IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

«LA TOUR»: ДАВАЙТЕ ПОДОРОЖУВАТИ РАЗОМ!

«Наш світ на стільки великий, прекрасний, різноманітний і цікавий, що було би злочином сидіти вдома і не бачити всієї його цінності та краси. Потрібно відчувати подих пустель чи бриз океанів, милуватися краєвидами з вершин гір або з висоти польоту повітряних куль, пірнати з аквалангом, вивчати стародавні розвалини, куштувати страви всіх кухонь світу і просто божеволіти від щастя що ти живеш і подорожуєш!» - у цих словах стиль життя директора «Туристичної компанії «LATOUR» - Людмили Дубей.

Автомобільний ринок Івано-Франківська: ретроспектива

Автомобільний ринок Івано-Франківська: ретроспектива

Ще на початку січня аналітики підрахували результати діяльності авторинку за минулий рік, щоб визначити перспективи та напрямки розвитку автомобільного бізнесу на найближчі 12 місяців. Експектам вже відомі марки та моделі, які обирали найчастіше, позитивна динаміка продажів легкових авто, зміни уподобань вітчизняних автомобілістів. А що діється у конкретних регіонах? Адже розуміння локальних тенденцій дає змогу більш точно сегментувати ринок торгівлі транспортними засобами та правильно визначити потребу місцевого споживача.

Експерти найбільшого в країні агрегатора оголошень про продаж авто Automoto.Ua проаналізували вектори руху на авторинку Івано-Франківська та співставили їх зі всеукраїнськими, пише zik.ua.

Отже, незважаючи на затяжну кризу, в Україні спостерігається збільщення продажів легкових автомобілів. Асоціація Укравтопром констатує підвищення активновсті покупців автомобілів на 26 відсотків у січні-листопаді 2017-го порівняно із аналогічним періодом минулого року. Подібний тренд був зафіксований і в Івано-Франківську, хоча й не в таких масштабах. За підрахунками спеціалістів AutoMoto, кількість збутих у цьому регіоні авто збільшилась на 6 відсотків. Та позитивна динаміка зберігається. Про це свідчать підсумки січня 2018 р., де продажі зросли на 4%, у порівнянні з першим місяцем попереднього року. А от фаворити автомобілістів, які купували авто в Івано-Франківську, змінились. Якщо говорити про початок 2017 року, тоді лідером продажів був седан бізнес класу Audi А6, а от у 2018 р. місце бестселера зайняв Renault Megane. До речі, цей «француз» увійшов до численних топів продажів в Україні за 2017 рік, опублікованих різними інтернет-виданнями. Очевидно, українці почали більше заощаджувати та обирають товари за принципом ціна-якість. 

Деякі інтернет-джерела повідомляють, що в минулому році наші співвітчизники віддавали перевагу дизелям. Проте, в Івано-Франківську бензинові силові агрегати були більш популярними, як свідчить статистика від АвтоМото. На заваді не стало навіть підвищення ціни на цей вид палива. Хоча, швидше за все, такі автомобілі купували з перспективою подальшого встановлення ГБО. Адже на третьому місці автомобілі, що споживають газ/бензин. А от до електромобілів ставляться  в регіоні ще з насторогою. Незважаючи на стрімке зростання попиту на цей вид транспорту у світі та Україні, на авторинку Івано-Франківська вони продаються дуже повільними темпами. Та й частка оголошень про продаж таких авто у регіоні на сьогодні складає лише 0,2%.

Також, варто відзначити, що ринок Івано-Франківщини з найбільшим успіхом продавав седани. 










ПОШУК ПО ДАТІ