IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



IT-ринок області

Наталя МУХІТДІНОВА, керівник департаменту компанії Eleks, про розвиток та проблеми ІТ-галузі Івано-Франківської області.



Що буде з договорами дарування та оформлення спадщини?

Останніми тижнями у засобах масової інформації усі переглядають повідомлення з приводу того, що українці з 1 листопада поточного року фактично не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору дарування, оскільки відбулися зміни у порядку оцінки дарованого майна та майна, яке передається у спадок. Ситуацію коментує приватний нотаріус Мар’яна Дзера.

Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.

ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.



Андрій Кузнєцов: «Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва»

Андрій Кузнєцов: «Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва»

Андрію, що зараз відбувається на ринку бізнесу, зокрема реклами в Україні?

Потрапили ми всі в неприємну ситуацію і кожен думає, як викручуватись. Старі традиційні схеми вже перестають працювати. Наприклад, реклама в журналах, на білбордах, дзвінки потенційним клієнтам, навіть особисті зустрічі вже не такі ефективні. Обсяги багатьох ринків України зменшилися, конкуренція підвищилась, почався ціновий демпінг. Це все впливає і на Інтернет-сегмент, відповідно і там відбуваються певні перетворення. Сьогодні дуже яскраво відчувається зміна інструментів, алгоритмів, підходу до просування бізнесу. Те, що працювало раніше, вже майже не працює або потроху втрачає свою ефективність, кожен день з’являється щось нове. Ми живемо в епоху швидких змін, до цього треба бути готовим.

 

Це перша школа Інтернет-маркетингу в місті. Як Ви оцінюєте перспективи її розвитку?

Це перша школа Інтернет-маркетингу в Західній Україні. Ми орієнтуємося в основному на власників бізнесу, які розуміють, що без нових знань буде все важче та важче. Оскільки я успішно веду бізнес більше 7-ми років, я розумію, що потрібно знати власнику, наскільки він завантажений іншими проблемами, усвідомлюю, що це вже не студенти і знову сісти за парту не так і легко. Наша програма побудована з урахуванням цих моментів. На сьогодні аналогічних речей не пропонують жодні курси в Україні.

Виявилось, що на це є попит не тільки у Франківську. Є зараз домовленість з Бізнес-клубом поширювати на Київ, Львів, можливо, потім на Одесу, якщо вони там почнуть свою діяльність, Тернопіль, тобто запити з інших міст є.

 

А чим наш ринок відрізняється від західного стосовно Інтернет-маркетингу?

Наш ринок не просто відстає від західного, між нами прірва. Крім того, саме мислення власників бізнесу зовсім інше. Взагалі в плані Інтернет-маркетингу попереду всього світу США, в них всі вчаться. Враховуючи середньостатистичне володіння англійською мовою в нашій країні та, наприклад, в Європі, можна зробити висновок: допоки якусь новинку перекладуть на російську чи українську мову, в Європі вона вже може й «застаріти», тому деякі технології Інтернет-маркетингу доходять до нас з запізненням. Наша вища освіта, як мінімум, залишає бажати кращого. Людині, якій після університету захочеться здобути якісь додаткові, дійсно хороші знання з маркетингу, в Україні зробити це буде дуже непросто. В нас інше мислення. Та й робота на «багатих» ринках відрізняється від роботи на «зубожілих».

 

В чому переваги Інтернет-маркетинга?

Перше - ціна. Для того, хто знає, як він працює, куди витрачати гроші і кому їх давати, це набагато дешевше, ніж інші інструменти. Друге – це ефективність. Ти можеш охопити аудиторію, яку ти не охопиш звичайним чином. Тобто, знаходячись у Франківську, захопити людину з Києва складно стандартними методами. Або дуже дорого, або складно. Через Інтернет все набагато простіше. Є умовно безкоштовні інструменти, які можна використовувати. Наприклад, людина має свій профіль в соцмережі, розвиває його, має друзів, які побачать в своїй стрічці певний пост, який зацікавить. Насправді інструментів дуже багато.

 

На які ділові сфери Інтернет-маркетинг має особливий вплив?

На всі. Зі мною колись мій керівник відділу сперечався у 2012 році, коли аудиторія покупців в мережі Інтернет була ще не така. Ми завезли індустріальну шину в Україну і він зі мною сперечався, що індустріальна шина в Інтернеті продаватись не буде, тому що типовий покупець індустріальної шини – це або фермер, який не в Інтернеті, зазвичай, або головний механік на заводі, наприклад. І він зі мною довго сперечався, а вже в кінці 2013 року, визнав, що був неправий. Практично для будь-якої сфери підходить Інтернет.

 

Для кого саме буде корисною «Кухня маркетингу»?

В основному власникам бізнесу. Їх можна поділити на два умовних типи. Перший: ті, що самі вчаться і роблять. Вони будуть щось вчити, практикуватися, здобудуть знання і будуть використовувати їх у своєму бізнесі. Другий тип: ті, у кого є команда. Таким людям буде цікаво просто взнати, як воно працює, для того, щоб це грамотно контролювати, ставити задачі, грамотно працювати з компаніями, які будуть їх обслуговувати. Також буде корисно людям, які в цій сфері працюють: маркетологи-початківці.

 

Журналіст:

Христина Михайлович










ПОШУК ПО ДАТІ