IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Івано-Франківщину представили на міжнародній туристичній виставці в Берліні

Івано-Франківщину представили на міжнародній туристичній виставці в Берліні

З 7 по 11 березня 2018 року у Берліні відбувалася “Міжнародна туристична біржа” - одна з найбільших туристичних виставок у світі (ITB Berlin 2018). Мінекономрозвитку вперше за останні роки представило сучасний багатофункціональний національний об’єднаний стенд «UKRAINE».

Загальна площа українського стенда - близько 108 кв. м. На ньому представлені Київ, Львів, Харків, Одеса, Дніпро, Івано-Франківська та великі суб’єкти українського туристичного ринку. На українському стенді представлені, як окремі тури від туристичних компаній, так і цілі дестинації - міста, національні парки, заповідники тощо.

"Присутність України на світових туристичних виставках підтверджує серйозність наших намірів щодо просування України як туристичного напряму. Минулого року 1,32 млрд людей подорожували у світі. Це на 90 млн, ніж у 2016. Україна може і повинна бути на глобальній туристичній мапі, залучати зростаючі туристичні потоки. Участь в туристичних виставках допомагає актуалізувати українські напрямки для світу," - пояснює заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі Михайло Тітарчук.

В минулому році кількість експонентів ITB Berlin склала понад 10 000 компаній з 184 країн. Кількість відвідувачів, які взяли участь у виставці з професійною метою, у 2017 році перевищила позначку 109 000 осіб, у 2016 році - 120 000 осіб.

Виставка відображає основні тенденції розвитку та сегменти міжнародного туризму, серед яких морські та річкові круїзи, екологічний, спортивний, пригодницький, культурний туризм, сімейний відпочинок з дітьми та інші напрями.

 








ПОШУК ПО ДАТІ