IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



Головний конкурент Adidas i Nike заходить на ринок України

Головний конкурент Adidas i Nike заходить на ринок України

Один із найпопулярніших і найтехнологічніших брендів спортивного одягу американський Under Armour має намір опанувати український ринок.

Відповідне повідомлення з’явилося на сайті Асоціації ритейлерів України, пише 24tv.ua.

Зазначається, що Under Armour планує вивести на український ринок MD Group.

"Так, ми будемо представляти Under Armour, але поки не підписали всі документи, тому про подробиці співпраці говорити рано", – зазначають представники компанії.

Щоправда, за словами іншого співрозмовника Асоціації ритейлерів, прихід до України одного з найпопулярніших на Заході брендів спортивного одягу є питанням вирішеним. Невідомими залишаються лише терміни та умови виведення торгової марки на український ринок.

Зауважимо, що бренд Under Armour з’явився відносно нещодавно – у 1996 році, а заснував його колишній американський футболіст Кевін Планк, який після завершення спортивної кар’єри у 23-річному віці вирішив створити білизну для спортсменів, яка не промокає та не вбирає піт, а також є легкою та зручною.

Відтак, він заснував власну компанію, стартовий капітал якої становив лише 17 тисяч доларів, а цех з пошиття розташовувався у підвалі.

Наразі ж компанія вважається однією з найтехнологічних у світі, оскільки відзначається постійними інноваціями та експериментами з матеріалами. Так, у 2016 році бренд вперше потрапив до відповідного рейтингу від Boston Consulting Group, де в одному ряду з ним перебувають Apple, Google, Microsoft і інші високотехнологічні гіганти.

Крім того, за продажами в США Under Armour вже обігнав Adidas і поступається лише світовому лідерові у виробництві спортивного одягу – компанії Nike, однак на глобальному ринку не може похвалитися серйозними успіхами.

Але у 2016 році Under Armour все ж збільшив свої продажі на 22%, до 4,8 мільярда доларів – в основному за рахунок зростання продажів взуття на 50%. Підтримати темпи зростання компанії допомогла і експансія в країни Європи та Азії.

Додамо, що Under Armour одягає таких спортсменів, як нещодавнього суперника Володимира Кличка – Ентоні Джошуа, найпопулярнішого американського плавця-рекордсмена Майкла Фелпса, тенісиста Енді Мюррея, а також національну збірну США з гімнастики та національну збірну Уельсу з регбі.

Нагадаємо, раніше свій прихід на український ринок запланували такі гіганти, якшведська марка одягу H&M та шведська мережа магазинів меблів і товарів для дому IKEA.










ПОШУК ПО ДАТІ