IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Основні показники соціально-економічного розвитку Надвірнянського району

Голова Надвірнянської районної адміністрації Олександр КЕНІЗ про інвестиційну привабливість регіону.

ТУРИСТИЧНИЙ ПІДЙОМ. ПЕРШИЙ ДІЛОВИЙ ВІЗИТ ГОТЕЛЬЄРІВ ЯРЕМЧАНЩИНИ ДО АВСТРІЇ

На початку листопада делегація яремчанських готельєрів повернулась із першого бізнес-туру до Австрійських Альп. Ініціатором поїздки виступили  ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» та “Асоціація готельєрів Яремчанщини”, а Івано-Франківська торгово-промислова палата підтримала цю ідею та допомогла з її втіленням в життя. Про саму поїздку, враження від неї та висновки говоримо з головою правління ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» Андрієм Дзвінчуком.

Зрубати не можна заборонити

Про електронний облік лісу  і нові правила продажу деревини на аукціонах , як борються з незаконною рубкою лісу -  розповідає директор Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства Руслан ОСТАШУК.

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

Іміджеве свято моди  і краси «Star face of the season ss 2017» вже вдев’яте проводиться в Івано-Франківську.  Олександре, яка мета Ваших святкових презентацій? 

Все почалося з питання якості, оскільки організація та проведення таких заходів в Івано-Франківську та й загалом у Західній Україні не на високому рівні. Те, що  надихнуло створити такий проект, - це питання якості. Ну а мета свята - це всебічний розвиток дівчат. 

Що саме Ви маєте на увазі:  модельний бізнес? 

Ні, це не модельний бізнес. 

У чому різниця? 

Ми робимо акцент на розвитку особистості: щоб усі учасниці були всебічно рощвиненими і сформованими леді. Ми не позиціонуємо себе як модельне агентство чи конкурс краси. Бо те і інше вже є в Івано-Франківську. Іміджеве свято «Star face of season s’s» - це проект, який створює імідж  для  всіх учасниць  і для рекламодавців, спонсорів.  А конкурс краси в рамках проекту - це невеличка складова. На даний час немає схожих заходів, які допомагають розвиватися у сфері культури, краси, моди і стилю в такому форматі, як ми пропонуємо. 

Мода і стиль Прикарпаття  досі залишається на провінційному рівні, якщо порівнювати з іншими областями? 

На жаль, так. І одним з напрямків нашого проекту – це розвиток  галузі моди і фешн-індустрії в області. Насправді, це дуже важко бо знаходимося в умовах. коли якість залежить від грошей. Знайти кошти і зацікавити потенційних спонсорів та створити для них рекламний майданчик, - не таке вже й просте завдання.  

Повернуся до мого попередньго запитання. У чому Ви бачите різницю між дівчатами Івано-Франківщини та  інших областей України? 

Різниця в недостатній оцінці своєї особистості. Це те, над чим потрібно працювати. Усі  дівчата красиві, це факт. Але не кожна з них знає, що вона красива і чого варта в цьому житті. Крім базової підготовки -  дефіле, фото- та відеозйомки, - ми для них організовуємо різні семінари, майстер-класи, зустрічі з психологами і  стилістами, відомими успішними  людьми у сфері естетичного виховання. 

Які тонкощі і проблеми вашого бізнесу? 

Основана проблема бізнесу- це спонсори. Ми працюємо над тим, щоб запропонувати ефективний рекламний майданчик для фірм, торгових марок, брендів. Ефективна реклама - це ще один напрямок проекту. 

На жаль, не всі розуміють, що таке ефективна реклама. Зберігається досі стереотип з радянських часів, що ефективна реклама - це тільки зовнішня реклама - білборди і сітілайти. Я працював у галузі маркетингу, досліджую світові тенденції рекламних кампаній  і можу сказати, що вони кардинально відрізняються від наших вітчизняних. Є прогресивні методи - створювати позитивні емоції, стоврюючи позитивний імідж компаніям. Але до цього рівня і цих методів  ще не доросли. Суспільство не встигає за світовими тенденціями. Часто, коли ми пропонуємо фірмам  рекламну співпрацю, вони не до кінця нас розуміють і закривають перед нами двері. 

Назвіть,  будь ласка, найуспішніші  проекти «Star face family». 

Насамперед, свято моди та краси, яке ми проводим двічі на рік. Після проведення таких заходів ми підписуємо контракти з дівчатами і працюємо з ними на локальному рівні. Це різноманітні фото- та відеозйомки. Наші клієнти - це «Буковель», «Вода клаб», іспанська косметологічна компанія «LACME» та багато інших. До речі, цього року наступне свято ми проведемо вже у Львові.  Нашу концепцію і наше бачення ми представимо львівській публіці.  

Львівська публіка дуже вибаглива. Звідки вони про вас дізналися і чи важко було вийти на фешн-ринок  Львова? 

Насправді - важко. Бо ми не маємо підтримки з боку спонсорів, лише ентузіазм. Але Львів досить гарно відгукувався про нас.  Коли ми розповіли детальніше про проект нашим друзями фешн-фотографам, стилістами і журналістам, то вони з ентузіазмом погодилися спільно організувати таке свято у Львові. 

Олександре, які Ваші бізнес-принципи? 

Найголовніше в нашому бізнесі - це ідея. Якщо створити достойний і вартісний проект, публіка рано чи пізно це оцінить. Робити щось корисне для людей і розвивати соціально відповідальний бізнес - це головне, адже чим більше віддаєш, тим більше отримуєш.  Мій особистий бізнес-принцип - це всім відомий вислів: «бачу ціль - не бачу перешкод». Якщо я ставлю перед собою ціль і розумію, що ця ціль буде корисною для інших, то зроблю все, аби її реалізувати. 

 

Мар’яна ЦИМБАЛЮК 

 

 

 

 

 

 

  

 










ПОШУК ПО ДАТІ