IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



Мар’яна Саків: «Наше головне завдання – розвивати внутрішній туризм»

Мар’яна Саків: «Наше головне завдання – розвивати внутрішній туризм»

Мар’яно, розкажіть, будь ласка, які вимоги зараз у сучасного туриста?

Кожен з нас хоч раз, але був туристом, подорожував по Україні чи їхав за кордон, відкривав для себе щось нове та захоплююче. Звичайно, як і до кожного продукту чи послуги, у нас є певне очікування:  перш за все отримати  належну якість, позитивні, цікаві та веселі емоції, які нам запам’ятаються, і ми знову захочемо повернутись до Івано-Франківська чи Риму, затишного  готелю чи ресторану, де дуже смачні сніданки.  

Туризм об’єднує багато різних галузей, які разом створюють туристичний продукт, - це  готелі, ресторани, транспорт, екскурсійні послуги. І саме розвинута інфраструктура допоможе туристу отримати найкраще. 

Скільки в середньому турист витрачає коштів на відпочинок на Прикарпатті?

Кожен може знайти відпочинок  на свій гаманець і гарно провести час. Для когось це нічліг в 4-5* готелі, а для когось - у хостелі, але з більш активними екскурсійними програмами. Ціна є різною і залежить від вибору туру: індивідуальний чи  разом з групою, повний пансіон чи без харчування. Думаю, від 300 грн. на особу вдень мінімум (в  Івано-Франківську).

А що подобається  туристам, які приїжджають в Івано-Франківськ, що вони хочуть тут побачити, знайти, відчути?

Усім подобається, коли наші сподівання збуваються. Так само і для туристів, які  приїжджають до Івано-Франківська, важливе перше враження, зручність добирання до міста, яке покращилось, якщо брати до уваги автобусне сполучення зі Львовом (а він є великим транспортним вузлом, куди приїжджає/прилітає наш турист), додаткові авіасполучення до Івано-Франківська.

Завдання кожного - надати більше,  ніж очікує клієнт, щоб він знову повернувся і став «адвокатом бренду нашого міста» за його межами.

Сьогодні ми великий акцент робимо на кулінарному Івано-Франківську, адже він смачний, корисний, цікавий і необмежений  у своїй пропозиції. Нашими працівниками створено смачні сувеніри з Івано-Франківська, про які складені цікаві легенди. Гарбузове варення, калинове желе, бузиновий сироп  є корисними  для усіх. Вони асоціюються з домашніми, теплими спогадами. Така практика  дуже поширена в Європі. Для  наших туристів ми проводимо багато автентичних програм, і дуже приємно, що деякі з них бронюються задовго наперед і є цікавими для гостей. Тут можна відмітити святкування Святого Вечора  згідно зі звичаями та традиціями, з  господарем та господинею, колядниками, вертепом. Віктор Павлік впродовж багатьох років традиційно є почесним гостем і колядником свята. Свято Маланки також  дуже популярне, як серед туристів, так і  жителів нашого міста. Цікава і весела  українська програма нікого не залишає байдужим. Проведення українських вечорниць теж  є у нашій програмі. Саме наша автентичність  завжди приваблює туристів і є гарною рекламою для усіх. Протягом років популярними серед індивідуальних гостей та туристичних груп є кулінарні навчальні практичні заняття в ресторані “Надія” – майстер-клас з бездоганного етикету, зі складання бургерів, із приготування м'яса на літній терасі. Адже якщо ви зробили щось своїми руками - це буде найціннішим сувеніром. Наші майстер-класи доповнюються короткими екскурсіями та спеціальними сертифікатами.

Роль фестивалів також є дуже великою, адже вони збирають велику кількість нових гостей, і це дає можливість гарно представити  Івано-Франківськ.

Деякі іноземні туристи зізнавались, що на Прикарпатті ціна/якість відпочинку не відповідають рівню, що за ті самі кошти можна відпочити в Європі. Як Ви це можете прокоментувати?

Не стільки для іноземних туристів, тому що для них, в умовних одиницях, у нас дешево. Через стрибки валюти ще в 2008 році відпочинок на Прикарпатті став дешевшим. І зараз так само дешево. Хороший номер у готелі на елітному курорті в Європі коштує 200-300 € за добу. Якщо перевести це в гривні, виходять зовсім немалі гроші. На Буковелі ціни значно нижчі. Приблизно так само коштує стандартний номер в готелі Європи. До нас почало їхати дуже багато іноземців. Шкода, що вони їдуть через цю «дешевизну», але, думаю, це обернеться великим плюсом. В той же час сервіс постійно треба удосконалювати. Це дуже важливо.

Ви одні з перших туроператорів в області. Яка тоді, багато років назад, була ситуація у туристичній сфері?

Передусім дуже приємно, що багато років тому працівники турфірми «Надія» працювали  над написанням першого Закону  України “Про туризм”, спираючись на практику і досвід із прийому перших груп із закордону. Створювались перші Асоціації, в межах яких відбувалась тісна співпраця, і всі разом працювали над залученням туристів. Першими в нашу область приїхали гості з української діаспори, які стали гарною рекламою для міста, адже  комунікація між ними у світі є тісною.  Тоді почали відбуватись перші виставки, на які їхали усі. Інтернет-реклами, розсилок, зовнішньої реклами, на жаль, ще не було, бронювання робились по телефону і факсу. Це був етап становлення і відкриття кожного міста для нового туриста.  Хтось розумів і починав вкладати в інфраструктуру, хтось приймав туристів і думав, що вони будуть завжди.

 Стосовно відпочинку за кордоном, за статистичними даними вподобання прикарпатців не змінились – це Болгарія, Туреччина, Єгипет. Чи змінилась кількість ваших клієнтів?

Турфірма «Надія» пропонує відпочинок закордоном теж, у нас є  хороші партнери, з якими ми працюємо вже багато років. Ринок туризму змінюється постійно під впливом різних факторів. Так, зараз цінова пропозиція відпочинку є різноманітна, і клієнт може обрати тур на скільки днів він бажає, вибрати тип харчування, готель певної зірковості, що і буде впливати на ціну. Багато чинників, зокрема безпека відпочинку, змінюють його напрямки. Одні країни стають менш популярні і тільки шляхом нижчої ціни запрошують клієнта. Звичайно, Туреччина цього року дає гарні пропозиції, Болгарію обирають  для відпочинку, як сім’ї з дітьми, так і молодь. Цінова політика там є  дуже різною.

Ми багато років пропонуємо оздоровчий туризм - термальні курорти в Угорщині, де можна покупатись, гарно провести час, оздоровитись у термальній воді. Інфраструктура таких курортів зараз дуже розвивається, додаються нові послуги, відкриваються дуже гарні готелі.

         “НАДІЯ-ТУР”: м.Івано-Франківськ, вул.Незалежності, 40

050 434 09 58  www.nadia-tour.com

 

Христина Михайлович










ПОШУК ПО ДАТІ