IНТЕРВ'Ю СТАТТI КОЛОНКИ САМООСВІТА КОНТАКТИ
MEGA



Kia Sportage – безумовний лідер автомобільного ринку України

За результатами продажів нових автомобілів в Україні кросовер Kia Sportage у черговий раз став абсо- лютним лідером продажів та бренд Kia увійшов до трійки лідерів. Асоціація автовиробників України «УкрАвтопром» підбила підсумки продажів нових автомобілів Кросо- вер Kia Sportage став по-справж- ньому народним автомобілем за результатами продажів у 2016 році. Оптимальне співвідношення споживацьких якостей, багатого ви- бору моторів та трансмісій, а також конкурентної ціни дозволило Kia Sportage здобути звання «Кросовер року в Україні 2017». Генеральний директор ПРАТ «Івано-Франківськ-Авто» Ігор НОВІК розповів нам детальніше про переваги бренду КІА.



ФОП чи ТОВ? Що обрати?

Вибір організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування є важливим етапом створення прибуткового і стабільного бізнесу. Це рішення вимагає проведення порівняльного аналізу ефективності різних форм організації бізнесу, відповідності цієї форми обраним цілям і стратегії розвитку підприємства в тій чи іншій сфері діяльності. Що необхідно враховувати та пам’ятати в такій ситуації журналу «МЕГА» розповіла Оксана Шевадуцька – CAP, АССА ДипІФР, керівник аутсорсингової компанії «Ваш бухгалтер».

Українські розробники змінюють уявлення про традиційні АЗК. Інновації в сфері торгівлі нафтопродуктами. Розумні АЗК.

У той час як провідні країни світу активно обговорюють четверту промислову революцію, та не тільки обговорюють, а і творять її, більшість українських компаній, на жаль, продовжують стояти на місці, не встигаючи за стрімким розвитком інновацій у світі, відповідно, втрачаючи сотні тисяч доларів потенційної вигоди. Україна у глобальному рейтингу інноваційності Global Innovation Index у 2017 роціпосіла 50 місце.

«Моя особиста позиція - Україна є успішною, якщо вона є максимально передовою в сфері бізнесу» -

Міністр юстиції України Павло Петренко про антирейдерські закони та нові он-лайн сервіси для бізнесу.

Столиця інвестицій

На початку літа в  Івано-Франківську відкрилося представництво Офісу залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest у Західній Україні. Це перший регіональний офіс і його діяльність поширюється на сім областей: Івано-Франківську, Львівську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську, Рівненську та Волинську. Про стратегічні цілі організації, інвестиційний клімат області, вимоги інвесторів та чи не перетвориться регіон у сировинну базу з дешевою робочою силою ми розпиталися у директора UkraineInvest у Західній Україні Олега Доскоча.



Навігатор нового покоління

Навігатор нового покоління

 

  • Андрію, розкажіть, будь ласка, про участь [bvblogic] у iForum 2016?

Раніше на iForum їздили представники нашої компанії в якості відвідувачів, щоб почути цікаві доповіді спікерів та розширити коло корисних контактів. Цього року у нас є можливість представляти власний стартап NAVIZOR на стенді 1991 Open Data Incubator, випускниками якого є наша команда. Тут ми контактуємо з потенційними партнерами, клієнтами, спілкуємось з фахівцями з різних сфер, з інвесторами, з нашими менторами, які також допомагають нам налагодити важливі контакти.

  • Чим iForum 2016 відрізняється від попередніх?

iForum завжди збирає багато людей з різних галузей, основний акцент робиться на e-commerce підприємців. Проте цьогорічна конференція відрізняється особливою увагою павільйону IoT, значно більше представлено різних технічних пристроїв, багато розробок з квадрокоптерами, що допомагають вирішувати проблеми в реальних секторах економіки. Наприклад, один із стартапів, з яким ми теж проходили інкубаційну програму, працює в агросекторі, де використовуються квадрокоптери і камери, які допомагають аналізувати стан полів в режимі реального часу.

  • Наскільки корисним для Вас є iForum 2016?

