IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Основні показники соціально-економічного розвитку Надвірнянського району

Голова Надвірнянської районної адміністрації Олександр КЕНІЗ про інвестиційну привабливість регіону.

ТУРИСТИЧНИЙ ПІДЙОМ. ПЕРШИЙ ДІЛОВИЙ ВІЗИТ ГОТЕЛЬЄРІВ ЯРЕМЧАНЩИНИ ДО АВСТРІЇ

На початку листопада делегація яремчанських готельєрів повернулась із першого бізнес-туру до Австрійських Альп. Ініціатором поїздки виступили  ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» та “Асоціація готельєрів Яремчанщини”, а Івано-Франківська торгово-промислова палата підтримала цю ідею та допомогла з її втіленням в життя. Про саму поїздку, враження від неї та висновки говоримо з головою правління ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» Андрієм Дзвінчуком.

Зрубати не можна заборонити

Про електронний облік лісу  і нові правила продажу деревини на аукціонах , як борються з незаконною рубкою лісу -  розповідає директор Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства Руслан ОСТАШУК.

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

ТОРГІВЛЯ З ПОЛЬЩЕЮ. На що варто звернути увагу, розпочинаючи бізнес із сусідами?

ТОРГІВЛЯ  З  ПОЛЬЩЕЮ. На що варто звернути увагу, розпочинаючи бізнес із сусідами?

Консалтингові  підтримка та аутсорсинг  бізнес-процесів українських та іноземних компаній - основна мета фірми. Консультаційні послуги компанія надає з 2006 року й ідеально  знає про  підводні камені бізнесу. Те, що ми схожі з поляками, Віктор Мельник  називає байками, цей факт треба враховувати на початкових етапах. «Насправді, ми абсолютно різні, і це дуже важливо усвідомлювати навіть тоді, коли Ви розроблятимете бізнес план. Для вдалого старту ми рекомендуємо клієнтам мати речі:

Ідея, описана на папері. Бажано власний бізнес-план.

Досвідчений консультант з юридичних питань та оподаткування.

Стартовий капітал, який на 50% перевищує Ваші розрахунки з витрат."

Григорій Мельник констатує, що багато підприємців потрапляють в неприємні ситуації через брак інформації, адже вірять у роздутий позитивний імідж, сформований завдяки ЗМІ. «Найбільші помилки, які ми помічали серед українських інвесторів у Польщі: хибне уявлення про простоту ведення бізнесу, сформоване, переважно, завдяки дорогим презентаціям, роликам, оповіданнями тих, хто вже у Польщі давно. Нерозуміння особливостей поведінки поляків, їхнього відношення до ведення бізнесу. Брак інформації стосовно оподаткування та витрат, які очікують бізнес."

Впродовж двох років супроводу різних видів бізнесу у Польщі, компанія  виділяє такі ефективні напрямки діяльності:

  1. Посередницькі послуги у торгівлі товарами: українські експортери змушені відкривати свої компанії, оскільки покупці з ЄС не хочуть займатись розмитненням та перераховувати авансом кошти в країни, які знаходяться в зоні ризику.
  1. Торговці на інтернет-площадках : для забезпечення оперативної доставки товару споживачу необхідно мати свій склад з оперативним запасом.
  1. ІТ-компанії: особливо вигідно з точки зору оподаткування, коли замовник поза зоною ЄС. Також деякі замовники намагаються перенести замовлення з України.
  1. Транспортні компанії: ринок дуже тісний, але все ж таки потіснити конкурентів, маючи стартових клієнтів, можна.
  1. Будівельні компанії: зараз у Польщі широке поле будівельних компаній, багато замовлень, маржа на житлову нерухомість вища, а комерційна нерухомість користується попитом.

«Еномі консалтинг»  обслуговує не тільки START-UP, але і фірми, які мають налагоджені бізнес-процеси. На сьогоднішній день компанія є офіційним представником та партнером трьох польських компаній в галузях права, бухгалтерського обліку та телекомунікації.

 Перевагою «Еномі консалтинг « є  надання  оперативних  консультацій  українською та російською мовами з юридичних та податкових питань у значно коротші терміни, ніж у Польщі.

 










ПОШУК ПО ДАТІ