IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



75% жителів України, котрі шукають нерухомість, обирають ресурс OLX

75% жителів України, котрі шукають нерухомість,  обирають ресурс OLX

Володимире, розкажіть, будь ласка, наскільки актуальною      була потреба у створенні проекту «Нерухомість» на порталі         OLX?

Проект "Нерухомість" з’явився у 2015 році, коли ми ввели ліміти комерційного розміщення. Це зв'язано з тим, що в рубриці "Нерухомість" велику кількість інформації розміщує бізнес, більше 2,5 мільйонів оголошень було. Звісно, що цифри не відображають реалії ринку нерухомості. Ці оголошення не реальні - це реклама. Коли покупець дзвонив, ріелтор говорив, що саме такого об'єкта немає і він готовий запропонувати інший варіант.

Клієнт, коли дзвонить рієлтору, на 70-80 % готовий прийняти рішення на основі тих фото, які бачить в оголошенні. Це створює проблеми для покупців - тратиться багато часу, і  підриває репутацію нашого сайту як надійного інформаційного ресурсу.

 

Ви досягли бажаного  результату?

Так. Ми провели дослідження  і маємо інформацію й дані; робили опитування: 75 % клієнтів  вибирають OLX для пошуку нерухомості. Чому? По-перше, зручність; по-друге, багато об'єктів, і всі вони реальні, інформація відображає дійсність.

 

З якою метою Ви приїхали до Івано-Франківська?

Ми організували бізнес-сніданок для підприємців. Це вже не перший наш захід. Тут, як і в інших містах, ми налагоджуємо співпрацю з місцевим бізнесом, оскільки 95 % оголошень від них. Ми особисто хочемо познайомитися з найбільшими гравцями ринку. Наша мета - представити OLX з тієї сторони,  якої вони ще не знають. По-друге, хочемо особисто почути, які питання у них виникають до нас і розповісти, як їх можна вирішити, розказати про нові можливості для бізнесу. Багато хто не знає, як користуватись сервісом.

 

Як представлена Івано-Франківська область у порівнянні з іншими  подібними містами? Скільки оголошень розміщує область ?

1-1200 об'єктів нерухомості в місті.  5000 – увесь регіон. Це достатньо, можна сказати, що відображений увесь ринок нерухомості.

 

Можна констатувати, що рівень до інтернет-оголошень повернувся?

 Задача ресурсу, щоб оголошення відповідали дійсності і було менше недобросовісних користувачів, щоб в очах клієнтів агентства нерухомості теж були професіоналами.

 

Які нові пропозиції і умови Ви зараз пропонуєте агенствам нерухомості? Чим вигідні умови ніж на інших сайтах?

МИ пропонуємо пакет на 30 днів. Якщо об'єкт проданий і оголошення не актуальне, його можна змінити на інше, при цьому не доплачувати за це.

Мар’яна Цимбалюк

Фото: Ігор Мельник

 










ПОШУК ПО ДАТІ