IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Основні показники соціально-економічного розвитку Надвірнянського району

Голова Надвірнянської районної адміністрації Олександр КЕНІЗ про інвестиційну привабливість регіону.

ТУРИСТИЧНИЙ ПІДЙОМ. ПЕРШИЙ ДІЛОВИЙ ВІЗИТ ГОТЕЛЬЄРІВ ЯРЕМЧАНЩИНИ ДО АВСТРІЇ

На початку листопада делегація яремчанських готельєрів повернулась із першого бізнес-туру до Австрійських Альп. Ініціатором поїздки виступили  ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» та “Асоціація готельєрів Яремчанщини”, а Івано-Франківська торгово-промислова палата підтримала цю ідею та допомогла з її втіленням в життя. Про саму поїздку, враження від неї та висновки говоримо з головою правління ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» Андрієм Дзвінчуком.

Зрубати не можна заборонити

Про електронний облік лісу  і нові правила продажу деревини на аукціонах , як борються з незаконною рубкою лісу -  розповідає директор Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства Руслан ОСТАШУК.

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Найбагатші бренди України: хто на вершині – рейтинг

Найбагатші бренди України: хто на вершині – рейтинг

Журнал Новое Время спільно з MPP Consulting склали ТОП-100 найдорожчих національних торгових марок.

Сумарна вартість цієї сотні лише трохи не дотягує до $5,5 млрд., повідомляє сайт biz.nv.ua.

НВ наводить першу десятку рейтингу.

На першому місці розташований бренд Моршинська, вартість якого оцінили в $507 млн. Другий рядок рейтингу посів ще один представник пивобезалкогольної галузі, компанія Sandora, її вартість оцінюють в $312 млн. Замикає трійку найбагатших торгових марок в Україні Roshen ($274 млн).

Далі розташувалися: Nemiroff ($255 млн), Нова Пошта ($218 млн), ПриватБанк ($211), Хортиця ($203), Rozetka ($179 млн), Київстар ($168 млн) і Оболонь ($162 млн).

Повний рейтинг ТОП-100 найбагатших брендів України читайте в журналі Новое Время – №42 від 17 листопада 2017 року.

Як це рахували: Вартість кожного бренду розраховувалася компанією MPP Consulting. Методологія оцінки заснована на фінансових результатах компаній-власників торгових марок, а також факторах, які можуть впливати на вартість бренду: географічне покриття продажів, технологічний складник, продукція, що випускається, а також інвестиційна привабливість галузі.










ПОШУК ПО ДАТІ