IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ



МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

ТОРГІВЛЯ З ПОЛЬЩЕЮ. На що варто звернути увагу, розпочинаючи бізнес із сусідами?

ТОРГІВЛЯ  З  ПОЛЬЩЕЮ. На що варто звернути увагу, розпочинаючи бізнес із сусідами?

Консалтингові  підтримка та аутсорсинг  бізнес-процесів українських та іноземних компаній - основна мета фірми. Консультаційні послуги компанія надає з 2006 року й ідеально  знає про  підводні камені бізнесу. Те, що ми схожі з поляками, Віктор Мельник  називає байками, цей факт треба враховувати на початкових етапах. «Насправді, ми абсолютно різні, і це дуже важливо усвідомлювати навіть тоді, коли Ви розроблятимете бізнес план. Для вдалого старту ми рекомендуємо клієнтам мати речі:

Ідея, описана на папері. Бажано власний бізнес-план.

Досвідчений консультант з юридичних питань та оподаткування.

Стартовий капітал, який на 50% перевищує Ваші розрахунки з витрат."

Григорій Мельник констатує, що багато підприємців потрапляють в неприємні ситуації через брак інформації, адже вірять у роздутий позитивний імідж, сформований завдяки ЗМІ. «Найбільші помилки, які ми помічали серед українських інвесторів у Польщі: хибне уявлення про простоту ведення бізнесу, сформоване, переважно, завдяки дорогим презентаціям, роликам, оповіданнями тих, хто вже у Польщі давно. Нерозуміння особливостей поведінки поляків, їхнього відношення до ведення бізнесу. Брак інформації стосовно оподаткування та витрат, які очікують бізнес."

Впродовж двох років супроводу різних видів бізнесу у Польщі, компанія  виділяє такі ефективні напрямки діяльності:

  1. Посередницькі послуги у торгівлі товарами: українські експортери змушені відкривати свої компанії, оскільки покупці з ЄС не хочуть займатись розмитненням та перераховувати авансом кошти в країни, які знаходяться в зоні ризику.
  1. Торговці на інтернет-площадках : для забезпечення оперативної доставки товару споживачу необхідно мати свій склад з оперативним запасом.
  1. ІТ-компанії: особливо вигідно з точки зору оподаткування, коли замовник поза зоною ЄС. Також деякі замовники намагаються перенести замовлення з України.
  1. Транспортні компанії: ринок дуже тісний, але все ж таки потіснити конкурентів, маючи стартових клієнтів, можна.
  1. Будівельні компанії: зараз у Польщі широке поле будівельних компаній, багато замовлень, маржа на житлову нерухомість вища, а комерційна нерухомість користується попитом.

«Еномі консалтинг»  обслуговує не тільки START-UP, але і фірми, які мають налагоджені бізнес-процеси. На сьогоднішній день компанія є офіційним представником та партнером трьох польських компаній в галузях права, бухгалтерського обліку та телекомунікації.

 Перевагою «Еномі консалтинг « є  надання  оперативних  консультацій  українською та російською мовами з юридичних та податкових питань у значно коротші терміни, ніж у Польщі.

 










ПОШУК ПО ДАТІ