IНТЕРВ'Ю СТАТТI ЕКСПЕРТИ ПОДІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ СПЕЦПРОЕКТ: ЗРОБЛЕНО НА ПРИКАРПАТТІ КОНТАКТИ
MEGA

14.11.2018 15:33

1️ Яка ще золота осінь?
Які прогулянки по свіжому повітрю, зустрічі з друзями, походи по гриби чи велопробіжки? Ще фотосесію якусь придумаєте. Здуріли?  У вас депресія і крапка.

13.11.2018 16:40


Aimbulance – тричі найефективніша digital агенція в рейтингу Effie Awards Ukraine, номер 1 у дослідженні Advertiser’s Choice і рейтингу «Digital агенція року» за 2014, 2015 та 2016 рік. У 2014 році AIMBULANCE стала фіналістом фестивалю рекламної креативності Cannes Lions. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8-е місце в світовому рейтингу ефективності незалежних агенцій від EFFIE.

01.11.2018 14:53

Не беріть на роботу друзів. Ніколи. Вони думають, що у вас можна буде працювати в 2 рази менше, а ви будете їм платити в 2 рази більше. Ви ж друзі! А ви вважаєте як раз навпаки. От і виходить, що у вас після цього ані друзів, ані якісно виконаної роботи.

23.10.2018 15:18

В 2005 р. я почала професійно працювати з комерційними організаціями, і відтоді не перестаю дивуватися вмінню нашого бізнесу «виживати» в українських умовах та численним спробам допасувати національний досвід до реалій західного світу. Чи (і наскільки) готові ми до роботи на зовнішніх (західних) ринках? Що із знаного/практикованого нами вартує використовувати, а що залишити дома? Що можна адаптувати? З якими викликами зустрічається український бізнес, коли вирішує «працювати в Європі»?

28.02.2018 15:41
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
Андрій Кузнєцов: «Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва»

Андрій Кузнєцов: «Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва»

Андрію, що зараз відбувається на ринку бізнесу, зокрема реклами в Україні?

Потрапили ми всі в неприємну ситуацію і кожен думає, як викручуватись. Старі традиційні схеми вже перестають працювати. Наприклад, реклама в журналах, на білбордах, дзвінки потенційним клієнтам, навіть особисті зустрічі вже не такі ефективні. Обсяги багатьох ринків України зменшилися, конкуренція підвищилась, почався ціновий демпінг. Це все впливає і на Інтернет-сегмент, відповідно і там відбуваються певні перетворення. Сьогодні дуже яскраво відчувається зміна інструментів, алгоритмів, підходу до просування бізнесу. Те, що працювало раніше, вже майже не працює або потроху втрачає свою ефективність, кожен день з’являється щось нове. Ми живемо в епоху швидких змін, до цього треба бути готовим.

 

Це перша школа Інтернет-маркетингу в місті. Як Ви оцінюєте перспективи її розвитку?

Це перша школа Інтернет-маркетингу в Західній Україні. Ми орієнтуємося в основному на власників бізнесу, які розуміють, що без нових знань буде все важче та важче. Оскільки я успішно веду бізнес більше 7-ми років, я розумію, що потрібно знати власнику, наскільки він завантажений іншими проблемами, усвідомлюю, що це вже не студенти і знову сісти за парту не так і легко. Наша програма побудована з урахуванням цих моментів. На сьогодні аналогічних речей не пропонують жодні курси в Україні.

Виявилось, що на це є попит не тільки у Франківську. Є зараз домовленість з Бізнес-клубом поширювати на Київ, Львів, можливо, потім на Одесу, якщо вони там почнуть свою діяльність, Тернопіль, тобто запити з інших міст є.

 

А чим наш ринок відрізняється від західного стосовно Інтернет-маркетингу?

Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва. Крім того, саме мислення власників бізнесу зовсім інше. Взагалі в плані Інтернет-маркетингу попереду всього світу США, в них всі вчаться. Враховуючи середньостатистичне володіння англійською мовою в нашій країні та, наприклад, в Європі, можна зробити висновок: допоки якусь новинку перекладуть на російську чи українську мову, в Європі вона вже може й «застаріти», тому деякі технології Інтернет-маркетингу доходять до нас з запізненням. Наша вища освіта, як мінімум, залишає бажати кращого. Людині, якій після університету захочеться здобути якісь додаткові, дійсно хороші знання з маркетингу, в Україні зробити це буде дуже непросто. В нас інше мислення. Та й робота на «багатих» ринках відрізняється від роботи на «зубожілих».

 

В чому переваги Інтернет-маркетинга?

Перше - ціна. Для того, хто знає, як він працює, куди витрачати гроші і кому їх давати, це набагато дешевше, ніж інші інструменти. Друге – це ефективність. Ти можеш охопити аудиторію, яку ти не охопиш звичайним чином. Тобто, знаходячись у Франківську, захопити людину з Києва складно стандартними методами. Або дуже дорого, або складно. Через Інтернет все набагато простіше. Є умовно безкоштовні інструменти, які можна використовувати. Наприклад, людина має свій профіль в соцмережі, розвиває його, має друзів, які побачать в своїй стрічці певний пост, який зацікавить. Насправді інструментів дуже багато.

 

На які ділові сфери Інтернет-маркетинг має особливий вплив?

На всі. Зі мною колись мій керівник відділу сперечався у 2012 році, коли аудиторія покупців в мережі Інтернет була ще не така. Ми завезли індустріальну шину в Україну і він зі мною сперечався, що індустріальна шина в Інтернеті продаватись не буде, тому що типовий покупець індустріальної шини – це або фермер, який не в Інтернеті, зазвичай, або головний механік на заводі, наприклад. І він зі мною довго сперечався, а вже в кінці 2013 року, визнав, що був неправий. Практично для будь-якої сфери підходить Інтернет.

 

Для кого саме буде корисною «Кухня маркетингу»?

В основному власникам бізнесу. Їх можна поділити на два умовних типи. Перший: ті, що самі вчаться і роблять. Вони будуть щось вчити, практикуватися, здобудуть знання і будуть використовувати їх у своєму бізнесі. Другий тип: ті, у кого є команда. Таким людям буде цікаво просто взнати, як воно працює, для того, щоб це грамотно контролювати, ставити задачі, грамотно працювати з компаніями, які будуть їх обслуговувати. Також буде корисно людям, які в цій сфері працюють: маркетологи-початківці.

 

Журналіст:

Христина Михайлович








ПОШУК ПО ДАТІ