Ми почули багато корисних доповідей від відомих спікерів з України та близького зарубіжжя. Особливо цінною конференція є для інтернет-маркетологів, усіх, хто має свої інтернет-магазини. Відвідувачі могли отримати багато корисних порад. Саме таким людям, я думаю, iForum потрібно відвідувати регулярно. Оскільки це новий досвід, це можливість слідкувати за трендами в галузі. Потрібно хоч раз в рік виїжджати на схожі такі події в Україні і за кордоном. Важливо підтримувати комунікацію з представниками ІТ-галузі та знайомитися з новими людьми. Тут всі відкриті до спілкування, можна обмінюватись контактами, досвідом та надихатися на нові ідеї.

  • Так що таке NAVIZOR? Розкажіть детальніше про свій проект.

NAVIZOR – це навігатор, який дає можливість економити пальне та витрати на ремонт автомобіля. Яким чином це працює? Ми збираємо дані про стан доріг в режимі реального часу в Україні та ще 36 країнах світу. Водії оцінюють якість доріг через мобільні додатки або на сайті navizor.com. На основі цих даних ми плануємо оптимальні маршрути уже з урахуванням якості доріг. Уже зараз нам вдалося зібрати дані про більш ніж 240 000 км автошляхів, понад 80 000 користувачів оцінили якість доріг. Якщо брати аналогічні популярні навігатори, наприклад, Google або Yandex, які прокладають найкоротший маршрут, вони не враховують стан дорожнього покриття. Наш навігатор його враховує, тим самим дозволяє економити водіям вже зараз до 15% пального, а також NAVIZOR має функцію попередження про ями на дорозі, що знижує ризик ушкодження автомобіля. Тому зараз на iForum 2016 у нас є ще одна можливість розказати водіям, партнерам про те, як це працює. Зараз ми шукаємо партнерів серед мережевих компаній, таких як автозаправки, мережеві заклади харчування та ін., залучаємо до співпраці транспортні компанії, які здійснюють перевезення вантажів з Китаю в Західну Європу. І, так само, налагоджуємо співпрацю з навігаційними компаніями. В нас було декілька зустрічей перед  iForum 2016 і під час нього. Ми зустрічалися з потенційними інвесторами та партнерами. Ця подія якраз для того, щоб ще раз привернути до себе увагу і налагодити якісні комунікації.

  • Чи є у Вас вже зараз якісь попередні підсумки?

Наразі ми ведемо переговори з кількома українськими компаніями, які зацікавлені в співпраці з сервісом NAVIZOR. Наприклад, транспортним компаніям ми допомагатимемо економити витрати на пальне та ремонт їхніх автопарків, для мережевих компаній це можливість отримати  нових клієнтів за рекомендаціями нашого навігатора, в свою чергу, для них це збільшення середнього чеку і ріст лояльності клієнтів. В навігаторі буде реалізована можливість отримувати персоналізовані повідомлення. Припустимо, ви їдете з Києва в Буковель і через 200 км, проїжджаючи попри мережеву автозаправку, вам буде запропоновано в NAVIZOR безкоштовно чашка кави. Ось таким чином ми бачимо наразі партнерську співпрацю та розвиток нашого сервісу.

 

Своєю думкою, відносно стартапу івано-франківської компанії [bvblogic], з журналом «MEGA» поділився Євген Саранцов (MBF Master Banking & Finance KMBS, Board member zakupki.prom.ua, Mentor 1991 Incubator Founder tradehub):

«В NAVIZOR є ключова технологія, яку поки що недооцінюють гравці ринку навігаційних систем. Перше - це збір інформації. Вони змогли залучити користувачів, а це дорого вартує в прямому і переносному значенні. Друге - це нова модель прийняття рішень з урахуванням якості доріг, що дає економію не тільки на бензині, але й на нервових клітинах і ходовій. Зараз з NAVIZOR унікальна ситуація: хто перший з корпорацій (особливо заправки) встигне з ними увійти в партнерство, той візьме для себе «програму лояльності № 1 в східній Європі для водіїв»».

 

Христина Михайлович

 










ПОШУК ПО ДАТІ