, коттон.  

Клієнти : жінки та дівчата різних вікових категорій.   

Головна мета - бажання бути гарною та стильною.  

Цінова політика: від 2000 гривень (в залежності  від матеріалу виробу та затраченого часу на його виготовлення).  

Де можна придбати: авторський бутік та Showroom "Vona" (м. Івано-Франківськ).  Також  речі  можна замовити  через соціальні мережі. 

Клієнти бренду - з США, Західної Європи та з усіх куточків світу.  

 

Повну версію читайте в новому випуску журналу "МЕГА".

Марися ТОМАШЕВСЬКА 



 

 








ПОШУК ПО ДАТІ