IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



ТОРГІВЛЯ З ПОЛЬЩЕЮ. На що варто звернути увагу, розпочинаючи бізнес із сусідами?

ТОРГІВЛЯ  З  ПОЛЬЩЕЮ. На що варто звернути увагу, розпочинаючи бізнес із сусідами?

Консалтингові  підтримка та аутсорсинг  бізнес-процесів українських та іноземних компаній - основна мета фірми. Консультаційні послуги компанія надає з 2006 року й ідеально  знає про  підводні камені бізнесу. Те, що ми схожі з поляками, Віктор Мельник  називає байками, цей факт треба враховувати на початкових етапах. «Насправді, ми абсолютно різні, і це дуже важливо усвідомлювати навіть тоді, коли Ви розроблятимете бізнес план. Для вдалого старту ми рекомендуємо клієнтам мати речі:

Ідея, описана на папері. Бажано власний бізнес-план.

Досвідчений консультант з юридичних питань та оподаткування.

Стартовий капітал, який на 50% перевищує Ваші розрахунки з витрат."

Григорій Мельник констатує, що багато підприємців потрапляють в неприємні ситуації через брак інформації, адже вірять у роздутий позитивний імідж, сформований завдяки ЗМІ. «Найбільші помилки, які ми помічали серед українських інвесторів у Польщі: хибне уявлення про простоту ведення бізнесу, сформоване, переважно, завдяки дорогим презентаціям, роликам, оповіданнями тих, хто вже у Польщі давно. Нерозуміння особливостей поведінки поляків, їхнього відношення до ведення бізнесу. Брак інформації стосовно оподаткування та витрат, які очікують бізнес."

Впродовж двох років супроводу різних видів бізнесу у Польщі, компанія  виділяє такі ефективні напрямки діяльності:

  1. Посередницькі послуги у торгівлі товарами: українські експортери змушені відкривати свої компанії, оскільки покупці з ЄС не хочуть займатись розмитненням та перераховувати авансом кошти в країни, які знаходяться в зоні ризику.
  1. Торговці на інтернет-площадках : для забезпечення оперативної доставки товару споживачу необхідно мати свій склад з оперативним запасом.
  1. ІТ-компанії: особливо вигідно з точки зору оподаткування, коли замовник поза зоною ЄС. Також деякі замовники намагаються перенести замовлення з України.
  1. Транспортні компанії: ринок дуже тісний, але все ж таки потіснити конкурентів, маючи стартових клієнтів, можна.
  1. Будівельні компанії: зараз у Польщі широке поле будівельних компаній, багато замовлень, маржа на житлову нерухомість вища, а комерційна нерухомість користується попитом.

«Еномі консалтинг»  обслуговує не тільки START-UP, але і фірми, які мають налагоджені бізнес-процеси. На сьогоднішній день компанія є офіційним представником та партнером трьох польських компаній в галузях права, бухгалтерського обліку та телекомунікації.

 Перевагою «Еномі консалтинг « є  надання  оперативних  консультацій  українською та російською мовами з юридичних та податкових питань у значно коротші терміни, ніж у Польщі.

 










ПОШУК ПО ДАТІ