IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

Людмила Калабуха про теорію поколінь Х, Y, Z та покоління Z – жах роботодавців

Людмила Калабуха про теорію поколінь Х, Y, Z  та покоління Z – жах роботодавців

Есклюзивно для MEGA бізнес-тренер, експерт ЗМІ, автор першого україномовного блогу про продажі та переговори http://www.kalabukha.com.ua/
та нашумілої книги-бестселера “Почніть говорити “НІ” - Людмила Калабуха розказала про всій погляд на теорію поколінь Х, Y, Z та методи знайти спільну мову з людьми до 30 років.

  • Я звільнила весь колектив. Всіх. Мій експеримент провалився: не можна було брати у відділ продажів людей до 30 років. Для них не існує субординації, відповідальності та жодних дедлайнів. Їх не мотивують ні штрафи, ні премії. На всі мої вимоги одна відповідь – “якось воно буде” або “ми легкі!”. Так вони навіть на мене не образилися і щиро дивувалися, чого я так нервую через зірваний проект! От як з ними жити і як їх зрозуміти? Жахливе та некероване покоління Z!

Ольга, керівник відділу продажів тренінгового центру, Київ. З листа з мій імейл.

Теорія поколінь X, Y і Z.

Вперше її описали британські вчені у 60-х рр. ХХ ст. Потім допрацювали в США у 90-ті. Сюди включають 4-5 вікових груп від “бебі-бумерів” (народилися після 2-ї Світової війни) до покоління “Альфа” (діти, що народилися після 2010 року).

Та на основі 23-річного досвіду підприємця та роботи із сотнями компаній в якості бізнес-тренера з продажів та переговорів, я виділила 3 основні групи людей, з якими ми маємо справу щодня. Я адаптувала закордонні класифікації під специфіку нашої країни і нашого суспільства.

Отже, хто вони – наші клієнти, підлеглі, керівники, наші батьки, друзі та діти? Як їм продавати, мотивувати та просто жити під одним дахом? А головне, як знайти спільну мову, коли у вас в підпорядкуванні молоді люди до 30-ти з покоління Z?

Покоління X – люди після 45-50 і старші.

Класика жанру – наші з вами батьки!

Покоління  “що люди скажуть?”, тому терплять все, що тільки можна заради дітей, світлого майбутнього та пенсії. Мало розлучень. Для них головне – стабільність і вчасна заробітна плата.

Працювати можна тільки важко. А великі гроші зароблять лише спекулянти та бариги, які обкрадають простих людей.

Все на світі має приносити користь:

  • як то так зробити на дачі газон і їздити туди відпочивати?
  • як то об’єднати кухню і вітальню для простору та краси?

Неймовірну цінність надають вищій освіті та тотальній економії грошей. Готові їхати на 3-х маршрутках на край міста, щоб купити на 3 копійки дешевше.

Покоління виконавців. Їмпотрібнодоручатинескладніоперації та не залучати до прийняттяважливихрішень.

Нічого не викидають: на горищах чи балконах можназнайти все для того, щобпобудуватиповноціннегосподарствона безлюдному острові.

Слабо дружать з інтернетом.

Покоління Y – від 30 до 45.

Це я. Мені 43.

Це ви, якщо вам більше 30-ти.

Аналізують помилки батьків. Не хочуть жити, як вони. Багато розлучень. Готові терпіти, але по-своєму. Є бізнес-леді, для яких ні сім’я, ні дитина – це не головними цілями у житті. Вони реалізовуються в іншому і це декларують.

Ставлять довгострокові цілі і йдуть до них попри все. Вміють будувати стосунки, йти на компроміс. Хороші як управлінці, так і виконавці.

Їмпотрібно все краще – брендовіречі, престижна нерухомість, пристойнімашини і моднікурорти. Для них дужеважливий статус і відчуттядосягнутих вершин. Саме тому вони стаютьзаручникамикредитів та іпотек. Якщо за щось платять – хочуть отримати максимум. Дуже вибагливі до сервісу і комфорту.

Інтернет увійшов в їх життя в дорослому віці і вони цінують його можливості. Шкодують про те, що його не було в них, коли вони починали свої бізнеси. Щиро дивуються, як можна сидіти без грошей і без ідей, коли будь-яку інформацію можна отримати та надати тільки натиснувши пару кнопок.

І жахливе покоління Z – люди до 30 років.

Це їх ще називають міленіали, бо вони зростали на зламі тисячоліть.

Стосунки покоління Z:

Нечасто прив’язані до батьків. Швидко йдуть з дому у вільне плавання. Не вважають за потрібне одружуватися чи створювати стабільні союзи. Не завжди хочуть заводити дітей.

Легко стають наставниками як один для одного, так і для будь-кого на своєму шляху: “А давай я тобі покажу, як це робити, в тебе вийде!”

Їх практично неможливо образити. Їм не приходить в голову помститися.

Робота покоління Z:

Люди швидких результатів. Не хочуть працювати без вихідних, щоб отримати 5 тис $ через 5 або 10 років. Не розуміють та не визнають субординацію:

- “Привіт”- в ресторані до клієнтів, які за віком в 2-3 рази старші.

- “Та ти пацан” – до заможного клієнта в дорогому бутіку.

Не налаштовані на кар’єру і планування.

