Стратегічний маркетинг
IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Стратегічний маркетинг

"Якщо про ваше місто чи регіон ніколи не чули - ви опиняєтеся поза грою. Якщо ви – поза грою, то втрачаєте можливість привабити інвесторів," - Кейді Ворд, головний радник з питань врядування Проекту «Партнерство для розвитку міст».

1.Кейді, Ви працюєте в Україні вже два роки. Ваші враження від нашої країни?Що Вам найбільше сподобалось, а що, навпаки, розчарувало?

В Україні я почуваюсь, як удома, тому що Канада та Україна мають багато спільного. Хоча історія України  набагато довша і складніша, ніж історія Канади, люди в обох країнах є однаково сердечними та привітними. Що мені найбільше подобається в Україні – так це те, що вона  багата розмаїттям місць та можливостей. До речі, це – ще одна спільна риса України та Канади! Великі країни, такі як Україна та Канада, можуть запропонувати так багато! Я не можу сказати, що мене щось розчарувало тут.

2. Ви – експерт з місцевого економічного розвитку та маркетингу. Наскільки важливими є реклама, брендинг міст і регіонів для бізнесу та залучення інвесторів?

Коли ви задумуєтесь про всесвітньо відомі міста, такі як Париж, Нью-Йорк чи Лондон, у вас у голові виникає певний образ цих центрів, навіть якщо ви там ніколи не були. У цьому й полягає сила потужного бренду – сформувати образ, який викликатиме зацікавленість і навіть сприятиме залученню інвестицій. Українські міста нині конкурують за інвестиції, як з містами з міжнародним реноме, так і з менш знаними. Якщо про ваше місто чи регіон ніколи не чули, ви опиняєтеся поза грою. Якщо ви – поза грою, ви втрачаєте можливість привабити інвесторів.

3. Яку маркетингову стратегію Ви розробили для України загалом та окремо для Прикарпаття? Коли і як розпочнеться її реалізація?

Наша команда співпрацює з кількома містами в різних областях України. Раніше ми співпрацювали з Кривим Рогом над розробленням бренду міста, а також над створенням промислового туристичного кластера у 2014 році. Цього року Кривий Ріг організував Європейський форум з розвитку промислового туризму – доказ того, що їхня стратегія працює і що вони приваблюють європейську аудиторію. Сьогодні ми перебуваємо на початковому етапі формування маркетингової стратегії для Івано-Франківська, над якою працюємо спільно з міською радою. ЇЇ мету  ще не визначили повністю, проте немає сумніву, що  ключовими завданнями будуть залучення інвестицій та сприяння розвитку туризму. До того ж, створення маркетингових стратегій для наших міст завжди супроводжується розробленням плану їх реалізації.

4. Якщо Китай у всьому світі асоціюється з дешевою робочою силою, США – з інноваціями Тесли, Швейцарія – з надійною банківською системою, то з чим Ви раніше пов'язували Україну?

Україна в моєму сприйнятті асоціюється з людською добротою, багатою історією, а також дивовижною їжею та культурою.

5. А з чим асоціюєте кожний регіон України, особливо Івано-Франківську область?

Мені не вдасться коротко і швидко описати кожен регіон України, але  можу сказати, що сила вашої країни – це розмаїття регіонів, адже в кожному з них можна знайти щось унікальне. Я працювала у Львівській, Дніпропетровській, Одеській, Вінницькій, Полтавській, Запорізькій та Івано-Франківській областях. Кожен край має унікальне обличчя, водночас усі вони – незмінно українські. Прикарпаття є для мене особливим регіоном, тому що прекрасна місцева природа – передгір'я, ліси та річки – нагадує мені про мій власний дім у Канаді, про місце, де я провела дитинство. Івано-Франківщина  – винятково доброзичлива та відкрита, завжди радо вітає своїх гостей і дарує унікальний досвід та можливість культурного обміну. Тут спостерігаються толерантність і відкритість -  ключові аспекти економічного та соціального зростання.

6. Що необхідно змінити в іміджі України для кращого сприйняття її іншими державами? Який меседж потрібно тепер донести світу? Які акценти варто робити і на чому?

В Україні є багато інновацій, які вона може запропонувати світу. На мою думку, перш ніж змінити імідж України у світі, українці мають спочатку змінити своє внутрішнє реноме – як вони уявляють самі себе. У багатьох випадках українці є скромними і не хизуються власними досягненнями. Утім, ваші дизайнери, розробники, науковці та інші професіонали стоять в авангарді інноваційного розвитку у сфері IT, моди, інженерії, технологій тощо. Українці повинні відчувати гордість та ділитися своїми історіями успіху. Міжнародний імідж України має продемонструвати її інноваційні досягнення.

7. Нині складається враження, що Україну сприймають як сировинний додаток Європи та дешеву робочу силу. Що Ви думаєте з цього приводу? Наскільки негативну роль може зіграти для України ця песимістична характеристика?

Наявність сировинних матеріалів та дешевої робочої сили не обов’язково є мінусом, якщо існують державні програми, які спрямовані на захист ресурсів і кадрів, щоб інші багатші країни не використали таку доступність ресурсів та робочої сили для власної вигоди. Я  переконана, що розповідати про свою країну як про «постачальника дешевої робочої сили» – нерозумно. Така позиція заздалегідь приречена на поразку, адже якщо для інвестора головним фактором є вартість робочої сили, то він одразу ж погодиться на вигідніші умови, щойно йому запропонують десь нижчу ціну. Перевагою України є якість її трудових ресурсів. Люди тут  освічені, з технічними навичками, наполегливі та працьовиті. Це  ті переваги, про які необхідно розповідати. Інвестори платитимуть за цінних працівників.

8.На туристичному форумі в Івано-Франківську Ви зазначали, що українці дуже часто хочуть бути тими, ким не є насправді. Що Ви мали на увазі? Які ще притаманні українцям риси Ви б відзначили і які б поради дали?

Як я вже говорила раніше, українці справляють враження дуже скромних людей. Можливо, це наслідок перебування не одного покоління українців спочатку  під владою імперії з її репресивними заходами, а потім  у ще більш репресивних соціальних та економічних умовах. Але сьогодні Україна  – вільна та демократична держава, де люди можуть пишатися своїми надбаннями і вголос про це говорити. В українців як нації є невичерпний запас таланту  – люди тут винахідливі та креативні.

9.Над якими проектами Ви працюєте і якими наразі є результати? Які проекти плануєте реалізувати в майбутньому в Україні,  зокрема в Івано-Франківській області?

Команда нашого Проекту ПРОМІС працює над різними проектами спільно з органами місцевого самоврядування в 16-ти містах України. Ці проекти мають на меті впровадження відкритого та демократичного врядування у містах-партнерах, що означає підтримку ініціатив місцевого самоврядування щодо залучення громадян до планування та розвитку, підзвітність влади громадянам, а також надання якісних публічних послуг. З кожним нашим містом-партнером, у тому числі з Івано-Франківськом, ми працюємо над підтримкою місцевого економічного розвитку,щоб забезпечити сприятливе середовище для розростання бізнесу. Ми також співпрацюємо з недержавними організаціями та бізнес-асоціаціями, допомагаючи їм розвинути свій потенціал.

Мар’яна ЦИМБАЛЮК










ПОШУК ПО ДАТІ