IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Основні показники соціально-економічного розвитку Надвірнянського району

Голова Надвірнянської районної адміністрації Олександр КЕНІЗ про інвестиційну привабливість регіону.

ТУРИСТИЧНИЙ ПІДЙОМ. ПЕРШИЙ ДІЛОВИЙ ВІЗИТ ГОТЕЛЬЄРІВ ЯРЕМЧАНЩИНИ ДО АВСТРІЇ

На початку листопада делегація яремчанських готельєрів повернулась із першого бізнес-туру до Австрійських Альп. Ініціатором поїздки виступили  ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» та “Асоціація готельєрів Яремчанщини”, а Івано-Франківська торгово-промислова палата підтримала цю ідею та допомогла з її втіленням в життя. Про саму поїздку, враження від неї та висновки говоримо з головою правління ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» Андрієм Дзвінчуком.

Зрубати не можна заборонити

Про електронний облік лісу  і нові правила продажу деревини на аукціонах , як борються з незаконною рубкою лісу -  розповідає директор Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства Руслан ОСТАШУК.

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

«АТ Зелений кошик». Історія інноваційного проекту та першої в Україні моделі бізнесу з невеликими інвестиціями.

«АТ Зелений кошик». Історія інноваційного проекту  та першої в Україні моделі  бізнесу з невеликими інвестиціями.

Спроба власного бізнесу

Переселенка Наталія Марійчук переїхала на Львівщину у 2014 році. Після тривалих пошуків житла, оселилася із сім’єю неподалік Львова. Після пошуку роботи та можливостей для заробітку вирішила влаштувати свій бізнес. Почула про гранти для переселенців. Зокрема, про бізнес-інкубатор «Новий відлік», який у Львові організовували Клуб Ділових Людей та Міжнародний фонд «Відродження».

У «Новий відлік» Наталя йшла з метою організувати бізнес з вирощування зелені стандартним способом. Пізніше, після підказок і порад експертів, зацікавилася гідропонікою, що, зрештою, стало початком неочікуваної масштабної ідеї.

«У мене в селі є город, де я вирощувала зелень, яку продавала на ринку. З часом з’явилися  постійні клієнти, завдяки яким я зрозуміла, що попит на продукцію дуже великий. А оскільки цей бізнес переважно сезонний, пропозиція мізерна», – пригадує Наталя причину, через яку вирішила серйозніше зайнятися вирощуванням зелені.

Після інтенсивного бізнес-курсу в межах «Нового відліку», численних консультацій з експертами, на захисті бізнес-планів Наталія Марійчук уже представляла підприємство з вирощування зелені методом гідропоніки для подальшої дистрибуції в торгові та ресторанні мережі.

Інвестиційний проект

Клуб Ділових Людей ідея Наталі Марійчук зацікавила. Вирішили розширити масштаби проекту.  Плани були грандіозними, довелося в рази збільшувати початкові бюджети бізнесу. З’явилася ідея організувати акціонерний проект з невеликими інвестиціями. Долучили до проекту «Ресурсний Центр Бізнесу» на чолі з Володимиром Худо (експертом з бізнес-планування, який реалізував у Львові будівництво торгової мережі «ВАМ», ТЦ «Скриня», готелів Ramada, Nota Bene та багатьох інших успішних проектів) та у грудні 2015 року оголосили про початок інвестиційного проекту «АТ Зелений Кошик».

За правилами проекту, кожен учасник проекту може отримати від 1% до 5% проекту,  ініціатор – до 25%. Загальний бюджет проекту – 1 900 000 грн. Інвестувати в бізнес дозволили тільки учасникам  Клубу. Організатори пояснюють це гарантованою етичністю учасників, адже перед вступом у бізнес-клуб кожен зобов’язується дотримуватися основного документу організації – Етичного кодексу.

«Незважаючи на те, що така модель бізнесу з невеликими інвестиціями проста і доступна, ми перші, хто в Україні за нею працюватиме», – відзначає Голова Клубу Микола Савуляк.

Після двох тижнів презентацій інвестувати в проект зголосилися більше 150 підприємців. Перших 55 учасників затвердили в «АТ Зелений кошик», іншим – запропонували взяти участь в наступних проектах «Ресурсного Центру Бізнесу».

Початок великої справи

Для проекту обрали заміське приміщення площею 465 кв. м. Сьогодні там тривають будівельно-монтажні роботи. Зовсім скоро організують тестове виробництво і вже в квітні запустять повноцінний проект.

«Для того, щоб ми виробляли якісний проект, до співпраці запросили провідного агронома країни. Він якийсь час консультуватиме нас щодо процесу вирощування зелені, – розповідає Володимир Худо. – Багато що довелося вивчати самостійно. Зізнаюся, я ніколи й не уявляв, що працюватиму в агросекторі. Втім, раніше ніколи не думав, що зможу відкрити перший в Україні супермаркет…  Але нічого, якщо любити свою справу і повністю жити нею, все вийде».

Перевага проекту – організатори вже домовилися про співпрацю з однією ресторанною мережею, яка закуповуватиме практично весь врожай підприємства. "Справа в тому, що продукція «АТ Зелений кошик» вирощуватиметься прогресивним екологічним способом, на який є великий попит", – кажуть організатори. Суть гідропоніки в тому, що культура не потребує хімічних засобів захисту від шкідників чи хвороб, що підвищує якість та біологічну чистоту рослини.

«АТ Зелений кошик"  – це, в першу чергу, нові робочі місця. У разі успішної роботи це ще й приклад для інших  –  як у сучасних реаліях можна побудувати прибуткове підприємство, яке може працювати абсолютно прозоро та проявляти соціальну відповідальність», – відзначає один із інвесторів Дмитро Іванов.

Сьогодні Наталя Марійчук працює у зовсім іншому проекті, ніж той, з яким прийшла в «Новий відлік». Тут абсолютно інші масштаби та можливості. Каже, що її давня мрія започаткувати щось надзвичайне, потроху здійснюється:

«Якби не Клуб Ділових Людей, Володимир Худо та інші організатори проекту, я так би й працювала для свого маленького проекту. Я дуже вдячна їм усім за те, що в мене повірили. І за те, що  завдяки проекту, я можу розраховувати на кардинально інший рівень життя у майбутньому».

Паралельно до запуску «АТ Зелений  кошик» Володимир Худо і «Ресурсний Центр Бізнесу» готують до реалізації наступні інвестиційні проекти. Але це вже зовсім інша історія…










ПОШУК ПО ДАТІ