IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.



Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.

1991 Open Data Incubator у Франківську: як великі дані створюють великі можливості

За допомогою кількох кліків дізнатись про якість дорожнього покриття у вашому районі, найближчі проекти для дітей у місті, стати в електронну чергу до лікаря або замовити потрібну послугу в котрійсь із установЗробити цю необхідну безперервну взаємодію з державним сектором якісною й оперативною покликаний 1991 Open Data Incubator. Це національний, перший в Україні некомерційний інкубатор, який допомагає перетворити тонни відкритих державних даних на стартапи, що пропонують сервіси й аналітичні програми громадянам, підприємствам, компаніям, органам влади. Регіональне представництво 1991 Open Data Incubator уже півроку діє в Івано-Франківську. Дізнáємось про результати. 



Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

Іміджеве свято моди  і краси «Star face of the season ss 2017» вже вдев’яте проводиться в Івано-Франківську.  Олександре, яка мета Ваших святкових презентацій? 

Все почалося з питання якості, оскільки організація та проведення таких заходів в Івано-Франківську та й загалом у Західній Україні не на високому рівні. Те, що  надихнуло створити такий проект, - це питання якості. Ну а мета свята - це всебічний розвиток дівчат. 

Що саме Ви маєте на увазі:  модельний бізнес? 

Ні, це не модельний бізнес. 

У чому різниця? 

Ми робимо акцент на розвитку особистості: щоб усі учасниці були всебічно рощвиненими і сформованими леді. Ми не позиціонуємо себе як модельне агентство чи конкурс краси. Бо те і інше вже є в Івано-Франківську. Іміджеве свято «Star face of season s’s» - це проект, який створює імідж  для  всіх учасниць  і для рекламодавців, спонсорів.  А конкурс краси в рамках проекту - це невеличка складова. На даний час немає схожих заходів, які допомагають розвиватися у сфері культури, краси, моди і стилю в такому форматі, як ми пропонуємо. 

Мода і стиль Прикарпаття  досі залишається на провінційному рівні, якщо порівнювати з іншими областями? 

На жаль, так. І одним з напрямків нашого проекту – це розвиток  галузі моди і фешн-індустрії в області. Насправді, це дуже важко бо знаходимося в умовах. коли якість залежить від грошей. Знайти кошти і зацікавити потенційних спонсорів та створити для них рекламний майданчик, - не таке вже й просте завдання.  

Повернуся до мого попередньго запитання. У чому Ви бачите різницю між дівчатами Івано-Франківщини та  інших областей України? 

Різниця в недостатній оцінці своєї особистості. Це те, над чим потрібно працювати. Усі  дівчата красиві, це факт. Але не кожна з них знає, що вона красива і чого варта в цьому житті. Крім базової підготовки -  дефіле, фото- та відеозйомки, - ми для них організовуємо різні семінари, майстер-класи, зустрічі з психологами і  стилістами, відомими успішними  людьми у сфері естетичного виховання. 

Які тонкощі і проблеми вашого бізнесу? 

Основана проблема бізнесу- це спонсори. Ми працюємо над тим, щоб запропонувати ефективний рекламний майданчик для фірм, торгових марок, брендів. Ефективна реклама - це ще один напрямок проекту. 

На жаль, не всі розуміють, що таке ефективна реклама. Зберігається досі стереотип з радянських часів, що ефективна реклама - це тільки зовнішня реклама - білборди і сітілайти. Я працював у галузі маркетингу, досліджую світові тенденції рекламних кампаній  і можу сказати, що вони кардинально відрізняються від наших вітчизняних. Є прогресивні методи - створювати позитивні емоції, стоврюючи позитивний імідж компаніям. Але до цього рівня і цих методів  ще не доросли. Суспільство не встигає за світовими тенденціями. Часто, коли ми пропонуємо фірмам  рекламну співпрацю, вони не до кінця нас розуміють і закривають перед нами двері. 

Назвіть,  будь ласка, найуспішніші  проекти «Star face family». 

Насамперед, свято моди та краси, яке ми проводим двічі на рік. Після проведення таких заходів ми підписуємо контракти з дівчатами і працюємо з ними на локальному рівні. Це різноманітні фото- та відеозйомки. Наші клієнти - це «Буковель», «Вода клаб», іспанська косметологічна компанія «LACME» та багато інших. До речі, цього року наступне свято ми проведемо вже у Львові.  Нашу концепцію і наше бачення ми представимо львівській публіці.  

Львівська публіка дуже вибаглива. Звідки вони про вас дізналися і чи важко було вийти на фешн-ринок  Львова? 

Насправді - важко. Бо ми не маємо підтримки з боку спонсорів, лише ентузіазм. Але Львів досить гарно відгукувався про нас.  Коли ми розповіли детальніше про проект нашим друзями фешн-фотографам, стилістами і журналістам, то вони з ентузіазмом погодилися спільно організувати таке свято у Львові. 

Олександре, які Ваші бізнес-принципи? 

Найголовніше в нашому бізнесі - це ідея. Якщо створити достойний і вартісний проект, публіка рано чи пізно це оцінить. Робити щось корисне для людей і розвивати соціально відповідальний бізнес - це головне, адже чим більше віддаєш, тим більше отримуєш.  Мій особистий бізнес-принцип - це всім відомий вислів: «бачу ціль - не бачу перешкод». Якщо я ставлю перед собою ціль і розумію, що ця ціль буде корисною для інших, то зроблю все, аби її реалізувати. 

 

Мар’яна ЦИМБАЛЮК 

 

 

 

 

 

 

  

 










ПОШУК ПО ДАТІ