Не визнають графіків, розкладів, нормованого робочого дня з 9.00 до 18.00. Хочуть заробляти і отримувати винагороду не за час, проведений в офісі, а за результат.

Не вміють і не хочуть займатися діяльністю, що потребує терпіння, планування, стратегії та концентрації.

Освіта покоління Z:

Кидають навчання у ВНЗ, куди вступили за рекомендаціями батьків, або якщо самі втратили цікавість. Їм навіть в голову не приходить, що диплом потрібно мати. Знають всі можливості для самоосвіти, і, коли їм потрібно щось дізнатися, мають миттєвий доступ до інформації.

Як не дивно, при цьому в них невисокий рівень загальної ерудиції, не володіють базовими знаннями з літератури, географії та історії, як покоління Х чи Y.

Проте – дуже креативні, вміють швидко обробляти багато різної інформації і видавати несподівані рішення.

Цінності покоління Z:

При перших невдачах здаються, безвідповідальні, як в соцмережах, так і в житті– не цей друг, то інший, не ця компанія, то інша.

Не розуміють цінність стосунків, не вкладаються в людей.

Виросли в атмосфері достатку і любові, звикли до схвалення. Батьки так компенсували нестачу уваги – купували їх прихильність подарунками та не завжди справедливими похвалами.

На всі звинувачення у безвідповідальності – єдина відповідь “Я легкий! Я ж вам пояснив, що я забув, проспав, передумав, втратив цікавість!”.

Не мають конкретних цілей, ні в бізнесі, ні в житті. Нічого не бояться.

Чіпляють до резюме фото в купальниках. Не з’являються на співбесіди, їм навіть в голову не приходить передзвонити і про це попередити.

Спийняття світу:

Виключно візуальне, їм важлива форма, щоб все було гарно і сучасно, а не зміст.

Інтернет покоління Z:

Виросли з гаджетами. Не бігали лісами і дворами, не розбивали колін, не ховалися покурити за гаражі, виставивши когось на шухері. Не розуміють, як грати в команді, що значить почуття ліктя товариша, живуть самі по собі. Індивідуалісти. Покоління –“я”.

Побут покоління Z:

Їм не потрібний комфорт. Можуть спати в спальниках на голій землі і мандрувати світом автостопом. В них нема відчуття небезпеки. Не вибагливі. При цьому всьому серед них багато вегетаріанців, багато з них не палить.

Гроші  покоління Z:

Гроші їх не мотивують робити те, що їм не цікаво. Гроші – це засіб отримати нові враження і емоції. Покоління мандрівників. Можуть жити в будь-яких умовах, в будь-якій країні. Все їх життя – наплічник та ноутбук. Зібралися і поїхали на нове місце.

Що? Жахлива картина? Особливо для нас, роботодавців!

А тепер історичний екскурс:

від середини 80 і до кінця 90-х років наша країна переживала нестабільні часи - розпад Союзу, Чорнобиль, бандитські війни, безгрошів’я та невпевненість у завтрашньому дні. Різке падіння народжуваності.

Тут питання навіть не в тому, що нам не подобаються певні представники покоління Z.

Людей до 30 років фізично мало і перебирати особливо нема з кого.

Що робити?

Замість того, щоб страждати від їх недосконалості, а головне, не відповідності нашій картині світу, давайте скажемо “НІ” своїм упередженням і просто адаптуємось до нової реальності, в якій нам доводиться жити.

Я знайшла ключ до серця покоління Z!

Це учасники моїх тренінгів, читачі моїх книг, мої програмісти, фотографи, технічні помічники, молоді журналісти, моя дочка та її друзі.

Як мотивувати  покоління Z, яке не мотивують ні гроші, ні кар’єра?

  1. Завдання ставити конкретно і детально, як дитині.
  2. З/п видавати кожний тиждень – вони хочуть бачити вже результат, а не в перспективі,
  3. Активно хвалити (живуть в системі лайків та репостів),
  4. Роботу давати тільки ту, яка їм цікава, і де вони можуть проявити креативність,
  5. Залучати в команду (вони цінують корпоративну культуру, їм подобаються тусовки, групи, форуми).
  6. Ставити над ними керівників їхнього віку, які з ними на одній хвилі.
  7. Їм важливо робити щось корисне, емоційно заряджатися.  Вони хороші діти, тільки вони інші, не такі, як ми! Їм подобається волонтерська діяльність. Вони радо беруть участь в соціальних проектах. Щиро хочуть врятувати світ. І рятують його!

Але тільки до того часу, поки їм це цікаво. 

Щоб покоління Z у вас працювало добре – будьте модними, цікавими, креативними і робіть хороші речі для цього світу!

Це прекрасний стимул для розвитку і вдосконалення будь-якої компанії та проекту!

P.S.

Скажи, чому ти не зробив роботу, яку ми домовлялися, що ти виконаєш на сьогодні?

- Я забув.

- Як забув? Ми ж тиждень тому домовлялися!

- Я ж сказав, що я забув.

- Ти розумієш, що ти мене підвів?

- Ну, я ж сказав, що я забув. Я легкий!

З розмови з програмістом, йому 24 роки. 

Вони легкі! Він же пояснив, що забув. Їх неможливо образити.

Обожнюю покоління Z!

 








ПОШУК ПО ДАТІ