IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Основні показники соціально-економічного розвитку Надвірнянського району

Голова Надвірнянської районної адміністрації Олександр КЕНІЗ про інвестиційну привабливість регіону.

ТУРИСТИЧНИЙ ПІДЙОМ. ПЕРШИЙ ДІЛОВИЙ ВІЗИТ ГОТЕЛЬЄРІВ ЯРЕМЧАНЩИНИ ДО АВСТРІЇ

На початку листопада делегація яремчанських готельєрів повернулась із першого бізнес-туру до Австрійських Альп. Ініціатором поїздки виступили  ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» та “Асоціація готельєрів Яремчанщини”, а Івано-Франківська торгово-промислова палата підтримала цю ідею та допомогла з її втіленням в життя. Про саму поїздку, враження від неї та висновки говоримо з головою правління ГО «Інститут розвитку Яремчанського краю» Андрієм Дзвінчуком.

Зрубати не можна заборонити

Про електронний облік лісу  і нові правила продажу деревини на аукціонах , як борються з незаконною рубкою лісу -  розповідає директор Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства Руслан ОСТАШУК.

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Мар’яна Саків: «Наше головне завдання – розвивати внутрішній туризм»

Мар’яна Саків: «Наше головне завдання – розвивати внутрішній туризм»

Мар’яно, розкажіть, будь ласка, які вимоги зараз у сучасного туриста?

Кожен з нас хоч раз, але був туристом, подорожував по Україні чи їхав за кордон, відкривав для себе щось нове та захоплююче. Звичайно, як і до кожного продукту чи послуги, у нас є певне очікування:  перш за все отримати  належну якість, позитивні, цікаві та веселі емоції, які нам запам’ятаються, і ми знову захочемо повернутись до Івано-Франківська чи Риму, затишного  готелю чи ресторану, де дуже смачні сніданки.  

Туризм об’єднує багато різних галузей, які разом створюють туристичний продукт, - це  готелі, ресторани, транспорт, екскурсійні послуги. І саме розвинута інфраструктура допоможе туристу отримати найкраще. 

Скільки в середньому турист витрачає коштів на відпочинок на Прикарпатті?

Кожен може знайти відпочинок  на свій гаманець і гарно провести час. Для когось це нічліг в 4-5* готелі, а для когось - у хостелі, але з більш активними екскурсійними програмами. Ціна є різною і залежить від вибору туру: індивідуальний чи  разом з групою, повний пансіон чи без харчування. Думаю, від 300 грн. на особу вдень мінімум (в  Івано-Франківську).

А що подобається  туристам, які приїжджають в Івано-Франківськ, що вони хочуть тут побачити, знайти, відчути?

Усім подобається, коли наші сподівання збуваються. Так само і для туристів, які  приїжджають до Івано-Франківська, важливе перше враження, зручність добирання до міста, яке покращилось, якщо брати до уваги автобусне сполучення зі Львовом (а він є великим транспортним вузлом, куди приїжджає/прилітає наш турист), додаткові авіасполучення до Івано-Франківська.

Завдання кожного - надати більше,  ніж очікує клієнт, щоб він знову повернувся і став «адвокатом бренду нашого міста» за його межами.

Сьогодні ми великий акцент робимо на кулінарному Івано-Франківську, адже він смачний, корисний, цікавий і необмежений  у своїй пропозиції. Нашими працівниками створено смачні сувеніри з Івано-Франківська, про які складені цікаві легенди. Гарбузове варення, калинове желе, бузиновий сироп  є корисними  для усіх. Вони асоціюються з домашніми, теплими спогадами. Така практика  дуже поширена в Європі. Для  наших туристів ми проводимо багато автентичних програм, і дуже приємно, що деякі з них бронюються задовго наперед і є цікавими для гостей. Тут можна відмітити святкування Святого Вечора  згідно зі звичаями та традиціями, з  господарем та господинею, колядниками, вертепом. Віктор Павлік впродовж багатьох років традиційно є почесним гостем і колядником свята. Свято Маланки також  дуже популярне, як серед туристів, так і  жителів нашого міста. Цікава і весела  українська програма нікого не залишає байдужим. Проведення українських вечорниць теж  є у нашій програмі. Саме наша автентичність  завжди приваблює туристів і є гарною рекламою для усіх. Протягом років популярними серед індивідуальних гостей та туристичних груп є кулінарні навчальні практичні заняття в ресторані “Надія” – майстер-клас з бездоганного етикету, зі складання бургерів, із приготування м'яса на літній терасі. Адже якщо ви зробили щось своїми руками - це буде найціннішим сувеніром. Наші майстер-класи доповнюються короткими екскурсіями та спеціальними сертифікатами.

