IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Люба ЧЕРНІКОВА:

«Я переконана, що будь-яка людина, що любить свою роботу чи творчість і виконує її совісно та з любов’ю, буде завжди мати попит та успіх».

Сім років тому, коли Ви розпочали власну справу, ажіотажу на вироби з українськими етнічними елементами, як нині, не було. Передбачали, що етностиль переживатиме чергове відродження? Що відчували, починаючи бізнес у сфері моди? З якими труднощами стикалися?  

Надзвичайно приємно, що справа, яку я люблю, є колективною, бо наразі багато хто захопився етнікою. Це як суспільна течія не тільки у одязі – вишиваними візерунками малюють стіни, роблять татуювання, обклеюють автомобілі та чохли на iPhone.  

Страшно мені було на кожному етапі розвитку бізнесу,  на початку - особливо, але тоді не було чого втрачати. Зараз страшно ризикувати тим, що вже напрацьовано.  

Мені було важко одночасно займатися творчістю, бути управлінцем, добре розумітися на конструюванні та матеріалознавстві, технологіях та організації виробничих процесів. Згодом довелося навчитися грамотному позиціонуванню власної торгової марки - від зйомок до організації виставок. З часом стає легше, бо різні ділянки роботи беруть на себе колеги, які знають свою справу краще, ніж я. Втім щоразу, як піднімаюся на сходинку, бачу вище нову. І зупинка – це рух вниз, тому постійно чомусь навчаюся, щось пізнаю, не стою на місці. Конкурентів у мене немає, бо дизайнерів, які використовують етнічні мотиви та традиційні техніки, я сприймаю насамперед як колег та однодумців. Ті з них, які працюють якісно, заслуговують на повагу, а ті, що просто роблять бізнес на хвилі моди, зникнуть, коли хвиля зійде. 

Я переконана, що людина, яка любить свою роботу чи творчість і ставиться до неї совісно та з любов`ю, буде завжди мати увагу та успіх, навіть якщо професія чи посада не престижна.  

Ви позиціонуєте себе як дизайнер одягу та водночас засновник бізнесу. Як Вам вдається поєднувати творчу роботу та адміністративні обов`язки 

Спочатку я робила майже все самостійно. Я вмію шити - навчилася у дитинстві від мами. Вишивати взялася вже після заснування бренду. Маю базові теоретичні та практичні знання та навички крою та технологій, а на виробництві у мене фахові помічники в цій справі. Багато виробничих процесів мені допомогли налагодити колеги – швеї, вишивальниці, закрійники, технологи, менеджери... Вважаю, що у мене достойна команда, водночас і я «тримаю руку на пульсі». Намагаюся спонукати працівників до професійного розвитку, забезпечила найкращі, не посоромлюсь сказати, умови праці. Я люблю та ціную своїх колег, і завжди зауважую, що бренд Сhernikova - не просто мій дизайн, а робота злагодженої команди. Іноді це дуже розчулює, бо це - круто! 

Вас часто порівнюють із львівською дизайнеркою Богуцькою, поясніть, у чому різниця?  

Мене порівнюють з Богуцькою? Чую таке вперше. Різниця в тому, що вона – Богуцька, а я – Чернікова. Її стиль - випрацюваний, тонкий, вона його щоразу поглиблює. Ми ж бавимось з чимось новим, щось шукаємо, вигадуємо, розширюємо ділянки творчості.  

В  модній індустрії, як і в інших сферах, існують негативні явища недобросовісної конкуренції та корупції. Чи доводилося з такими стикатися і як виходили зі становища? 

Ми не беремо участі у жодних нелегальних схемах, про їх існування знаємо лише з преси. Зрештою, гідним результатом нашої роботи вважаємо не дипломи та призові місця, а попит людей та їхні схвальні відгуки. Найбільше, що може засмучувати, – безперервний плагіат, але у кожного популярного дизайнера таке буває. Ми з цим не боремось, адже ті, хто копіює та незаконно використовує ідеї з наших попередніх колекцій, – лише популяризує їх, а отже й стиль від Сhernikova. А от нове від Сhernikova можемо запропонувати тільки ми! 

Кому і за скільки Ви продали свій найдорожчий виріб? 

На запитання про продаж найдорожчого виробу, на моє переконання, відповідати дещо неетично. Адже одна і та ж вартість по різному сприймається жителем України та, наприклад, США. Це до питання про платоспроможність, і тут для кожного замовника все дуже індивідуально. 

Окрім того, ми працюємо у двох напрямках, де вартість виробів формується за різними принципами і не піддається порівнянню.   

Маємо брендову крамницю в Галереї «Бастіон» в історичному центрі Івано-Франківська, де представлені колекційні та повсякденні товари (одяг, аксесуари, домашній текстиль тощо).  

Другий напрямок роботи – ательє Сhernikova. Його особливість у тому, що це - майданчик для творчості замовника. У вашому розпорядженні - наш професіоналізм, досвід, матеріали та зразки. Як результат, ми гарантуємо, що ваше бачення та ідеї будуть втілені у вишуканому та довершеному виробі.  

Найближчим часом планую почати працювати як кутюрьє – самостійно на замовлення створювати моделі одягу та аксесуари до них. Це буде ексклюзив від дизайнера Любці Чернікової.  

До нових звершень спонукає те, що на вироби бренду Сhernikova є сталий попит не лише в Україні, а й в Австралії, Кореї, США, Мексиці та Західній Європі.  

Над якими проектами зараз працюєте? Які тенденції ми будемо бачити  у Ваших колекціях? 

Багато зусиль наразі приділяємо реорганізації бізнесу, адже плануємо вихід на новий масштаб. Стратегічне планування – це те, що для мене донині було terra incognita. Втім, у моєму оточенні знайшлися спеціалісти, завдяки яким бренд Сhernikova переосмислює себе і планомірно виходить на черговий етап розвитку.  

Сама ж я зараз вчуся творити по-новому. Поки складно описати цей процес, але його наслідки будуть відображені у нових колекціях. Працюю над створенням лінійки спортивного одягу, чоловічого верхнього одягу з етнічними елементами, також повсякденно-святкового трикотажу з аплікацією, розробляю серію жіночих сорочок та святкових суконь – вони користуються особливим попитом.  

Окрім того, гірко спостерігати, у якому становищі опинилися заклади профтехосвіти в Україні. Найчастіше з випускниками, які починають працювати у мене на виробництві, доводиться відшліфовувати практичні навички, яких не надають під час навчання в училищі. Тож думаю, що на часі – альтернативне навчання, де досвід команди Сhernikova буде влучним та корисним для галузі та охочих працювати за сучасними стандартами.  

Чи плануєте виходити на нові ринки?  

Все має бути поступово та на все свій час. Точно знаю одне – мені цікаво допомагати землякам у різних куточках України та світу виглядати сучасно, яскраво і водночас автентично, вмотивувати людей цікавитися українськими традиціями.  

Які Ваші бізнес-принципи? 

Переконлива чесність, традиційна щирість, яскравий досвід,  відверта творчість. 

 

Мар’яна ЦИМБАЛЮК
Фото: Palosh Csilla










ПОШУК ПО ДАТІ