IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Do not read: Інтерв'ю з Тарасом Прохаськом про те, чому письменник не рекомендує бізнесменам читати мотиваційні книги і відвідувати тренінги

Do not read: Інтерв'ю з  Тарасом Прохаськом про те, чому письменник не рекомендує бізнесменам читати мотиваційні книги і відвідувати тренінги

Чому найцінніші поради зібрані в Біблії , а особистий досвід ефективніший для досягнення успіху ніж використовувати рекомендації інших людей?

-Ми пишемо про історії успіху місцевих компаній та підприємців. Розповідаємо про їхні фінансові показники, рейтинги і досягнення. А що уВашому розумінні успіх та успішна  людина?

Для мене успіх- це відчуття гармонії зі собою і світом.Багато підприємців не перебувають  у такій гармонії, їхні бажання перевищують те, що вони можуть заробити. Багато людей не задоволені підсумком життя чи тим чим вони займаються. Успіх у моєму розумінні це отримання радості від того, що робиш,результатів роботи. Відчуття того, що ти є творцем. Успіх дуже часто разом з творчістю. Творчістю в тому розумінні, яке не пов’язане з мистецтвом,літературою,наукою, як прийнято вважати. А в тому розумінні, що створювати щось нове, давати життя чомусь.Бо якщо людина сидить на одному місці і їй дають гроші за це, то це не історія успіху.Успіх- це бути собою  ірадість, що створюєш щось нове.

-Зараз надзвичайно широкий вибір книг, які радять як стати успішним.Які книги ви зарекомендуєте читати підприємцям?

Підприємцямя рекомендую читати якнайменше книг мотиваційного характеру, типу  «як стати мільярдером» і т. д. Бо насправді, це історії успіху тих людей,які їх написали. Рекомендації не передаються автоматично підприємцям, бо це не їхні «сторіс». Це історії тих тренерів, тих коучів, це історії їх успіху. Поради є піною,яку важко сприйняти самому. Будь–які поради, які не пропущені крізь себе, які залишаються набором порад. Зрештою,найосновніш поради написані в Біблії.

Ще рекомендую читати два види чтива:  різні наукові книги і літературу. Книги, які не пов’язані ні з бізнесом, ні з економікою.

-Згодна з Вами відносно книг «як стати успішним за короткий час» іт.д.  Від цих книг і тренінгів більше шкоди, ніж користі. Багато є світових бестселлерів для бізнесу, є, наприклад, той же Карнегі чи  Кіосакі.  На цих книгах росте не одне покоління, їхні поради дуже часто переплітаються з біблійними.

Я рекомендую читати художню літературу для того, щоб зрозуміти, що є інший спосіб життя, є інші люди, які інше думають, інакше живуть. Це є необхідністю для бізнесмена - відчуття емпатії. Не конче бути милосердним чи меценатом, треба мати розуміння, що не я є центром світу,  і не всі мають думати так, як я. Другий вид літератури- це наукові праці,систему пізнання світу, генетику…Хоча б трохи читати ці теорії…

Видавнича літературна справа взагалі неприбуткова діяльність. Але для того, щоб продати книгу, чи будь-який літературний інформаційний продукт,  автори навчилися їх продавати завдяки написанню, по-перше, тих творів, які є затребуваними з комерційної точки зору. Багато авторів пишуть те,  що люди хочуть почути, а не те, що йде від серця. Багато книг продається тільки завдяки скандальним темам і заголовкам

- Чому ви не використовували досі такі методи щоб ваші твори краще продавалися?

Я писати так не хочу. У мене своє уявлення, я намагаюся ускладнити читачеві роботу. Моя література не є літертурою для розваги. Мене цікавлять інші речі.Я хочу підтягувати читача, щоб він докладав зусиль до читання, обдумував. Завжди легше людину вниз тягнути.Якщо говорити грубо, йдеться про рівень моралізації. Хтось говорив, що люди заради 10% прибутку готові на все, заради 200% прибутку готові навіть розпочати війну.Якщо розпочинаєш справу, то треба зрозуміти для себе що ти робиш і з якою метою.Усунути конфлікт пріоритетів. Якщо я хочу писати складну літературу, то маю розуміти, що це не буде давати мені шаленої популярності і широку аудиторію, тисячі «лайків» і високих гонорарів, я не зможу купити елітні апартаменти і їздити на дорогих авто.Тому не треба сидіти на двох стільцях, це не є гармонія і успіх.Успіх не може бути пов'язаний з незадоволенням від того, чого не маєш.

-Який зараз рівень прибутковості  у видавничій сфері?

Малий.Приблизно до 10%.Стабільний. Звісно, не такий як торгівля нафтою чи зброєю. Тепер, після 20-ти років хаосу підприємці зрозуміли, що користуватися таким методом як «все й одразу» -виловити за раз рік рибу, щоб на цілий рік вистачило- не працює вже.Такими методами бізнес користувався раніше. Тепер зрозуміли, що стабільний  ізростаючий прибуток - це теж успіх.

-Пане Тарасе, Ви говорили що видавнича справа відроджується  інабуває ринкових світових ознак бізнес. Чому це відбулося, як Ви думаєте?

Ми живемо в переломній епосі, це перехід до інформаційної цивілізації. Інформаційні тексти чи будь-який інформаційний матеріал почав бути теж товаром.Будь-яке слово стає важливішим і має матеріальну вартість. Ми не знаємо як розвиватиметься далі інформаційний світ і куди він піде, бо живемо в перехідний час. Зараз у цивілізованих розвинених країнах готові платити людям, які стоврюють тексти.

- Які ключові переломні тенденції чи проблеми про які вже зараз варто писати і висвітлювати?

Це готовність людства до двох варіантів розвитку глобальних подій...В тому числі і українських подій.Тепер доля нашої країни залежить від долі світу,  і ми включені  вглобальні процеси. Те, що відбувається на містечковому рівні, це вже не процес  всередині, а відголос світових процесів. Найближчим часом світ розвиватиметься за двома стратегічними напрямками. Перший варіант - буде більше людських прав, задоволення людських потреб. Разом з тим, життя буде переміщене у віртуальний світ ів інформаційне суспільство. Другий варіант- відбудеться гуманітарна, екологічна, техногенна катастрофа.Ми всі опинимся у часах нового варварства.Україна є файною державою, бо готова до двох сценаріїв.

 

Маряна ЦИМБАЛЮК








ПОШУК ПО ДАТІ