IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



«АТ Зелений кошик». Історія інноваційного проекту та першої в Україні моделі бізнесу з невеликими інвестиціями.

«АТ Зелений кошик». Історія інноваційного проекту  та першої в Україні моделі  бізнесу з невеликими інвестиціями.

Спроба власного бізнесу

Переселенка Наталія Марійчук переїхала на Львівщину у 2014 році. Після тривалих пошуків житла, оселилася із сім’єю неподалік Львова. Після пошуку роботи та можливостей для заробітку вирішила влаштувати свій бізнес. Почула про гранти для переселенців. Зокрема, про бізнес-інкубатор «Новий відлік», який у Львові організовували Клуб Ділових Людей та Міжнародний фонд «Відродження».

У «Новий відлік» Наталя йшла з метою організувати бізнес з вирощування зелені стандартним способом. Пізніше, після підказок і порад експертів, зацікавилася гідропонікою, що, зрештою, стало початком неочікуваної масштабної ідеї.

«У мене в селі є город, де я вирощувала зелень, яку продавала на ринку. З часом з’явилися  постійні клієнти, завдяки яким я зрозуміла, що попит на продукцію дуже великий. А оскільки цей бізнес переважно сезонний, пропозиція мізерна», – пригадує Наталя причину, через яку вирішила серйозніше зайнятися вирощуванням зелені.

Після інтенсивного бізнес-курсу в межах «Нового відліку», численних консультацій з експертами, на захисті бізнес-планів Наталія Марійчук уже представляла підприємство з вирощування зелені методом гідропоніки для подальшої дистрибуції в торгові та ресторанні мережі.

Інвестиційний проект

Клуб Ділових Людей ідея Наталі Марійчук зацікавила. Вирішили розширити масштаби проекту.  Плани були грандіозними, довелося в рази збільшувати початкові бюджети бізнесу. З’явилася ідея організувати акціонерний проект з невеликими інвестиціями. Долучили до проекту «Ресурсний Центр Бізнесу» на чолі з Володимиром Худо (експертом з бізнес-планування, який реалізував у Львові будівництво торгової мережі «ВАМ», ТЦ «Скриня», готелів Ramada, Nota Bene та багатьох інших успішних проектів) та у грудні 2015 року оголосили про початок інвестиційного проекту «АТ Зелений Кошик».

За правилами проекту, кожен учасник проекту може отримати від 1% до 5% проекту,  ініціатор – до 25%. Загальний бюджет проекту – 1 900 000 грн. Інвестувати в бізнес дозволили тільки учасникам  Клубу. Організатори пояснюють це гарантованою етичністю учасників, адже перед вступом у бізнес-клуб кожен зобов’язується дотримуватися основного документу організації – Етичного кодексу.

«Незважаючи на те, що така модель бізнесу з невеликими інвестиціями проста і доступна, ми перші, хто в Україні за нею працюватиме», – відзначає Голова Клубу Микола Савуляк.

Після двох тижнів презентацій інвестувати в проект зголосилися більше 150 підприємців. Перших 55 учасників затвердили в «АТ Зелений кошик», іншим – запропонували взяти участь в наступних проектах «Ресурсного Центру Бізнесу».

Початок великої справи

Для проекту обрали заміське приміщення площею 465 кв. м. Сьогодні там тривають будівельно-монтажні роботи. Зовсім скоро організують тестове виробництво і вже в квітні запустять повноцінний проект.

«Для того, щоб ми виробляли якісний проект, до співпраці запросили провідного агронома країни. Він якийсь час консультуватиме нас щодо процесу вирощування зелені, – розповідає Володимир Худо. – Багато що довелося вивчати самостійно. Зізнаюся, я ніколи й не уявляв, що працюватиму в агросекторі. Втім, раніше ніколи не думав, що зможу відкрити перший в Україні супермаркет…  Але нічого, якщо любити свою справу і повністю жити нею, все вийде».

Перевага проекту – організатори вже домовилися про співпрацю з однією ресторанною мережею, яка закуповуватиме практично весь врожай підприємства. "Справа в тому, що продукція «АТ Зелений кошик» вирощуватиметься прогресивним екологічним способом, на який є великий попит", – кажуть організатори. Суть гідропоніки в тому, що культура не потребує хімічних засобів захисту від шкідників чи хвороб, що підвищує якість та біологічну чистоту рослини.

«АТ Зелений кошик"  – це, в першу чергу, нові робочі місця. У разі успішної роботи це ще й приклад для інших  –  як у сучасних реаліях можна побудувати прибуткове підприємство, яке може працювати абсолютно прозоро та проявляти соціальну відповідальність», – відзначає один із інвесторів Дмитро Іванов.

Сьогодні Наталя Марійчук працює у зовсім іншому проекті, ніж той, з яким прийшла в «Новий відлік». Тут абсолютно інші масштаби та можливості. Каже, що її давня мрія започаткувати щось надзвичайне, потроху здійснюється:

«Якби не Клуб Ділових Людей, Володимир Худо та інші організатори проекту, я так би й працювала для свого маленького проекту. Я дуже вдячна їм усім за те, що в мене повірили. І за те, що  завдяки проекту, я можу розраховувати на кардинально інший рівень життя у майбутньому».

Паралельно до запуску «АТ Зелений  кошик» Володимир Худо і «Ресурсний Центр Бізнесу» готують до реалізації наступні інвестиційні проекти. Але це вже зовсім інша історія…










ПОШУК ПО ДАТІ