IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.



Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.

1991 Open Data Incubator у Франківську: як великі дані створюють великі можливості

За допомогою кількох кліків дізнатись про якість дорожнього покриття у вашому районі, найближчі проекти для дітей у місті, стати в електронну чергу до лікаря або замовити потрібну послугу в котрійсь із установЗробити цю необхідну безперервну взаємодію з державним сектором якісною й оперативною покликаний 1991 Open Data Incubator. Це національний, перший в Україні некомерційний інкубатор, який допомагає перетворити тонни відкритих державних даних на стартапи, що пропонують сервіси й аналітичні програми громадянам, підприємствам, компаніям, органам влади. Регіональне представництво 1991 Open Data Incubator уже півроку діє в Івано-Франківську. Дізнáємось про результати. 



Головний конкурент Adidas i Nike заходить на ринок України

Головний конкурент Adidas i Nike заходить на ринок України

Один із найпопулярніших і найтехнологічніших брендів спортивного одягу американський Under Armour має намір опанувати український ринок.

Відповідне повідомлення з’явилося на сайті Асоціації ритейлерів України, пише 24tv.ua.

Зазначається, що Under Armour планує вивести на український ринок MD Group.

"Так, ми будемо представляти Under Armour, але поки не підписали всі документи, тому про подробиці співпраці говорити рано", – зазначають представники компанії.

Щоправда, за словами іншого співрозмовника Асоціації ритейлерів, прихід до України одного з найпопулярніших на Заході брендів спортивного одягу є питанням вирішеним. Невідомими залишаються лише терміни та умови виведення торгової марки на український ринок.

Зауважимо, що бренд Under Armour з’явився відносно нещодавно – у 1996 році, а заснував його колишній американський футболіст Кевін Планк, який після завершення спортивної кар’єри у 23-річному віці вирішив створити білизну для спортсменів, яка не промокає та не вбирає піт, а також є легкою та зручною.

Відтак, він заснував власну компанію, стартовий капітал якої становив лише 17 тисяч доларів, а цех з пошиття розташовувався у підвалі.

Наразі ж компанія вважається однією з найтехнологічних у світі, оскільки відзначається постійними інноваціями та експериментами з матеріалами. Так, у 2016 році бренд вперше потрапив до відповідного рейтингу від Boston Consulting Group, де в одному ряду з ним перебувають Apple, Google, Microsoft і інші високотехнологічні гіганти.

Крім того, за продажами в США Under Armour вже обігнав Adidas і поступається лише світовому лідерові у виробництві спортивного одягу – компанії Nike, однак на глобальному ринку не може похвалитися серйозними успіхами.

Але у 2016 році Under Armour все ж збільшив свої продажі на 22%, до 4,8 мільярда доларів – в основному за рахунок зростання продажів взуття на 50%. Підтримати темпи зростання компанії допомогла і експансія в країни Європи та Азії.

Додамо, що Under Armour одягає таких спортсменів, як нещодавнього суперника Володимира Кличка – Ентоні Джошуа, найпопулярнішого американського плавця-рекордсмена Майкла Фелпса, тенісиста Енді Мюррея, а також національну збірну США з гімнастики та національну збірну Уельсу з регбі.

Нагадаємо, раніше свій прихід на український ринок запланували такі гіганти, якшведська марка одягу H&M та шведська мережа магазинів меблів і товарів для дому IKEA.










ПОШУК ПО ДАТІ