IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ



МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

«Cади Прикарпаття» – виробник натуральних соків зі Снятина

Компанія розпочала свою діяльність понад 5 років тому як невеликий сімейний бізнес, а вже сьогодні цей смачний та корисний напій успішно підкорює ринки Європейського Союзу та Канади. Секретами успіху і проблемами українських експортерів ділиться співвласник компанії Назар РОМАНІВ.

Пане Назаре, розкажіть історію  вашої компанії: з чого все розпочалося і чому ви вирішили зайнятися бізнесом з виготовлення  соку?

Все розпочалося у 2008 році. Батько купив земельну ділянку - і ми почали засаджувати яблуневий сад. Сік не одразу з'явився, а десь у 2012-му, коли в мене народилися діти. Я почав замислювтися , які корисні продукти давати дітям. Бо  не знаю, з чого зроблені інші соки, і настільки вони натуральні, як в цьому запевняє реклама. Ось відтоді ми сім'єю вирішили самі давити яблучний сік і виготовили його стільки, що вся наша родина  не випила за два роки. Тому  пішли з нашою ідеологією до українських та іноземних споживачів. Її суть - це здорова нація.

В чому унікальність соків «Сади Прикарпаття» від інших? Які переваги яблук саме з  франківських садів ? Хто ваш кінцевий покупець, і чи безпечні соки для дітей?

Наша унікальність в тому, що ми не додаємо жодних добавок до соків: ні води, ні цукру, ні аскорбінової кислоти. Це абсолютно натуральний і безпечний, і навіть корисний  продукт харчування для дітей . Бо, власне, для малечі ми їх і виготовляємо. Якщо б не було дітей, то, можливо, і продукції «Сади Прикарпаття» не було б. Натуральність соків - це наші переваги. Інші виробники цього напою займаються бізнесом, а ми - ідеологією. І на ній, якщо чесно, дуже не заробиш - бо невигідно продавати стовідсоткові натуральні соки без додаткового вмісту води чи цукру, чи ін. Ще однією перевагою наших соків є те, що всі яблуні ростуть на екологічно чистій території. До найближчого хімічного заводу 300 км. Тому й мікроклімат тут досить вологий і сприятливий,  що, в свою чергу, позитивно впливає на плоди.

Які виробничі потужності вашого підприємства, яка площа садів, кількість пресів, скільки в місяць ви вичавлюєте соку?

По-різному буває: все залежить від урожайності й від погодних умов. Одного року яблука можуть вродити, а іншого - ні. А чужих яблук ми не купуємо, бо не знаємо, як вони вирощуються.

Яка кількість уже готових банок продається в Україні та за кордоном щороку?

Поки що це секрет.

Розкажіть про асортимент продукції «Сади Прикарпаття»...

Перший рік роботи ми варили тільки яблучний сік. Пізніше до нашої команди приєдналася моя дружина, яка за освітою маркетолог, і запропонувала вітамінну колекцію для здоров'я, а це - сік «яблуко-груша", "яблуко-гарбуз", "яблуко-аронія", і найулюбленіший наш продукт - сік для дітей та чоловіків «яблуко-корінь селери».  Всі інгредієнти ми вирощуємо тут, у себе на виробництві, отже, точно знаємо, які ці овочі, фрукти, прянощі за якістю, контролюємо увесь повний цикл процесу виробництва:  від вирощення до розливу,  і відвантаження.

Де можна купити вашу продукцію в Україні та в Івано-Франківську зокрема?

В Івано-Франківську соки можна купити у гастромаркеті  «Winetime» та в готелі «Надія». Більшу частину ми реалізуємо в супермаркетах Києва.

Чому ви вирішили виходити на міжнародні ринки?

За кордоном проживає українська діаспора, в якої  значно більша купівельна спроможність,  і вона більше приділяє уваги здоровому харчуванню. Іноземці  мають кошти на екологічні натуральні продукти, які в цілому світі не є дешевими.

 

Куди екпортуєте продукцію зараз? З якими труднощами стикаєтеся і, взагалі, які проблеми постають перед  українськими виробниками-експортерами?

Зараз ми експортуємо в Норвегію яблука. Проблема одна - іноземні імпортери хочуть сертифікацію і низькі ціни. В нас найбільші труднощі - це доставка і транспорт. Логісти хочуть заробити в один день. Це дуже велика проблема, бо транспортні витрати включаються у собівартість продукту, тому ціна не завжди низька і не влаштовує покупців.

Як реагують іноземні покупці на якість та вартість продукції? Чому їм подобається працювати з українськими виробниками, на вашу думку?

Іноземці завжди в захопленні від нашої продукції, але ціна їх теж вражає, і вони хочуть просто за безцінь купляти в нас. Колись я питав в однієї одеської дистриб'юторки: «А з ким ви співпрацюєте?" А вона мені у відповідь: «Дєточка, в кого дєнюжкі - с тєм і работаєм!». Ми готові до будь-якого діалогу і зараз розглядаємо різні пропозиції!

Мар’яна ЦИМБАЛЮК










ПОШУК ПО ДАТІ