IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

«LA TOUR»: ДАВАЙТЕ ПОДОРОЖУВАТИ РАЗОМ!

«Наш світ на стільки великий, прекрасний, різноманітний і цікавий, що було би злочином сидіти вдома і не бачити всієї його цінності та краси. Потрібно відчувати подих пустель чи бриз океанів, милуватися краєвидами з вершин гір або з висоти польоту повітряних куль, пірнати з аквалангом, вивчати стародавні розвалини, куштувати страви всіх кухонь світу і просто божеволіти від щастя що ти живеш і подорожуєш!» - у цих словах стиль життя директора «Туристичної компанії «LATOUR» - Людмили Дубей.

Розробники з Івано-Франківська впроваджують інновації в роботу провідного агрохолдингу

Нещодавно компанія розробників з Івано-Франківська [bvblogic] завершила роботу над масштабним проектом для високотехнологічної інноваційної агрокорпорації “Сарог Вест Груп”, яка є одним із найсерйозніших лідерів українського агроринку. Про суть та цілі проекту розповідає бізнес-аналітик компанії [bvblogic] Андрій Хомин.

Агросектор – це один з найпотужніших локомотивів української економіки. Частка експорту агропродукції на світові ринки складає близько 43%, а понад 28% валютних надходжень в Україну дає саме агропромисловість. Саме зараз, як ніколи, галузь потребує модернізації та впровадження інноваційних технологій.

До актуальних напрямків провадження інновацій можна віднести наступні:

  • GPS-навігація та трекінг транспорту,
  • облік витрат пального,
  • автопілотування,
  • управління посівними апаратами,
  • контроль росту насаджень та їх готовності до збору,
  • застосування безпілотників та дронів,
  • розумні ферми, відстеження стану здоров’я тварин, автоматизація планування вакцинацій, зважувань, оглядів тощо,
  • картографування та паспортизація полів, облік земельного банку,
  • агрохімічні дослідження,
  • супутниковий моніторинг,
  • ERP-, CRM-системи для управління ресурсами підприємства.

Експерти вважають, що найбільш перспективними напрямками для впровадження ІТ-інновацій в аграрному секторі найближчим часом будуть логістика, тваринництво та виробництво органічної продукції.

Безумовно, потенціал українських ІТ-компаній більш ніж достатній для того, щоб наші агрокорпорації могли успішно конкурувати із зарубіжними та досягнути успіху на світовій агроарені. Вітчизняні технологічні компанії вже сьогодні мають значні здобутки у перечислених вище напрямках, багато рішень уже з’явилися та продовжують створюватись з кожним новим днем. Так нещодавно компанія розробників з Івано-Франківська, [bvblogic], завершила роботу над масштабним проектом для високотехнологічної  інноваційної агрокорпорації “Сарог Вест Груп”, яка є одним із найсерйозніших лідерів українського агроринку. Про суть та цілі проекту розповідає бізнес-аналітик компанії [bvblogic] - Андрій Хомин.

 

Агропромисловість – ключовий напрямок роботи компанії [bvblogic]. Один зі свіжих цікавих проектів – комплексне рішення для автоматизації процесу логістики молоковозів для одного з найбільш інноваційних агрохолдингів України – “Сварог Вест Груп”.

