IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Якість продукту – запорука успіху

Кожна людина мріє про затишок в оселі та охайний вигляд двору біля неї. Але сьогодні буває нелегко визначитися із запропонованими послугами та товарами, їх ціною і якістю. Професійними підказками та історією свого успіху з журналом «МЕГА» поділився Володимир Козира – директор ТОВ «ГАРАНТПЛЮСБУД».



ОЛЕКСАНДР КУЗИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР « ELECTROLUX»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

Олександр Грабовський, засновник бренду «Star face family»:

«Розвиток  галузі моди і фешн-індустрії області це напрямок нашої роботи».

ОЛЕКСАНДР КУЗИК, генеральний директор « Electrolux»:

«Власним виробництвом підтверджуємо, що Україна здатна виробляти якісні технологічні продукти».

Понад 40% пральних машин, вироблених на заводі в Івано-Франківську, компанія сьогодні реалізовує в Україні. 35% івано-франківської техніки йде в Польщу, Чехію і Угорщину, та близько 5% – у Францію, Італію і країни Скандинавії. Про якість та досягнення Івано-Франківського заводу «Electrolux» розповідає генеральний директор Олександр Кузик.

У горах, як удома. Нерухомість у Карпатах. Тенденції будівельного ринку.

Все більше українців замість життя в мегаполісі надають перевагу спокійним та затишним містечкам. Серед тих, хто пропонує сучасне комфортне житло в курортному куточку і девелоперська компанія «ПОЛЯРИС». Їхній житловий комплекс під назвою «Крайобраз» розташований у карпатському містечку Яремче.  Про тенденції в нерухомості, попит на будівельному ринку, привабливість та переваги житла в кліматичному курорті Прикарпаття розповіла СEO компанії Оксана Ціхоцька.



75% жителів України, котрі шукають нерухомість, обирають ресурс OLX

75% жителів України, котрі шукають нерухомість,  обирають ресурс OLX

Володимире, розкажіть, будь ласка, наскільки актуальною      була потреба у створенні проекту «Нерухомість» на порталі         OLX?

Проект "Нерухомість" з’явився у 2015 році, коли ми ввели ліміти комерційного розміщення. Це зв'язано з тим, що в рубриці "Нерухомість" велику кількість інформації розміщує бізнес, більше 2,5 мільйонів оголошень було. Звісно, що цифри не відображають реалії ринку нерухомості. Ці оголошення не реальні - це реклама. Коли покупець дзвонив, ріелтор говорив, що саме такого об'єкта немає і він готовий запропонувати інший варіант.

Клієнт, коли дзвонить рієлтору, на 70-80 % готовий прийняти рішення на основі тих фото, які бачить в оголошенні. Це створює проблеми для покупців - тратиться багато часу, і  підриває репутацію нашого сайту як надійного інформаційного ресурсу.

 

Ви досягли бажаного  результату?

Так. Ми провели дослідження  і маємо інформацію й дані; робили опитування: 75 % клієнтів  вибирають OLX для пошуку нерухомості. Чому? По-перше, зручність; по-друге, багато об'єктів, і всі вони реальні, інформація відображає дійсність.

 

З якою метою Ви приїхали до Івано-Франківська?

Ми організували бізнес-сніданок для підприємців. Це вже не перший наш захід. Тут, як і в інших містах, ми налагоджуємо співпрацю з місцевим бізнесом, оскільки 95 % оголошень від них. Ми особисто хочемо познайомитися з найбільшими гравцями ринку. Наша мета - представити OLX з тієї сторони,  якої вони ще не знають. По-друге, хочемо особисто почути, які питання у них виникають до нас і розповісти, як їх можна вирішити, розказати про нові можливості для бізнесу. Багато хто не знає, як користуватись сервісом.

 

Як представлена Івано-Франківська область у порівнянні з іншими  подібними містами? Скільки оголошень розміщує область ?

1-1200 об'єктів нерухомості в місті.  5000 – увесь регіон. Це достатньо, можна сказати, що відображений увесь ринок нерухомості.

 

Можна констатувати, що рівень до інтернет-оголошень повернувся?

 Задача ресурсу, щоб оголошення відповідали дійсності і було менше недобросовісних користувачів, щоб в очах клієнтів агентства нерухомості теж були професіоналами.

 

Які нові пропозиції і умови Ви зараз пропонуєте агенствам нерухомості? Чим вигідні умови ніж на інших сайтах?

МИ пропонуємо пакет на 30 днів. Якщо об'єкт проданий і оголошення не актуальне, його можна змінити на інше, при цьому не доплачувати за це.

Мар’яна Цимбалюк

Фото: Ігор Мельник

 










ПОШУК ПО ДАТІ