IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA

МАУ. Під крилом мрії. Підсумки 2017 року
"За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Не винятком є і міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Як відомо, у травні 2010 року аеропорт був переданий у концесію ТОВ «Скорзонера», що на мою думку дозволило йому пережити важкі часи та зберегти статус міжнародного. Наявність в ІваноФранківську робочого аеропорту, який в подальшому буде тільки розвиватися має велике значення, Івано-Франківськ – місто значних туристичних можливостей, а повітряні ворота, роблять його відкритим для всього світу. Також аеропорт з міжнародним сполученням сприяє залученню іноземних інвесторів, що також відіграє важливу роль для розвитку регіону в цілому" - Денис Лукачович, регіональний менеджер Департаменту з продажу в Україні авіакомпанії МАУ.
МАГІЧНА ГУЦУЛЯНДІЯ

Про вплив світових трендів на створення нових туристичних продуктів Яремчанщини розповідає керівник групи компаній туристичного сервісу «100 стежин» Сергій ВОЛОШИН.

Івано-Франківськ – місто для бізнесу. Рейтинги та досягнення міста

Для кожної людини рідне місто, в якому ми народилися,  працюємо, у якому проходить наше життя, – найкращеВ даний час у Івано-Франківську проживає понад чверть мільйона мешканців. У сьогоднішньому глобалізованому світі час не стоїть на місці, тому, яким же є місто Франкове порівняно з іншими обласними центрами України, чи йде воно в ногу з часом, чи не загубилося на периферії суспільного розвитку і яким може стати завтра? Ми маємо слушну нагоду поспілкуватися з Оленою Блінніковою, очільником Головного управління статистики в Івано-Франківській області, установи, яка володіє багатогранною інформацією щодо показників розвитку економіки та соціальної сфери як  регіону, його територіальних складових, так і країни в цілому. Олена Бліннікова є постійним членом робочої групи облдержадміністрації з підготовки програми соціально-економічного та культурного розвитку областіщо визначає наш подальший поступ вперед, а це і підвищення рівня та якості життя населення, конкурентоспроможності сфери виробництва та послуг, ефективності управління життєдіяльністю. 

НАША АМБІЦІЯ - ФОРМУВАТИ МАЙБУТНЄ

«Молоді люди ідуть звідси, і якщо ми не придумаємо якісь стримуючі фактори і не запропонуємо їм, як реалізувати себе на місці, то будемо ще більше відставати в розвитку від інших міст» - Юрій ФИЛЮК, підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», співзасновник платформи «Тепле Місто» про нові проекти на міжнародному рівні та перспективи Івано-Франківська.

ЛІДЕР УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ: «КАРПАТСМОЛИ»

В м. Калуші на Івано-Франківщині є сучасне високотехнологічне підприємство «КАРПАТСМОЛИ», яке спеціалізується на виготовленні карбамідо-формальдегідних та меламінових смол, що «в’яжуть» плити типу OSB, деревостружкові, деревоволокнисті плити й фанеру різної щільності, які ми використовуємо як у меблевій промисловості, так і у широкому спектрі внутрішніх та зовнішніх робіт під час ремонту.

75% жителів України, котрі шукають нерухомість, обирають ресурс OLX

75% жителів України, котрі шукають нерухомість,  обирають ресурс OLX

Володимире, розкажіть, будь ласка, наскільки актуальною      була потреба у створенні проекту «Нерухомість» на порталі         OLX?

Проект "Нерухомість" з’явився у 2015 році, коли ми ввели ліміти комерційного розміщення. Це зв'язано з тим, що в рубриці "Нерухомість" велику кількість інформації розміщує бізнес, більше 2,5 мільйонів оголошень було. Звісно, що цифри не відображають реалії ринку нерухомості. Ці оголошення не реальні - це реклама. Коли покупець дзвонив, ріелтор говорив, що саме такого об'єкта немає і він готовий запропонувати інший варіант.

Клієнт, коли дзвонить рієлтору, на 70-80 % готовий прийняти рішення на основі тих фото, які бачить в оголошенні. Це створює проблеми для покупців - тратиться багато часу, і  підриває репутацію нашого сайту як надійного інформаційного ресурсу.

 

Ви досягли бажаного  результату?

Так. Ми провели дослідження  і маємо інформацію й дані; робили опитування: 75 % клієнтів  вибирають OLX для пошуку нерухомості. Чому? По-перше, зручність; по-друге, багато об'єктів, і всі вони реальні, інформація відображає дійсність.

 

З якою метою Ви приїхали до Івано-Франківська?

Ми організували бізнес-сніданок для підприємців. Це вже не перший наш захід. Тут, як і в інших містах, ми налагоджуємо співпрацю з місцевим бізнесом, оскільки 95 % оголошень від них. Ми особисто хочемо познайомитися з найбільшими гравцями ринку. Наша мета - представити OLX з тієї сторони,  якої вони ще не знають. По-друге, хочемо особисто почути, які питання у них виникають до нас і розповісти, як їх можна вирішити, розказати про нові можливості для бізнесу. Багато хто не знає, як користуватись сервісом.

 

Як представлена Івано-Франківська область у порівнянні з іншими  подібними містами? Скільки оголошень розміщує область ?

1-1200 об'єктів нерухомості в місті.  5000 – увесь регіон. Це достатньо, можна сказати, що відображений увесь ринок нерухомості.

 

Можна констатувати, що рівень до інтернет-оголошень повернувся?

 Задача ресурсу, щоб оголошення відповідали дійсності і було менше недобросовісних користувачів, щоб в очах клієнтів агентства нерухомості теж були професіоналами.

 

Які нові пропозиції і умови Ви зараз пропонуєте агенствам нерухомості? Чим вигідні умови ніж на інших сайтах?

МИ пропонуємо пакет на 30 днів. Якщо об'єкт проданий і оголошення не актуальне, його можна змінити на інше, при цьому не доплачувати за це.

Мар’яна Цимбалюк

Фото: Ігор Мельник

 








ПОШУК ПО ДАТІ