Роль фестивалів також є дуже великою, адже вони збирають велику кількість нових гостей, і це дає можливість гарно представити  Івано-Франківськ.

Деякі іноземні туристи зізнавались, що на Прикарпатті ціна/якість відпочинку не відповідають рівню, що за ті самі кошти можна відпочити в Європі. Як Ви це можете прокоментувати?

Не стільки для іноземних туристів, тому що для них, в умовних одиницях, у нас дешево. Через стрибки валюти ще в 2008 році відпочинок на Прикарпатті став дешевшим. І зараз так само дешево. Хороший номер у готелі на елітному курорті в Європі коштує 200-300 € за добу. Якщо перевести це в гривні, виходять зовсім немалі гроші. На Буковелі ціни значно нижчі. Приблизно так само коштує стандартний номер в готелі Європи. До нас почало їхати дуже багато іноземців. Шкода, що вони їдуть через цю «дешевизну», але, думаю, це обернеться великим плюсом. В той же час сервіс постійно треба удосконалювати. Це дуже важливо.

Ви одні з перших туроператорів в області. Яка тоді, багато років назад, була ситуація у туристичній сфері?

Передусім дуже приємно, що багато років тому працівники турфірми «Надія» працювали  над написанням першого Закону  України “Про туризм”, спираючись на практику і досвід із прийому перших груп із закордону. Створювались перші Асоціації, в межах яких відбувалась тісна співпраця, і всі разом працювали над залученням туристів. Першими в нашу область приїхали гості з української діаспори, які стали гарною рекламою для міста, адже  комунікація між ними у світі є тісною.  Тоді почали відбуватись перші виставки, на які їхали усі. Інтернет-реклами, розсилок, зовнішньої реклами, на жаль, ще не було, бронювання робились по телефону і факсу. Це був етап становлення і відкриття кожного міста для нового туриста.  Хтось розумів і починав вкладати в інфраструктуру, хтось приймав туристів і думав, що вони будуть завжди.

 Стосовно відпочинку за кордоном, за статистичними даними вподобання прикарпатців не змінились – це Болгарія, Туреччина, Єгипет. Чи змінилась кількість ваших клієнтів?

Турфірма «Надія» пропонує відпочинок закордоном теж, у нас є  хороші партнери, з якими ми працюємо вже багато років. Ринок туризму змінюється постійно під впливом різних факторів. Так, зараз цінова пропозиція відпочинку є різноманітна, і клієнт може обрати тур на скільки днів він бажає, вибрати тип харчування, готель певної зірковості, що і буде впливати на ціну. Багато чинників, зокрема безпека відпочинку, змінюють його напрямки. Одні країни стають менш популярні і тільки шляхом нижчої ціни запрошують клієнта. Звичайно, Туреччина цього року дає гарні пропозиції, Болгарію обирають  для відпочинку, як сім’ї з дітьми, так і молодь. Цінова політика там є  дуже різною.

Ми багато років пропонуємо оздоровчий туризм - термальні курорти в Угорщині, де можна покупатись, гарно провести час, оздоровитись у термальній воді. Інфраструктура таких курортів зараз дуже розвивається, додаються нові послуги, відкриваються дуже гарні готелі.

         “НАДІЯ-ТУР”: м.Івано-Франківськ, вул.Незалежності, 40

050 434 09 58  www.nadia-tour.com

 

Христина Михайлович










ПОШУК ПО ДАТІ