Хотілось би зазначити, що важливість саме логістичних рішень для роботи агрокорпорацій важко переоцінити. Це бізнес, що працює із тисячами гектарів полів, які часом знаходяться на території навіть різних областей, а також з транспортуванням продукції на значні відстані. Зараз, на щастя, в минуле відходить той час, коли водії долали зайві кілометри, витрачаючи пальне та ресурси автомобіля, втрачаючи дорогоцінний час, ризикуючи виходом продукції з придатного стану. Сьогодні технології дозволяють заздалегідь будувати маршрути за допомогою спеціальних алгоритмів в режимі реального часу таким чином, щоб максимально ефективно використати наявний автопарк компанії для вчасного та якісного збору продукції і її доставки у визначені пункти, у визначений час. Як показує практика, впровадження автоматизованих логістичних рішень в діяльність агрокомпаній дозволяє досягти помітної економії витрат пального та часу уже в перший місяць роботи. А найважливіше –  це досягнути підвищення якості заготівлі продукції, зменшити ризик її псування, а отже, і суттєво зменшити втрати агрокомпанії.  В той же час зберігання природної свіжості продукції завдяки максимально швидкому її транспортуванню до пунктів збору  дає можливість уникнути застосування шкідливих домішок на зразок антибіотиків та виготовляти безпечні корисні продукти. Такий ефект досягається за рахунок максимально ефективного використання усіх наявних транспортних засобів агропідприємства: вантажомісткість кожного  повинна використовуватись на всі 100%, а рух за маршрутом - відбуватись без відхилень і в межах відведеного на це часу.

Загалом, все, що ми щойно описали, відображає основну суть та мету проекту, над яким ми працювали з корпорацією "Сварог". Функціонал було реалізовано і завдяки сервісу Navizor.com, що є продуктом нашої компанії та аналізує розташування точок збору продукції, відстані до них, вантажомісткість окремих транспортних засобів, можливі маршрути та максимально допустимий час для доставки, і навіть якість дорожнього покриття.

Розроблена нами веб-система має на меті вирішити наступні завдання:

  • автоматизація технологічного процесу логістики,
  • заощадження часу та ресурсів, збереження ідеального стану продукції в процесі транспортування,
  • виявлення потреб у транспорті та його ефективний розподіл відповідно до специфіки кооперативу та особливостей його географічного розміщення,
  • оперативне реагування на проблеми в процесі логістики,
  • спрощення та автоматизація процесів контролю та формування звітності.

Процес логістики молока із застосуванням даного рішення дуже простий та складається із наступних етапів:

  • спочатку оператор-логіст актуалізує в системі усі дані про водіїв, молоковози, заготівельників, заводи (доступний/недоступний) станом на початок дня,
  • система аналізує дані про фактичні та планові об'єми молока, яке потрібно зібрати, та час збору,
  • спеціальний алгоритм автоматично генерує найоптимальніші маршрути з урахуванням логістичного плеча та часу завантаження/розвантаження молока в молоковози,
  • сформовані маршрути розподіляються за водіями молоковозів та відбувається друк маршрутних листів,
  • водій отримує маршрутний лист із планом робіт на день та переліком пунктів збору,
  • водій вирушає на маршрут із заводу до заготівельників, а по завершенні збору молока повертається на завод і розвантажує його,
  • після завершення всіх маршрутів водій повертається у вихідну точку.

Отже, оптимальний маршрут для водіїв молоковозів генерується в середньому раз у два тижні чи при потребі. Яка ж роль цієї системи?

  • кожен водій отримує маршрутний лист із оптимальним маршрутом, який дозволить виконати роботу максимально просто і швидко,
  • завдяки інтеграції із системою трекінгу, створюється можливість контролю різноманітних параметрів кожного водія на маршруті: час у дорозі, затримка на маршруті, відхилення від нього - в режимі реального часу,
  • спрощується система формування планів та звітів,
  • система зберігає та надає можливість коригувати дані про кожного водія (доступний/недоступний), а також про транспортні засоби (справний/в ремонті),
  • програма надає зручні можливості для внесення чи корекції інформації, скажімо, про появу нових водіїв чи нові транспортні засоби.

Фактори, які враховуються при генеруванні оптимальних маршрутів:

  • об’єм секцій молоковозів,
  • плановий об’єм молока для кожної конкретної зміни,
  • зміна,
  • час забору молока,
  • координати заготівельників, холодильників, заводів та інших учасників процесу.

