IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

ІНВЕСТОР РОКУ - LEONI. Директор заводу «LEONI» Руслан ГРЕМ:«Завод в Україні є одним із найбільших у концерні LEONI»

Про плани компанії та чому концерн переконаний, що інвестиції в Україні будуть більш вдалими, ніж інвестиції в інших країнах, в ексклюзивному інтерв’ю ділиться директор заводу в Коломиї Руслан Грем.

У вересні відбудеться офіційне відкриття уже другого заводу LEONI в Україні, цього разу ― в Коломиї. Чому саме це місто обрало одне із найстаріших підприємств Німеччини, а також про успіх компанії нам розповів директор заводу в Коломиї Руслан Грем.
 
― Пане Руслане, компанія LEONI в Україні вже більше 10 років. Невдовзі відкриття заводу в Коломиї. Як Ви можете оцінити ефективність інвестування саме в Україні? Коли Ви зрозуміли, що відкриття заводу у нас буде вдалою інвестицією?
― Ведення бізнесу на ринку України протягом 15 років підтвердило, що даний ринок, зокрема сфера автоіндустрії, перебував у стадії кризи, що і робило Україну привабливою для інвестицій та здорової конкуренції. Попри кризові моменти, які мали місце в Україні (криза 2004, 2008, 2013 рр.), проект LEONI залишався і залишається на хорошому рівні, демонструючи розвиток та стабільність.
Попри не надто сприятливий через певні чинники інвестиційний клімат, який панує в Україні, концерн переконаний, що наступні інвестиції будуть більш вдалими, ніж інвестиції в інші країни.
 
― Ми знаємо, що за місце розташування нового заводу змагалось декілька областей. Чому вибрали саме Коломию?
― Якщо бути точним, то 3 області: Львівська, Тернопільська та Івано-Франківська. Щодо визначення місцерозташування заводу, то основними критеріями були:
• густота населення (потужності виробництва передбачатимуть велику кількість працівників);
• логістична концепція (наближеність до кордонів, хороші автомобільні шляхи, близьке розташування аеропорту);
• розташування заводу на близькій відстані від материнської компанії у Стрию, яка у подальшому братиме участь у підтримці та розбудові заводу в Коломиї;
• всебічна підтримка місцевих органів влади.
 
― Які комплектуючі і до яких автомобілів будуть виготовляти на заводі у Коломиї?
― Завод вироблятиме кабельні мережі для провідних брендів автомобілів, зокрема для автомобілів BMW.
 
― Чи буде новий завод відрізнятись від інших заводів LEONI?
― Здебільшого усі заводи концерну однакові: вони обладнані безпечними робочими місцями, сучасними офісними приміщеннями, системами кондиціонування, наявністю власних автопарків. Тобто це буде сучасний завод LEONI європейського рівня.
 
― А в чому відмінність роботи українських заводів від інших країн?
― Український завод займає провідну роль у концерні LEONI і зарекомендував себе з найкращого боку. Зокрема можна відзначити ментальність і культуру українців, які збігаються з європейським баченням роботи. Українці дуже гарно орієнтовані на результат і відповідально підходять до роботи, демонструючи хороші показники якості та ефективності.
 
― Наскільки складно було адаптувати німецькі принципи роботи у нас?
― Історично склалося, що німецьким фірмам притаманні такі якості, як дисципліна, якість виконання роботи, відповідальність за результат. Ці фактори притаманні й українським працівникам. Основну роль у впровадженні цих принципів відігравав менеджмент компанії, який своїми професійними підходами ― навчаннями, мотивацією працівників ― створив позитивний клімат у компанії. Застосовуючи ці принципи, працівники досягали відмінних результатів роботи, ставали більш лояльними до компанії. Тож адаптація німецьких принципів роботи проходила практично безболісно.
 
― Можете назвати певні показники (цифри), якими пишається компанія в Україні?
― Протягом 15 років компанія отримала безліч нагород.
Хорошими показниками є:
• Визнання заводу у Стрию кращим заводом LEONI серед усіх заводів концерну 2 роки поспіль (2014-2015 рр.)
• Постачальник року для концерну General Motors (2008-2010, 2010, 2015 рр.)
• Нагороди «Інвестор року»
• Також завод в Україні є одним із найбільших у концерні LEONI (тут працює близько 7000 працівників).
 
― У чому секрет успіху компанії?
― Дієва та ефективна програма впровадження працівників, інвестування у їхній розвиток, постійне навчання, тренінги, обмін досвідом, постійний процес покращення. Впровадження новітніх технологій, найсучаснішого обладнання є запорукою успіху компанії.
 
― Якими принципами Ви керуєтесь у своїй роботі?
― Покращення задоволення клієнта, інтенсивна та цілеспрямована робота над підвищенням ефективності, експлуатаційна ефективність, організаційна ефективність, постійне покращення усіх процесів та стандартів.
Клієнт завжди стоїть у центрі нашої уваги за рахунок ціни та якості продукту. І ми намагаємося завжди надавати відмінну якість на свою продукцію та послуги для підтримки найкращого зв’язку між нами та нашими бізнес-партнерами.
 
― Яким чином побудована співпраця заводу з європейськими компаніями?
― Бізнес будується на принципах здорової конкуренції, партнерській співпраці, взаємовигідних умовах. Якщо ми бачимо, що компанії дотримуються цих принципів, ми можемо вести з ними переговори та долучатися до співпраці.
 
― Чи плануєте Ви розширяти виробництво в Україні?
― Як ви вже знаєте, концерн LEONI вже стартував з будівництвом у місті Коломиї. У вересні відбудеться офіційне відкриття заводу. На першому етапі – до кінця 2017 року ― плануємо створити до 1000 робочих місць. До 2020 року завод планує наростити потужності до 4500 працівників.
 
Христина МИХАЙЛОВИЧ







ПОШУК ПО ДАТІ