IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



Андрій Кузнєцов: «Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва»

Андрій Кузнєцов: «Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва»

Андрію, що зараз відбувається на ринку бізнесу, зокрема реклами в Україні?

Потрапили ми всі в неприємну ситуацію і кожен думає, як викручуватись. Старі традиційні схеми вже перестають працювати. Наприклад, реклама в журналах, на білбордах, дзвінки потенційним клієнтам, навіть особисті зустрічі вже не такі ефективні. Обсяги багатьох ринків України зменшилися, конкуренція підвищилась, почався ціновий демпінг. Це все впливає і на Інтернет-сегмент, відповідно і там відбуваються певні перетворення. Сьогодні дуже яскраво відчувається зміна інструментів, алгоритмів, підходу до просування бізнесу. Те, що працювало раніше, вже майже не працює або потроху втрачає свою ефективність, кожен день з’являється щось нове. Ми живемо в епоху швидких змін, до цього треба бути готовим.

 

Це перша школа Інтернет-маркетингу в місті. Як Ви оцінюєте перспективи її розвитку?

Це перша школа Інтернет-маркетингу в Західній Україні. Ми орієнтуємося в основному на власників бізнесу, які розуміють, що без нових знань буде все важче та важче. Оскільки я успішно веду бізнес більше 7-ми років, я розумію, що потрібно знати власнику, наскільки він завантажений іншими проблемами, усвідомлюю, що це вже не студенти і знову сісти за парту не так і легко. Наша програма побудована з урахуванням цих моментів. На сьогодні аналогічних речей не пропонують жодні курси в Україні.

Виявилось, що на це є попит не тільки у Франківську. Є зараз домовленість з Бізнес-клубом поширювати на Київ, Львів, можливо, потім на Одесу, якщо вони там почнуть свою діяльність, Тернопіль, тобто запити з інших міст є.

 

А чим наш ринок відрізняється від західного стосовно Інтернет-маркетингу?

Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва. Крім того, саме мислення власників бізнесу зовсім інше. Взагалі в плані Інтернет-маркетингу попереду всього світу США, в них всі вчаться. Враховуючи середньостатистичне володіння англійською мовою в нашій країні та, наприклад, в Європі, можна зробити висновок: допоки якусь новинку перекладуть на російську чи українську мову, в Європі вона вже може й «застаріти», тому деякі технології Інтернет-маркетингу доходять до нас з запізненням. Наша вища освіта, як мінімум, залишає бажати кращого. Людині, якій після університету захочеться здобути якісь додаткові, дійсно хороші знання з маркетингу, в Україні зробити це буде дуже непросто. В нас інше мислення. Та й робота на «багатих» ринках відрізняється від роботи на «зубожілих».

 

В чому переваги Інтернет-маркетинга?

Перше - ціна. Для того, хто знає, як він працює, куди витрачати гроші і кому їх давати, це набагато дешевше, ніж інші інструменти. Друге – це ефективність. Ти можеш охопити аудиторію, яку ти не охопиш звичайним чином. Тобто, знаходячись у Франківську, захопити людину з Києва складно стандартними методами. Або дуже дорого, або складно. Через Інтернет все набагато простіше. Є умовно безкоштовні інструменти, які можна використовувати. Наприклад, людина має свій профіль в соцмережі, розвиває його, має друзів, які побачать в своїй стрічці певний пост, який зацікавить. Насправді інструментів дуже багато.

 

На які ділові сфери Інтернет-маркетинг має особливий вплив?

На всі. Зі мною колись мій керівник відділу сперечався у 2012 році, коли аудиторія покупців в мережі Інтернет була ще не така. Ми завезли індустріальну шину в Україну і він зі мною сперечався, що індустріальна шина в Інтернеті продаватись не буде, тому що типовий покупець індустріальної шини – це або фермер, який не в Інтернеті, зазвичай, або головний механік на заводі, наприклад. І він зі мною довго сперечався, а вже в кінці 2013 року, визнав, що був неправий. Практично для будь-якої сфери підходить Інтернет.

 

Для кого саме буде корисною «Кухня маркетингу»?

В основному власникам бізнесу. Їх можна поділити на два умовних типи. Перший: ті, що самі вчаться і роблять. Вони будуть щось вчити, практикуватися, здобудуть знання і будуть використовувати їх у своєму бізнесі. Другий тип: ті, у кого є команда. Таким людям буде цікаво просто взнати, як воно працює, для того, щоб це грамотно контролювати, ставити задачі, грамотно працювати з компаніями, які будуть їх обслуговувати. Також буде корисно людям, які в цій сфері працюють: маркетологи-початківці.

 

Журналіст:

Христина Михайлович










ПОШУК ПО ДАТІ