IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Руслан БЕЛЬТЮКОВ: «Мені подобається, що місцеві підприємці швидко приймають рішення, швидко реагують на зміни. Тут присутня динаміка»

Руслан БЕЛЬТЮКОВ:  «Мені подобається, що  місцеві підприємці швидко приймають рішення, швидко реагують на зміни. Тут присутня динаміка»

Експерт зі стратегії бізнесу

директор Громадської Школи Бізнесу

директор бізнес-центру Клубу Ділових Людей

Випускник програми Develop Your Business (Стокгольм)

Автор ексклюзивної консультаційної програми Make Business Successful

  • Пане Руслане, нещодавно «Клуб Ділових Людей» відкрив своє представництво в Києві. В столиці багато подібних організацій, більша конкуренція ніж, для прикладу, у Львові чи Івано-Франківську.  Чим  корисним збираєтесь зацікавити тамтешніх підприємців і клієнтів?
  • Так, там багато організацій. Чим «Клуб Ділових Людей» відрізняється від інших організацій? Це не тільки клуб, де всі збираються для спілкування. Спільно з клубом також працюють Бізнес-школа та Бізнес-центр - це системне навчання, це організації, які створюють і супроводжують один бізнес створюють або нові бізнеси разом з підприємцями, здійснюють управлінський супровід бізнесу. Це означає, що підприємець отримує зв’язки, комунікації, досвід, системне навчання. Ми допомагаємо приймати управлінські та стратегічні рішення. Підприємці  вчаться на практиці, на своїх рішеннях. Наші тренери беруть їх за руку, ведуть, а потім, коли бізнес стає стабільним до зростання, його відпускають.

 

  • Оскільки ви спілкуєтесь з підприємцями Києва, Львова, Івано-Франківська, можете відокремити якісь притаманні риси чи принципи ведення бізнесу між ними. Є відмінності у менталітеті?
  • Перше, з чим я стикнувся, розпочинаючи роботу у вашому місті, це якщо поставити запитання підприємцю з Києва, яким він бачить свій бізнес через п’ять років, він дасть відповідь, столичні знають, куди йдуть. Якщо людина має кінцеву мету і, на приклад, бачить кінцеву точку, то підсвідомо шукає найкоротший маршрут.

 

  • Ви хочете сказати, що жителі Прикарпаття не знають, куди рухаються , не мають кінцевої мети? В чому причина?
  • Рівень знань. Якщо людина має багато знань та практичного досвіду, то вона стоїть на рівень вище та бачить дальше. Як приклад, стоять двоє у полі :- один на великому стосі книжок, а другий на землі. Той, що на землі, бачить хіба кінець поля, а той, хто на стосі книжок, бачить набагато далі за горизонт. Якщо практичні знання виміряти книжками і кожна прочитана книжка - це наступна сходинка, то бачить далі той, хто має під собою більше книжок і стоїть вище, аніж той, хто цього не має. Часто буває, що наші експерти із великими практичними знаннями бачать перспективи бізнесу підприємців краще, ніж самі підприємці. Причина – підприємцям потрібно вчитись.

 

  • Не обов’язково знати все, потрібно знати найнеобхідніше. Для прикладу, навіщо місцевому підприємцю туристичного бізнесу отримувати знання про туризм у тренерів з Києва? Він же краще знає менталітет свої клієнтів?
  • Івано-Франківськ - столиця туризму, Львів - духовна столиця і IT- технологій, Київ - місце великого бізнесу і великих грошей - це стереотипи, які нам нав’язують ЗМІ. Це приклади позиціонування міст.  Якщо Париж - столиця моди, то це не означає, що у Івано-Франківську перестануть відкривати салони краси та не будуть розвиватись місцеві дизайнери-модельєри. Попит диктує стратегії підприємців. Знання потрібні, незалежно в якому ти місті живеш. Я знаю багато підприємців, які ведуть досить успішно свій бізнес у селах. Вони знають, як це ефективно зробити.

 

  • Крім відсутності знань у підприємців, які ще недоліки й плюси ви відзначите?   Чи рекомендували б    людям  мати справу з бізнесменами з Прикарпаття і чому?
  • З плюсів я б назвав відкритість. Місцеві підприємці більш відкриті. Бізнес на відкритості  будується. Мені подобається, що  місцеві підприємці швидко приймають рішення, швидко реагують на зміни. Звичайно, роблять помилки, але на помилках теж вчаться. Тут присутня динаміка, вона є всюди, але тут в більшій мірі.

 

  • Ви назвали особистісні фактори, які визначають рівень і якість бізнесу в кожному місті. Але ж є ще зовнішні, один з яких це - рівень корупції, інфраструктура, співпраця місцевої влади з бізнесом. Чому в деяких містах реалізуються цікаві проекти в інших ні?
  • Нещодавно на моєму майстер-класі один підприємець скаржився на владу. А я його запитав:  а чим Вам має влада допомогти? Клієнта привести? Бізнес збудувати? Оподаткування малого та середнього бізнесу на сьогоднішні достатньо лояльне до розвитку бізнесу. На превеликий жаль, більшість підприємців, які пробують дискутувати з приводу тягаря податків, навіть не читали податковий кодекс. Увесь негатив та критика є лише наслідком відсутності практичних знань та розуміння власного бізнесу й користі від нього. Що ж стосується влади,  основне завдання влади, на мою думку, це забезпечити інфраструктуру, за якої бізнес буде ще активніше розвиватись та створювати нові робочі місця, і відкривати нові підприємства, на товари чи послуги яких є попит.

   Журналіст Мар’яна Цимбалюк

   Фото Ігор Шерепот

   Запис інтерв’ю - ресторан «Corassini»

 

 

 










ПОШУК ПО ДАТІ