IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



ІНДУСТРІЯ – FASHION

Ще зовсім недавно займатися пошиттям одягу було не те що не вигідно, це був збитковий  бізнес. Сьогодні українські бренди та дизайнери один за одним підкорюють світові модні подіуми. Українська вишивка  та національні орнаменти в одязі все частіше з’являються у гардеробах зіркових селебріті. Лейб «Зроблено в Україні» б’є рекорди за популярністю серед покупців та інвесторів. 

Ми вирішили дізнатися: хто вони - фундатори трендів модної індустрії, які  представляють Прикарпаття  на міжнародних ринках та подіумах. 

Любця Чернікова  

 Бренд "Chernikova" 

Початок роботи: перша колекція з’явилася у 2009 р. 

Тканини: натуральні тканини для створення одягу у стилі етно. А також оздоблення різноманітною вишивкою в етно-стилі.  

Цінова політика : ціна на пальто від Любці Черніковоі коливається у межах від 4000 грн. Блузку можна придбати від 1600 грн. Керсетки - від 2500 грн. Сукні - від 1600 грн. Туніки - від 1600. Чоловічі сорочки - від 2000 грн. Дитячі сукенки - від 950 грн.  

Клієнти: жінки і чоловіки, які поважають украінський етнічний дизайнерський одяг.  

Де придбати: Фортечна галерея "Бастіон" (м. Івано-Франківськ); м. Львів, Lemberg Showroom (ТЦ "Опера Пасаж"); Київ, Шоу-рум українських дизайнерів «Всі свої». Також регулярні покази колекцій проходять не лише в Україні, але й у Німеччині та США.  

Українсько-данське  спільне швейне підприємство  

 Бренд"TYKAFURLUX" 

Початок роботи: 1990 рік. 1998 року відкрито перший магазин. 2004-го - перша чоловіча колекція. З 2007 р. - співпраця з Роксоланою Богуцькою. 2008 р. - співпраця з дизайнером Олександром Гапчуком. 2013 р. - відкриття представництва "Tykafurlux "  у Києві.  2014 р. - співпраця з дизайнером Оксаною Караванською.  

Матеріали:  хутро різних видів.  

Цінова політика:  дитячий виріб з хутра кролика - від 700 у. о. і вище.  

Хутряні вироби для жінок - від 1000 у. о. в залежності від матеріалу.  

Клієнти: жінки, чоловіки і діти.  

Головне: відчуття стилю та розуміння якості.  

Де можна придбати: м. Тисмениця , магазин "Tykafurlux"; 

м. Трускавець,  магазин "Tykafurlux "; м. Київ, а також на міжнародних виставках Мюнхена, Парижа, Франкфурта-на-Майні, Мілана, Торонто, Хельсінкі, Нью-Йорка, Копенгагена.  

Вікторія Белей  

 Бренд - "Victoria Belei" 

Початок роботи : 2015 рік 

Тканини : у колекціях використовуються жаккард, шифон, шовк,  

бархат, коттон.  

Клієнти : жінки та дівчата різних вікових категорій.   

Головна мета - бажання бути гарною та стильною.  

Цінова політика: від 2000 гривень (в залежності  від матеріалу виробу та затраченого часу на його виготовлення).  

Де можна придбати: авторський бутік та Showroom "Vona" (м. Івано-Франківськ).  Також  речі  можна замовити  через соціальні мережі. 

Клієнти бренду - з США, Західної Європи та з усіх куточків світу.  

 

Повну версію читайте в новому випуску журналу "МЕГА".

Марися ТОМАШЕВСЬКА 



 

 










ПОШУК ПО ДАТІ