IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



Руслан БЕЛЬТЮКОВ: «Мені подобається, що місцеві підприємці швидко приймають рішення, швидко реагують на зміни. Тут присутня динаміка»

Руслан БЕЛЬТЮКОВ:  «Мені подобається, що  місцеві підприємці швидко приймають рішення, швидко реагують на зміни. Тут присутня динаміка»

Експерт зі стратегії бізнесу

директор Громадської Школи Бізнесу

директор бізнес-центру Клубу Ділових Людей

Випускник програми Develop Your Business (Стокгольм)

Автор ексклюзивної консультаційної програми Make Business Successful

  • Пане Руслане, нещодавно «Клуб Ділових Людей» відкрив своє представництво в Києві. В столиці багато подібних організацій, більша конкуренція ніж, для прикладу, у Львові чи Івано-Франківську.  Чим  корисним збираєтесь зацікавити тамтешніх підприємців і клієнтів?
  • Так, там багато організацій. Чим «Клуб Ділових Людей» відрізняється від інших організацій? Це не тільки клуб, де всі збираються для спілкування. Спільно з клубом також працюють Бізнес-школа та Бізнес-центр - це системне навчання, це організації, які створюють і супроводжують один бізнес створюють або нові бізнеси разом з підприємцями, здійснюють управлінський супровід бізнесу. Це означає, що підприємець отримує зв’язки, комунікації, досвід, системне навчання. Ми допомагаємо приймати управлінські та стратегічні рішення. Підприємці  вчаться на практиці, на своїх рішеннях. Наші тренери беруть їх за руку, ведуть, а потім, коли бізнес стає стабільним до зростання, його відпускають.

 

  • Оскільки ви спілкуєтесь з підприємцями Києва, Львова, Івано-Франківська, можете відокремити якісь притаманні риси чи принципи ведення бізнесу між ними. Є відмінності у менталітеті?
  • Перше, з чим я стикнувся, розпочинаючи роботу у вашому місті, це якщо поставити запитання підприємцю з Києва, яким він бачить свій бізнес через п’ять років, він дасть відповідь, столичні знають, куди йдуть. Якщо людина має кінцеву мету і, на приклад, бачить кінцеву точку, то підсвідомо шукає найкоротший маршрут.

 

  • Ви хочете сказати, що жителі Прикарпаття не знають, куди рухаються , не мають кінцевої мети? В чому причина?
  • Рівень знань. Якщо людина має багато знань та практичного досвіду, то вона стоїть на рівень вище та бачить дальше. Як приклад, стоять двоє у полі :- один на великому стосі книжок, а другий на землі. Той, що на землі, бачить хіба кінець поля, а той, хто на стосі книжок, бачить набагато далі за горизонт. Якщо практичні знання виміряти книжками і кожна прочитана книжка - це наступна сходинка, то бачить далі той, хто має під собою більше книжок і стоїть вище, аніж той, хто цього не має. Часто буває, що наші експерти із великими практичними знаннями бачать перспективи бізнесу підприємців краще, ніж самі підприємці. Причина – підприємцям потрібно вчитись.

 

  • Не обов’язково знати все, потрібно знати найнеобхідніше. Для прикладу, навіщо місцевому підприємцю туристичного бізнесу отримувати знання про туризм у тренерів з Києва? Він же краще знає менталітет свої клієнтів?
  • Івано-Франківськ - столиця туризму, Львів - духовна столиця і IT- технологій, Київ - місце великого бізнесу і великих грошей - це стереотипи, які нам нав’язують ЗМІ. Це приклади позиціонування міст.  Якщо Париж - столиця моди, то це не означає, що у Івано-Франківську перестануть відкривати салони краси та не будуть розвиватись місцеві дизайнери-модельєри. Попит диктує стратегії підприємців. Знання потрібні, незалежно в якому ти місті живеш. Я знаю багато підприємців, які ведуть досить успішно свій бізнес у селах. Вони знають, як це ефективно зробити.

 

  • Крім відсутності знань у підприємців, які ще недоліки й плюси ви відзначите?   Чи рекомендували б    людям  мати справу з бізнесменами з Прикарпаття і чому?
  • З плюсів я б назвав відкритість. Місцеві підприємці більш відкриті. Бізнес на відкритості  будується. Мені подобається, що  місцеві підприємці швидко приймають рішення, швидко реагують на зміни. Звичайно, роблять помилки, але на помилках теж вчаться. Тут присутня динаміка, вона є всюди, але тут в більшій мірі.

 

  • Ви назвали особистісні фактори, які визначають рівень і якість бізнесу в кожному місті. Але ж є ще зовнішні, один з яких це - рівень корупції, інфраструктура, співпраця місцевої влади з бізнесом. Чому в деяких містах реалізуються цікаві проекти в інших ні?
  • Нещодавно на моєму майстер-класі один підприємець скаржився на владу. А я його запитав:  а чим Вам має влада допомогти? Клієнта привести? Бізнес збудувати? Оподаткування малого та середнього бізнесу на сьогоднішні достатньо лояльне до розвитку бізнесу. На превеликий жаль, більшість підприємців, які пробують дискутувати з приводу тягаря податків, навіть не читали податковий кодекс. Увесь негатив та критика є лише наслідком відсутності практичних знань та розуміння власного бізнесу й користі від нього. Що ж стосується влади,  основне завдання влади, на мою думку, це забезпечити інфраструктуру, за якої бізнес буде ще активніше розвиватись та створювати нові робочі місця, і відкривати нові підприємства, на товари чи послуги яких є попит.

   Журналіст Мар’яна Цимбалюк

   Фото Ігор Шерепот

   Запис інтерв’ю - ресторан «Corassini»

 

 

 










ПОШУК ПО ДАТІ