IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



IT-ринок області

Наталя МУХІТДІНОВА, керівник департаменту компанії Eleks, про розвиток та проблеми ІТ-галузі Івано-Франківської області.



Що буде з договорами дарування та оформлення спадщини?

Останніми тижнями у засобах масової інформації усі переглядають повідомлення з приводу того, що українці з 1 листопада поточного року фактично не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору дарування, оскільки відбулися зміни у порядку оцінки дарованого майна та майна, яке передається у спадок. Ситуацію коментує приватний нотаріус Мар’яна Дзера.

Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.

ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.



Види та методи конкуренції

Конкуренція потрібна людству й ринкам як рушій прогресу. Під конкуренцією розуміють різновид суперництва між людьми, підприємствами, організаціями, країнами для досягнення конкретних цілей. Конкуренція виникає також при змаганні за доступ до ресурсів, за кращі умови виробництва, за можливість контакту з певними цільовими сегментами. 

Виділяють кілька видів конкуренції: 

  • Досконалаабо чиста конкуренція, коли на ринку представлена велика кількість продавців однотипного або взаємозамінного товару, причому кожен з них не здатний відчутно вплинути на ціни та обсяги збуту.
  • Монополістична конкуренція, коли численні представлені на ринку продавці пропонують продукти із різними характеристиками та можуть маніпулювати попитом через ціни.
  • Олігополістична, коли на ринку представлено невелику кількість продавців однотипних продуктів, що розподіляють його між собою через відповідні домовленості й угоди.
  • Монопольна конкуренція, коли на ринку присутній, як правило, один великий оператор, що контролює обсяги виробництва, ціни та якість продуктів. 

Останній тип конкуренції зводить нанівець позитивний ефект від неї внаслідок значного гальмування процесів вдосконалення виробництва, погіршення відносин між ринковими суб’єктами, зокрема із споживачами. 

Методів конкуренції є кілька:  

  • Функціональна, що передбачає задоволення попиту споживачів за рахунок дизайну, конструктивних властивостей, функціональних характеристик  продуктів (товарів, послуг).
  • Цінова, що використовує корегування собівартості продукту, а також використання знижок, стимулювання збуту (премій, подарунків, бонусів тощо).
  • Нецінова, що розуміє вплив на свідомість покупців через нематеріальні вигоди, такі як гарантії, термін служби, показники продуктивності, умови збуту, наявність бренду, супровідного сервісу тощо. 

Конкурентна боротьба залежно від політики виробника товарів або провайдера послуг може вестися як відкрито, чесно, так і несумлінно. Чесний спосіб ведення конкуренції передбачає вище зазначені методи конкуренції, тоді як несумлінні методи конкуренції можуть охоплювати імітацію (копіювання) марок відомих фірм, антирекламу або «чорний PR» продуктів конкурентів, використання таємних змов, угод з метою розподілу сфер впливу. 

 

Олена Дейнека, к.е.н., доцент, підприємець, бізнес-тренер.  

 










ПОШУК ПО ДАТІ