IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



«АТ Зелений кошик». Історія інноваційного проекту та першої в Україні моделі бізнесу з невеликими інвестиціями.

«АТ Зелений кошик». Історія інноваційного проекту  та першої в Україні моделі  бізнесу з невеликими інвестиціями.

Спроба власного бізнесу

Переселенка Наталія Марійчук переїхала на Львівщину у 2014 році. Після тривалих пошуків житла, оселилася із сім’єю неподалік Львова. Після пошуку роботи та можливостей для заробітку вирішила влаштувати свій бізнес. Почула про гранти для переселенців. Зокрема, про бізнес-інкубатор «Новий відлік», який у Львові організовували Клуб Ділових Людей та Міжнародний фонд «Відродження».

У «Новий відлік» Наталя йшла з метою організувати бізнес з вирощування зелені стандартним способом. Пізніше, після підказок і порад експертів, зацікавилася гідропонікою, що, зрештою, стало початком неочікуваної масштабної ідеї.

«У мене в селі є город, де я вирощувала зелень, яку продавала на ринку. З часом з’явилися  постійні клієнти, завдяки яким я зрозуміла, що попит на продукцію дуже великий. А оскільки цей бізнес переважно сезонний, пропозиція мізерна», – пригадує Наталя причину, через яку вирішила серйозніше зайнятися вирощуванням зелені.

Після інтенсивного бізнес-курсу в межах «Нового відліку», численних консультацій з експертами, на захисті бізнес-планів Наталія Марійчук уже представляла підприємство з вирощування зелені методом гідропоніки для подальшої дистрибуції в торгові та ресторанні мережі.

Інвестиційний проект

Клуб Ділових Людей ідея Наталі Марійчук зацікавила. Вирішили розширити масштаби проекту.  Плани були грандіозними, довелося в рази збільшувати початкові бюджети бізнесу. З’явилася ідея організувати акціонерний проект з невеликими інвестиціями. Долучили до проекту «Ресурсний Центр Бізнесу» на чолі з Володимиром Худо (експертом з бізнес-планування, який реалізував у Львові будівництво торгової мережі «ВАМ», ТЦ «Скриня», готелів Ramada, Nota Bene та багатьох інших успішних проектів) та у грудні 2015 року оголосили про початок інвестиційного проекту «АТ Зелений Кошик».

За правилами проекту, кожен учасник проекту може отримати від 1% до 5% проекту,  ініціатор – до 25%. Загальний бюджет проекту – 1 900 000 грн. Інвестувати в бізнес дозволили тільки учасникам  Клубу. Організатори пояснюють це гарантованою етичністю учасників, адже перед вступом у бізнес-клуб кожен зобов’язується дотримуватися основного документу організації – Етичного кодексу.

«Незважаючи на те, що така модель бізнесу з невеликими інвестиціями проста і доступна, ми перші, хто в Україні за нею працюватиме», – відзначає Голова Клубу Микола Савуляк.

Після двох тижнів презентацій інвестувати в проект зголосилися більше 150 підприємців. Перших 55 учасників затвердили в «АТ Зелений кошик», іншим – запропонували взяти участь в наступних проектах «Ресурсного Центру Бізнесу».

Початок великої справи

Для проекту обрали заміське приміщення площею 465 кв. м. Сьогодні там тривають будівельно-монтажні роботи. Зовсім скоро організують тестове виробництво і вже в квітні запустять повноцінний проект.

«Для того, щоб ми виробляли якісний проект, до співпраці запросили провідного агронома країни. Він якийсь час консультуватиме нас щодо процесу вирощування зелені, – розповідає Володимир Худо. – Багато що довелося вивчати самостійно. Зізнаюся, я ніколи й не уявляв, що працюватиму в агросекторі. Втім, раніше ніколи не думав, що зможу відкрити перший в Україні супермаркет…  Але нічого, якщо любити свою справу і повністю жити нею, все вийде».

Перевага проекту – організатори вже домовилися про співпрацю з однією ресторанною мережею, яка закуповуватиме практично весь врожай підприємства. "Справа в тому, що продукція «АТ Зелений кошик» вирощуватиметься прогресивним екологічним способом, на який є великий попит", – кажуть організатори. Суть гідропоніки в тому, що культура не потребує хімічних засобів захисту від шкідників чи хвороб, що підвищує якість та біологічну чистоту рослини.

«АТ Зелений кошик"  – це, в першу чергу, нові робочі місця. У разі успішної роботи це ще й приклад для інших  –  як у сучасних реаліях можна побудувати прибуткове підприємство, яке може працювати абсолютно прозоро та проявляти соціальну відповідальність», – відзначає один із інвесторів Дмитро Іванов.

Сьогодні Наталя Марійчук працює у зовсім іншому проекті, ніж той, з яким прийшла в «Новий відлік». Тут абсолютно інші масштаби та можливості. Каже, що її давня мрія започаткувати щось надзвичайне, потроху здійснюється:

«Якби не Клуб Ділових Людей, Володимир Худо та інші організатори проекту, я так би й працювала для свого маленького проекту. Я дуже вдячна їм усім за те, що в мене повірили. І за те, що  завдяки проекту, я можу розраховувати на кардинально інший рівень життя у майбутньому».

Паралельно до запуску «АТ Зелений  кошик» Володимир Худо і «Ресурсний Центр Бізнесу» готують до реалізації наступні інвестиційні проекти. Але це вже зовсім інша історія…










ПОШУК ПО ДАТІ