IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ



МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Головний конкурент Adidas i Nike заходить на ринок України

Головний конкурент Adidas i Nike заходить на ринок України

Один із найпопулярніших і найтехнологічніших брендів спортивного одягу американський Under Armour має намір опанувати український ринок.

Відповідне повідомлення з’явилося на сайті Асоціації ритейлерів України, пише 24tv.ua.

Зазначається, що Under Armour планує вивести на український ринок MD Group.

"Так, ми будемо представляти Under Armour, але поки не підписали всі документи, тому про подробиці співпраці говорити рано", – зазначають представники компанії.

Щоправда, за словами іншого співрозмовника Асоціації ритейлерів, прихід до України одного з найпопулярніших на Заході брендів спортивного одягу є питанням вирішеним. Невідомими залишаються лише терміни та умови виведення торгової марки на український ринок.

Зауважимо, що бренд Under Armour з’явився відносно нещодавно – у 1996 році, а заснував його колишній американський футболіст Кевін Планк, який після завершення спортивної кар’єри у 23-річному віці вирішив створити білизну для спортсменів, яка не промокає та не вбирає піт, а також є легкою та зручною.

Відтак, він заснував власну компанію, стартовий капітал якої становив лише 17 тисяч доларів, а цех з пошиття розташовувався у підвалі.

Наразі ж компанія вважається однією з найтехнологічних у світі, оскільки відзначається постійними інноваціями та експериментами з матеріалами. Так, у 2016 році бренд вперше потрапив до відповідного рейтингу від Boston Consulting Group, де в одному ряду з ним перебувають Apple, Google, Microsoft і інші високотехнологічні гіганти.

Крім того, за продажами в США Under Armour вже обігнав Adidas і поступається лише світовому лідерові у виробництві спортивного одягу – компанії Nike, однак на глобальному ринку не може похвалитися серйозними успіхами.

Але у 2016 році Under Armour все ж збільшив свої продажі на 22%, до 4,8 мільярда доларів – в основному за рахунок зростання продажів взуття на 50%. Підтримати темпи зростання компанії допомогла і експансія в країни Європи та Азії.

Додамо, що Under Armour одягає таких спортсменів, як нещодавнього суперника Володимира Кличка – Ентоні Джошуа, найпопулярнішого американського плавця-рекордсмена Майкла Фелпса, тенісиста Енді Мюррея, а також національну збірну США з гімнастики та національну збірну Уельсу з регбі.

Нагадаємо, раніше свій прихід на український ринок запланували такі гіганти, якшведська марка одягу H&M та шведська мережа магазинів меблів і товарів для дому IKEA.










ПОШУК ПО ДАТІ