IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

«LA TOUR»: ДАВАЙТЕ ПОДОРОЖУВАТИ РАЗОМ!

«Наш світ на стільки великий, прекрасний, різноманітний і цікавий, що було би злочином сидіти вдома і не бачити всієї його цінності та краси. Потрібно відчувати подих пустель чи бриз океанів, милуватися краєвидами з вершин гір або з висоти польоту повітряних куль, пірнати з аквалангом, вивчати стародавні розвалини, куштувати страви всіх кухонь світу і просто божеволіти від щастя що ти живеш і подорожуєш!» - у цих словах стиль життя директора «Туристичної компанії «LATOUR» - Людмили Дубей.

Андрій Кузнєцов: «Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва»

Андрій Кузнєцов: «Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва»

Андрію, що зараз відбувається на ринку бізнесу, зокрема реклами в Україні?

Потрапили ми всі в неприємну ситуацію і кожен думає, як викручуватись. Старі традиційні схеми вже перестають працювати. Наприклад, реклама в журналах, на білбордах, дзвінки потенційним клієнтам, навіть особисті зустрічі вже не такі ефективні. Обсяги багатьох ринків України зменшилися, конкуренція підвищилась, почався ціновий демпінг. Це все впливає і на Інтернет-сегмент, відповідно і там відбуваються певні перетворення. Сьогодні дуже яскраво відчувається зміна інструментів, алгоритмів, підходу до просування бізнесу. Те, що працювало раніше, вже майже не працює або потроху втрачає свою ефективність, кожен день з’являється щось нове. Ми живемо в епоху швидких змін, до цього треба бути готовим.

 

Це перша школа Інтернет-маркетингу в місті. Як Ви оцінюєте перспективи її розвитку?

Це перша школа Інтернет-маркетингу в Західній Україні. Ми орієнтуємося в основному на власників бізнесу, які розуміють, що без нових знань буде все важче та важче. Оскільки я успішно веду бізнес більше 7-ми років, я розумію, що потрібно знати власнику, наскільки він завантажений іншими проблемами, усвідомлюю, що це вже не студенти і знову сісти за парту не так і легко. Наша програма побудована з урахуванням цих моментів. На сьогодні аналогічних речей не пропонують жодні курси в Україні.

Виявилось, що на це є попит не тільки у Франківську. Є зараз домовленість з Бізнес-клубом поширювати на Київ, Львів, можливо, потім на Одесу, якщо вони там почнуть свою діяльність, Тернопіль, тобто запити з інших міст є.

 

А чим наш ринок відрізняється від західного стосовно Інтернет-маркетингу?

Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва. Крім того, саме мислення власників бізнесу зовсім інше. Взагалі в плані Інтернет-маркетингу попереду всього світу США, в них всі вчаться. Враховуючи середньостатистичне володіння англійською мовою в нашій країні та, наприклад, в Європі, можна зробити висновок: допоки якусь новинку перекладуть на російську чи українську мову, в Європі вона вже може й «застаріти», тому деякі технології Інтернет-маркетингу доходять до нас з запізненням. Наша вища освіта, як мінімум, залишає бажати кращого. Людині, якій після університету захочеться здобути якісь додаткові, дійсно хороші знання з маркетингу, в Україні зробити це буде дуже непросто. В нас інше мислення. Та й робота на «багатих» ринках відрізняється від роботи на «зубожілих».

 

В чому переваги Інтернет-маркетинга?

Перше - ціна. Для того, хто знає, як він працює, куди витрачати гроші і кому їх давати, це набагато дешевше, ніж інші інструменти. Друге – це ефективність. Ти можеш охопити аудиторію, яку ти не охопиш звичайним чином. Тобто, знаходячись у Франківську, захопити людину з Києва складно стандартними методами. Або дуже дорого, або складно. Через Інтернет все набагато простіше. Є умовно безкоштовні інструменти, які можна використовувати. Наприклад, людина має свій профіль в соцмережі, розвиває його, має друзів, які побачать в своїй стрічці певний пост, який зацікавить. Насправді інструментів дуже багато.

 

На які ділові сфери Інтернет-маркетинг має особливий вплив?

На всі. Зі мною колись мій керівник відділу сперечався у 2012 році, коли аудиторія покупців в мережі Інтернет була ще не така. Ми завезли індустріальну шину в Україну і він зі мною сперечався, що індустріальна шина в Інтернеті продаватись не буде, тому що типовий покупець індустріальної шини – це або фермер, який не в Інтернеті, зазвичай, або головний механік на заводі, наприклад. І він зі мною довго сперечався, а вже в кінці 2013 року, визнав, що був неправий. Практично для будь-якої сфери підходить Інтернет.

 

Для кого саме буде корисною «Кухня маркетингу»?

В основному власникам бізнесу. Їх можна поділити на два умовних типи. Перший: ті, що самі вчаться і роблять. Вони будуть щось вчити, практикуватися, здобудуть знання і будуть використовувати їх у своєму бізнесі. Другий тип: ті, у кого є команда. Таким людям буде цікаво просто взнати, як воно працює, для того, щоб це грамотно контролювати, ставити задачі, грамотно працювати з компаніями, які будуть їх обслуговувати. Також буде корисно людям, які в цій сфері працюють: маркетологи-початківці.

 

Журналіст:

Христина Михайлович










ПОШУК ПО ДАТІ