IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



На які цілі спрямували би прикарпатці додаткові кошти?

На які цілі спрямували би прикарпатці додаткові кошти?

Головним управлінням статистики в Івано-Франківській області, в рамках постійного вибіркового обстеження умов життя домогосподарств, на початку поточного року проведено опитування домогосподарств, в ході якого вивчалась думка прикарпатців щодо першочергових напрямів спрямування можливих додаткових коштів.

Підсумки опитування свідчать, що при значному збільшенні доходів більшість домогосподарств нашого краю спрямували б їх в першу чергу на лікування (57,9%), покращення харчування (48,2%), придбання одягу і взуття (46,2%), купівлю побутової техніки (44,4%) та відпочинок (38,8%). Кожна п’ята родина направила б зайві кошти на поліпшення своїх житлових умов чи освіту, кожна дев’ята – на купівлю автомобіля. За можливості, кожне двадцяте домогосподарство спрямувало б надлишок коштів на накопичення, кожне п’ятнадцяте – на розвиток підприємництва.

В цілому по Україні пріоритетними напрямами використання додаткових доходів були: відпочинок та лікування, покращення житла та придбання одягу і взуття – про це повідомило від 52,1% до 35,8% наших співвітчизників.

У порівнянні з 2015 роком зменшилась частка домогосподарств Прикарпаття, які витратили б додаткові кошти на купівлю автомобіля (на 10,6 в.п.), накопичення (на 6,4 в.п.), поліпшення житла (на 4,3 в.п.) та на розвиток підприємництва (на 3,4 в.п.). Разом з тим збільшилась питома вага сімей, які спрямували б надлишок коштів на отримання необхідного лікування (на 12,4 в.п.), покращення харчування (на 9,1 в.п.), придбання побутової техніки (на 2,4 в.п.) та отримання освіти (на 1,4 в.п.).

Щоб не відчувати себе бідними 54,4% домогосподарств нашого краю вважають, що їх грошовий дохід повинен становити близько шести тисяч гривень на одну особу в місяць, 28,9% – від шести до дев’яти тисяч, кожен шостий прикарпатець – десять тисяч і більше. Разом з тим 63,8% сімей області впевнені, що за їх добробут несе відповідальність як держава, так і вони самі, а кожне шосте домогосподарство – переважно держава. І лише 6% сімей покладаються в цьому питанні винятково на свої сили. Не сподіваються на істотні зміни свого матеріального становища в наступні 12 місяців 57,8% домогосподарств області. Кожна десята родина оптимістично дивиться в майбутнє і сподівається на покращення свого життя.

За результатами дослідження думки респондентів щодо найбільших соціальних та особистих цінностей у житті, як і у 2015 році, основним пріоритетом більшість домогосподарств області вказали здоров’я (87,6%), другим – сім’ю та дітей (75,9%), третім – матеріальний добробут (34,6%).

 

 










ПОШУК ПО ДАТІ