IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

«LA TOUR»: ДАВАЙТЕ ПОДОРОЖУВАТИ РАЗОМ!

«Наш світ на стільки великий, прекрасний, різноманітний і цікавий, що було би злочином сидіти вдома і не бачити всієї його цінності та краси. Потрібно відчувати подих пустель чи бриз океанів, милуватися краєвидами з вершин гір або з висоти польоту повітряних куль, пірнати з аквалангом, вивчати стародавні розвалини, куштувати страви всіх кухонь світу і просто божеволіти від щастя що ти живеш і подорожуєш!» - у цих словах стиль життя директора «Туристичної компанії «LATOUR» - Людмили Дубей.

ІНВЕСТОР РОКУ - LEONI. Директор заводу «LEONI» Руслан ГРЕМ:«Завод в Україні є одним із найбільших у концерні LEONI»

Про плани компанії та чому концерн переконаний, що інвестиції в Україні будуть більш вдалими, ніж інвестиції в інших країнах, в ексклюзивному інтерв’ю ділиться директор заводу в Коломиї Руслан Грем.

У вересні відбудеться офіційне відкриття уже другого заводу LEONI в Україні, цього разу ― в Коломиї. Чому саме це місто обрало одне із найстаріших підприємств Німеччини, а також про успіх компанії нам розповів директор заводу в Коломиї Руслан Грем.
 
― Пане Руслане, компанія LEONI в Україні вже більше 10 років. Невдовзі відкриття заводу в Коломиї. Як Ви можете оцінити ефективність інвестування саме в Україні? Коли Ви зрозуміли, що відкриття заводу у нас буде вдалою інвестицією?
― Ведення бізнесу на ринку України протягом 15 років підтвердило, що даний ринок, зокрема сфера автоіндустрії, перебував у стадії кризи, що і робило Україну привабливою для інвестицій та здорової конкуренції. Попри кризові моменти, які мали місце в Україні (криза 2004, 2008, 2013 рр.), проект LEONI залишався і залишається на хорошому рівні, демонструючи розвиток та стабільність.
Попри не надто сприятливий через певні чинники інвестиційний клімат, який панує в Україні, концерн переконаний, що наступні інвестиції будуть більш вдалими, ніж інвестиції в інші країни.
 
― Ми знаємо, що за місце розташування нового заводу змагалось декілька областей. Чому вибрали саме Коломию?
― Якщо бути точним, то 3 області: Львівська, Тернопільська та Івано-Франківська. Щодо визначення місцерозташування заводу, то основними критеріями були:
• густота населення (потужності виробництва передбачатимуть велику кількість працівників);
• логістична концепція (наближеність до кордонів, хороші автомобільні шляхи, близьке розташування аеропорту);
• розташування заводу на близькій відстані від материнської компанії у Стрию, яка у подальшому братиме участь у підтримці та розбудові заводу в Коломиї;
• всебічна підтримка місцевих органів влади.
 
― Які комплектуючі і до яких автомобілів будуть виготовляти на заводі у Коломиї?
― Завод вироблятиме кабельні мережі для провідних брендів автомобілів, зокрема для автомобілів BMW.
 
― Чи буде новий завод відрізнятись від інших заводів LEONI?
― Здебільшого усі заводи концерну однакові: вони обладнані безпечними робочими місцями, сучасними офісними приміщеннями, системами кондиціонування, наявністю власних автопарків. Тобто це буде сучасний завод LEONI європейського рівня.
 
― А в чому відмінність роботи українських заводів від інших країн?
― Український завод займає провідну роль у концерні LEONI і зарекомендував себе з найкращого боку. Зокрема можна відзначити ментальність і культуру українців, які збігаються з європейським баченням роботи. Українці дуже гарно орієнтовані на результат і відповідально підходять до роботи, демонструючи хороші показники якості та ефективності.
 
― Наскільки складно було адаптувати німецькі принципи роботи у нас?
― Історично склалося, що німецьким фірмам притаманні такі якості, як дисципліна, якість виконання роботи, відповідальність за результат. Ці фактори притаманні й українським працівникам. Основну роль у впровадженні цих принципів відігравав менеджмент компанії, який своїми професійними підходами ― навчаннями, мотивацією працівників ― створив позитивний клімат у компанії. Застосовуючи ці принципи, працівники досягали відмінних результатів роботи, ставали більш лояльними до компанії. Тож адаптація німецьких принципів роботи проходила практично безболісно.
 
― Можете назвати певні показники (цифри), якими пишається компанія в Україні?
― Протягом 15 років компанія отримала безліч нагород.
Хорошими показниками є:
• Визнання заводу у Стрию кращим заводом LEONI серед усіх заводів концерну 2 роки поспіль (2014-2015 рр.)
• Постачальник року для концерну General Motors (2008-2010, 2010, 2015 рр.)
• Нагороди «Інвестор року»
• Також завод в Україні є одним із найбільших у концерні LEONI (тут працює близько 7000 працівників).
 
― У чому секрет успіху компанії?
― Дієва та ефективна програма впровадження працівників, інвестування у їхній розвиток, постійне навчання, тренінги, обмін досвідом, постійний процес покращення. Впровадження новітніх технологій, найсучаснішого обладнання є запорукою успіху компанії.
 
― Якими принципами Ви керуєтесь у своїй роботі?
― Покращення задоволення клієнта, інтенсивна та цілеспрямована робота над підвищенням ефективності, експлуатаційна ефективність, організаційна ефективність, постійне покращення усіх процесів та стандартів.
Клієнт завжди стоїть у центрі нашої уваги за рахунок ціни та якості продукту. І ми намагаємося завжди надавати відмінну якість на свою продукцію та послуги для підтримки найкращого зв’язку між нами та нашими бізнес-партнерами.
 
― Яким чином побудована співпраця заводу з європейськими компаніями?
― Бізнес будується на принципах здорової конкуренції, партнерській співпраці, взаємовигідних умовах. Якщо ми бачимо, що компанії дотримуються цих принципів, ми можемо вести з ними переговори та долучатися до співпраці.
 
― Чи плануєте Ви розширяти виробництво в Україні?
― Як ви вже знаєте, концерн LEONI вже стартував з будівництвом у місті Коломиї. У вересні відбудеться офіційне відкриття заводу. На першому етапі – до кінця 2017 року ― плануємо створити до 1000 робочих місць. До 2020 року завод планує наростити потужності до 4500 працівників.
 
Христина МИХАЙЛОВИЧ









ПОШУК ПО ДАТІ