IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.



Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.

1991 Open Data Incubator у Франківську: як великі дані створюють великі можливості

За допомогою кількох кліків дізнатись про якість дорожнього покриття у вашому районі, найближчі проекти для дітей у місті, стати в електронну чергу до лікаря або замовити потрібну послугу в котрійсь із установЗробити цю необхідну безперервну взаємодію з державним сектором якісною й оперативною покликаний 1991 Open Data Incubator. Це національний, перший в Україні некомерційний інкубатор, який допомагає перетворити тонни відкритих державних даних на стартапи, що пропонують сервіси й аналітичні програми громадянам, підприємствам, компаніям, органам влади. Регіональне представництво 1991 Open Data Incubator уже півроку діє в Івано-Франківську. Дізнáємось про результати. 



На які цілі спрямували би прикарпатці додаткові кошти?

На які цілі спрямували би прикарпатці додаткові кошти?

Головним управлінням статистики в Івано-Франківській області, в рамках постійного вибіркового обстеження умов життя домогосподарств, на початку поточного року проведено опитування домогосподарств, в ході якого вивчалась думка прикарпатців щодо першочергових напрямів спрямування можливих додаткових коштів.

Підсумки опитування свідчать, що при значному збільшенні доходів більшість домогосподарств нашого краю спрямували б їх в першу чергу на лікування (57,9%), покращення харчування (48,2%), придбання одягу і взуття (46,2%), купівлю побутової техніки (44,4%) та відпочинок (38,8%). Кожна п’ята родина направила б зайві кошти на поліпшення своїх житлових умов чи освіту, кожна дев’ята – на купівлю автомобіля. За можливості, кожне двадцяте домогосподарство спрямувало б надлишок коштів на накопичення, кожне п’ятнадцяте – на розвиток підприємництва.

В цілому по Україні пріоритетними напрямами використання додаткових доходів були: відпочинок та лікування, покращення житла та придбання одягу і взуття – про це повідомило від 52,1% до 35,8% наших співвітчизників.

У порівнянні з 2015 роком зменшилась частка домогосподарств Прикарпаття, які витратили б додаткові кошти на купівлю автомобіля (на 10,6 в.п.), накопичення (на 6,4 в.п.), поліпшення житла (на 4,3 в.п.) та на розвиток підприємництва (на 3,4 в.п.). Разом з тим збільшилась питома вага сімей, які спрямували б надлишок коштів на отримання необхідного лікування (на 12,4 в.п.), покращення харчування (на 9,1 в.п.), придбання побутової техніки (на 2,4 в.п.) та отримання освіти (на 1,4 в.п.).

Щоб не відчувати себе бідними 54,4% домогосподарств нашого краю вважають, що їх грошовий дохід повинен становити близько шести тисяч гривень на одну особу в місяць, 28,9% – від шести до дев’яти тисяч, кожен шостий прикарпатець – десять тисяч і більше. Разом з тим 63,8% сімей області впевнені, що за їх добробут несе відповідальність як держава, так і вони самі, а кожне шосте домогосподарство – переважно держава. І лише 6% сімей покладаються в цьому питанні винятково на свої сили. Не сподіваються на істотні зміни свого матеріального становища в наступні 12 місяців 57,8% домогосподарств області. Кожна десята родина оптимістично дивиться в майбутнє і сподівається на покращення свого життя.

За результатами дослідження думки респондентів щодо найбільших соціальних та особистих цінностей у житті, як і у 2015 році, основним пріоритетом більшість домогосподарств області вказали здоров’я (87,6%), другим – сім’ю та дітей (75,9%), третім – матеріальний добробут (34,6%).

 

 










ПОШУК ПО ДАТІ