IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

ТЕКСТИЛЬ ДЛЯ ГОТЕЛІВ

ТЕКСТИЛЬ ДЛЯ ГОТЕЛІВ
Компанія «Зорепад-премєр», яка розташована у місті Калуш,  на ринку текстильної продукції України відома давно. Постільну білизну, махрові рушники й халати, наматрацники, скатертини й серветки у неї замовляють  готелі Львова, Трускавця, КиєваОдеси та Харкова! Історію успіху компанії та про проблеми галузі розповідає засновник та директор «Зорепад-премєр» Світлана Васильєва.
 

– Розкажіть, будь ласка, історію заснування компанії «Зорепад-прем’єр».

– Компанія створена в 2009 році. З початком розвитку туризму в нашому регіоні, з появою великої кількості готелів у Карпатах виникла і потреба в текстилі для них. У готелях, базах відпочинку не можна використовувати постільну білизну і рушники, які ми маємо вдома. Навряд чи хтось у хатніх умовах пере постіль щодня і кожен день змінює рушники на чисті, а ще ніхто вдома не додумається витерти черевики білим рушником, що також трапляється в готелі. Тому текстиль для таких цілей має бути надзвичайно якісним: витримувати велику кількість циклів прання з використанням потужних миючих засобів і не втрачати зовнішнього вигляду.  Разом з нашими клієнтами ми вчилися якісній роботі – готелі європейському сервісу, а ми, набиваючи гулі – шукали постачальників якісних тканин.  Також набирались досвіду, як шити білизну, що витримувала б величезні оберти промислових пральних машин і прасування на гладильних катках.

– Який асортимент продукції Ви пропонуєте своїм клієнтам? У чому перевага над аналогічними іноземними або вітчизняними товарами?

– Ми пропонуємо нашим клієнтам постільну білизну, махрові рушники і халати, наматрацники, скатертини, серветки. Наш девіз: працюємо тільки з якісними тканинами! Ми впевнені в якості нашої продукції. І найголовніше – вважаємо своїх клієнтів друзями. А хіба порядна людина може своєму товаришу дати продукцію, за яку потім буде перед ним соромно?!

– Хто Ваші клієнти і яка географія продажів?

– Почавши з карпатських готелів і баз відпочинку (з обох боків Карпат), тепер ми працюємо з готелями Львова, Трускавця, Івано-Франківська, Луцька, Тернополя. За останні роки з успіхом продали свої вироби готелям Києва й Одеси. Навіть на Харків ідуть наші рушники й халати.

– Як відбувається процес виготовлення? Звідки берете тканини і т. д.?

– 90% якості наших виробів залежить від тканини, з якої їх виготовлено. Завозимо матеріал з перевірених фабрик, які не підведуть. Одну з таких нам пощастило знайти в Туреччині, її власник дотримується тих же принципів, що і ми: якість понад усе. Відмінна характеристика наших махрових виробів – це його заслуга. Тому величезна подяка цій людині!

– Як вирішуєте кадрову нестачу, яка є в усіх сферах економіки?

– Проблема кадрів – це не просто хвора тема, це вже біль усіх виробників, особливо в Західній Україні. Ми підвищили зарплату, і нам вдалося частково вирішити це питання, але збільшувати її до безкінечності не можемо: це піднімає ціну виробу. Споживач не може занадто дорого платити за нашу продукцію, бо це збільшить ціну номера в готелі. Менша кількість людей поїде відпочивати, якщо номери будуть дуже дорогими. Крім того, на мою думку, нашим людям треба навчитися працювати і зрозуміти, що гроші слід заробляти і з неба вони не падають. 

Принцип «чим більше працюєш, тим більше заробляєш» ще ніхто не скасовував. Щоб щось мати, треба щось робити, й абсолютно непотрібно для цього їхати за кордон.

– Якими були найскладніші моменти у Вашому бізнесі за 9 років?

– У нас уся сировина закуповується за кордоном, тому стрибки курсу долара дуже болюче впливають на бізнес. І проблема кадрів останнім часом є дуже гострою.

– Чому Ви не виходите на міжнародні ринки і не експортуєте товар для клієнтів ЄС?

– Ми виготовляємо товар з імпортної сировини, яка складає основу у вартості продукції, тому перетин ще одного кордону занадто збільшить ціну. Країни ЄС і без нас можуть завезти тканини з  Туреччиничи Пакистану.

 Мар’яна ЦИМБАЛЮК








ПОШУК ПО ДАТІ