IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Види та методи конкуренції

Конкуренція потрібна людству й ринкам як рушій прогресу. Під конкуренцією розуміють різновид суперництва між людьми, підприємствами, організаціями, країнами для досягнення конкретних цілей. Конкуренція виникає також при змаганні за доступ до ресурсів, за кращі умови виробництва, за можливість контакту з певними цільовими сегментами. 

Виділяють кілька видів конкуренції: 

  • Досконалаабо чиста конкуренція, коли на ринку представлена велика кількість продавців однотипного або взаємозамінного товару, причому кожен з них не здатний відчутно вплинути на ціни та обсяги збуту.
  • Монополістична конкуренція, коли численні представлені на ринку продавці пропонують продукти із різними характеристиками та можуть маніпулювати попитом через ціни.
  • Олігополістична, коли на ринку представлено невелику кількість продавців однотипних продуктів, що розподіляють його між собою через відповідні домовленості й угоди.
  • Монопольна конкуренція, коли на ринку присутній, як правило, один великий оператор, що контролює обсяги виробництва, ціни та якість продуктів. 

Останній тип конкуренції зводить нанівець позитивний ефект від неї внаслідок значного гальмування процесів вдосконалення виробництва, погіршення відносин між ринковими суб’єктами, зокрема із споживачами. 

Методів конкуренції є кілька:  

  • Функціональна, що передбачає задоволення попиту споживачів за рахунок дизайну, конструктивних властивостей, функціональних характеристик  продуктів (товарів, послуг).
  • Цінова, що використовує корегування собівартості продукту, а також використання знижок, стимулювання збуту (премій, подарунків, бонусів тощо).
  • Нецінова, що розуміє вплив на свідомість покупців через нематеріальні вигоди, такі як гарантії, термін служби, показники продуктивності, умови збуту, наявність бренду, супровідного сервісу тощо. 

Конкурентна боротьба залежно від політики виробника товарів або провайдера послуг може вестися як відкрито, чесно, так і несумлінно. Чесний спосіб ведення конкуренції передбачає вище зазначені методи конкуренції, тоді як несумлінні методи конкуренції можуть охоплювати імітацію (копіювання) марок відомих фірм, антирекламу або «чорний PR» продуктів конкурентів, використання таємних змов, угод з метою розподілу сфер впливу. 

 

Олена Дейнека, к.е.н., доцент, підприємець, бізнес-тренер.  

 










ПОШУК ПО ДАТІ