IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ



МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

На які цілі спрямували би прикарпатці додаткові кошти?

На які цілі спрямували би прикарпатці додаткові кошти?

Головним управлінням статистики в Івано-Франківській області, в рамках постійного вибіркового обстеження умов життя домогосподарств, на початку поточного року проведено опитування домогосподарств, в ході якого вивчалась думка прикарпатців щодо першочергових напрямів спрямування можливих додаткових коштів.

Підсумки опитування свідчать, що при значному збільшенні доходів більшість домогосподарств нашого краю спрямували б їх в першу чергу на лікування (57,9%), покращення харчування (48,2%), придбання одягу і взуття (46,2%), купівлю побутової техніки (44,4%) та відпочинок (38,8%). Кожна п’ята родина направила б зайві кошти на поліпшення своїх житлових умов чи освіту, кожна дев’ята – на купівлю автомобіля. За можливості, кожне двадцяте домогосподарство спрямувало б надлишок коштів на накопичення, кожне п’ятнадцяте – на розвиток підприємництва.

В цілому по Україні пріоритетними напрямами використання додаткових доходів були: відпочинок та лікування, покращення житла та придбання одягу і взуття – про це повідомило від 52,1% до 35,8% наших співвітчизників.

У порівнянні з 2015 роком зменшилась частка домогосподарств Прикарпаття, які витратили б додаткові кошти на купівлю автомобіля (на 10,6 в.п.), накопичення (на 6,4 в.п.), поліпшення житла (на 4,3 в.п.) та на розвиток підприємництва (на 3,4 в.п.). Разом з тим збільшилась питома вага сімей, які спрямували б надлишок коштів на отримання необхідного лікування (на 12,4 в.п.), покращення харчування (на 9,1 в.п.), придбання побутової техніки (на 2,4 в.п.) та отримання освіти (на 1,4 в.п.).

Щоб не відчувати себе бідними 54,4% домогосподарств нашого краю вважають, що їх грошовий дохід повинен становити близько шести тисяч гривень на одну особу в місяць, 28,9% – від шести до дев’яти тисяч, кожен шостий прикарпатець – десять тисяч і більше. Разом з тим 63,8% сімей області впевнені, що за їх добробут несе відповідальність як держава, так і вони самі, а кожне шосте домогосподарство – переважно держава. І лише 6% сімей покладаються в цьому питанні винятково на свої сили. Не сподіваються на істотні зміни свого матеріального становища в наступні 12 місяців 57,8% домогосподарств області. Кожна десята родина оптимістично дивиться в майбутнє і сподівається на покращення свого життя.

За результатами дослідження думки респондентів щодо найбільших соціальних та особистих цінностей у житті, як і у 2015 році, основним пріоритетом більшість домогосподарств області вказали здоров’я (87,6%), другим – сім’ю та дітей (75,9%), третім – матеріальний добробут (34,6%).

 

 










ПОШУК ПО ДАТІ