Система враховує також чимало інших дуже важливих факторів та правил, які важливо брати до уваги, оскільки було прораховано, що вони відіграють вагому роль в оптимізації процесів, мінімізації втрат та підвищенні ефективності використання усіх наявних ресурсів:

  • в кожну окрему секцію молоковоза може агрегуватися молоко від кількох заготівельників, якщо секція заповнена менш ніж на 70%,
  • багатотонник виїжджає на маршрут при умові, що він заповниться принаймні на 50%,
  • спочатку молоковоз їде в найвіддаленішу точку маршруту, а вже на зворотній дорозі збирає решту молока,
  • врахування 10% запасу об’єму молоковоза на випадок, якщо молока виявиться більше, ніж заплановано,
  • час між двома послідовними маршрутами повинен становити 2 години,
  • конкретний час, до якого обов’язково потрібно зібрати молоко (зранку до 10:00, ввечері до 20:30),
  • логістичне плече становить 4 години - максимальний час для розрахунку оптимального маршруту молоковоза з урахуванням часу на завантаження та розвантаження.

Ця веб-система тісно пов’язана із CRM-системою компанії, де зберігається інформація про всіх учасників бізнес-процесів агрокорпорації. Менеджер легко вносить усю необхідну інформацію у базу даних. Можна додавати двори, членів кооперативу, фізичних та юридичних осіб, а також і їх ресурси (тварини, техніку тощо). Зауважимо, при внесенні в базу даних ВРХ їй присвоюється певний номер та вказується детальна інформація про цю тварину, а саме: її дата народження, порода, власник та навіть фото тварини. Також є функція додавання офіційної документації у профіль користувачів.

Окрім функції побудови маршрутів, дуже корисним є модуль, який дозволяє відстежувати маршрути водіїв завдяки інтеграції з системою GPS-трекінгу транспортних засобів. Це дозволяє контролювати переміщення усього рухомого складу агрокомпанії в режимі реального часу і, відповідно, вчасно реагувати на значні затримки чи відхилення від маршруту. Зараз із цією задачею може справитися всього один диспетчер, який слідкує за переміщенням усіх транспортних засобів на екрані монітора.

Як це працює?

Оператор-логіст має можливість в будь-який час перейти на візуальну карту і переглянути маршрути руху цистерн в режимі реального часу. Тут відображаєься запланований маршрут та поточне розташування цистерни, а також пункти збору молока, час прибуття на це місце, час завантаження і розвантаження, плановий обсяг збору на пунктах, прогнозування часу звільнення цистерни на заводі. Є можливість легко та швидко знаходити необхідну інформацію завдяки фільтрам, що здійснюють вибірку: за цистернами, за маршрутом, за водіями.

При ховері на іконку цистерни відображається інформація про номер маршруту, контакти водія, обсяг зібраного молока, скільки ще молока залишилося зібрати, відставання від графіка, випередження графіка за часом тощо.

При ховері на маршрут цистерни виводиться інформація про номер маршруту, загальну протяжність, загальний час в дорозі.

Система самостійно визначає відхилення від маршруту в радіусі більше 50 м або ж відставання від планового графіку та сигналізує про це. Всі маршрути, які мають відхилення, одразу виділяються контрастним кольором та переміщуються вгору загального списку. Оператор може миттєво зв'язуватися з водієм для коригування, вирівнювання маршруту руху.

Приємно спостерігати, як сьогодні багато великих агрокомпаній України обирають шлях впровадження ефективних та інноваційних технологій. Звичайно, імплементація таких рішень в роботу займає досить тривалий час, але якісно впроваджена добра ідея досить швидко окуповується. Хочеться, щоб ці технології стали доступними усім  малим та середнім фермерським господарствам. Ми у [bvblogic] прагнемо, щоб наші рішення принесли максимум користі нашим клієнтам,  таким чином  робимо і свій внесок у розвиток агробізнесу в Україні.










ПОШУК ПО ДАТІ