IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Станція-Івано-Франківськ: рекордні досягнення залізничних пасажирських перевезень, нові потяги і напрямки

Станція-Івано-Франківськ: рекордні досягнення залізничних пасажирських перевезень, нові потяги і напрямки

Про результати реформи галузі на місцях розповідає начальник Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень Ярослав Лучко.

  • Пане Ярославе, Прикарпаття, а особливо курортні міста, такі як, наприклад, Яремче, входять в п’ятірку найпопулярніших міст ( Київ,Одеса, Львів, Трускавець, Яремче) серед туристів в Україні. Більшість подорожуючих користується залізничним транспортом. Розкажіть, будь ласка, які зміни у кількісних і якісних показниках відбулися за останній рік на території Івано-Франківської дирекції Укрзалізниці?

Ми фіксуємо збільшення пасажиропотоку кожного року. У 2017 році послугами Укрзалізниці Івано-Франківської філії скористалися майже мільйон (980 тисяч) пасажирів.

Якщо проаналізувати кількість пасажирів за 5 місяців минулого року, то видно, що ми зараз перевезли на 25 тисяч людей більше, ніж у 2017 р. Загалом, за 5 місяців 2018 року  ми перевезли 403 тисячі пасажирів. По території України у 2016 році – 48 млн.пасажирів, 2017 році-53 млн., 2018 (5 місяців)- 27 млн.пасажирів.

 Слід зазначити, що в себе ми такожзафіксували і зменшення кількості місцевих пасажиропотоків. Думаємо, однією з основних причин є та, що люди почали їздити на довші відстані.

Якщо ж говорити про зміни, то з результатів за 2017-18 рік я б відзначив кілька. Перше- впровадження нових напрямків  в нових поїздах 2017 року випуску: Рахів-Яремче-Одеса, Харків-Рахів, Івано-Франківськ-Костянтинівка Донецька обл.) і в тому числі -  один міжнародне сполучення «Мінськ-Варна».Завдяки цим поїздам збільшився пасажиропотік. Ці напрямки не нові, але вони здійснювалися з пересадками у Львові чи\та в інших містах. Зараз це прямі рейси. Друге: для кількох поїздів ми продовжили маршрут наприклад: Івано-Франківськ-Одеса,  продовжили до Бєлгород-Дністровська, а ось Івано-Франківськ-Київ їде далі до Чернігова та ін.

Проте задовільнити увесь маршрутний попит пасажирів не можемо через те, що є обмеження в рухомому складі, а наявні поїзди - зношені. Крім того, є недостатня кількість вагонів, і тому проблема дефіциту квитків залишається надалі не вирішеною.Загалом, продовження маршруту з Харкова до Рахова через усю країну, насамперед, зручно для туристів, які подорожують як на Захід так і на Схід України: це на 90% туристичний маршрути.

Ще одна інновація- це запровадження харчування в поїздах. Це пілотний проект, він не на всі напрямки, але в Івано-Франківську запроваджується. Практика харчування у ресторанах поїздів використовуваласявже раніше, бо була необхідна для тієї категорії пасажирів, які мають  бізнес-справи, часто їздять і не готують собі бутерброди, не купляють фаст-фуди в магазинах.

Мушу відзначити:  ми плануємо відкрити ще один зал очікування для пасажирів на станції Яремче, а також ведемо ремонтні роботи платформи на станції Ворохта через певні технічні труднощі висаджування великої кількості пасажирів  на перон.

  • Які проблеми, на Вашу думку, гальмують розвиток галузі?

Корупція, неефективне використання коштів і недостатнє фінансування галузі.

Укрзалізниця–дотаційна структура. Кошти, отримані від вантажних перевезень,  ми перенаправляємо на пасажирські. В нас низькі тарифи на пасажирські перевезення, вартість не відповідає рентабельності. У 2018 році планується  двоетапне підняття тарифів, тобто, реформи відбуваються, хочаі не такими швидкими темпами, як би нам хотілося.

  • Ви говорите про неефективне використання коштів. А як би мало виглядати правильно? Куди мали бути б спрямовані кошти для ефективності?

Оновлення рухомого складу та поїздів майже не відбувається, завантаженість поїздів невисока, поганий стан колій - через це і швидкість поїздів повільніша.Ось від цих факторів і втрачаються кошти на обороті вагона.

  • Найактуальніша проблема зараз це справді брак квитків до Одеси? Цю проблему навіть додатковий потяг не вирішив. Як можна все-таки вирішити цей дефіцит квитків ?

Відсутність квитків можна врегулювати двома шляхами: або дати додатковий поїзд або збільшити кількість вагонів у вже діючих поїздах. Але розумієте - збільшити його неможливо -  він і так більший від граничного розміру згідно з технологічними вимогами залізниці, а  додаткових або вільних колій нема. Якщо поїзд поїде від нас, бо в нас є вільні колії, то він все-одно поїде через Львів, а там завантаженість велика: він не зможе об’їхати чи почекати, це ж не автомобільна дорога, де автівки можуть обігнати чи об’їхати одна одну.

 

Мар’яна ЦИМБАЛЮК








ПОШУК ПО ДАТІ